Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sannnu kirjoitti:Päivi-nimiset ovat ärsyttäviä! Poikkeuksetta!

.
Itse olen seurustellut/tapaillut ainakin kolmea Päiviä, joten voin allekirjoittaa myös tämän...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ebola kirjoitti: Luunlaihat (ei siis hoikat tai normaali painoiset, toistan ei siis hoikat taikka normaalipainoiset) tuntuu vaan alla/päällä ikäviltä. Sama kyllä pätee luunlaihoihin miehiinkiin, vaikka onkin tuolla saralla vähemmän kokemusta.

Hmm, mie olen kuullut taas toisen version: tukevat naiset ovat hyviä sängyssä ---> liittyy ilmeisesti siihen, että näiden pitää tehdä enemmän töitä pitääkseen miehen, toisin kuin hoikkien naisten. Kaikkea sitä kuulee kun pitää korvansa auki.
Entisenä hieman tukevana (näinkin minua kerran lämpimästi kuvailtiin), nykyinen roteva (näin minua kaikella rakkauella vähän aikaa sitten kuvailtiin :wink: ) eli normaalipainoisena naisena voin kyllä sanoa, että ei ole tainnut tulla vastaan luita, jotka olisivat hirveästi häirinneet. Jonkun lantioluun olen muistavinani, mutta kun omat eivät pahemmin törrötä niin on pehmusteet omasta takaa.

Joo, olen hyvä sängyssä. Stereotypia, joka pitää paikkansa.
Kikkelis kokkelis.
Ebola

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Keikaus kirjoitti: Jonkun lantioluun olen muistavinani, mutta kun omat eivät pahemmin törrötä niin on pehmusteet omasta takaa.
Mä kyllä muistan elävästi ja todisteena muutama mustelma. Vaikka itsekin pehmustettu olen.
Mussun mussun.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ebola kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Jonkun lantioluun olen muistavinani, mutta kun omat eivät pahemmin törrötä niin on pehmusteet omasta takaa.
Mä kyllä muistan elävästi ja todisteena muutama mustelma. Vaikka itsekin pehmustettu olen.
Mussun mussun.
Ettei olisi ollut fritsu... :wink: Mulla oli muuten kerran fritsu leuassa. Samalla kertaa kun sain sen, stereotypia neitsyiden huonoudesta sängyssä sai taas kerran kyytiä.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja segma »

1108 kirjoitti:Kyllä sitä alkaa tässä vaiheessa katkeroitumaan ja itkeen verta maaseudun puolesta, mutta maansa myyneenä ei sinne pysty palaamaan.
Onnistuitko myymään isonkin tontin?
Noriyumi

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sannnu kirjoitti:Päivi-nimiset ovat ärsyttäviä! Poikkeuksetta!
Voi ei! :) Enkö mäkään tunne mukavia Päivejä..? Kai mä yhden mukavan olen tavannut.
Sannnu kirjoitti:Suomenruotsalaisilla tytöillä on tukka aina hyvin ja ne ovat ruskettuneita ja hyvällä tuulella. Suomenruotsalaiset ovat onnellisempia kuin valtaväestö.
Suomenruotsalaiset ovat rikkaita.
Elukka

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Suomenruotsalaisilla tytöillä on tukka aina hyvin ja ne ovat ruskettuneita ja hyvällä tuulella. Suomenruotsalaiset ovat onnellisempia kuin valtaväestö.
Suomenruotsalaiset ovat rikkaita.
No tietenkin ovat; Mikäs on ollessa, kun ne perhanat ovat kaikki samassa hyvä-veli -kerhossa keskenään. Ankdammenin rapujuhlissa ne sitten järkkäilevät toisilleen johtajanpestejä ja optioita. :evil:

Sillä välin me Suomen-suomalaiset kadehdimme naapurin autoa ja raadamme niska limassa, että saisi ostettua uudemman peltilehmän ja sittenkös naapuria harmittaa, hähä-hää! :tiistai:
Sinkkumatti

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Suomenruotsalaiset ovat rikkaita.
No tietenkin ovat; Mikäs on ollessa, kun ne perhanat ovat kaikki samassa hyvä-veli -kerhossa keskenään. Ankdammenin rapujuhlissa ne sitten järkkäilevät toisilleen johtajanpestejä ja optioita.

Sillä välin me Suomen-suomalaiset kadehdimme naapurin autoa ja raadamme niska limassa, että saisi ostettua uudemman peltilehmän ja sittenkös naapuria harmittaa
Historia toistaa itseään? Ei sitten muuta kuin järjestämään kristalliyötä Suomeen.
tonttu

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja tonttu »

silsakenraali™ kirjoitti:Kaikilla naisella on jokin ulkonäkökompleksi, mielummin mahdollisimman monta ja vielä mielummin tod pahaa laatua.
Ei pidä paikkaansa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Noriyumi kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Päivi-nimiset ovat ärsyttäviä! Poikkeuksetta!
Voi ei! :) Enkö mäkään tunne mukavia Päivejä..? Kai mä yhden mukavan olen tavannut.
se en ole minä. olen ärsyttävä :twisted:
Me transmitte sursum, Caledoni!
silsakenraali™

