Fobiat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kiitti ny si sullekki.
Noilla sinun 20cm jaloilla kovin korkealle kiivetä, vaikka yrittäisitkin niin sulta loppuu kunto kumminkin 12 rappusen jälkeen.

20/12= Ninnivakio.
Pehmis

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

ninnithequeen kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Jos sillä tarkoitetaan tervettä varovaisuutta, pelkään korkeita paikkoja ja korkeilta paikoilta tippuvia läskejä.
Kiitti ny si sullekki.
Käsitit väärin. Katson aina vaistonvaraisesti ennen kotiin menemistä ylöspäin, koska etuove yläpuolella on parveikkeita. Yhdellä niistä parveikkeista on n. 100-kiloinen naapurin rouva, joka silmäilee minua himokkaasti aina kun menen ohi. Pelkään että jokin päivä tuo Tonni-Juulia päättää minun olevan elämänsä Romeo ja hyppää parvekkeelta "syliin."

Sikäli mikäli hätäukemi ei ole vireessä tahi epäonnistuu, kuolemani tulee olemaan lattea kokemus.
ninnithequeen

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kiitti ny si sullekki.
Noilla sinun 20cm jaloilla kovin korkealle kiivetä, vaikka yrittäisitkin niin sulta loppuu kunto kumminkin 12 rappusen jälkeen.
20/12= Ninnivakio.
Suus kii poika, just eilen kiipeilin pitkin Kasavuoria :D
Ja kyllä pelotti, on ne vaan niin korkeat kuitenkin. Teini-ikäsenä tulin sieltä 8 metriä alas selälleni, vaan enpä saanu kuin mustelmia. Tuuria mukana.
Ebola

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Oikeita fobioita taitaa vaan olla se yksi: Kaikki kylpyammetta isommat vesialueet.

Puolifobioiksi voisin laskea hämähäkit ja ampiaiset.

Jostain syystä mulla on joku issue omien korvieni kanssa, niiden lähellä en siedä hirveästikään aktiviteettiä: kuiskaaminen on out, veden meno korvaan aiheuttaa joskus jopa hysteerisiä kohtauksia, tuulenvire out (pidin tosi pitkään kesäisinkin pipoa ettei sinne henkäykset käy), korvan puhdistaminen on kyl semmosta hommaa, oma käsi vastaan pää, korva tutkimukset ym. on aikalailla ongelmallisia kun korvaa saa lekuri jahdata, joskus olen jopa terveyskeskuksesta puhkaisua lähtenyt karkuun.
Ei tarvi sanoa, mut sanon kuitenkin; jos joku tahallaan puhaltelee tai muuten vain kiusaa MUN korvia tietäen tämän, tulee automaattisesti nyrkistä ja kovaa; refleksi. Onneksi noin ei ole kuin kerran vuonna papu ennen nakkisotaa käynnyt.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:
Käsitit väärin. Katson aina vaistonvaraisesti ennen kotiin menemistä ylöspäin, koska etuove yläpuolella on parveikkeita. Yhdellä niistä parveikkeista on n. 100-kiloinen naapurin rouva, joka silmäilee minua himokkaasti aina kun menen ohi. Pelkään että jokin päivä tuo Tonni-Juulia päättää minun olevan elämänsä Romeo ja hyppää parvekkeelta "syliin."
:cry: Mä luulin aina että sä odotit sitä päivää. Nyt mä ainakin hyppään!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pehmis

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Miksi ihmeessä mä kirjoitan parveikkeista? How sick is that.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:Miksi ihmeessä mä kirjoitan parveikkeista? How sick is that.
Slamvirus. Mitäs aloit opettaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pehmis

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Lilo kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Miksi ihmeessä mä kirjoitan parveikkeista? How sick is that.
Slamvirus. Mitäs aloit opettaa.
Perkkelleelleistä.
silsakenraali™

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pienenä rakentelin hienoja lumilinnoja onkaloineen. En enää, puistattaa koko ajatus. Ahtaanpaikankammo, mutta ei varmaan mikään fobia-asteinen. Käärmeet ovat iljettäviä ja ällöttäviä. Ja minua puistattaa, kun vaikkapa dokkarissa jotkut menevät sukeltelemaan krokoja tai sensellasia.

Ei mulla kai mitään fobioita ole. En ole hysteerinen minkään suhteen.
mustakikkeli

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pikkulapsena pelkäsin tyttöjä ihan vitusti (paitsi en siskojani enkä naapurin ihQua tyttöä) varsinkin jos ne lähestyivät minua huulet töröllään. Vanhempana opin vähitellen pitämään niistä ja vihollisista tuli vähitellen ystäviäni.
Bliss

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on tautikammo :shock:
Jos joku sairastaa tarttuvaa tautia, olkoonkin vaikka pelkkä flunssa, olen ihan paniikissa semmosen ihmisen lähettyvillä. Puhumattakaan esim. mahataudista tai muusta ällöstä :?
Yksi pahimmista painajaisunistani on sellainen, että olen jostain kumman syystä sairaanhoitaja ja töissä epidemiaosastolla.

Toinen, vähän lievempi kammotus kohdistuu hämähäkkeihin ja muihin öttismönkiäisiin. Itseasiassa kaikki ötöt, joilla on enemmän kuin 4 jalkaa, ovat inhoja :x
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onhan hyönteiset ällöjä, ainakin osa. Hämähäkkieläimet ehkä vielä ällömpiä, mutta osaan kontrolloida itseni kyllä enkä huuda, karjahtele enkä huido ennenkuin sen hämis on päällä. Voi sitä katsella läheltä ja voi sen tappaa ilman showta, ei siis fobiaa siellä.

Ei mulla taida olla mitään oikeaa kunnon fobiaa. Tunnen tervettä pelkoa korkeilla paikoilla, mutta vain kun on putoamisvaara. En pelkää ihmisjoukkoja enkä ahtaita tai avonaisia paikkoja. Joskus oikeasti pelkäsin hissin ovien väliin jäämistä hillittömästi (oikeastaan kaikki automaattiset liukuovet) mutta se kammo katosi omia aikojaan. Satunnaisesti pelkään jyrkkiä portaikkoja ulkoilmassa; olen ihan varma, että kaadun ja minulta iskeytyy hampat suusta. En pelkää sisällä rappusia, enkä kaikkia ulkoportaita aina. Mä olen vaan höppänä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti: Kaikkein iljettäviNpiä on minusta sellaiset otukset, jotka yrittää ängetä ihon alle loisimaan
Minni-kissa?

Mitä hämähäkkeihin tulee, en minä niitä kammoa, mutta ne pitkäjalkaiset seinälukit ovat minusta jotenkin puistattavia. Johtuu varmaan siitä että kun olin lastentarhassa, kakaroilla oli tapana ottaa niitä kiinni, repiä niiltä irti jalkoja (yih) ja pistää niitä toisten paidanniskasta sisään. Yijyih. Näitä lapsuuden traumoja...
Sudenhenki

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AVOVESI.

Voi helvetti jos linkoutuisin keskelle merta niin saisin sydärin varmaan samantien. Pahinta siinä asiassa on ettei koskaan tiedä mitä hemmetin mörköjä siellä pinnan alla oikein väijyy. "Something touched my leg"!
Ebola

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Sudenhenki kirjoitti:AVOVESI.

Voi helvetti jos linkoutuisin keskelle merta niin saisin sydärin varmaan samantien. Pahinta siinä asiassa on ettei koskaan tiedä mitä hemmetin mörköjä siellä pinnan alla oikein väijyy. "Something touched my leg"!
Miun miespuolinen versio.
Kun vielä uskoisit että täälläkin voi haita olla niin ois 100% samis.
Hei, Deep Blue Seassakin oli geneettisesti muunneltuja haita, ei sitä voi oikeasti koskaan tietää, sanon ma!
Sudenhenki

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Ebola kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:AVOVESI.

Voi helvetti jos linkoutuisin keskelle merta niin saisin sydärin varmaan samantien. Pahinta siinä asiassa on ettei koskaan tiedä mitä hemmetin mörköjä siellä pinnan alla oikein väijyy. "Something touched my leg"!
Miun miespuolinen versio.
Kun vielä uskoisit että täälläkin voi haita olla niin ois 100% samis.
Hei, Deep Blue Seassakin oli geneettisesti muunneltuja haita, ei sitä voi oikeasti koskaan tietää, sanon ma!
KAtopa huviksesi elokuva Open Water, ei paljoo naurata.

