Schunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotiuduttu kisakatsomosta. Onneksi en harrasta veikkaamista, olisi mennyt rahat hukkaan. En onnistunut ennustamaan kumpaisenkaan pelin voittajaa.
Elukka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:maanantai: Voi *tana*kele*ttu että tää on vaikeeta.
Yritän asioista tavallisesti perillä olevan tahon (prosessi :h: ) neuvojen mukaan saada aivoni käyttämään oikeaa (eli sitä "käytöstä poistettua") silmääni täysipainoisemmin peittämällä hallitsevan vasemman. Kotoa vaan ei löytynyt sellaista kätevää piraattisilmälappua, joten on pakko yrittää selviytyä kaiken maailman huiviviritysten kanssa. Tähän mennessä en vaan ole löytänyt konfiguraatiota, joka ei joko a) hierrä silmäluomia sietämättömästi, b) valu myös oikean silmän päälle tai c) päästä valoa läpi. :x
[edit]
No juu, taitais olla :krooh: -aika... Öitä Kitisijät.
Toivottavasti joku apteekki myy sunnuntainakin silmälappuja. :?
[/edit]
isohaara

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

np: Sentenced - Creep

antakaa kun määkin huudan, määkin olen kännissä
MadameDeMeloni

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Omg. Jänskättää ^^. Töissä ollessani eräs paikallinen komeus, jota olen jo jonkin aikaa silmäillyt, silmäili minua ja piti huomattavan pitkään kädestäni maksaessaan oluttuoppostaan. Kuitenkaan kumpikaan ei lähestynyt sen kummemmin. Olisi kyllä olllut jopa enemmän kuin suotavaa. Ihastuminen on niin kivaa. Aij että. Nyt on tosi tosi tosi hyvä mieli, eikä edes nukuta, kiitos kymmenen minuuttia sitten nautitun Teho-juoman. Niska jumittaa edelleen, jalat huutavat hallelujiaan. Toisaalta silti harmittaa, kun nämä satunnaiset baarimikkokeikat päättyvät. Yritin ostaa pizzaakin paikalliselta ulkomaan yrittäjältä, mutta kaikki muut tuntuivat ehtineen paikalle ennen minua. Käpy paloi puolen minuutin jonottamisen jälkeen ja säntäsin ulos ja autoon ja kotiin ja tilittämään tätä. Viesti! Herrajjestas. Nyppittäälopettaa.
ElanorRaven

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

MÄ EN HALUA MENNÄ TÖIHIN!
MadameDeMeloni

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Hei, sä oot jo menossa, mä vasta vähän aikaa sitten tulin sieltä. Oi voi. Kävin äsken fiilistelypyöräretkellä rannassa, oli aikas kivaa. Ja mulla on kahvittelu/muu tapaaminen ed. viestissäni mainitseman herrashenkilön kanssa. Oh! Nyt ruokaa. Pitkästä aikaa. Ehkä pitäis myös nukkua jossain välissä. Tuskin.
ElanorRaven

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

MadameDeMeloni kirjoitti:Hei, sä oot jo menossa, mä vasta vähän aikaa sitten tulin sieltä.
Vaihtaisin sanajärjestyksen seuraavaksi: "sä oot vasta menossa, mä jo vähän aikaa sitten tulin sieltä".

Noh, kaipa siitä selviää. Pitkä päivä luultavasti luvassa. Ja olen aika karmeasti palanut eilisen jäljiltä, selkään ja olkapäihin sattuu niin perrrrkeleesti.
MadameDeMeloni

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

No, kumminka vain :) Yritä kuitenkin jaksaa.
AarneAnkka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenia teille ja meille. Täysin vapaa sunnuntai edessä. Eiköhän jotain tekemistä keksiydy.

Voi olla että pari Suomessa käyvää sukulaista ottaa täräyttää yhtäkkiä yhteyttä ja joudun menemään viihdyittämään heitä. Kun eivät ole ilmoittaneet koska ja milloin haluaisivat tavata. Että täällä pönötän läthökuopissa voimatta suunnitella mitään suurempaa. Kivat heille, kun muutenkin ilmoittivat vasta ihan viime sekunnilla tulostaan.
Mulli75

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huåmenta

Tuli mieleen että voisi taas laittaa rullaluistimet jalkaan kun ulkona on hieno sää. Nyt kun siellä ei ole saastuttajiakaan niin paljon liikenteessä.
slam

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

chumi poltta kumi tänään
ninnithequeen

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi saakeli että voi ihmistä väsyttääääää. Ja vielä olisi pakattavaa ja sitten useaksi tunniksi helteiseen autoon, mie en jaksa!