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

tonttu kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Kaikilla naisella on jokin ulkonäkökompleksi, mielummin mahdollisimman monta ja vielä mielummin tod pahaa laatua.
Ei pidä paikkaansa.
Tapasi kumota teesini vaatii hiomista, perusteluita. Jos tarkennan väittämääni vielä sanalla nuori, siis nuori nainen jne.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sannnu kirjoitti:isot muka bodatut äijät
Mutta käyttäväthän naisetkin olkatoppauksia!
Miksi joidenkin ego on niin valtavan suuri ja miksi joidenkin punttipenttien maailmankatsmus niin kapea.
Miksi ylitiedostavien feministien pitää tulla tänne haukkumaan toisia kapeakatseisiksi vain siksi, ettei oma ymmärrys riitä muuhun kuin puutteellisesta todellisuuskäsityksestä kertovaan ihmisten luokitteluun?
Bodaajat ja punttaajat ovat hiukan yksinkertaisia.
Ja kasvoille lisätyn kemikaalikerroksen määrä vähentää naisen älykkyyttä. Pahus! Olet enemmän feministi kuin kuvittelinkaan.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:Kitinän naiset ovat lutkia ja biseksuaaleja.
Oikein hyvä. Kokemukseni mukaan yleensä kuumimmat naiset ovat bi.

PS: On taas täällä kesäpaikassa jäänyt Kitinän selailut vähiin, enkä oikein ole selvillä kuinka G:n Hesan reisun kävi vai onko sekin pelottanut ja jäänyt tekemättä kuten se matsikin ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

-Superior- kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:
Bodaajat ja punttaajat ovat hiukan yksinkertaisia.
Ja kasvoille lisätyn kemikaalikerroksen määrä vähentää naisen älykkyyttä. Pahus! Olet enemmän feministi kuin kuvittelinkaan.
Sinäkin taidat olla yksinkertaisempi kuin oletin?

Ketjun ajatuksena oli stereotypiat, eivät sataprosenttiset faktat.
Vai et tainnut jaksaa lukea tätä kokonaan?

Vai haluatko puolustella vain bodareita? Et siis maalaisia, bemarikuskeja, volvokuskeja, kauniita naisia, bi-naisia, kaupunkilaisia, Päivejä, suomenruotsalaisia... :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

LillyMunster kirjoitti:Ketjun ajatuksena oli stereotypiat, eivät sataprosenttiset faktat. Vai haluatko puolustella vain bodareita? Et siis maalaisia, bemarikuskeja, volvokuskeja, kauniita naisia, bi-naisia, kaupunkilaisia, Päivejä, suomenruotsalaisia...
Stereotypioita käytetään käsittääkseni lähinnä roskakirjallisuudessa, YLE:n keskusteluohjelmissa sekä He-Man -sarjakuvissa symboloimaan vaivattomasti sitä, ettei ole tilaa, resursseja tai mielenkiintoa käsitellä asioita kovin uskottavalla tavalla. Se, että joku haluaa ylentää ne keskustelunaiheeksi, kuvastaa mielestäni ennemmin keskustelijan henkistä ilmastoa kuin sitä, tykkäävätkö teinipissikset harrastaa seksiä kännissä vaiko glittermeikeissä.
Vai et tainnut jaksaa lukea tätä kokonaan? Sinäkin taidat olla yksinkertaisempi kuin oletin?
Lucky guess. One layer sometimes does it, right?
Viimeksi muokannut -Superior-, 24.07.2006 2:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

-Superior- kirjoitti: Stereotypioita käytetään käsittääkseni lähinnä He-Man -sarjakuvissa, roskakirjallisuudessa sekä YLE:n keskusteluohjelmissa symboloimaan vaivattomasti sitä, ettei ole tilaa, resursseja tai mielenkiintoa käsitellä asioita kovin uskottavalla tavalla. Se, että joku haluaa ylentää ne keskustelunaiheeksi, kuvastaa mielestäni ennemmin keskustelijan henkistä ilmastoa kuin sitä, tykkäävätkö teinipissikset harrastaa seksiä kännissä vaiko glittermeikeissä.
Älä vain unohda puuttua muihinkin keskustelunaiheisiin, joita pidät tasottomina. Mietin vaan, että jos topic on paskanjauhannassa, niin tarvitseeko sen olla korkeatasoisempi...

Milläs tavalla tämä muuten kuvastaa sinun henkistä ilmastoasi?
Kannattaisiko sinun siirtyä noihin asiakeskusteluihin, jos lannoiteosasto ottaa ohimoon?

Mutta on se vaan kiva, että jaksat puuttua näihin räikeisiin epäkohtiin ja pitää keskustelun tasoa yllä! Pusnus!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sannnu

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

pidetään paskanjauhantaketju paskanjauhantana! :lol:
Elukka

Re: Mistä johtuu, että isot miehet yrittävät päteä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sannnu kirjoitti:pidetään paskanjauhantaketju paskanjauhantana! :lol:
Niin saatana! :buuuu:
Asianjauhajat asiakeskustelujen puolelle siitä, hus!
Vastaa Viestiin