Tiistain puheet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja nexie »

Minäkin tässä olen pohtinut työmarkkinakartan lähempää tarkkailua, kun nykyisen työnantajan narunjatkeena on tullut oltua jo neljä vuotta. Ennakoivaa lomaltapaluuvitutusta osittain, mutta ei pelkästään... Ongelmana on se, ettei mielessä ole mitään erityisen kiinnostavaa, kun vaihtoprosessiin ryhtymisen hyötyjä ja haittoja punnitsen.
Don't Panic!
slam

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

Muutan asuinpaikkaa ensi kuun aikana ja ensi yönä töihin... ihmeellistä, että elämä välillä potkii persuksillekin vähän mukavammin. :)
killkill

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja killkill »

silsakenraali™ kirjoitti:Voisitte vaikka tutkia ATK-rikoksia :D
Television poliisisarjoista ja elokuvista olemme oppineet, että Sisäinen Tutkinnan tyypit ovat vittumaisia kyyliä, poliisikapteenit stressaantuneita möykkääjiä ja atk-osaston tyypit hiirulaisia [kts kuvassa oikealla], jotka ammutaan melkein aina - tosin viime hetkillään he onnistuvat toimittamaan Ratkaisevan Vihjeen Robusteille Sankarietsiville [kuvan kolme vasemmanpuoleisinta]
... jotka sitten pidättävät roistot ja saavat lopuksi 10 vuotiasta mallasviskiä sekä 20-vuotiasta tyttöä [hätätilassa käy myös toisinpäin]

Kuva

Niin että hommaa vaan omat vihjeesi ihan itte, niin! Minen ruppee! Eikä niillä ole edes pyssyjä!
Viimeksi muokannut killkill, 27.06.2006 14:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:ATK-taidoista on - uskokaa tai älkää - todella merkittävä hyöty, se on kilpailuvaltti. Voisitte vaikka tutkia ATK-rikoksia :D

*markkinoi ja rekrytoi*
It-hommien lisäksi sekopäisiä juoppoja, narkkeja ja pummeja. Yö, sekä viikonloppuvuoroilla ja nykyistä huomattavasti pienemmällä palkalla.

- No - fuckin' - way - !!
silsakenraali™

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:- No - fuckin' - way - !!
Tämä siemen ei itänyt.
mustakikkeli

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Muutin mieleni. Ruvetkaa rekkakuskeiksi. Slam voi vähän rekrytä. Itse ajattelin perustaa aromaterapiakeskuksen, vapaa-ajallani kirjoitan henkilökohtaisia horoskooppeja.

Veneenrakentajaksi ei kannata ryhtyä koska varsinkin lama-aikana niitä heeboja ei enää tarvita (veneet ovat luksusturhakkeita, niitä ostetaan lähinnä vain nousukaudella). Sukelluskouluttajana ongelmana ovat taasen vittumaiset asiakkaat.
killkill

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustakikkeli kirjoitti:Sukelluskouluttajana ongelmana ovat taasen vittumaiset asiakkaat.
... etenkin kun olet niiden vitun idioottien hengestä vastuussa. Venäläiset, japsit ja polakit ovat kaikista kamalimpia sähliä vedessä. Tekniikkapuolella homma on vähän eri, koska sinne hakeutuu vaan kavereita jotka ovat valmiita oikeasti panostamaan hommaan. Samaten pelin henki on siltä osin terve, että jos oppilas ei kouluttajan mielestä saavuta tiettyä tasoa, hänellä on kaikki oikeudet reputtaa tämä mutta kurssimaksua ei tietenkään palauteta. Toista se on PADI-puolella.. Put Another Dollar In niin saat minkä tahansa kortin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Uh, masu täynnä, röyhtäyttää.
Nyt kun joku vielä rapsuttelisi minun jalat, niin olisi täydellisyyttäkin täydellisempää!

Kesävarpaat, ajattelin testata oranssinkeltaista lakkaa, ja sydäntarroja, IHQ :h:
Miten voikin ihminen olla näin *tsirp tsirp*-tuulella?

