Mainio maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ahhhhh. Mulla oli hyvä jussi. Oikein perinteinen järvi-suomalainen sellainen. Saunomista, järvessä pulikoimista, kalastelua, sekä suolasiian ja hirvenlihan nautiskelua. Ja tietenkin extreme-sikeää nukkumista järvenrannan rauhassa.

Yksi varoitus kanssakitisijöille: Ne kaupoissa myytävät savustuspussit ovat kutakuinkin perseestä. Älkää ostako, älkää käyttäkö. Kala ei savustu, vaan alkaa lillua ja keittyä omissa nesteissään, tuloksena kelvotonta ylikeittynyttä kalaa josta ei irtoa nahka eivätkä ruodot. Meni satsi siikoja ja ahvenia Lokki Fagerströmin ruuaksi. Kaveri kirosi savustuspussit alimpaan helvettiin. Ja tuskin on hänen vikansa, sillä hänellä on jo paljon kokemusta kalan savustamisesta. Teitä on varoitettu.

Bilialta hyvityksenä jussiksi käyttöön saamani Renault Modus yllätti muuten positiivisesti. Olisin varmaan ottanut sen, ellen olisi jo ehtinyt tilata tuota Hondaa.
killkill

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Nukutaanko muutamana seuraavana yönä vai ei, arvauksia..... :doh:
Ruokalista kahdella kielellä saatava valmiiks tämän illan aikana...
RuNkkuTonttu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nyt pitäisi vihdoinkin siivota. Festarikamoista levisi rapeasti hiekkaa kämpän lattialle, joten kai se on pakko siivota. Lisäksi pullollinen BrancaMenthaa on levinnyt kamojen sekaan..

Kämppäkin näyttää aika tyhjältä, kun jätin sohvani Nummirokkiin. Paluu arkeen alkaa taas...
Sannnu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä olen aivan totaalisen väsynyt, tullut duuniin kello 05...kohta pari tuntia unta ja sitten jotain. Juhannus oli ja meni, hyvä niin. Alan kaatua vahvasti sen kannalle, että kannattaisi pysyä töissä joulun ja uudenvuoden lisäksi myös juhannuksena. Aivan turhaa.

Sitä paitsi viinan juominen on _NIIN_ turhaa...tulee vain kolme päivää paskaa fiilistä ja ihan oikeesti jurrissa olemisessa ei ole mitään hohtia...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Herkkää alottaa uusi päivä aina jääpussikääröllä :shock:
Ilmeiesesti jäljet eivät katoakaan huomiseksi kuin ihmeen kaupalla, kun on helsinkiin tarkoitus mennä.
Tämä on väärin.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Sannnu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Jatkan tuossa vielä edeliseen liittyen...ainakin mun kohdalla on niin, että jos haluaa hankkia oikein paskan fiiliksen niin sitten kannattaa dokailla. Mä en muista yhtäkään kertaa, etteikö mulla olisi kolmen päivän ahdistus baarireissun jälkeen. Siis nimenomaan henkinen.

En yhtään ihmettele niitä artisteja mm. jotka ovat dokauksen kokonaan lopettaneet.

Mun onnellisuuden päälähtökohta on hyvin tavallinen "tylsä" elämä, jota värittää työssä kehittymisen halu.

Taidan olla aika tylsä loppujen lopuksi...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

killkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Nukutaanko muutamana seuraavana yönä vai ei, arvauksia..... :doh:
Ruokalista kahdella kielellä saatava valmiiks tämän illan aikana...
haastavampaa on, jos et osaa kumpaakaan niistä kielistä :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
killkill

