Pehmis vs. Gattaca

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Pehmis vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja slam »

Mielestäni Gattacan ja Pehmisen suurin ero on siinä, että Gattaca tietää olevansa väärässä.
silsakenraali™

Re: Pehmis vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:Mielestäni Gattacan ja Pehmisen suurin ero on siinä, että Gattaca tietää olevansa väärässä.
KULTA, tarkoititko myöntää...edes joskus?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pehmis vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minun ja slamin suurin ero on, että minä en syö leivospapereita enkä aja rekkaa. :off: :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
mustakikkeli

Re: Pehmis vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

slam kirjoitti:Mielestäni Gattacan ja Pehmisen suurin ero on siinä, että Gattaca tietää olevansa väärässä.
Pehmis puolestaan vain luulee olevansa väärässä, vai mitä tarkoitat? Mun on nyt jotenkin kovin vaikea ajatella selkeästi tämän uuden tiedon valossa.
Pehmis

Re: Pehmis vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

slam kirjoitti:Mielestäni Gattacan ja Pehmisen suurin ero on siinä, että Gattaca tietää olevansa väärässä.
Tuota virkettä voisi muuttaa sujuvammaksi muuttamalla sanan "siinä" sanaksi "se." Toinen puute on se, että vertailussa pitäisi aina kertoa mihin vertaa.

Mielestäni Gattacan ja Pehmisen suurin ero on se, että Gattaca tietää olevansa väärässä, Pehmis taas olevansa oikeassa.


Ja luonnollisesti älykkääseen kirjoitukseen kuuluu myös jokinlainen ajatus tai teema tai opetus. Tuo lausumasi on vain puhdas toteamus, et vedä siitä mitään synteesiä.

Mielestäni Gattacan ja Pehmisen suurin ero on se, että Gattaca tietää olevansa väärässä, Pehmis taas olevansa oikeassa. Siksi Pehmis saa halutessaan piparia, Gattaca ei.

Tuollainenkaan teksti ei ole vielä kovin eloisaa. Pieni liioittelu, huumori tai muu mauste tai voi parantaa tekstiä kummasti.

Mielestäni Gattacan ja Pehmisen suurin ero on se, että Gattaca tietää olevansa väärässä, Pehmis taas olevansa oikeassa. Siksi Pehmis joutuu huitomaan rumempia naisia pois luudalla, kun taas Gattaca-parka ei saa edes luudalla ratsastavalta noita-akalta.

Jatketaan luovan kirjoittamisen kurssia myöhemmin, mun pitää mennä huitomaan luudalla.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pehmis vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

slam kirjoitti:Gattaca tietää olevansa väärässä.
Silloinhan tietäisin olevani väärässä kun tiedän olevani väärässä. Olen siis oikeassa, kuten aina.

Tämäntapaiset gallupit ja slamin outo pakkomielle viittaavat minun olleen väärässä kun olen erehtynyt viettämään Kitinässä näin paljon aikaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Pehmis vs. Gattaca

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:Minun ja slamin suurin ero on, että minä en syö leivospapereita.
Pakollinen: :rofl:
Vastaa Viestiin