Schunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Palauduimme mökiltä juurikin äsken 8)
Ja minä palaudun pyssyleikkien rasituksista. Makkarat paistuu grillissä. Taistelumuonaa, nam.
Edith

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minäkin palauduin kotiin. Tullessani flirttailin ihanalle tytölle ratikassa.
Bliss

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:Taistelumuonaa
Tulen lainaamaan tämän nimityksen grillimakkaralle :D
huima

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Edith kirjoitti:Minäkin palauduin kotiin. Tullessani flirttailin ihanalle tytölle ratikassa.
:shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Minäkin palauduin kotiin. Tullessani flirttailin ihanalle tytölle ratikassa.
Mä en edes päässyt lähtemään mihinkään. Ensimmäisellä lähtöhetkellä päätinkin ottaa päiväunet ja nyt toisella kerralla, kun piti mennä äitiä vastaan Länsisatamaan, tulikin viesti, että rouvat ovat jo Kampin terminaalissa bussia odottamassa.

Drag-bingoa DTM:ssä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Drag-bingoa DTM:ssä?
Kuulostaa kaakati-kaakati-kanahomojen tapahtumalta. Ja mä oon vähän väsynyt saliurheilusta (oli kahden viikon tauko). Sori.
millivanilli

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sain talviturkin heitettyä pois :D jei!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ah, en jäänytkään äipän hoiviin toiseksi yöksi, vaan palasin kotia. Olen valmistamassa uusia perunoita sipulimunakastikkeella, ihanaa!! Nyt on kesä, ja saan ensimmäistä kertaa kesäruokaa... *kuolaa*

Voih ja oih, huomenna olisi taas työpäivä. Onneksi vasta iltavuoro, eli koko päivä on pilalla, kun vain ajattelen sitä, että illalla on mentävä töihin, perkele.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Edith kirjoitti:Minäkin palauduin kotiin. Tullessani flirttailin ihanalle tytölle ratikassa.
lesboilua :shock:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Tiikeriankka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Noin. Nyt on koko etusivu hetkellisesti Tiikeriankkaa.
AarneAnkka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jaaha, Xbox360:ni näyttää nyt kuolleen lopullisesti. Mitkään aiemmin toimineet elvytyskeinot eivät toimi enää.

Täytyy soittaa Mikkisoftan jampat hakemaan vanha pois ja tuomaan uusi tilalle, mutta sitä ennen käydä toimistolla kopsimassa laitteen irrotettavalta kovalevyltä pelitaltiot talteen. Muuten vois ottaa vähän pattiin, kun on upottanut yli 100 tuntia Oblivioniin ja kaikki katoaisi sen siliän tien.
Elukka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aah, toiseksiparhautta[1]! :)
Saunan jälkeinen puhtoinen olo ja miellyttävä pikku humalatila.

[1]Ensimmäiseksi parasta on oman hanin :gee: kyljessä kiehnääminen loma-aamuna, kun ei tiedossa ole ainakaan välitöntä katastrofia.
silsakenraali™

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kovatahtinen kolmen vartin rullislenkki ehanan lämpimässä ja lähes liikenteettömässä kesäillassa palautti paremman olon muuten tahmeaan päivään. Onneksi, siis onneksi loma loppuu. Viimeinen viikko on enemmän tai vähemmän ahdistanut joutilaisuus ja yksinolo. Töissä mä kuitenkin toteutan itseäni täysillä ja työkavereita on tosi mukava nähdä.

Mä olen tehnyt lomalla oikeastaan kaikkea mitä olen suunnitellut: katsellut futista, urheillut paljon, ollut mökillä ja tapaillut kavereita...niin ja loikoillut biitsillä.

Huominen on vielä lomaa. Päivällä mennään poikien kanssa pelaan futista ja illalla on oma futispeli.

Ja herminelle: kts. bongaa kityläinen-ketju eli näinkö sut vai erehdyinkö???
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Today I have mostly been... bored.

Leikkasin tylsyyksissäni tukan. Eikä sekään tietenkään voinut sujua ongelmitta. Puolivälissä matkaa leikkumakone sanoi itsensä irti, joten piti lähteä uutta metsästämään. Kolmenvartin ja kolmen tavaratalon jälkeen, pääsin jatkamaan. Uusi kone oli tosin vähän outo ja tuntumanpuutteen takia meni vähän turhan lyhyeksi. Mutta kyllä se siitä kasvaa....

Ai miksi tämän tarinan kerroin? Koska teitä kiinnostaa niin maan perkeleesti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
hermine

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja hermine »

silsakenraali™ kirjoitti: Ja herminelle: kts. bongaa kityläinen-ketju eli näinkö sut vai erehdyinkö???
Juu Amurista poljin kyllä Kalevaan joskus ehkä 9 aikoihin? Mulla oli toi sama hörhelömekko päällä, mikä noissa täällä olevissa kuvissa, tuskin kovin moni "kloonini" kuitenkaan käyttää tommoisia vaatteita :)

Sit löysin tuolla matkalla tosi paljon tyhjiä pulloja ja tölkkejä jotka eivät sitten mitenkään meinanneet pysyä pyörän korissa ja vähän väliä piti pysähtyä niitä sitten poimimaan maasta taas.
silsakenraali™

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

hermine kirjoitti:Juu Amurista poljin kyllä Kalevaan
Se on muuten eri jännä fiilis kun näkee toisen kityläisen kotikulmillaan, siis semmosen, jota ei ole aikaisemmin nähnyt. Tekee heti mieli morjestaa ja sensellasta. Ihan kuin näkisi jonkun julkkiksen. Näin keväällä exat(vai miten se kirjoitettiin) lähes samassa paikassa. Keskusta-asumisen hyviä puolia kaiketi.
Vastaa Viestiin