Taitaa vastaus löytyä allekirjoituksestani; "Kling kling"- Viekääpä tämä!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
isohaara

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja isohaara »

killkill kirjoitti:"Taitavat rouvalla putket jo vuotaa, pitäisikös asialle tehdä jotain?" :mrgreen:
"Joo! Ja sitten haluaisin vielä nännit nikkelistä!"
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kotiuduttu. Ruokaa ja hetki unta. Sit läks läks uuden jääkaapin ostoon. Mieluusti hummaisin nekin rahat vaikka itteeni :oops: 8)

Tääl ollu fantsu ilma, sateesta mitään tietookaan. Rusketus on ja pysyy :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
killkill

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja killkill »

isohaara kirjoitti:nännit nikkelistä!"
:shock:
RuNkkuTonttu

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Taidanpa lähteä työpaikalle hyvissä ajoin hoitamaan ennen loman alkua olevia rästihommia pois. Huvittaisiko? Ei. Mutta toisaalta tässä ei ole mitään muutakaan tekemistä. Kaverit päivävuoroissa eikä uloskaan viitsi mennä paistettelemaan päivää. Salille ei jaksa mennä, kun aamulla kävi juoksemassa.

Alkaisipa se pirun loma ja pian!!! (ja sitten ahdistun, kun ei ole mitään tekemistä) Ulkomaille ei taida olla varaa lähteä, ellei sitä Masteria vinguttaisi oikein kunnolla. Äh, loma stressi! Pitäisikö käydä vaikka ei-helsinkiläisiä Kitinalaisiä morjestamassa Tampereella ja Oulussa? Löytyisikö majapaikkaa?
isohaara

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja isohaara »

killkill kirjoitti: :shock:
Mää tairan olla ainoa joka muistaa raptori-läppiä/pitää niitä hauskoina...

np: Raptori - Kumitissit
saika

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja saika »

isohaara kirjoitti: np: Raptori - Kumitissit
Boing...
Boing...
Boing....




Boing...
:)

Ihanan ihanan ihanan kiva päivä. Vettä sataa ja on kylmä, mulla on vielä 2 tuntia töitä ja tympäännyn kuoliaaksi. Kaverit, mies ja kaikki tuntuu olevan lomalla paitsi minä. Mutta silti :h:
Noriyumi

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

LillyMunster kirjoitti:AHHHHHH.....

Istun koneellani, edessäni on namia juustoparsakeittoa, omenasiivuja ja nektariineja jälkiruoaksi, DrPepperiä, ja jalkani ovat onnellisesti poreilevasssa jalkakylpylaitteessa...

Ihana, ihana, ihana vapaapäivä! Lisäksi minun oveeni vaihdettiin juuri uusi lukko, sekin on ihanaa! Mikään ei pilaa tätä päivää, ei mikään!
Miksi uusi lukko? ONko joku muuten tunkemassa kylään omilla avaimilla?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kaks päivää lomaan!

Ajattelin töiden jälkeen käväistä alennusmyynneissä. Tuli sit ostettua 6 paitaa.. En olis kyllä saanut ostaa mitään.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Töissä. Vitutuskäyrä nousee, ku saa kokoaika korjata toisten jälkiä.
Hyvä, etten jo soittanu tolle aamuvuorolaiselle kotiinsa ja haukkunu pystyyn... *hau hau*
(Myöhemmin paljastu, että kiukuttelin väärälle duunikaverille ja pistin haukut suoraan tekijälle, joka edessäni nolona ilmaisi, ettei se kyllä ollukaa se aamuvuorolainen vaan hän itse ku meni töpeksimään... No, menipä viesti perille, kuitenki oikeeseen osotteeseen!).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Että voi yksi saatanan pesukone painaa kuin synti. Tuli hiki!

Jatkakaa urvot.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Pläh.. vaikeaa!

Olenhan mä jos jonkinsortin työhakemusta elämäni aikana väkerellyt, mut nyt on niinq firmassa sisäinen haku kyseessä. Eli käytännössä laadin ylennysvaatimuksen. Mutta mitä vittua mä siihen kirjoitan? Hehän tuntee mut, joten turhaa on itsestään sen enempää jauhaa. He tietää mun taidot ja tehot joten miksi mä ne sinne laittasin? Pari riviä sain aikaiseski miksi haluan sen ylennyksen, mutta ei oikein tahdo mielestäni riittää....
Auttakee!!!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
RuNkkuTonttu

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mojo kirjoitti:Pläh.. vaikeaa!