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

par-sky kirjoitti:haastavampaa on, jos et osaa kumpaakaan niistä kielistä :wink:
Jeg skalde ikke underständyttää, mite sine sanoa?
PS kyseessä on vain taitto, ei tarttekaan ymmärtää..
Sannnu kirjoitti:Mä en muista yhtäkään kertaa, etteikö mulla olisi kolmen päivän ahdistus baarireissun jälkeen. Siis nimenomaan henkinen
Tää on kai aika yleistä. Ilmeisesti reipas dokaus voi sotkea aivojen välittäjäaineiden toimintaa useamman päivän ajan ryyppäämisen jälkeen. Itsellä omituinen olo saattaa kestää jopa tiistaihin, jos on lauantaina naamannut kunnolla.
Viimeksi muokannut killkill, 26.06.2006 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mahtava maanantai todellakin.
Aamusta huitasin pystyyn lailla terhakan tenavan punkasta ja painalsin duuniin. Aivan uskomaton urakkatahti päällä ja tulosta syntyy. Ilmeisesti suhtkoht rauhallisesti vietetty jussi vaikuttaa asiaan, loistavaa.
Bliss

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

RuNkkuTonttu kirjoitti: jätin sohvani Nummirokkiin

Palkinto vuoden persoonallisimmasta festarivarustuksesta!
slam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

työpaikkaporukka taas ponnistelee kityssä... hohhoijakkaa...
Bliss

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JEEEEEE :hep:

Mulle luvattiin, että tämän päivän aikana mun sähköposti toimii!!!!
Eihän se ole ollutkaan kuin kohta 2 kuukautta poissa käytöstä, kun joku älypää Nettiliittymätoimittaja Oy:n työntekijä keksi käsittää väärin, ja poisti koko sähköpostitunnuksen olemasta.
Kiitos siitä, että vaihdoin nopeampaan laajakaistaan. Kaikenmaailman ääliöitä....
millivanilli

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hmm.. katsoo jos sittenkään viitsin lähteä kaupoille, yssikseen se ei ole niin hauskaa.

Taidanpa hengailla vielä tunnin töissä..
slam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Taidan alkaa lukkeen tuota kellastunutta vanhaa kirjan romua--->
RuNkkuTonttu

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Bliss kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: jätin sohvani Nummirokkiin

Palkinto vuoden persoonallisimmasta festarivarustuksesta!
Ja tottakai se oli musta nahkasohva, kun hevifestareilla ollaan...
slam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nussiva maailma, Hän on mies joka nussii. Voi helvette. Niin naurettavaa.
Viimeksi muokannut slam, 26.06.2006 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Juhannus oli aivan ihana, jopa täydellinen. Jouduin vain jostain syystä ainoana porukasta hyttysten uhriksi niin pahasti, että puremia on ainakin reilu toistasataa ja ne näyttävät tosi pahalta ja turvonneilta. Viimeksi kun näin tapahtui, sain jonkinlaisen allergisen reaktion ja oksentelin monta päivää...
huima

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Juhannus vietettiin alpeilla - ja tätä kirjoittelen vielä Zurichissä Starbucksissa urpoillen. Alan vakavasti mietiskelemään Sveitsiin muuttamista kunhan sopiva duunihomma löytyy. Hemmetti naiset täällä ovat upeita. Ei, ei upeita - vaan saatanan upeita. En ole koskaan nähnyt samanlaista keskittymää hyvässä kunnossa olevia sporttisia, hauskoja ja fiksuja naisia kuin täällä. Uh, ja joka väittää ettei saksa voi olla seksikkään kuuloinen kieli - ei ole vain kuullut saksaa puhuttavan oikeassa seurassa.

Oli muuten hyvät bileet pienessä vuoristokylässä. Aivan hemmetin mukavaa olla paikassa, jonka populaatio on noin 200 henkeä ja 300 lehmää -- siis todellista maalaisidylliä vuorenrinteellä. Edustin suomalaisuutta ja Suomea hyvin, myös viinanjuonnissa - sillä muut olivat aamulla väsyneitä ja lievästi kankkustelevia -- meikäläisen porhaltaessa jo pari tuntia ennen muiden heräämistä vuorenrinteelle juoksemaan aamulenkkiä -- tietysti ilman paitaa.. ja bileiden viinajäämiä pohjiksi juoden.

