Suuri Suihku-Utelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kummin päin suihkussa????

Selkä suihkuun päin
19
30%
Kasvot suihkuun päin
25
40%
En käy suihkussa
1
2%
Joku muu, mikä?
18
29%
 
Ääniä yhteensä: 63

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Molempi parempi. Kun huuhtelen shampoota/hoitoainetta pois, niin selkä suihkuun päin. Kun suihkun kuumasta vedestä naattii, niin naama suihkuun päin niin että otsaan osuu ensin vettä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

P.S. 75% taloyhtiöiden vedenkulutuksesta johtuu siitä että naiset käyttävät suihkua muuhunkin kuin henkilökohtaiseen hygieniaan...
millivanilli

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AarneAnkka kirjoitti:P.S. 75% taloyhtiöiden vedenkulutuksesta johtuu siitä että naiset käyttävät suihkua muuhunkin kuin henkilökohtaiseen hygieniaan...
Mistä sä tuon tiedon kaivoit??
AarneAnkka

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

millivanilli kirjoitti:Mistä sä tuon tiedon kaivoit??
Omasta empiirisestä tutkimuksestani jossa otantana oli yksi suomalaisnaista. :vihelt:
millivanilli

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AarneAnkka kirjoitti: Omasta empiirisestä tutkimuksestani jossa otantana oli yksi suomalaisnaista. :vihelt:
:D jahas
Kid

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Kid »

Naama suihkuun päin tiätty. Mä olen kyllä jossain määrin outo, mutta mä pesen hiukset normisti seisten, mutten voi huuhdella niitä niin, vaan oon sillai kumarassa et pää on alaspäin :oops:
Voi toki johtua siitäkin, että teinixinä mulle tuli shampoosta näppyjä selkään (vaikka kuinka huuhtelin) kun huuhtelin hiukset sillai normaalisti. Kait se on vaan tapa.
Mä en yleensä käytä sientä, mutta joskus laitan ne semmoset nastat hanskat käteen ja saippuoin niillä itseni. Uuh.
mustakikkeli

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Molemmat tietenkin, koska pesen molemmat puolet kehostani. Ei ole kovin vaikea rasti pyörähtää suihkussa 180 astetta silloin tällöin. Tosin, 90% ajasta käytän kuitenkin käsisuihkua, sillä vasta saa veden ylettymään kaikkiin paikkoihin ja huuhdeltua hiuksetkin tarkemmin.

Niin ja käytän aina pesusientä, otan sen jopa uimahalliin mukaan (en kuitenkaan altaaseen, sinne otan kumiankan). Tuntuu jotenkin vaikealta ja nestesaippuaa tuhlaavalta yrittää pestä ilman sitä. Saippuaa kuluu varmaan viisi kertaa enemmän jos pesee pelkin käsin, koska se ei vaahdotu silloin yhtä hyvin.

Nykyisessä kämpässäni vituttaa tuo istuma-amme, koska siinä seisoskelu ja suihkuttelu on erityisen vaikeaa. Olisi edes kokopitkä makuuamme, tai olisi kokonaan poissa tilaa viemästä (no kyllä se sieltä pois lähtee sitten kun putkiremppa tulee). En ole kokeillut vielä kertaakaan kylpeä siinä, en ole tottunut kylpemiseen.
killkill

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Sieluni silmillä näen sinut suihkussa käsinseisonnassa, jalat risti-istunta-asennossa... :roll:
Jos kävi niin, että sielu tuosta sokeutui, nykyisin on saatavilla runsas valikoima sielu-sokeainkeppejä ja sielu-opaskoiria :D Nimimerkillä "Euroopan Notkein Rautakanki 1981->"
nokkaelain

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

McJanne kirjoitti:Ruisku kädessä ... kuumaa kovalla paineella
Voisi vaikuttaa jopa arveluttavalta muissa yhteyksissä.
nokkaelain

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ja itse kyselyyn: Kasvot suihkuun päin tietysti. No, typerässä istuma-ammeessa ei olisi juuri muuhun mahdollisuuttakaan. "Ruisku" on kädessä, ja parempi niin, koska kylppärissä ei ole mitään vesieristystä (amme paljaalla betonilla), joten telineessä oleva suihku kastelisi turhan paljon muutakin kuin varsinaista kohdetta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

