Torstain tiedonjyvät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Kotiiiiiiin :hep: :h:
:komp: Tää läksis lampsimaan kohden pussiasemaa alkaen nyty. :yo:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipa vaarallista käydä keskellä viikkoa terassilla naisen kanssa jolla on selvästi minua parempi viinapää, päivä mennyt melkeinpä koomaillessa. No, sain nyt sentään jotain tehtyä. Rekrytoi mukaan järjestämään lukion luokkakokousta..

Nyt on pakko ulostautua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tonttu

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Puuh... semmonen päivä että tämä ämmä painuu kohta saunaan ja sitten unta palloon.
Laitteisto rikki eikä jaksa mitään.
Lallatilaa.
Edith

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun tekis taas mieli vetää kännit, vaikkei mulla tänäänkään ole mitään syytä. Jokin syytön vitutus, johon ei auta ei tanssi, ei punanen jaffa, ei makoilu, ei lukeilu. Jopa seksiä vois harkita, jos mulla ei olis A) kuukautiset ja B) hirvittävä silsa siellä kainaloissa. Olisin siis erittäin turvallista ja taatusti vonkaamatonta baariseuraa. *mainos*
RuNkkuTonttu

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Uusi (vanha) sohva hankittu ja työpaikalla käyty kääntymässä. Olisi pitänyt oikeasti olla hieman pidempään, mutta ei jaksanut... Kunnon rokuli päivä. Nyt kauppaan hakemaan jotain hyvää ja sitten voisi ottaa jossain yhden tasoittavan, että liskot pysyisivät pois. Seurakin kelpaisi, jossain päin Etu-Töölöä?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Perkele. Lupasin tuoda jotain kakuntapaista töihin huomenna... kauppaan --->
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Edith

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näh, mä olen pahalla tuulella ja oisin niin tylsää seuraa kumminkin, että taidan mennä päiväpeiton alle murjottamaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Asioita joita vihaan: Ihmiset kaupassa, siinä vaiheessa kun kassa jo vetää kyseisen henkilön ostokset viivakoodilukijan läpi havaitsee että "ai niin piti vielä osta mitävittuliekintärkeää" Sitten kyseinen varhaisdementikko juoksee (tai noh... yleensä rauhassa tallustaa) kaupab poikki ja halki hakeakseen pullapitkoa, pullovettä ja kaikke muuta niin vitun tärkeää.

Sanooko ostoslista mitään... eiku vittu. Ei dementikko sellaista muista tehdä :evil:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Pärkkele... tulipa sit tänään käytyä Alexandrian sijoitusneuvonnassa 30 min,
tosin veti lähes heti sen johtopäätöksen et uusi aika syyskuun lopulle / lokakuun alkuun,milloin tiedän saanko jatkaa tuolla löytötavaroiden parissa
ja vaikka saisinki voisin olla sille markkinointiassarille ilkee,sanoo et poistakaa mun tiedot pliis teidän asiakasrekisteristä,ei oikein tuo sijoittaminen mihin lieneekään kiinnosta ja pitäis pystyä sitoutumaan 13 kk laittamaan 60€ sivuun,sit pitäis avata pankkiin erikseen joku sijoitustiliki

On se kumma et kaiken maailman lehtimyyjät,sijoitusyhtiöt yms soittelee mun kännykkään,vaikka tos on suoramarkkinointikielto voimassa ainakin ens kevääseen saakka...jumalauta kohta vaihdan numeron salaiseksi

Alan olee todella kypsynyt tollaseen puhelinterrorismiin :twisted:

Huomenna palkkapäivä,jippii,vaikka verokarhu käy kukkarolla jää rahaa sopivasti elämiseen vielä vuokranmaksun jälkeenkin :)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Wää.
En uskalla mennä huomenna prideen ihan yksin! :(
Missä Kaisaniemi edes on??? Miten sinne pääsee?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
silsakenraali™

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Verensokeri on pirun alhaalla, tärisen. Olin kaksoisveljen kanssa rullislenkillä ja 15 km meni kolmeen varttiin. Tykitin oikeastaan alusta alkaen aavistuksen liian lujaa, joten sykkeetkin olivat varmaan koko ajan 160+. Onneksi lähikauppa on auki 23:een. Ei vaan jaksais tehdä kolmatta lämmintä ja einekset tökkivät.

