Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Joo joo, nukkumaan vaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Aloin äsken pelätä itseäni. Spooky shit. En itkenyt, mutta kun katsoin kylpyhuoneen peiliin huomasin yllätyksekseni kyynelten valuvan. Aivan käsittämätön tunne.

Taidan seota.
Viimeksi muokannut -Superior-, 16.10.2006 3:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

*röyh*

Jo toista päivää putkeen pizzaa! :h:
Yhh, ei pitäisi, mutta syön silti.

Töistä selvitty, ja vapaa viikonloppu edessä! Ajattelin käydä muutamalla pienellä kyläilyreissulla, ja suunnittelin jopa leipovani jotain kivaa sunnuntaiksi, ehkäpä menen äipälle nimpparikahvittelemaan leivonnaiset mukanani.

Väsyttää taas niin kovasti, viime yökin oli niin pätkittäistä unta, että ihan ahdistaa. Toivottavasti saan unenhännästä kiinni, ja jonkinlaisen unirytmin aikaiseksi... Muuten olen taas pian persiille ammuttu LillyMunster, oikea kiukkuhirviö.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Naurattaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

aasi kirjoitti:Naurattaa.
Mikäs? Jaa riemusi kanssamme!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keep on rockin' ?
Nyt pitäs täällä pitkälti sus'rajan tuolla puolella olla mahollisuus lepoon, mutku on nettii ees' yhteys estämään kaiken parantamisen...

50/60

keskustelen muokkamalla viestiäni niin ei tarvi enempii viestei avata?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

LillyMunster kirjoitti:
aasi kirjoitti:Naurattaa.
Mikäs? Jaa riemusi kanssamme!
Kanssaihmiset saavat joskus vain niin hyvälle tuulelle. Osa tahtomattaankin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

aasi kirjoitti: Kanssaihmiset saavat joskus vain niin hyvälle tuulelle. Osa tahtomattaankin.
Se on kyllä totta.
Tulin kovin hyvälle tuulelle, kun soitin miehekkeelle, joka oli tietenkin kännäämässä Lahessa. Hän antoi luurin eräälle ystävälleen, joka halusi vain sanoa minulle, että maailmassa pitäisi olla enemmän sellaisia ihmisiä kuin minä, että sellaisia ei kuulemma ole kovin montaa. Itku meinasi päästä, kun tulin niin iloiseksi.

(Vahingon)iloiselle tuulelle tulin, kun MadameDeMeloni-reppana raahautui keikkaduuniinsa paikallisen juottolan tiskin taakse, krapuloissaan taisi reppana vielä olla...

No ei vais, sääliksi kävi, mutta rahantuloa ei voi estää, ei edes Madame!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

LillyMunster kirjoitti: No ei vais, sääliksi kävi, mutta rahantuloa ei voi estää, ei edes Madame!
Työ ja raha kaks' huonoo keskustelun aihetta! :roll:
Pyyhin Netikettiin..
MadameDeMeloni

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

No, nyt olen kotiutunut, keikkaduunistani baarimikkona kylän eräässä juottolassa. Tippiäkin sain! Vaikka olinkin aika huono, omasta mielestäni ainakin, olihan edellisestä baarikeikasta kulunut aikaa noin 10 kk. Mutta kivaa oli, ja kiire. Huomenna uusiks. Ihanaa oli, kun känniääliömäiset työtoverit vakityöstä tulivat mökäämään ja huutelemaan. Myös eräs asiakas kysyi mahdollisimman hienovaraisesti "Saanks mä höylätä sua?". Kiitos, mutta ei kiitos. On se kumma. Krapulakin häipyi huomaamattomasti jossain välissä, onneksi. Nyt voi hyvällä mielellä alkaa nukkumaan, söin Lillyn pitsan jämät yöpalaksi. <3
ElanorRaven

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hiphei! Kohta tämä neitokainen lähtee kohti Tamperetta ja Särkänniemeä innostuneena kuin pieni lapsi. Niin, mutta sellainenhan minä olenkin! Kesän paras päivä edessä :h:
SikaMika

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

LillyMunster kirjoitti: Tulin kovin hyvälle tuulelle, kun soitin miehekkeelle, joka oli tietenkin kännäämässä Lahessa. Hän antoi luurin eräälle ystävälleen, joka halusi vain sanoa minulle, että maailmassa pitäisi olla enemmän sellaisia ihmisiä kuin minä, että sellaisia ei kuulemma ole kovin montaa. Itku meinasi päästä, kun tulin niin iloiseksi.
Sä olet helppå! :)

Jos joku sanoisi mulle, että mun kaltaisiani pitäisi olla enemmän, purskahtaisin nauruun! Siitäkin huolimatta, että tietäisin tämän olevan tietämättään oikeassa. Mä olen maailman paras Mä...

Tänään loistavat kännit, huomenna treffit. En ajatellut olla ihan täysin ajokunnossa paikalle saapuessani huomennakaan, mutta koska nainen lupasi ensitapaamisella juoda mut penkin alle, niin annan hänelle suosiolla hieman etumatkaa. Se on sitä tasa-arvoa, u know. Mistä tuollaisia naisia edes putkahtaa tähän muutenkin sairaaseen maailmaan..??

Nuquu...
AarneAnkka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Olipas nihkee yö. Periaatteessa nukutti, mutta aukinaisen ikkunan sälekaihdin kolisi tuulessa klonk, klonk (arvatkaa jaksoinko tehdä asialle mitään?), ja mielessä inha tunne kun illalla aloin tajuta olleeni tietämättömyyttäni taas kerran tahditon ja typerä. Ikäviä tämmöiset "nätti ilma, lomalla, mutta paska fiilis" -päivät. :|
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sainpas nukuttua univelkoja pois.

Ja kyllä, pyykkiä ja siivousta luvassa.
tonttu

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Eka TPK.
Hyvin nukutun yön jälkeen ei väsytä ja mieli muutenkin hyvä.
Ja heinäkuuksi vaihtui, hiphei!
millivanilli

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kohta kaupan kautta vanhempien luokse opiskelemaan.
slam

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

oli nautinnollista nukkua. sitten syömään.
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo-o.
Täällä taas odotellaan että eikö tuo saamarin jätkä nyt voi jo herätä, että vois jatkaa suursiivousta :evil:
Nukkukoon poika yövuorolainen, huomenna silläkin alkaa kesäloma, ja meillä suuntana Keski-Suomi :cheer:

Mutta....miten mä kestän ilman Kityä :shock:
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jeesus, sieltä tulee tänään TAAS ja JÄLLEEN KERRAN Independence Day, sekä Tanssii Susien Kanssa :doh:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

SikaMika kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti: Itku meinasi päästä, kun tulin niin iloiseksi.
Sä olet helppå! :)

Jos joku sanoisi mulle, että mun kaltaisiani pitäisi olla enemmän, purskahtaisin nauruun! Siitäkin huolimatta, että tietäisin tämän olevan tietämättään oikeassa. Mä olen maailman paras Mä...
Niin no, yleensä minäkin, siis repeäisin nauramaan... Tiesin vain, että tämä ihminen tarkoitti sitä, siitä en menisi sanomaan, että hän oli oikeassa. Itse olisin kai enimmäkseen pahoillani jos maailmassa olisi enemmän kaltaisiani ihmisiä.

Vähän on pökkelö ja väsynyt olo, pitäisi tässä koota itsensä ja lähteä äipälle, voisi tosiaan olla vähän pidemmänkin aikaa. Samalla voisi suunnitella autonmetsästystä, sillä viikon päästä pitää olla suht luotettava peli alla, ja nykyiseni ei tätä kriteeriä täytä.
Tsiisös, ja rahaa ei tietenkään ole, eli jännäksi menee...

Ai niin, sain toissapäivänä hääkutsun! En ole ikinä ollut häissä, paitsi tuntemattomien häissä töissä... Kiva mennä, tosin tuntemattoman häät nämäkin ovat.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmmm. Nyt vois vihdoin ehtiä kenkäostoksille. Tarkoituksena on ostaa Haix Ranger BGS tai Airpower P3 kengät talvi-, metsärymistys- ja vaelluskäyttöön (tähän asti virkaa toimittivat Ecco Siriukset, josta kului vuosien käytössä lopulta pohjat puhki). Kampin Maanpuolustusyhtiön myymälä on auki arkisin vain silloin kun olen töissä, ja tänäänkin vain klo 11-15.

Katsotaan löydänkö sopivat.
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Hmmm. Nyt vois vihdoin ehtiä kenkäostoksille. Tarkoituksena on ostaa Haix Ranger BGS tai Airpower P3 kengät talvi-, metsärymistys- ja vaelluskäyttöön (tähän asti virkaa toimittivat Ecco Siriukset, josta kului vuosien käytössä lopulta pohjat puhki). Kampin Maanpuolustusyhtiön myymälä on auki arkisin vain silloin kun olen töissä, ja tänäänkin vain klo 11-15.

Katsotaan löydänkö sopivat.
No nyt meni oikeeseen ketjuun :D
Tiikeriankka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

-Superior- kirjoitti:Aloin äsken pelätä itseäni. Spooky shit. En itkenyt, mutta kun katsoin kylpyhuoneen peiliin huomasin yllätyksekseni kyynelten valuvan. Aivan käsittämätön tunne.

Taidan seota. Tai sitten Herr Freud yrittää vain kertoa jotain. :-p
Ja eikun psykiatrin juttusille ja nappulaa naamariin.
1108

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Aivan käsittämätön tunne.
Siinä vaiheessa kun paskannat verta ja itket samalla voit sanoa noin. Elämän pitää olla eXtremeä.
millivanilli

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Apuva, tiedon paljouden tulva meinaa vyöryä ylitseni. Minä kun aluksi pelkäsin, ette löytäisi tarpeeksi tietoa.

*painaa nenän takaisin kirjoihin*
Vastaa Viestiin