AarneAnkka kirjoitti:Joku muu, mikä. Pidän suutinta kädessä ja täsmäsuihkutan paikat puhtaaksi.
No näin! Mulla ei oo koskaan suihku siellä ylhäällä kiinni. Tosin tuota Aarnen myöskin mainitsemaa naisten veden käyttöä mä en jostain syystä ole koskaan oppinut ymmärtämään. :roll:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kasvot suihkua kohden. Useasti kyllä harrastan käsin suoritettua täsmäsuihkuttelua minäkin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

AarneAnkka kirjoitti:P.S. 75% taloyhtiöiden vedenkulutuksesta johtuu siitä että naiset käyttävät suihkua muuhunkin kuin henkilökohtaiseen hygieniaan...
Tätäkin. Silloin yleensä istuskelen suihkun lattialla.
Suihkussa (siis pesytyessäni) olen suihkun alla milloin mitenkin päin, ja vesi on yleensä kohtuullisen kuumaa. Suihkugeeli, ja välillä shampootakin, ja mielellään karkea pesuliina. Suihku on usein kädessä, ja vasta "loppuhuuhtelu" viileällä vedellä on se vaihe, missä suihku laitetaan siihen telineeseen kiinni.

Monesti tykkään unohtua suihkuun lojumaan, silloinkin mieluiten istuskelen suihkussa. En ole ajatellut, että naama vai selkä suihkuun päin, varmaan se vesi tulee suoraan ylhäältä suurinpiirtein keskelle päälakea.

Saunan päälle suihkun on kyllä oltava viileä, mielellään kylmä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä sitten sexuaalisesti nautin ajatellessani Kitinämisuja nakuna suihkussa! Kertokaa nyt vielä missä vaiheessa pesette tisunne ja pimpsukkanne, ja viipyilevätkö kätenne herkillä paikoillanne!

Minä itse olen redneck enkä peseydy.
Tai jos peseydyn niin rintamasuunta totta kai kontrolleihin eli hanan säätimiin päin. Julkisessa suihkussa olisi sitäpaitsi gay olla genitaalit eteenpäin. En käytä käsisuihkua, koska pidikkeessäänkin suuttimesta tulee ihan tarpeeksi vettä, jos irrottaa viherpiipertäjien laittaman vesirajoittimen veke. En käytä sientä enkä hinttarien nestesaippuaa. Ensin tukka halvalla shampoolla, sitten ihana vartaloni järjestyksessä ylhäältä alas (paska valuu alaspäin) tuoksuttomalla Sunlight-saippualla. Esinahan alle kertyvään runkkijuustoon joskus voisi tarvita harjaa. mutta kyllä ne kertymät saippuallakin lähtee, jos maltan hinkata.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

AarneAnkka kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Mistä sä tuon tiedon kaivoit??
Omasta empiirisestä tutkimuksestani jossa otantana oli yksi suomalaisnaista. :vihelt:
Ei ei, Kyllä isompi osuus johtuu siitä että yltäkylläisyyteen tottunut nykynuoriso vaikka istuu suihkun lattialla silmät kiini suihkun lorottaessa täysillä mukavan lämpöistä vettä. Siinä menee monella teinillä vartti jos toinenkin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaikka nukkuakin pitäisi, osaa otan tähänkin keskusteluun.
Suihkun aloitan nenä näppäimiin päin ja annan ensin veden lämmön tasaantua haluamakseni.

Yleensä vaahdotan ensin hiuksiani ja samalla vaahdolla sitten muunkin härpättimen. Huuhdellessani muuta ruumista käytän usein käsisuihkuna suomalaisen tietotaidon viimeistä tuotetta, mutta voin tukan huuhtelemisen ajaksi olla myös selin(not jaakko) suihkuun päin. .

Jos käytän pesuvälinettä, niin sitten ei niin pehmeää mattoharjamaista harjaa ilman häiritsevää jatkokädensijaa. Kesällä kuumaa vettä ja talvella kylmää.

En kuse suihkussa kuin kännissä ollessani, jolloin sitä muutenkin erittyy enemmän. Ja pitää suihkuttamiseenkin enemmän keskittyä.
Pyyhin Netikettiin..
ElanorRaven

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

mustakikkeli kirjoitti:Niin ja käytän aina pesusientä, otan sen jopa uimahalliin mukaan (en kuitenkaan altaaseen, sinne otan kumiankan). Tuntuu jotenkin vaikealta ja nestesaippuaa tuhlaavalta yrittää pestä ilman sitä. Saippuaa kuluu varmaan viisi kertaa enemmän jos pesee pelkin käsin, koska se ei vaahdotu silloin yhtä hyvin.
Ah, olen löytänyt sielunkumppanin!
SikaMika

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Niin ja käytän aina jalkasientä, otan sen jopa uimahalliin mukaan (en kuitenkaan altaaseen, sinne otan Aarneankan).
Ah, olen löytänyt sielunkumppanin!
Kiva.
ninnithequeen

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti:Saunan päälle suihkun on kyllä oltava viileä, mielellään kylmä.
Juuri näin.