Huomenna meen jatkamaan maalaushommia mökille. Kivaa hommaa uikkareissa köllötellä laiturilla samalla sitä maalaten. Illalla tulee onneksi taas futista. Täytyyhän lomalla tekemistä olla.

Itse asiassa olen ollut jo hetken valmis palaamaan töihin. Oon vaan niin levoton, että laiskottelu ahdistaa.
saika

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja saika »

Tää katto "tyttö sinä olet tähti"...
Tulipahan viime kevät mieleen. Voi luoja...
Nyt juoksemaan syyllisyydentuntopahamielikiukkuitkuolo pois metsään. Puuh. Siitä on sentäs yli vuosi jo. Silti. :doh:
Edith

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tulin pois peiton alta murjottamasta. Yritän piristää itseäni soittamalla Nylon Beatin musiikkia, mutta joudun silti myöntämään itselleni, että olen niin yhteiskunnallistettu, että tunnen kyllästyneisyyttä sittenkin vain ja ainoastaan siitä, että olen ilman työtä. Kyllä terveen ihmisen pitäis pari kuukautta ilman työtä pärjätä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä päätin yhden päivän jälkeen, että siedän täällä alkukodeissa oloa vielä viikonlopunkin, joten lupasin isälle jäädä sunnuntaihin. Vasta jälkeenpäin tuli mieleen ne muut syyt palata kotiin jo perjantaina: Tuska ja Pride. Nyt jää sitten kaikki kiva väliin. Perkele.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Edith kirjoitti: Kyllä terveen ihmisen pitäis pari kuukautta ilman työtä pärjätä.
Usko pois, suomalaiselle työssäkäynti on ehkä tärkein asia oman hyvinvoinnin kannalta. Mua alkaa ainakin ahdistamaan, jos ei pääse toteuttamaan itseään ja tekemään jotain järkevää. Ei ihmistä ole tarkoitettu laiskottelemaan.
Sudenhenki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Järkytyin. Mutsilla käydessä bongasin akhyllyssä olevan vuonna 2000 napatun otoksen jossa broidin kanssa patsastellaan, ja olen helvetinmoinen rääpäle nykyiseen verrattuna. Tahdon kyseisen kropan oitis taisin.
Bliss

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:Järkytyin. Mutsilla käydessä bongasin akhyllyssä olevan vuonna 2000 napatun otoksen jossa broidin kanssa patsastellaan, ja olen helvetinmoinen rääpäle nykyiseen verrattuna. Tahdon kyseisen kropan oitis taisin.
Ööö.. sä olet ollut 6 vuotta sitten joku varhais-teini-ikäinen... :D
Haluat siis näyttää pikkupojalta??? *naur*
Sudenhenki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Järkytyin. Mutsilla käydessä bongasin akhyllyssä olevan vuonna 2000 napatun otoksen jossa broidin kanssa patsastellaan, ja olen helvetinmoinen rääpäle nykyiseen verrattuna. Tahdon kyseisen kropan oitis taisin.
Ööö.. sä olet ollut 6 vuotta sitten joku varhais-teini-ikäinen... :D
Haluat siis näyttää pikkupojalta??? *naur*
20v=varhais-teini-ikäinen? :D
Bliss

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Järkytyin. Mutsilla käydessä bongasin akhyllyssä olevan vuonna 2000 napatun otoksen jossa broidin kanssa patsastellaan, ja olen helvetinmoinen rääpäle nykyiseen verrattuna. Tahdon kyseisen kropan oitis taisin.
Ööö.. sä olet ollut 6 vuotta sitten joku varhais-teini-ikäinen... :D
Haluat siis näyttää pikkupojalta??? *naur*
20v=varhais-teini-ikäinen? :D
Sua on EDELLEEN niin kovasti mukava härnätä :D
Sudenhenki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Ähäs!!! Ei mee moinen läpi enään. 8)
AarneAnkka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pitkäaikainen työtoverini, joka nyttemmin vaikuttaa Hollannissa, tuli käymään Suomessa ja kävimme porukalla (siinä 15 immeistä) Klippanissa pikku illallisella. Kaikki oli periaatteessa tosi ihqa. Ruoka maistui todella hyvältä, viini myös, ja saariravintolan puitteet olivat upeat.

Ikävä kyllä jokin merkillinen katkeruus ja vitutus myrkytti koko tapahtuman minun osaltani. Satuin juuri silloin olemaan epäsosiaalisella, hermostuneella, katkeralla, rääpälemäisellä, vastenmielisellä, masentuneella tuulella, ja vaikka tiedostin kaikki nuo ylläolevat hyvät asiat, en kyennyt nauttimaan niistä. Vituttivat ne onnelliset kauniit ihmiset, heidän jännittävät elämänsä ja onnelliset parisuhteensa (melodramatisaatio). Kun muut lähtivät baariin jatkoille, kävelin itse sieltä satamasta Kamppiin ja sieltä himppeen. Loppumatkan Länsiväylältä juoksin täysillä, portaat ylös, ja lopulta kotona tunsin olevani turvassa. Yksin.

Näköjään vieläkin välillä pääsee yllättämään tämä antisosiaalisuussyndrooma. Mistä se oikein johtuu? (Shrinkin paikka?) On se harventunut kovasti, ennen mulla oli koko ajan tällaista, mutta harmittaa tosissaan että se iski juuri tänään. :(
tonttu

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Muistihan se! :h:
AarneAnkka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Jokin syytön vitutus, johon ei auta ei tanssi, ei punanen jaffa, ei makoilu, ei lukeilu.
Katos vaan, mulle tuli just sama. Samixet jee.
Sudenhenki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Ikävä kyllä jokin merkillinen katkeruus ja vitutus myrkytti koko tapahtuman minun osaltani. Satuin juuri silloin olemaan epäsosiaalisella, hermostuneella, katkeralla, rääpälemäisellä, vastenmielisellä, masentuneella tuulella, ja vaikka tiedostin kaikki nuo ylläolevat hyvät asiat, en kyennyt nauttimaan niistä. Vituttivat ne onnelliset kauniit ihmiset, heidän jännittävät elämänsä ja onnelliset parisuhteensa (melodramatisaatio). Kun muut lähtivät baariin jatkoille, kävelin itse sieltä satamasta Kamppiin ja sieltä himppeen. Loppumatkan Länsiväylältä juoksin täysillä, portaat ylös, ja lopulta kotona tunsin olevani turvassa. Yksin.

Näköjään vieläkin välillä pääsee yllättämään tämä antisosiaalisuussyndrooma. Mistä se oikein johtuu? (Shrinkin paikka?) On se harventunut kovasti, ennen mulla oli koko ajan tällaista, mutta harmittaa tosissaan että se iski juuri tänään. :(
Itselläkin on kokemusta tuollaisesta, ja kaikkein pahinta on se, kun ajattelee että mitä jos se ei olisikaan iskenyt? Voisi luultavasti olla siellä baarissa riekkumassa riikinkukkona joku hehkeä neiti kainalossa. Tässä vaiheessa ei tiedä miten päin olisi. Ahdistus häviää sekunnin ajaksi vain hyökyäkseen kahta kauheampana takaisin.


PS.Onnittelut Aarne! (ei tästä asiasta tosin).
AarneAnkka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti:ja kaikkein pahinta on se, kun ajattelee että mitä jos se ei olisikaan iskenyt? Voisi luultavasti olla siellä baarissa riekkumassa riikinkukkona joku hehkeä neiti kainalossa. Tässä vaiheessa ei tiedä miten päin olisi. Ahdistus häviää sekunnin ajaksi vain hyökyäkseen kahta kauheampana takaisin.
Just noin. Päättelin sitten vaan että jos olisinkin mennyt jatkoille muiden mukana, olisin vain kyhjöttänyt vittuuntuneena hiljaa nurkassa ja mennyt sitten myöhemmin ja köyhempänä kotiin. Parempi lopettaa ajoissa.

No niin, tää nyt oli vaan yks tämmönen ilta. Eihän näitä onneksi / toivottavasti tuu kovin montaa vuodessa.

P.S. Kävin muuten matkan varrella Koffin puiston yleisövessassa (Kityläisten rakas vakiopaikka) ja taisin nähdä Elcon Minin siinä parkkeerattuna. Tai sitten se oli jonkun muun Mini. Minkävärinen Mini Elcolla on?
PS.Onnittelut Aarne! (ei tästä asiasta tosin).
Tackar och bockar. :)
Vastaa Viestiin