Kahvia, kuusi litraa, kiitos.
millivanilli

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen taas vanhempien luona tekemässä koulujuttuja. Jos saisin pari sivua lisää tekstiä aikaiseksi, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.

Niin toivon, että avokki suostuu lähtemään kanssani hurvittelemaan myöhemmin päivällä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta mussukkaiset!!

Hyvällä tuulella ja aurinko paistaa, edes äitini muuttostressi ei ole tarttunut minuun, vaan kykenen olemaan täysin rauhallinen. Pitäisi käydä shoppailemassa jotain ravinnon nimellä kulkevaa, ja laittaa ruokaa koko seurakunnalle.

Meloni sitten yrittää vaan pysyä housuissaan (ei kirjaimellisesti tietenkään!) :D

Täällä äippälässä on niin kivaa, että taidan jäädä vielä toiseksikin yöksi.

Ihanaa sunnuntaita kaikille kitisijöille!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja cardic »

eilen koko paiva veneella ja saaressa. kary kavi, etenki niska on aika arka. mutta kovana miehena en pienista valita, vaan siirryn aamiaiseni ja hesarin kanssa partsille aurinkoon
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
tonttu

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Ihana auringonpaiste.
Nyt eka töihin ja sitten illalla Viinijuhlille.
Ihquu!
Noriyumi

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ihana sää. Tosta se vielä läNpenee. Voisi hyödyntää tuota taivaalla olevaa keltaista möllykkää ja mennä pitämään sille seuraa :)
Viimeksi muokannut Noriyumi, 02.07.2006 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen palannut kotiin matkaltani, onkos teidän ollut ikävä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Olen palannut kotiin matkaltani, onkos teidän ollut ikävä?
On toki :h:
Sudenhenki

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Väsyttää ja kutittaa.
AarneAnkka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No voihan kaikkien kehveleiden yli-arkkikehveli! Onnistuin nyt sitten eväitä leikellessäni iskemään peukalooni oikein kunnon syvän, verta roiskivan haavan. Verta leikkuulaudalla ja seinillä.

Ja juuri kun piti lähteä airsoftaamaan. Se että haavoittuu sodassa, sehän on kunniakasta ja urheaa. Mutta se että teloo itsensä jo ennen sotaan lähtöä, se nyt on vaan aivan onnettoman urpoa. :x

No, ei se tätä miestä pysäytä. Teippasin peukaloni muutamalla kierroksella haavateippiä ja laastaria ja aion todellakin lähteä paikalle. Perkele!!! *uhmakas nyrkin heristys Kohtalolle*
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 02.07.2006 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:Olen palannut kotiin matkaltani, onkos teidän ollut ikävä?
Tarviko tuota edes kysyä? :h:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

*röyh*

Vähänkö kaurapuuro on hyvää?!?!? Reilusti suolattuna ja voisilmällä, nam!

Ja aurinko paistaa edelleen. Ihana ihana sunnuntai!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

En taidakaan käyttää ainoata vapaapäivääni pokaaliin vaan touhuilen omia juttujani. Toisaalta olis kiva mennä, mutta säästyypä rahaakin. Taidan mennä Touhon kanssa hyppäämään maastoesteitä. Ihan joskus toivoo että mies ei heti aamulla häipyis koko päiväksi tallille vaan olis voitu tehdä jotain yhdessä *huokaus* Mutta tämä on sellainen asia josta en ihan takuulla kitise!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Schunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

LillyMunster kirjoitti:Vähänkö kaurapuuro on hyvää?!?!? Reilusti suolattuna ja voisilmällä, nam!
:komp: - itse tosin yleensä nautin Neljän Viljan puuroa.

Mutta nyt liikkeelle! Taistelukenttä odottaa! :sir:
Vastaa Viestiin