Landella ei juoksevaa vettä ole, ja on se vaan tunnelmallista pimeässä puusaunassa kastella ittensä saavista vettä kaatamalla. Hiuksiin jätettävä hoitoaine on silloin pop, ei tarvitse kauheasti lotrata sen veden kanssa.
AarneAnkka

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jyrki73 kirjoitti:Ei ei, Kyllä isompi osuus johtuu siitä että yltäkylläisyyteen tottunut nykynuoriso vaikka istuu suihkun lattialla silmät kiini suihkun lorottaessa täysillä mukavan lämpöistä vettä. Siinä menee monella teinillä vartti jos toinenkin.
... yleensä jopa enemmän vettä kuin ammeen täyttämiseen menisi, joten se siitä suihkun tuomasta vesisäästöstä. Ja ajelevat karvansakin veden valuessa koko ajan. Löytyyhän näitä valuttajia. Itsekin olin nuorena "suihkukylpijä" mutta nykyisin kiire estää tehokkasti liian lotraamisen. Ja se että iho kuivuu, ärtyy ja lyö ihottumalle jos suihkuttelen liian kauan.
slam

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja slam »

Useimmiten kait naama suihkua kohden oleskelen.
AarneAnkka

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:En käytä käsisuihkua, koska pidikkeessäänkin suuttimesta tulee ihan tarpeeksi vettä, jos irrottaa viherpiipertäjien laittaman vesirajoittimen veke.
Ei käsisuihkun käyttö vedensäästöstä johdu, vaan siitä että vettä ei saa menemään kaikkiin huuhdeltaviin paikkoihin jos se tulee vain ylhäältä päin, vaikka miten käsillä skuuppaisi. Oot varmaan tosi håmån näköinen pyllistäessäsi suihkussa saadaksesi perskarvasi huuhdeltua.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

AarneAnkka kirjoitti: Ei käsisuihkun käyttö vedensäästöstä johdu, vaan siitä että vettä ei saa menemään kaikkiin huuhdeltaviin paikkoihin jos se tulee vain ylhäältä päin, vaikka miten käsillä skuuppaisi. Oot varmaan tosi håmån näköinen pyllistäessäsi suihkussa saadaksesi perskarvasi huuhdeltua.
Miehisenä miehenä Gat tuskin huuhtelee niitä ensinkään... :roll:

(Kiitos taas tästäkin ajatuksesta, eikö niin? :barf: )
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
saika

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja saika »

Mulla menee suihkussa vähintään 15 minuuttia jos on kyse saippuiomisesta ja hiustenpesusta. Usein pesen hampaatkin suihkussa. Siellä vaan viihtyy niin hyvin. Silloin tällöin hemmottelen itseäni vaahtokylvyllä, jonka jälkeen menen tottakai vielä kuumaan suihkuun pieneksi ikuisuudeksi :h:
tonttu kirjoitti:Suihkussa on kivaa. Pääasiassa selkä on suihkuun päin, tietysti kun pesee kasvoja niin kasvot on suihkuun päin silloin.
Yhtyy tähän.
hermine

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja hermine »

Naama suihkuun päin useimmiten, ei hiustenpesijänkään tartte olla ihan selkä seinää vasten. Mä tosin harvoin laitan suihkua siihen pidikkeeseen ja kädessä kun pitää, niin kasvot seinäänpäin peseytyessä kastuu kylppäri vähemmän.

Jos taloyhtiössä on istuma-ammeet, joissa käsketään olemattoman kosteuseristyksen vuoksi peseytymään istualtaan, onko mielestänne kohtuullista, että ihmiset jotka vastoin sääntöä suihkuttelevat seisaallaan, joutuvat maksamaan tulevista homeremonteista suuremman osan? (jos oletetaan, että kosteusvauriot eivät varmuudella ole edellisen asukkaan aiheuttamia)
Vastaa Viestiin