Unohdin mainita KLOVNIT, kuka tietää mitä kamaluuksia siellä virnuilevan maskin takana piileekään?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sudenhenki kirjoitti: Unohdin mainita KLOVNIT, kuka tietää mitä kamaluuksia siellä virnuilevan maskin takana piileekään?
Samis! Tuosta kirjasta tuli tosiaan levottomia unia. Pelkäsin klovneja tosin jo lapsena, piilotin hysteerisesti Kasperi-käsinukkea imurin taa komeroon aina kun vanhempien silmät välttivät.
Viimeksi muokannut Melnais, 04.07.2006 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sudenhenki kirjoitti: KLOVNIT
http://www.buffo.com/

Erinomainen esimerkki Positioning -strategiasta. Jos et ole maailman vahvin mies etkä maailman hauskin pelle, voit silti olla Buffo. Prrr-hoplaaaaaa!
Sudenhenki

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti: KLOVNIT
http://www.buffo.com/

Erinomainen esimerkki Positioning -strategiasta. Jos et ole maailman vahvin mies etkä maailman hauskin pelle, voit silti olla Buffo. Prrr-hoplaaaaaa!
Hyi saatana, tuo otus kun tulisi vastaan pimeällä kujalla niin slaagihan siitä seuraisi. Hassua kyllä että ukko näyttää myös vähän Predatorilta.
AarneAnkka

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

:rofl:

Tämä pelasti päiväni vitutukselta.
mustakikkeli

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ebola kirjoitti:Kun vielä uskoisit että täälläkin voi haita olla niin ois 100% samis. Hei, Deep Blue Seassakin oli geneettisesti muunneltuja haita, ei sitä voi oikeasti koskaan tietää, sanon ma!
Eilen taisi tulla joku haidokumentti? Ainakin holkereita tuntui ohjelman perusteella liikuskelevan varsin kylmissä vesissä (veden päällä oli jäätä), mutta holkerit tuntuivat olevan hitaita ja (lähes) sokeita raadonsyöjiä, eivät varsinaisia saalistajia.

En osaa varmaksi sanoa onko minulla avovesifobiaa, mutta joskus tuntuu jotenkin oudolta uida syvässä vedessä jossa pohjasta ei ole tietoakaan, jonkinlainen epätodellinen pelko että alkaisinkin yllättäen vajota kuin kivi. Olen ilmeisesti uinut aivan liikaa altaissa joissa pohjan aina näkee.
AarneAnkka

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niissä holkereissa muuten fobiaällötti ne niiden silmistä roikkuvat loiset. Hyijyi!!!! :x Tosin ei kai siellä pimeissä syvyyksissä mitään näköaistia tarvitakaan....
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja saira »

Sudenhenki kirjoitti:AVOVESI.

Voi helvetti jos linkoutuisin keskelle merta niin saisin sydärin varmaan samantien. Pahinta siinä asiassa on ettei koskaan tiedä mitä hemmetin mörköjä siellä pinnan alla oikein väijyy. "Something touched my leg"!
En katso haileffoja mielelläni, enkä tykkää uida edes järvissä...
AarneAnkka

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

saira kirjoitti:En katso haileffoja mielelläni, enkä tykkää uida edes järvissä...
Mulla on semmoinen fobia etten uskalla uida järvessä ilman uikkareita. Pelkään että hauki tulee ja haukkaa kelleihin kiinni.
Ebola

Re: Fobiat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Sudenhenki: Juu olen katsonut vuonna papu Open Waterin, ilkee leffa.
Mustakikuli: Joo, sitä mäkin kattelin. Mulle kun on AINA vakuutettu, että täällä on niin kylmät vedet että jo siitä syystä ne ei tänne tulisi. Ja muistaakseni härkähai asustaa joessa. Missään ei ole turvassa.

Tyypillisesti katson aina kaikki kamalat hai elokuvat ja dokumentit. masokisti kun olen. Voin ainoastaan lohduttautua sillä et todennäköisesti hain kohdatessa kuolisin nopsaan sydänkohtaukseen.
Vastaa Viestiin