Suuri mutanttikysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mua vähän kyllä huolettaa, miten tarkkaan Elcosminaattori on miettinyt tän asian. Ei siinä mitään, jokainen katselee mieleisiään päiväunia ja runkkaa makunsa mukaan.

Omaa mutaatiotani jään vielä miettimään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pehmis

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Lolita kirjoitti:Omaa mutaatiotani jään vielä miettimään.
Sä oot niin pitkä että väkisinkin tulee mieleen naispuolinen versio ihmenelosten herra elastisesta :D Sellaset mielen mukaan suurenevat kumitissit olis aika hyödylliset esim. tilanteessa jossa on saamassa sakkoja :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä olisin Keikaus, tarkkuusejakuloija ja reppuselkäänkidnappaaja.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä olen pienestä pojasta lähtien nähnyt unia, joissa tahdollani siirrän esineitä, niihin tuijottamalla. Mä en keksi tolle hahmolle mitään hauskaa nimeä. Keksikää joku!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:Mä olen pienestä pojasta lähtien nähnyt unia, joissa tahdollani siirrän esineitä, niihin tuijottamalla. Mä en keksi tolle hahmolle mitään hauskaa nimeä. Keksikää joku!
Muutto- tai varastomies.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Mä olen pienestä pojasta lähtien nähnyt unia, joissa tahdollani siirrän esineitä, niihin tuijottamalla. Mä en keksi tolle hahmolle mitään hauskaa nimeä. Keksikää joku!
Muutto- tai varastomies.
Sekatyömiesmannaattori.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä taas muistan lapsuudestani sellaisen, että olin keittiössä ja harjoittelin sitä, että voisin pysyä vähän aikaa ilmassa vaakatasossa. Mulla on sellainen muistikuva, että pysyin. Taisi olla unta.

Sen sijaan tykkäsin kyllä ihan oikeasti kiivetä oviaukkoa ylöspäin.
Kikkelis kokkelis.
Pehmis

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

silsakenraali™ kirjoitti:Mä olen pienestä pojasta lähtien nähnyt unia, joissa tahdollani siirrän esineitä, niihin tuijottamalla. Mä en keksi tolle hahmolle mitään hauskaa nimeä. Keksikää joku!
SAKinauttajahenkilö.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Mä olen pienestä pojasta lähtien nähnyt unia, joissa tahdollani siirrän esineitä, niihin tuijottamalla. Mä en keksi tolle hahmolle mitään hauskaa nimeä. Keksikää joku!
Muutto- tai varastomies.
Sekatyömiesmannaattori.
Mutanttimuuttaja?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Canine »

I am the Great Spendinator! Saan kaiken käteisen katoamaan ympäriltäni nanosekunnissa. Osaan hukata niin omani, kuin toisten rahat eikä tilalle jää koskaan mitään näkyvää. Ne jotka tuhlailuani koittavat hillitä, saavat tuta karmean kostoni! Buaahhhahahhhahaaaa :twisted:
Not only is life a bitch, it has puppies
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Canine kirjoitti:I am the Great Spendinator! Saan kaiken käteisen katoamaan ympäriltäni nanosekunnissa. Osaan hukata niin omani, kuin toisten rahat eikä tilalle jää koskaan mitään näkyvää. Ne jotka tuhlailuani koittavat hillitä, saavat tuta karmean kostoni! Buaahhhahahhhahaaaa :twisted:
Samassa jengissä ollaan. Voisin olla Visalaskulator (ei kyllä ole koskaan myöhässä, mutta vitun isoja aina) tai Pullamössölapsilator.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mr. Yksinkertaistaja.

Houkuttelen ihmisen uskomaan omaan ylivertaisuuteensa käyttäen pelottavan nerokkaita yksitavuisia lausahduksia. Houkuttelen vastustajani itsetuhoiseen käytökseen hänen olettaessaan olevansa tilanteen herra ja samalla käytän hänen materiaalisia hyödykeitään hyväkseni, myöskin houkuttelen hänet tekemään palveluksia tukeutuessani yksinkertaiseen olemukseeni.

Vaadittaessa otan kovat keinot käyttöön, tämä vaatii edellisenä päivänä tuhtia annosta sianliha, papu, sipulisekoitusta.
hermine

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja hermine »

Keikaus kirjoitti:Mä taas muistan lapsuudestani sellaisen, että olin keittiössä ja harjoittelin sitä, että voisin pysyä vähän aikaa ilmassa vaakatasossa. Mulla on sellainen muistikuva, että pysyin. Taisi olla unta.
Mä olin lapsena ihan varma, että pystyisin lentämään hypähtämällä maasta juuri tietyllä tavalla. En kuitenkaan ikinä uskaltanut kokeilla, koska pelkäsin että joku näkisi ja sitten minua pidettäisiin vielä omituisempana.

Mullakin on telepaattisia kykyjä aavistaa mm. että saan pian tekstiviestin joltain tietyltä ihmiseltä tai saatan tietää ennakkoon, että kohta näen sattumalta kadulla jonkun tietyn kaverin vaikkei mulla siis olisi mitään järkeiltävää syytä odottaa kumpaakaan näistä tapahtumista. Oon myös nähnyt joitakin enneunia (en kuitenkaan siinä mitassa kuin äitini ja siskoni).

Kaveripiirissäni olen kuitenkin tunnettu supersankarinimellä Evästyttö.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hermine kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä taas muistan lapsuudestani sellaisen, että olin keittiössä ja harjoittelin sitä, että voisin pysyä vähän aikaa ilmassa vaakatasossa. Mulla on sellainen muistikuva, että pysyin. Taisi olla unta.
Mä olin lapsena ihan varma, että pystyisin lentämään hypähtämällä maasta juuri tietyllä tavalla. En kuitenkaan ikinä uskaltanut kokeilla, koska pelkäsin että joku näkisi ja sitten minua pidettäisiin vielä omituisempana.
Kerran myös harjoittelin lentämistä ihan oikeasti. Olimme menossa pikkusiskon kanssa nukkumaan ja isäpuoli tuli vetämään verhot kiinni tai kertomaan satua tai jotain sellaista. Olin yläsängyssä ja ajattelin liidellä sängystä isäpuolen niskaan (hän oli selin). Hän taisi sitten liikahtaa johonkin suuntaan niin että mätkähdin lattialle ja pikkurilli taipui ikävästi.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

hermine kirjoitti:Mullakin on telepaattisia kykyjä aavistaa mm. että saan pian tekstiviestin joltain tietyltä ihmiseltä tai saatan tietää ennakkoon, että kohta näen sattumalta kadulla jonkun tietyn kaverin vaikkei mulla siis olisi mitään järkeiltävää syytä odottaa kumpaakaan näistä tapahtumista.
Kyl ne munkin fibat ja veikkaukset joskus osuvat. Mun kaveripiirissä sitä kustutaan sattumaksi, säkäksi, todennäköisyydeksi jne. - ei suinkaan telepatiaksi.
hermine

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja hermine »

silsakenraali™ kirjoitti:
hermine kirjoitti:Mullakin on telepaattisia kykyjä aavistaa mm. että saan pian tekstiviestin joltain tietyltä ihmiseltä tai saatan tietää ennakkoon, että kohta näen sattumalta kadulla jonkun tietyn kaverin vaikkei mulla siis olisi mitään järkeiltävää syytä odottaa kumpaakaan näistä tapahtumista.
Kyl ne munkin fibat ja veikkaukset joskus osuvat. Mun kaveripiirissä sitä kustutaan sattumaksi, säkäksi, todennäköisyydeksi jne. - ei suinkaan telepatiaksi.
Toi on kuitenkin mun mielestä eri asia kuin ihan tuurilla arvaaminen, koska tuohon liittyy semmoinen ihan tietynlainen tunne, mitä on hyvin harvoin. Tottakai sitä sitten tapaa ihmisiä tai saa viestejä paljon ilman mitään aavistuksiakin, mut silloin kun niitä aavistuksia on, ne sattuu oikeaan niin suurella todennäköisyydellä ettei se tunnu johtuvan pelkästä sattumasta kun vertaa niiden arvausten osuvuuteen, mitä heittää ihan umpimähkään (mitä tietysti harrastan myös).

Mut sama kai tuo sivulliselle on, ei oo pakko uskoa.
silsakenraali™

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lähes aina osumat muistetaan ja hyvin muistetaankin, jolloin ne saavat suhteettoman suuren painoarvon aivojen muistisopukoissa.
ninnithequeen

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Antakaa minulle kymmenen Ninniä niin tuhoan maapallon!!! Toimii paremmin kuin 100 ydinpommia. Ihmettelen että Amnesty International ei ole asettanut Itä-Helsinkiä karanteeniin ja syyttänyt Suomea perusteellisista ihmisoikeusrikkomuksista ja kidutuksesta." - 1108 Kityssä 17.9.2005


Aika hyvin.
Olen siis The Ninni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miss Suupää.

(ehehheheh... miss MouthHead)
Ei tartte selityksiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Miss Suupää.
(ehehheheh... miss MouthHead)
Ei tartte selityksiä.
Juu ei.
:h:
Elukka

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elppis kirjoitti:Miss Suupää.
Kuva :?: :P
killkill

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:VituiksMän
:repskops:
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

del
Viimeksi muokannut chunkbite, 18.03.2008 1:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Bliss kirjoitti:Aevan tyhmä kysymys.
Mä olen Master Of The Universe, ja voitan kaikki 6-0
He-Man?

Kuva
"I want you to get excited about your life."
ninnithequeen

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hallu, onhan tos samaa näköö, joo :D
Vastaa Viestiin