Keskiviikk.org

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Väsyneenä raahauduttu töihin ja jopa tehtykin jotakin hyödyllistä. Juuri näin.
isohaara

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Puuh, 25 tuntia töitä takana akselilla ma-ti, pikkasen väsy. Onneks ulkona on koiranilma, ei tarvitten lähteä teranquelle eikä mihkään. Levyks sängylle ja hevimetallin historiaa lukemaan.

Ja hyviä uutisiakin tipahti täsä alkuviikosta; vuokranantaja pisti kämpän myyntiin ja meillä on asumisaikaa n. tammikuun loppuun. Jos ostaja ei ole vuokraavaa tyyppiä niin soromnoo unelmakämppä. :cry:

Taas niitä fiiliksiä että yhtään mikään ei mene niin kuin pitäisi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Veli soitti autotarhasta; tarjolla tällaista, tällaista ja tällaista, mitä laitetaan? Sanoin, että itsepä valitsee, sillä itse se sen saa korjatakin lähivuodet. En vain tiedä, että miten minun egoni kestää ajaa 90-luvun puolella valmistetulla autolla... Ja mitenkä raskin luopua rakkaasta Opelistani? Surkeus tulee.
Ja piru!! En muistanut kysyä, että onhan se uusi auto varmasti punainen.

Nyt puolukkajogurtta ja suihkuun, ja sitten töihin, kahteen meno. Kiinnostaa kiwin kilohintakin!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pah, olen ihan pihalla koko Kitinästä ja mahdollisesti mielenkiintoisista ketjuista kun en ole lukenut, nyt en jaksa tarttua toimeen. Taidankin siis mennä aamiaiselle ja pankkiin ja kauppaan ja tallille ja sitten 1 rankka tunti töitä....

Kesää teille kaikille ihanuuksille 8)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK III :sir:
Minäkin kannan korteni Lillyn kekoon. Väsymys vaivaa täälläkin, vaikka sinnikkäästi yritin työmatkan ajan nukkua. (Courier Vanin istuimia ei selvästikään ole suunniteltu käytettäväksi matkavuoteina. :| )
Koetan tässä emännän ollessa lomalla vääntää ~10 tunnin työpäiviä jotta saa perjantain korvattua :arrow: ei tarvitse nukkua toisten nurkissa ihan niin montaa yötä.
Bluuh, yksi äärimmäisen tylsä työhomma olis kohta edessä... :?
1108

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK IV

Sain hiiren toimiin kannettavassa. Loistavaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei me mennäkään Tuskaan, kun meillähän on täällä hitto oma Ämykin! Tulukee kaikki Ämyrockiin!

Georgina kirjoitti:Pah, olen ihan pihalla koko Kitinästä ja mahdollisesti mielenkiintoisista ketjuista kun en ole lukenut, nyt en jaksa tarttua toimeen.

Kesää teille kaikille ihanuuksille 8)
Älä välitä, sama täällä :)
1108

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Statan ja erkele.

Toimistolla pysty chattaankaan rauhassa kun ollaan häiritsemässä joillakin TYÖasioilla!!!! Niiq HÄH? Eiks nää tajua että mulla on parempaakin tekemistä?
swirl

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on jonkinlainen syvä väsymys. Olen joka yö nukkunut reilut kaksitoista tuntia sen jälkeen kun loma alkoi ja senkin jälkeen herääminen on ollut vaikeaa. Koko ajan tekisi vain mieli nukkua.

Eilen onnistuin kuitenkin raahaamaan itseni ampumaradalle ja sain jopa käytyä läpi tavaroita jotka vietiin uudelle kämpälle. Tänään taas tuntuu olevan energiatasot nollassa ja kohta pitäisi lähteä salille :?

Ostin kissalle jotain valeriana-ruisketta ja sehän on kuin pieni enkeli. Ei mitään volisemista tai ikkunoiden ja ovien raapimista, katti vaan pörisee tuossa sängyllä koko ajan. Khihih, pidän sen mömmöissä tästä lähin jatkuvasti :twisted:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vettä tulee taas. Taidanpa lähteä tästä korjausompelemaan paidanhelmoja paremman puutteessa. Luksusta ku täällä on ompelukone. Illalla halvoille tuopeille käväisemään. Ihan vaan käväisemään.
Sinkkumatti

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Duuni kiinnostaa yhtä paljon, kuin kilo paskaa. TJ 2!
Kid

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää päivä on mennyt taas kauheen hitaasti. Onneks on ollut pientä hommaa siellä täällä ettei ihan oo tarvinnut istuu täällä tekemättä mitään..
Duunin jälkeen isukkia kattomaan. Onneks systeri ja mun kummityttö tulee sinne kans. Vähän niinku kaks kärpästä yhellä iskulla.
Mä haluun mökille! Ja lomalle! Ja juustonaksuja jajajaja.
millivanilli

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään on ollut ihan mukavasti töitä, mutta nälkä on häirinnyt keskittymistä. On ollut nälkä aamusta lähtien. N. 30 min töitä ja sitten kotiin.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja brona »

Tajusin just, että on enää noin kaksi viikkoa lomaan. Khuul! Ja hommatkin vähenee, ei enää 50 tuntisia viikkoja (ainakaan hetkeen). Siistiä. Tässähän saattaa jopa elämä voittaa.

Terveisiä Kelohongalta/Puujalalta niille, jotka vielä muistavat kyseisen herran. Herra onpi viidettä viikkoa nainut mies. Ihqua!
...
Turbohaltija

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

brona kirjoitti:
Terveisiä Kelohongalta/Puujalalta niille, jotka vielä muistavat kyseisen herran. Herra onpi viidettä viikkoa nainut mies. Ihqua!
Onnea misterille! Mistä hän muuten naisen löysi? Täältäkö? :D
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja nexie »

brona kirjoitti: Terveisiä Kelohongalta/Puujalalta niille, jotka vielä muistavat kyseisen herran. Herra onpi viidettä viikkoa nainut mies. Ihqua!
Viude, vallan on tehokasta menoa! Yhdeksän kuukauden kuluttua kenties sitten jo pienten puujalkojen kopinaa :P
Don't Panic!
Turbohaltija

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

swirl kirjoitti:Mulla on jonkinlainen syvä väsymys. Olen joka yö nukkunut reilut kaksitoista tuntia sen jälkeen kun loma alkoi ja senkin jälkeen herääminen on ollut vaikeaa. Koko ajan tekisi vain mieli nukkua.
Sama juttu. Kun pääsen töistä klo 23, palloilen ainakin yhteen asti. Sitten nukun seuraavat 12-14 tuntia ihan kevyesti, minkä jälkeen taas töihin. Vois kyllä nukkua enemmänkin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Melnais »

brona kirjoitti: Terveisiä Kelohongalta/Puujalalta niille, jotka vielä muistavat kyseisen herran. Herra onpi viidettä viikkoa nainut mies. Ihqua!
Kas, lämmin ajatus täältä. Aina joskus elämää sivunneet ihmiset käyvät ajatuksissa ja kyseiselle herralle toivoin viimeksi näin käydessä rakkautta. Alan aktiivisesti ajattelemaan muitakin, jospa manaus toimisi muihinkin yhtä hyvin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Edith

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Edith »

brona kirjoitti: Terveisiä Kelohongalta/Puujalalta niille, jotka vielä muistavat kyseisen herran. Herra onpi viidettä viikkoa nainut mies. Ihqua!
Tosiaan ihqusöpöä, silleen hyvällä tavalla ihqusöpöä siis. Jotenkin lämmittää tosiaan niin mieltäni kuin vatsasärystä kärsivää ruumistanikin.

Jos ruumiintilani kohentuu, tekisi mieleni kovasti mennä illalla ekaa kertaa eläissäni ravintola dtm:ään, drag kingejä katsomaan. Mutta en mä yksin uskalla mihkään. (Seuraa?)

Noin tunnin kuluessa pitäisi myöskin synnyttää ruumiintilariippuvainen päätös, lähteäkö tänään tanssitunnille viideksi vai ei.
Elukka

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suvinen kirjoitti:Tuleekohan musta esimies..? :P
Kyllä musta esimies voi olla ihan yhtä pätevä kuin valkoinenkin. :leuhka:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:

Jos ruumiintilani kohentuu, tekisi mieleni kovasti mennä illalla ekaa kertaa eläissäni ravintola dtm:ään, drag kingejä katsomaan. Mutta en mä yksin uskalla mihkään. (Seuraa?)
Voi vinetto. Jos en kääntäisi yötä myöten, voisin lähteäkin. Olen nähnyt yhden amerikkalaisen drag kingin esityksen Brasiliassa, se oli aika hieno. Sitten näin siellä myös amerikkalaisen lesbon, jolla kasvoi pieni pujoparta.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Suvinen kirjoitti:Tuleekohan musta esimies..? :P
Tappia vatkaamallahan se selviää. Ja esimiehesi kiittää.
Pehmis

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Elukka kirjoitti:Kyllä musta esimies voi olla ihan yhtä pätevä kuin valkoinenkin. :leuhka:
Musta sä olet käyttänyt loppuun erään hymiön kiintiön. :leuhka: :leuhka: :leuhka: :leuhka: :leuhka: :leuhka:
Elukka

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmis kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Kyllä musta esimies voi olla ihan yhtä pätevä kuin valkoinenkin. :leuhka:
Musta sä olet käyttänyt loppuun erään hymiön kiintiön. :leuhka: :leuhka: :leuhka: :leuhka: :leuhka: :leuhka:
:leuhka: Ihanks :leuhka: totta :leuhka: ? :leuhka:
Pehmis

Re: Keskiviikk.org

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Elukka kirjoitti::leuhka: Ihanks :leuhka: totta :leuhka: ? :leuhka:
Joo-o. :juristi:
Vastaa Viestiin