Keskiyön huumoripläjäys

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jos haluat kunnon naurut, soita numerotiedusteluun ja kysy, kenellä on numero 0405581304.
Mä repesin heti puhelimessa enkä tajua, kuinka nimen ja paikkakunnan lausumaan joutuneen 118:n miehen pokka piti :rofl: Soittakaa mahdollisimman moni, tehdään 118:n kaverille vähän jäynää samalla! :lol:
RolloTomasi

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:rofl:

mutta miten itse keksit asiaa kysyä alunperin?
slam

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja slam »

Tyhmät ihmiset joskus soitteli lankapuhelin aikoihin kaikille... kirvespää sukunimisille ja sanoi: "ota ihmeessä se pois"

Sitten pennut, joita ennen kaikkea vihaan. Soittelivat kerran omo-infoon ja nauroivat luuriin... Jännää... Olisivat ansainneet tiukkaa perseisiinsä.
Aito_Johanna

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti::rofl:

mutta miten itse keksit asiaa kysyä alunperin?
Kaverilta tuli tekstari, että kannattaa kysyä. Hän oli saanut vinkin kaveriltaan, joka oli saanut vinkin kaveriltaan; tämän pitemmälle en tunne jutun alkuperää.
Sinkkumatti

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Aito_Johanna kirjoitti: Kaverilta, kaveriltaan, kaveriltaan
Ja teleyhtiö kiittää numerotiedustelu ja tekstarituloista taasen. Tuottoisaa kikkailua, laittaa kakkakepposia liikkeelle.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 27.06.2006 0:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bhven

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Enirosta sain tiedot netin kautta ilmaiseksi. hiihoo.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bhven kirjoitti:Enirosta sain tiedot netin kautta ilmaiseksi. hiihoo.
Laita se mulle vaikka yv:nä, ei jaksa itse etsiä eikä spoilata tätä niiltä jotka tahtoo soitella.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Myönnän, että omistan ko. hlön LP:n. Shame on me.
Bhven

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Bhven »

LillyMunster kirjoitti:
Bhven kirjoitti:Enirosta sain tiedot netin kautta ilmaiseksi. hiihoo.
Laita se mulle vaikka yv:nä, ei jaksa itse etsiä eikä spoilata tätä niiltä jotka tahtoo soitella.
[yv]
HASSELHOFF DAVID
Matkapuhelinnumero: 0405581304 (Sonera)
Kunta: Turku
[/yv]
slam

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja slam »

Bhven kirjoitti:
[yv]
HASSELHOFF DAVID
Matkapuhelinnumero: 0405581304 (Sonera)
Kunta: Turku
[/yv]
Karkki ja kepponen. Todellinen sellainen. nauroin koko matkan, kun lauseita latelin... :lol:
bedlam

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bhven kirjoitti: [yv]
HASSELHOFF DAVID
Kunta: Turku
[/yv]
Ei vittu! Ensinnäkin, Turussahan on liikenteessä sellainen "oikea" KITT, säikähdin eräänä krapulaisena aamuna pari vuotta sitten kun sellainen ohitse pyyhälsi. Ihan siis sellainen oikeanlainen vilkkuvalo edessä ja kaikki. Onkohan tuon auton omistaja kenties kyseessä?

Toiseksi, mä olen koko elämäni haaveillut muuttavani nimeni jossain vaiheessa David Hasselhoffiksi, mutta enhän mä enää kehtaa jos se on joku turkulainen!
AarneAnkka

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Ihan siis sellainen oikeanlainen vilkkuvalo edessä ja kaikki. Onkohan tuon auton omistaja kenties kyseessä?
Ei sentään. Sen auton omistaja piirsi muun muassa Tiinee Toonsit Myrkky -lehteen taannoin.
Bhven

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Itse veikkaisin, että tuo liittymä on ollut joskus oikeasti David Hasselhoffin käytössä hänen ollessaan jollain PR-keikalla Suomessa (ja kauan sitten, koska nimi on all caps-muodossa). Liittymää ei sitten jostain syystä suljettu (Soneran tai silloisen Telen lainaama PR-puhelin ja liittymä?) ja SIM-kortti lienee päätynyt jollekin muistoksi.
mustakikkeli

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mitä teillä on Hasselhoffia vastaan? Ihminenhän sekin vain on. Mun alkaa käydä sitä vähitellen sääliksi tämän teidän ainaisen panettelun ja kiusaamisen takia.
Sudenhenki

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ihan siis sellainen oikeanlainen vilkkuvalo edessä ja kaikki. Onkohan tuon auton omistaja kenties kyseessä?
Ei sentään. Sen auton omistaja piirsi muun muassa Tiinee Toonsit Myrkky -lehteen taannoin.
Karri Aronen?
Tiikeriankka

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Bhven kirjoitti:Itse veikkaisin, että tuo liittymä on ollut joskus oikeasti David Hasselhoffin käytössä hänen ollessaan jollain PR-keikalla Suomessa (ja kauan sitten, koska nimi on all caps-muodossa). Liittymää ei sitten jostain syystä suljettu (Soneran tai silloisen Telen lainaama PR-puhelin ja liittymä?) ja SIM-kortti lienee päätynyt jollekin muistoksi.
No no. Tuosta oli juttu taannoin lehdessä. Mahtoiko olla niin, että puhelimen voi laittaa kenen nimelle tahansa, kunhan operaattori vain saa rahansa eli laskutustiedoissa on oikea ihminen eikä esim. Aku Ankka, joka muuten myös löytyy numeropalvelusta, kuten myös Hessu Hopo jne..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiyön huumoripläjäys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tiikeriankka kirjoitti:Mahtoiko olla niin, että puhelimen voi laittaa kenen nimelle tahansa, kunhan operaattori vain saa rahansa eli laskutustiedoissa on oikea ihminen eikä esim. Aku Ankka, joka muuten myös löytyy numeropalvelusta, kuten myös Hessu Hopo jne..
Kyllä jämpti on näin. Justiinsa tulin samaa kertomaan, mutta olit ehtinyt ensin. Aku Ankalla on muuten kolme numeroa Suomessa, tarkastin, mutta vain yksi oikeaan osoitteeseensa Ankkakatu 1, 00000 Ankkalinna. Aku ei siis asukaan Paratiisitiellä enää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin