Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Apuva, tiedon paljouden tulva meinaa vyöryä ylitseni. Minä kun aluksi pelkäsin, ette löytäisi tarpeeksi tietoa.
*painaa nenän takaisin kirjoihin*
Sie oot kyllä ihan työ&opiskelu-hullu! Kesäpäivinä tekee joko töitä tai opiskeluja wiikendinä :leuhka: Ulos siitä, piitsille mars!
millivanilli

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Sie oot kyllä ihan työ&opiskelu-hullu! Kesäpäivinä tekee joko töitä tai opiskeluja wiikendinä :leuhka: Ulos siitä, piitsille mars!
Ehdin tehdä itselleni lupauksen ennen, kuin katsoin säätiedotusta. Ajattelin, että äkkiä teoriaosuus pois alta tästä työstä, ja sitten annan itselleni luvan nauttia taas tovin kesästä.

Pari tuntia opiskelua, sitten kotiin tekemään megaherkku ruokaa ja sitten mahd. biitsille.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Herttua »

köh köh köh,flunssainen tervehdys täältä jostakin ghetosta,en jaksa porukoillekaan mennä tänään huomenna syömään ja mittaamaan kuume jos en parempaakaan tekemistä keksi,on tää kanssa kun ei kuumelääkkeetkään tehoa,nukuinkin puoleenpäivään,alan tulee vuosi vuodelta enemmän siihen johtopäätökseen et mun mahdollisesti tulevan tyttiksen tarttis olla hoitsu :wink:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
AarneAnkka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:No nyt meni oikeeseen ketjuun :D
Eiku väärään. Mähän yritän selvästi päteä näillä kengillä. :D

Dodiiih, oli miten oli, olen nyt erittäin särmien Haix Airpower Pro -maihareiden onnellinen omistaja. Sähköpostitse myyjä suositteli ensin Ranger BGS:iä, koska ne soveltuvat kuulemma paremmin vaelluskäyttöön, mutta kun sovitin kenkiä, Airpower Pro sopi jalkaan huomattavasti napakammin ja mukavammin, ja on bonuksena vielä särmemmän näköinenkin (vaikka käyttöjalkine onkin kysessä niin saahan ulkonäkökin vaikuttaa? Saahan?). Kyllä näillä kelpaa päteä ja vaeltaa Irlannin vuorilla. Jawohl! 8)

Hyvä pikakeikka muuten. Pääsin yhdellä kertalipulla kauppaan ja takaisin.
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No nyt meni oikeeseen ketjuun :D
Eiku väärään. Mähän yritän selvästi päteä näillä kengillä. :D
No se mua just naurattikin, pätemisketjuun uusista kengistä :lol:
Tiikeriankka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

[quote="AarneAnkka"][/quote]Perkeleen hyviä kenkiä vissiinkin. Ajattelin kans joskus hommata, vähän matalemmat tosin.
tonttu

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja tonttu »

T-Y-L-S-Ä-Ä!
1108

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

K-Ä-N-N-I-S-S-Ä-!

Plevna koettu, pyttipannua ja iso satsi. Tolkuttoman sinappista, ei enään ikinä. Kuinka yhdestä tuopista voi tulla känniin? Tää ei ymmärrä....
Elukka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:Kuinka yhdestä tuopista voi tulla känniin? Tää ei ymmärrä....
Tuoppi mallia Oktoberfest?`:think:
SikaMika

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hihhei, minäpäs olinkin reipas poika ja heitin yöllä laatat vessanpönttöön - ihan itse! Nyt lähden Pihlajamäkeen saunomaan ja grillailemaan. Pihlis on mesta paikka, kävin siellä jussin tienoilla ruokailemassa päivittäin, ja joka helvetin kerta paikalle osuessani menossa oli jonkin tyyppinen Pihlajamäen kovin jätkä -päähänlyöntikilpailu. Aika levotonta seutua, palanen aitoa idän ihmettä...

Mutta nyt kuitenkin juopottelemaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näihin edellisiin konmentteihin ei ole mitään lisäämistä kun pääsis tohon pihalle, ruoho kasvaa! (Ja pitäs lyhentää)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Uuded Killer Loopit hankittu. Perkele että polarisoidut shadesit maksaa maltaita mutta kunhan vesille pääsee on se sen arvoista.

Muuten ei uutta. Jalkapalloa ja olutta illemmalla.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulisesti maustettuja lohkoperunoita ja lihapullia sapuskaksi, nam. Täydellä mahalla on hyvä jatkaa siivousta.
Ja mulla ei ole enää pyykkiä :cheer:
Mulli75

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hyvä terassi-ilta oli eilen. Tosin illan hämärtyessä alkoi vituttaa kun mun kaveri joka oli kännissä alkoi haastaa riitaa sekä vääntämään yhtä naista ranteesta. Kaveri tajusi onneksi lopettaa kerätä kamansa ja lähteä ennenkuin...
millivanilli

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, taitaa tulla mäkkireissu kohta. Mun marokkolainen sitruunakana haisee aika kummalliselta...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päivä vietetty (taas!11) satunnaisen polttariporukan kanssa Seurasaaressa laiturilla maaten/puoli-istuvassa asennossa chillaillen ja herkkuja syöden.

Asuntohommakin selvennyt, siitä plussa. Ilmasta, päivästä ja seurasta plussa.

Ei kai muuta, vois juoda vettä ja myöhemmin kenties gintonicin, yhden tahi kaksi. Riippuu ilmasta ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ämyrock rules ok! Luksusta ett on kartano noin sentin päässä pelipaikoilta! Huhhhu. Mä oon aivan palanu sitäpaitsi.
AarneAnkka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Maiharit on nyt koeajettu 40 minuutin kävelyreissulla Iirisniemen kuntolenkillä ja sen ympäröimällä metsäpläntillä kallioineen ja kivikkoineen. Varsin toimivan oloiset maiharit. Pitkät varret tukivat nilkkoja kivikossa ja muilla muhkuraisilla alustoilla, vähentäen jalkojen kipeytymistä huomattavasti. Aavistuksen verran hiertoa kantapäissä, eli kannattaa ottaa hyvät vaellussukat messiin jos aion kävellä näissä 6 tuntia Irlannin vuorilla. Ja ennaltaehkäistä hiertymä pistämällä haavateippiä kantapäähän ennen reissua.

Tuollainen hierto on ihan normaalia, kaikki uudet kengät hiertävät hieman. Paitsi tietysti Eccot, jotka eivät hierrä koskaan, ikinä.
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Menisköhän rankkareihin tuo matsi? Menis ainakin jännemmäksi.
Sinkkumatti

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:kaikki uudet kengät hiertävät hieman. Paitsi tietysti Eccot, jotka eivät hierrä koskaan, ikinä.
Juu, eccot eivät hierrä, mutta ne tekevät käyttäjästään vanhan miehen. Vähän kuin ne harmaat pappa-avokkaat.
AarneAnkka

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:Juu, eccot eivät hierrä, mutta ne tekevät käyttäjästään vanhan miehen. Vähän kuin ne harmaat pappa-avokkaat.
Joku kulttuurijuttu. Englannissa Honda Civic on vanhojen kalkkisten auto, Suomessa taas amisviiksisten pojankloppien. Sitäpaitsi mun Ecco-kesäkävelykengät on oikein nuorekkaat. Ja vaikkeivät oliskaan, niin mähän vaan paranen vanhetessani. Nih. :leuhka:
segma

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja segma »

-Superior- kirjoitti:Aloin äsken pelätä itseäni. Spooky shit. En itkenyt, mutta kun katsoin kylpyhuoneen peiliin huomasin yllätyksekseni kyynelten valuvan. Aivan käsittämätön tunne.

Taidan seota. Tai sitten Herr Freud yrittää vain kertoa jotain. :-p
Keksin juuri tuosta viestistä johtuen sinulle täydellisen kumppanin. Harmi vain että hän on homoseksuaali. :(
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Äipän luona kitisemässä. Päivän olen touhuillut siskontytön kanssa, mainio neiti :D
Väsyttää taas kovin, ja tekee mieli kaikkia herkkuja... Ai niin, ostin tuliaisiksi jäätelöä!! Nyt äkkiä pakastimelle!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas. Mun tytär osaa lukea :shock:

Se toi mulle videonauhan ja sanoin että mä haluan katsoa tätä Muumia. En enempiä kasettia vilaissut. Hetken päästä hän juoksi perässäni keittiöön, että äiti, tää olikin sun kasetti.

Kasetissa luki: "Muumio".
ElanorRaven

Re: Eiku nyt on jo LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jeeee! Särkänniemessä oli kivaa! Ja Tamperekin oli melkein kiva kaupunki.
Vastaa Viestiin