Olenhan mä jos jonkinsortin työhakemusta elämäni aikana väkerellyt, mut nyt on niinq firmassa sisäinen haku kyseessä. Eli käytännössä laadin ylennysvaatimuksen. Mutta mitä vittua mä siihen kirjoitan? Hehän tuntee mut, joten turhaa on itsestään sen enempää jauhaa. He tietää mun taidot ja tehot joten miksi mä ne sinne laittasin? Pari riviä sain aikaiseski miksi haluan sen ylennyksen, mutta ei oikein tahdo mielestäni riittää....
Auttakee!!!!
Kysy lähimmältä esimieheltäsi ensin suosituksia (jos sinulla sellainen on) ja sen jälkeen vapaamuotoinen hakemus.

"Olen kiinnostunut avoinna olevasta paikasta. Olen työskennellyt yrityksessämme vuodesta x tehden x tehtäviä. Haluisin kuitenkin oppia uutta ja edetä urallani yrityksessämme. Laitan liitteeksi CV:ni, mutta esimieheini Pikku Pomonen voi kertoa varmaan lisää."

Kiitos ja Anteeksi

Aasi
RuNkkuTonttu

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mojo kirjoitti:Pläh.. vaikeaa!

Olenhan mä jos jonkinsortin työhakemusta elämäni aikana väkerellyt, mut nyt on niinq firmassa sisäinen haku kyseessä. Eli käytännössä laadin ylennysvaatimuksen. Mutta mitä vittua mä siihen kirjoitan? Hehän tuntee mut, joten turhaa on itsestään sen enempää jauhaa. He tietää mun taidot ja tehot joten miksi mä ne sinne laittasin? Pari riviä sain aikaiseski miksi haluan sen ylennyksen, mutta ei oikein tahdo mielestäni riittää....
Auttakee!!!!
Kysy lähimmältä esimieheltäsi ensin suosituksia (jos sinulla sellainen on) ja sen jälkeen vapaamuotoinen hakemus.

"Olen kiinnostunut avoinna olevasta paikasta. Olen työskennellyt yrityksessämme vuodesta x tehden x tehtäviä. Haluisin kuitenkin oppia uutta ja edetä urallani yrityksessämme. Laitan liitteeksi CV:ni, mutta esimieheini Pikku Pomonen voi kertoa varmaan lisää."

Kiitos ja Anteeksi

Aasi
saika

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja saika »

TÄTTÄDÄÄ!
Loppuihan se työpäivä. Kotiin kullan kainaloon :h:

Oonx mä vähän ihqdaa+121!!
Sekasi. Juu. Ooon mä.
:dream:
slam

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

nukkusin parisen tuntia.
Kuuntelen musiikkia.

Nettivieroitushoito? tänne kiitos.
AarneAnkka

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ruokaostosten kautta kotiin, hiulihei. Edelleen olo on kuin kroppani painaisi kolmesataa kiloa ja aivot kaksikymmentä. Tällainen uupumus ei tunnu enää ihan normaalilta. Veikkaanpa että kyseessä on kortisolin tasapainohäiriö. Käytin muutama päivä takaperin lääkärin määräämää vahvaa kortisonipitoista voidetta. Ensin tuli mieletön tarmonpuuska, ja nyt on sitten sen taantumavaiheen aika.

Normaalisti kroppa ei kortisonivoiteista kauheasti heilahtelisi, mutta taisin jäädä sille vähän yliherkäksi sen kahden kuukauden sairaalareissun jälkeen kun olin rankalla kortisonikuurilla (on muuten aivan saatanan pahanmakuista lääkettä).

Ei kai tässä auta muu kuin velttoilla ja antaa uupumuksen mennä ohi.
MadameDeMeloni

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Sanoin itseni tänään irti, vakituisesta paikasta. Uusi työ alkaa noin kolmen viikon kuluttua. Huonommalla palkalla, ja vielä kaiken lisäksi toisella paikkakunnalla. Vapauttavaa. Muuttoautoa kaivataan!
Vastaa Viestiin