Kohta pitäisi käydä vielä lounaalla reissun uusien tuttavuuksien kanssa, joihon törmäsin baarissa fudista tsiigatessa - ja joiden kanssa joimme vodka-shotteja kilpaa. Nastoja tyyppejä jostain suhteellisen varakkaasta perheestä, sillä niillä on huvila Zurich-järven rannalla ja ajelevat ympäri kaupunkia jumalattoman isoilla mersuilla. Oli suhteellisen kepeät pippalot Sveitsin voittaessa matsinsa perjantaina. En ole ennen ollut ad hoc-kotibileissä jonne bändi joku paikallinen bändi saadaan paikalle vetämään settiä parissa tunnissa ihan vaan puhelinsoitolla.

Nastoja tyyppejä - äijä sellainen kohta nelikymppinen pankkiirinalku joka pukeutuu kanssa Tiger of Swedenin farkkuihin -- ja sen pikkusisko on parikymppinen brunetti taskuvenus. Ah, mikään ei ole hilpeämmän näköistä ja kuuloista kun se opetteli suomalaisia kirosanoja. Perkele!

Ihan :h: :h:

Matkailu kannattaa, aina.

Mutta Karhua täältä ei saa mistään.
slam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

misähän ninni pyörii? come bäk beibe`?
bedlam

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ääääääääääääääääääääääääääääääää.
AarneAnkka

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

swirl kirjoitti:Juhannus oli aivan ihana, jopa täydellinen. Jouduin vain jostain syystä ainoana porukasta hyttysten uhriksi niin pahasti, että puremia on ainakin reilu toistasataa ja ne näyttävät tosi pahalta ja turvonneilta. Viimeksi kun näin tapahtui, sain jonkinlaisen allergisen reaktion ja oksentelin monta päivää...
Kävitkö järvessä? Kyseessä nimittäin saattaa olla myös järvisyyhy, joka on helppo sekoittaa itikan pistoihin. Kutisee aivan vietävästi, mutta menee kyllä ohi. Zyrtecciä poskeen vaan. Meinaan, tuollainen toistasataa hyttysenpistoa yhden juhannuksen aikana kuulostaa aika rankalta.
swirl

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

AarneAnkka kirjoitti: Kävitkö järvessä? Kyseessä nimittäin saattaa olla myös järvisyyhy, joka on helppo sekoittaa itikan pistoihin. Kutisee aivan vietävästi, mutta menee kyllä ohi. Zyrtecciä poskeen vaan. Meinaan, tuollainen toistasataa hyttysenpistoa yhden juhannuksen aikana kuulostaa aika rankalta.
Kyllä nämä ovat hyttysenpistoja - samanlainen reaktio on tullut aiemminkin. Ostin kyllä Ohvia, mutta en muistanut lisäillä sitä jatkuvasti, vaikka elukat kiusasivat. Tyhmä minä. Pitäisi kai lähteä apteekkiin hakemaan jotain troppia.
Elukka

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK III :sir:
Väsytyttää. :swirl:
Emännällä :h: alkoi kesälomat, joten jouduin raahaamaan fyysisen olomuotoni työpaikalle bussilla. Edessä on lisäksi yöpymistä anoppilassa seuraavien 4 työviikon ajan. Oh, Joy. :|
(Mikä "kesäloma"? Me peon, me toil. :roll:)
[edit]

"Vähän" myöhässä, mutta:
Razormaid kirjoitti: Totesin, että haluan olla mies että voin pukeutua kuin nainen. Shocked
Mutta tissit vähintään on tiellä...
Dilemma, auttakee?!
:pics:

[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 26.06.2006 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Henkistä palauttelua juhannusreissun raskaudesta, fyysinen puoli asettui viime yön aikana. Kumma miten sitä itsensä löytää mitä omituisimmista paikoista kun oikein yrittää.
Yksityiskohtia nuorukainen, yksityiskohtia! Minua kiinnostaa aina.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mainio maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ai niin, mä ostin eilen makuuhuoneeseeni leopardikuvioisset verhot kympillä Kodin Ykkösestä. Rrrrauh!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin