Torstain tiedonjyvät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä en pode tuollaista epäsosiaalisuutta. Oon turhan murehtija. Todella raivostuttava piirre jota on vuosia katsonut äidissäni, nyt se on minussa. Aina pitää murehtia jotain jolle ei enää/juuri nyt voi mitään. Teinkö väärin? Miten olisi pitänyt tehdä? Voi että olen tyhmä kun en osaa tätä ratkaista. Sitten kun pääsen oikein tässä vauhtiin niin alan murehtia entistä pienempiäkin asioita. Nyt taas se vaihe meneillään, (kuten viimeisen vuoden, saatana) Siksipä nukkuminenkin niin tuskaa.

Jospa se asiat järjestyy, vitunkoväliä asenne taas joskus löytyy...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Georgina kirjoitti:Mä en pode tuollaista epäsosiaalisuutta. Oon turhan murehtija. Todella raivostuttava piirre jota on vuosia katsonut äidissäni, nyt se on minussa. Aina pitää murehtia jotain jolle ei enää/juuri nyt voi mitään. Teinkö väärin? Miten olisi pitänyt tehdä? Voi että olen tyhmä kun en osaa tätä ratkaista. Sitten kun pääsen oikein tässä vauhtiin niin alan murehtia entistä pienempiäkin asioita. Nyt taas se vaihe meneillään, (kuten viimeisen vuoden, saatana) Siksipä nukkuminenkin niin tuskaa.

Jospa se asiat järjestyy, vitunkoväliä asenne taas joskus löytyy...
Harrastatko liikuntaa? Se ainakin minulla tuntuu auttavan melkein mihin tahansa henkiseen onkelmaan tervehdyttävästi..
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin