Schunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Morienttes sitten rakkaat nussukat!

Tää mamma lähtee kesälaitumille. Pitäkää paikka pystyssä!

:yo:
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

söndaag, söndaag... taidan painella järveen!

älkää estäkö... :lol:
1108

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Teen uhkarohkean vedon ja poistun Hämeen helvettiin nikertään harjakattoa. Kommentoin seuraavaksi TAYSista, katolta pudonneena ja impulssinaulaimella päähäni ampuneena.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

En ole koskaan ollut niin humalassa kuin eilen.
Lonkero, 3 x mustaryssä ja tequila.
Kyyti tuli, muttei saanut ajaa kymmentä kilsaa nopeammin kun piti joka kymmenes metri pysähtyä yökkäilemään kadunvarteen.
Tuntui että henki loppuu.
Ensin pelkäsin kuolevani ja sitten pelkäsin etten kuolekaan.
Ei näin, kiitos.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
tonttu

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Teen uhkarohkean vedon ja poistun Hämeen helvettiin nikertään harjakattoa. Kommentoin seuraavaksi TAYSista, katolta pudonneena ja impulssinaulaimella päähäni ampuneena.
Saat selkääs jos tiput sieltä!!!11
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

sinne vittuun uimaan eli järvekkeeseen.
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

en tiedä, ehtiikö täsä edes uimaan tai lähinnä ei jaksa... nukkua voisi.
huima

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Taidan keskittyä nyt korealaiseen elokuvaan, ruokaan ja illalla juoksemaan hyvä lenkki.

Palasin takaisin hyvän elämän lähteille. Ei enää hairahduksia mihinkään suuntaan, vaan pelkästään hyvää ja kunnollista elämää.

Auringon ottaminen oli pop taas. Ja huomenna uimaan kesken työpäivän. Ou jee!

Diu diu.
millivanilli

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

uimaaaaaaan!!!1 jiihuuu!!!
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

millivanilli kirjoitti:uimaaaaaaan!!!1 jiihuuu!!!
Taidan mennä minäkin pulahtamaan.
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:tulpaan nukuttua.
tulipahan?
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

20e pitäisi maksaa, että pääsisi lähimmälle laiturille. :P festarit menossa... ja peräti kolmatta päivää.
Edith

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hiljasta pitää Kitinässä. Mä olen tässä vähän pohtinut, kiinnostaisko mua tänään huudella tuloksetta tai tuloksin väkeä baariin, mutta päätynyt siihen, etten haluakaan. Menen tekemään kevyen kuntosalitreenin. Pitkästä aikaa shiny happy fiilinki ja olo, että täysin perusteettomat pöljät yksipuoliset ihastukset ovat taas sittenkin vain hyvästä.

Varailin kirjastosta sekä sivistäviä että sivistämättömiä kirjoja, jopa Tammisalon Rakkauden evoluution. Pitkästä aikaa sekin ihana fiilis, että sielu aivan janoaa lukemistakin. Ihan mitä vain.
ElanorRaven

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tämän päivän työt on nyt tehty. Sain aikaiseksi jopa siivota työpöytäni, joka tähän asti on muistuttanut viimeiset kaksi vuotta jonkinnäköistä kaatopaikkaa. Muuten lähtisin biitsille, mutta palaneet olkapäät anovat armoa... Joten himmailenpa sisätiloissa loppupäivän.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jaahas toinen paiva (=tunti 42) ilman nikotiinia... taytyy myontaa etta ulos en uskalla lahtea tanaan koska kuitenkin olisin iloinen, pirtea ja pitkamielinen kuin perspuoleen ammuttu karhu.

Jospa tuota ihmisten pariin menoa koittaisi huomenissa ensimmaisena varsinaisena lomapaivana... pakko varmaan menna kun taktikoin niin etta kotona ei ole mitaan syotavaa eli pakko olisi ulos menna.
MadameDeMeloni

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Olin treffeillä. Oikeen vanhanajan kunnon sellasilla. Syötiin ja kaikkee. Ja oli tosi kivaa. Iih, tykkäsin. :dream: Kesäkolli.
SikaMika

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voi helvetti, jäätelö on loppu! Tämä tarkoitta sitä, että joudun nousemaan ylös ja hilaamaan perseeni kauppaan. Aaaarrgggghhh, mikä karmaiseva kohtalo!! No tarvitsen mä sieltä muutakin, en kai mä nyt ihan pelkän jätskin takia viitsisi...mutta sitä on nyt kuitenkin saatava HETI, perkele!! :)

Päivä on mennyt paitsi nukkuessa, myös espanjaa kerratessa. Meillä on töissä pyörinyt viime aikoina eräs kuubalainen tyyppi, ja mua on ärsyttänyt se etten ymmärrä sanaakaan sen puheesta vaikka olenkin kieltä (laiskasti) lukenut. Osaa se tosin englantia ja vähän suomeakin, eli kommunikaation toimimisesta ei ole kyse, ainoastaan siis vituttaa etten osaa espanjaa. Ällistyttävintä oli huomata, että meidän muuttomiesjunttien joukosta löytyi välittömästi useampikin tyyppi, jotka osasivat länkyttää sujuvaa espanjoolia. Täytyy itsekin laittaa hieman eforttia touhuun...

Nyt jätskiostoksille...
Elukka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No nyt on sitten käyty hankkimassa ihan oikeaoppinen musta silmälappu. Kyklooppina eläminen vaatii edelleen totuttelua, mutta kyl tää täst viälä. Toivottavasti tuo näköaivokuori tajuaa jossain vaiheessa parantaa tapansa. :?
Muuten ei täältä sen kummempia, saunan vois kait laittaa illaksi tulille.
1108

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Saat selkääs jos tiput sieltä!!!11
No en tippunut mutta väänsin viimeiset varvit katolla.












































Senkin pervot, ei sellaisia varveja vaan muurasin savupiipun loppuun.
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

voisi tunkea ruokaa aukkoihin... ja nenän kautta maitoa pillillä. 8) very cool...

väsyttää. siirryn asialinjalle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elukka kirjoitti:No nyt on sitten käyty hankkimassa ihan oikeaoppinen musta silmälappu. Kyklooppina eläminen vaatii edelleen totuttelua, mutta kyl tää täst viälä. Toivottavasti tuo näköaivokuori tajuaa jossain vaiheessa parantaa tapansa. :?
Muuten ei täältä sen kummempia, saunan vois kait laittaa illaksi tulille.
Mua kauheasti kiinnostaa että näätkö sä nyt jotenkin erikoisen huonosti kun peitit sen paremman silmän? Särkeekö päätä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Georgina kirjoitti:Mua kauheasti kiinnostaa että näätkö sä nyt jotenkin erikoisen huonosti kun peitit sen paremman silmän? Särkeekö päätä?
Kyllä ja kyllä.
Näkökentän pienenemisen ja syvyysnäön puutteellisuuden lisäksi on vaikeuksia hahmottaa näkemääni. Joskus yläasteikäisenä minulla oli usein tuon "vahvemman" silmän ympärille keskittyneitä päänsärkyjä, nyt taitaa sitten ruveta särkemään toisen silmän ympärystä. Syy on ilmeisesti silmää suuntaavien lihasten väsyminen. :think:
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Räikkönen ja kolari heti lähdössä... pitkään ei jatkunut pelit formulan osaltaan räikkösen.
Bliss

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Palauduimme mökiltä juurikin äsken 8)
Elukka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SAUNAAN! :cheer: :suihku:
Vastaa Viestiin