Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
saika

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja saika »

Ärpytipärp

Nukuin huonosti - kiirepäivä töissä - linjat ei toimi - netti kräshää - asiakkaat valittaa ja vittuilee kun jonottavat "tunteja" eivätkä saa asianmukaista palvelua - ja vittuakos minä sille mahdan saatana. Valittakaa Bill Gatesille.

:maanantai:
tonttu

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ai siis mikä loma? Onko se jotain syötävää?
Vitun marjat, loma alkaa vasta kuukauden päästä! :?

Hyvää perjantaita.
millivanilli

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Työt on tehty... nyt vaan koko tiliyksikkö minua lukuunottamatta on toisaalla. Täytyy odottaa jonkun tulevan takaisin, jotta voin kysyä, että joko sopii lähteä. Mun täytyy nääs leikkiä puhelinvastaajaa silloin, kun jään tänne yksin.
Viimeksi muokannut millivanilli, 30.06.2006 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja slam »

Tarvinnee yrittää nauttia kesästä, kun se kertä on menossa!, mut nytten toviksi ainakin nukkumaan piakkoin
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saaks kysyy jotain tyhmää? Jotain niin tyhmää etten uskalla siitä mitään topikkia pistää pystyyn?

En.

No hitsi, kysyn silti: Miksi jotkut ottavat itsestään kuvia lähes PÄIVITTÄIN!? Kun katsoo galleria-listoja, niin siellä hyppi pari nimeä kärjessä kokoajan, ja aina pärstäkuva itsestään. Joku itsekuvaamisen tarve tmv.? Vai onko vaan kiva lukea mielipiteitä omasta ulkonäöstään (varsinkin kun ovat kehveli kaaniita/komeita)?
Minut nähneenä ymmärrätte varmaan taipumukseni juosta kameroita karkuun... :roll:

KID- me tilattais omat kuvat (eli tuplakuvat) juhannuksesta, jos vain mahd., kiitos ;)
Viimeksi muokannut Elppis, 30.06.2006 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Taas on yksi ilta pyhitettävä nahkakuulan sinkoilun ja teatraalisen roolityöskentelyn seuraamiseen, ammattiaan harjoittavan pilliinpuhaltajan puusilmäksi leimaamiseen sekä kunnollisiin ottelueväisiin.

Sitä ennen kuitenkin hieman töitä, työpaikkaruokailua, punttista ja kämpän esittelyä potentiaaliselle vuokralaiselle.
Don't Panic!
Ebola

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

saika kirjoitti:Ärpytipärp

Nukuin huonosti - kiirepäivä töissä - linjat ei toimi - netti kräshää - asiakkaat valittaa ja vittuilee kun jonottavat "tunteja" eivätkä saa asianmukaista palvelua - ja vittuakos minä sille mahdan saatana. Valittakaa Bill Gatesille.

:maanantai:
ettet vaan satu olemaan Sampo paNkissa hommissa :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:Taas on yksi ilta pyhitettävä nahkakuulan sinkoilun ja teatraalisen roolityöskentelyn seuraamiseen, ammattiaan harjoittavan pilliinpuhaltajan puusilmäksi leimaamiseen sekä kunnollisiin ottelueväisiin.

Sitä ennen kuitenkin hieman töitä, työpaikkaruokailua, punttista ja kämpän esittelyä potentiaaliselle vuokralaiselle.
Suosittelen myös hankkimaan lähiaikoina kaksi tuulipukua. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:Taas on yksi ilta pyhitettävä nahkakuulan sinkoilun ja teatraalisen roolityöskentelyn seuraamiseen, ammattiaan harjoittavan pilliinpuhaltajan puusilmäksi leimaamiseen sekä kunnollisiin ottelueväisiin.

Sitä ennen kuitenkin hieman töitä, työpaikkaruokailua, punttista ja kämpän esittelyä potentiaaliselle vuokralaiselle.
Suosittelen myös hankkimaan lähiaikoina kaksi tuulipukua. :wink:
Onnea vaan avoliitosta :) (jos oikein tulkitsin)
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, jos mua ei tulla päästämään täältä pois, niin suunnittelen huomisen testiaterin (oikea ateria tarjoillaan anopille tiistaina, kun avokki täyttää vuosia). Huomenna testailen maistuuko marokkolainen sitruunakana hyvältä ja sulaako valkosuklaakakku suuhun. *kuolaa*

Uskaltaisinkohan mä vain lähteä täältä. Työt on kuitenkin jo tehty...
slam

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja slam »

Elppis kirjoitti:Miksi jotkut ottavat itsestään kuvia lähes PÄIVITTÄIN!?
en ota, mutta kuka ottaa? ottaaks joku tyttö kuvia itsestään, kerro heti
Sinkkumatti

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:Suosittelen myös hankkimaan lähiaikoina kaksi tuulipukua.
Yh. -> Mielikuva vaatekaksosparista. Totaalinen nöyrytys. Molemmille samanlaiset ulkoiluvaatteet ja sitten ne päällä muka pitäisi vielä esiintyä julkisesti. Ranteet auki.


Potkupallosta.. Mä olen katsonut vasta yhden matsin. Englanti - Ruotsi. Ei vaan nappaa tällä kertaa moiset kisat. Kumma juttu. :roll:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elppis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:Taas on yksi ilta pyhitettävä nahkakuulan sinkoilun ja teatraalisen roolityöskentelyn seuraamiseen, ammattiaan harjoittavan pilliinpuhaltajan puusilmäksi leimaamiseen sekä kunnollisiin ottelueväisiin.

Sitä ennen kuitenkin hieman töitä, työpaikkaruokailua, punttista ja kämpän esittelyä potentiaaliselle vuokralaiselle.
Suosittelen myös hankkimaan lähiaikoina kaksi tuulipukua. :wink:
Onnea vaan avoliitosta :) (jos oikein tulkitsin)
Valitettavasti asia on niin, että Sen Oikean Asunnon löytäminen on vähintään yhtä hankalaa kuin sydänkäpysen kohtaaminen tällä palstalla käydyn keskustelun pohjalta tulkittuna. Netti-ilmoitukset lupaavat paljon, mutta IRL-kohtaaminen osoittaa, että kohde on sutta ja sekundaa. Tämä yhdistyy usein suureen luuloon omasta markkina-arvosta.

Sen sijaan tuo nykyisen kaupunkiyksiön _vuokraaminen_ vaikuttaisi olevan helpompaa, koska ilman aktiivista markkinointia siihen on jo kohdistettu kiinnostusta. Saas nähdä.

Ja Lilo-muru: eikö ne Hai-saappaat ja pikkupioneeri-lakit riitä..?
Don't Panic!
Kid

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
KID- me tilattais omat kuvat (eli tuplakuvat) juhannuksesta, jos vain mahd., kiitos ;)
Jätkä haluu vaan muuttaa vanhanaikaset paperikuvat digimuotoon ja laittaa kalleriaan! MYÖNNÄ!
Kid

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti: EDIT: Niin ja ai niin! Tulkee kaikki kynnelle kykenevät tänään Liberteen Kallion Kolmannelle linjalle kuulemaan Detunesin muziikkia! Lämmittelijänä Pablo Clement (kyllä, pakaroineen) kera rytmiorkesterinsa.
Voi pylly. Ihan kodin vieressä olis tuo baari mutta valitettavasti me ollaan menossa jonnekkin Espoon perukoille saunoo :?
sanctus

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Viime vuonna pystyyn laitettu viisivuotinen työryhmä Kui mun nysse tarttis sano, että nysse tulee ottaa vastaan ehdotuksia yleisesti vanhentuneina pidetyistä vitseistä ja sanonnoista. "Hankkikaa samanlaiset (käyttöhyödykkeen nimi)" oli viimeksi asiasta kyseltyäni hyvin pöydällä palloteltavana. Tiedottajaa käteltyäni hän suositteli pöydän alta kyykistellen vielä tässä vaiheessa, työryhmän työn ollessa siis pahasti kesken, toimimaan vanhentunutta tapaa mukaillen: tuulipukujen sijasta hankkikaa vaikka kumisaappaat tai kesähatut tai molemmat.

Uskoisin kuitenkin, että kun palaan 10 -vuotta ajassa taaksepäin ja ostan vihreät reisitaskuhousut, kasvatan parran, hankin vihreän lippiksen punatähdellä ja rupean käyttämään hihattomia t-paitoja, saan iskettyä jonkinlaisen haarakiilan ulkonäköyhteneväisyyteemme, jos muuten meitä ei vaatetuksesta ja vartalon koosta/mittasuhteista erottaisi. Ja luusisin, ettei Nainen seuraisi minua sentään niin syville vesille. Vaan mistä sen tietää.
Lilo kirjoitti:Suosittelen myös hankkimaan lähiaikoina kaksi tuulipukua. :wink:
Dumari

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aika Kurkoo! (Verigrape sellaista!)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pirun vaikeata ommella hämärässä mustaa kangasta mustalla langalla. Sormissa enemmän reikiä kuin sihdissä.

No eipähän tarvitse lähteä juhlapöksyissä Tuskaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sanctus kirjoitti: Viime vuonna pystyyn laitettu viisivuotinen työryhmä Kui mun nysse tarttis sano, että nysse tulee ottaa vastaan ehdotuksia yleisesti vanhentuneina pidetyistä vitseistä ja sanonnoista. "Hankkikaa samanlaiset (käyttöhyödykkeen nimi)" oli viimeksi asiasta kyseltyäni hyvin pöydällä palloteltavana.
Itseasiassa kommenttini oli tarkoitettu viittaamaan kovin yhteneväiseksi muuttuneeseen kirjoitustyyliinne, mutta taisin olla turhan vaikeaselkoinen. Saattaahan se [kirjoitutapa] juontaa juurensa myös yhteneväiseen koulutustaustaan.

Mut kyl maar mää sanoisin että lakeista puuttuu se punainen tähti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kid

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti:Pirun vaikeata ommella hämärässä mustaa kangasta mustalla langalla. Sormissa enemmän reikiä kuin sihdissä.

No eipähän tarvitse lähteä juhlapöksyissä Tuskaan.
Mies joka ompelee ja vielä omin pikku kätösin :shock:

Mullakin ois pari vaatetta, jotka kaipaa korjausta. Itse näin "entisenä" pukuompelijana en saa mitään aikaseks. Kiinnostusta? :P
mustakikkeli

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Elppis kirjoitti:Minut nähneenä ymmärrätte varmaan taipumukseni juosta kameroita karkuun... :roll:
Olitko juoksemassa kameraa kohti avattaressasi?

Vaihdan omakuviani usein sen takia jotta minua ei tunnistettaisi. Naamioidun niissä yleensä mahdollisimman hyvin, mutta joku saattaa kekata kuka olen jos tarpeeksi kauan tirkistelee yhtä ja samaa kuvaa.
Dumari

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kuva
HIIO-HEI! Nyt radalle siitä!
:miitti:
mustakikkeli

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ps. Tässähän voisi vähitellen alkaa valua pois työpaikalta, lomille.
tonttu

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mie lähen ny töihin. Pitäkee hauskaa.
MadameDeMeloni

Re: Eiks se ny oo jo PERJANTAI?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ilmeisesti olin vielä humalassa kun heräsin, vieraasta sängystä. Kampesin itseni kotiin, :laatta: , nukuin lisää, ja nyt hörpin cokista krapulaan. Nam ja yök. Ihan kiva päivä tulossa. Illaksi lupauduin menemään tiskin toiselle puolelle töihin. Hyvä niin.
Vastaa Viestiin