Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No vittu on! Nukkuun mars!
Sinkkumatti

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Menkää runkut töihin. Mul on viel 4viikkoa lomaa!
silsakenraali™

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lomaani jäljellä 23 tuntia 49 minuuttia. Ei hätää, olen jo tehnyt kaiken mitä lomallani piti. Pitäis olla miehessä virtaa ottaa konnia kiinni. Öömelit kaikille!
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Sinkkumatti kirjoitti:Menkää runkut töihin. Mul on viel 4viikkoa lomaa!
Hahaa, säälittävää.. Mulla on vielä 2,5 kuukautta lomaa :lol:
Sinkkumatti

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

kvasaari kirjoitti:Hahaa, säälittävää.. Mulla on vielä 2,5 kuukautta lomaa :lol:
Pah.Olis mullakin, jos ottaisin vuodessa vähemmän liksaa ja laittaisin ne lomaani.... perkele.miks en muuteen tee niin?
nokkaelain

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Mojo kirjoitti:Leikkasin tylsyyksissäni tukan. Eikä sekään tietenkään voinut sujua ongelmitta. Puolivälissä matkaa leikkumakone sanoi itsensä irti, joten piti lähteä uutta metsästämään. Kolmenvartin ja kolmen tavaratalon jälkeen, pääsin jatkamaan.
Ostin myös moisen. Olin jo ehtinyt vilkuilla niitä aiemmin, mutta Kitymarketista, jonne eksyin sulkemisaikaan, tarttui mukaan halvin mahdollinen (=kyNpin). Kaikin puolin laaduton vehje näytti olevan, mutta ihan riittävän siistin lopputuloksen silläkin sai aikaan.
nokkaelain

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Jaa niin, lomakin alkoi... ja veli toi auton käyttöön, kun itse lähtee Tanskaan. Kesäisin tulee kyllä mieleen, että omakin auto voisi olla joskus tarpeellinen.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sinkkumatti kirjoitti:Menkää runkut töihin. Mul on viel 4viikkoa lomaa!
*panee paremmaks* Mulla 6! :yo:

Rannikon virallinen yökukkuja. Kellossa ei näytä riittävän tunnit mun aikataululle.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

syttiK kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Menkää runkut töihin. Mul on viel 4viikkoa lomaa!
*panee paremmaks* Mulla 6! :yo:
7 vkoa, plus mitä tässä nyt on jo vietetty (parisen viikkoa).
RolloTomasi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

jos keskellä erämaata on talo, jossa ei ole ketään, mutta jonka sisällä on aikapommi, joka saattaa räjähtää minä hetkenä hyvänsä, ja taloon kävelee yksinäinen mies, joka näkee pommin ja tietää, että hän joko kuolee tai haavoittuu pahasti pommin räjähtäessä, kannattaako miehen jäädä taloon odottamaan pommin räjähtämistä vai juosta pakoon niin nopeasti kuin pääsee?

hyvää maanantaita
Mulli75

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

EKA TPK

Kolme viikkoa töitä ja lomille lomps !
ElanorRaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huo-men-taaaa..... Jeesus, mikä yö. Palannut selkä on niin kipeä, että yöpaitaa oli turha kuvitellakaan pitävänsä päällä. Onneksi nukun muutenkin mahallani, niin pystyin nyt vaan laskemaan peiton vyötärön tasolle ja varomaan kierimistä. Oli aika tuskainen yö, pirun kuumakin vielä. Kerrankin sitä herää mielellään!
AarneAnkka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lomahuomenta. 8)

Eiliset pyssyleikit ottivat näköjään veronsa, nyt on nivelsiteet nilkoista ja polvista kipeenä. Kaaduin kyllä kerran ja nilkka vähän nyrjähti, mutta ei sekään tätä kokonaan selitä. Kai tuollaisessa leikissä nivelet rasittuu ihan eri tavalla kuin normaalissa hölkässä ja sensemmoisessa. Kivikon kenttä oli nimensä mukainen, alustana oli paljon epätasaista kivikkoa jossa oli välillä aika vaikea kulkea kompastumatta. Ja kai osasyynä oli sekin etteivät jalkani ole vielä ihan tottuneet noihin uusiin maihareihin.

No mutta, olenpahan sitten tästä parannuttuani paremmin sopeutunut niille tuleville Irlannin vuorivaelluksille.
millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Nukuin sitten pommiin. Pienten sähläilyjen jälkeen olen vihdoinkin päässyt töihin. Mulla vaan ei ole vielä mitään tekemistä täällä..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

haaha, hienompi juttu. robottien kunnosta, huollosta, korjauksesta ja vaha kaikesta muustaki vastaava 'pomo' lopetti sit perjantaina duunit taalla. no eihan siina mitaan, mut kukaan ei vaan tienny siita. nyt ollaan vaha huuli pyoreena, et kenelle ilmotetaan ja kukaa hoitaa jos ja kun robotit pragaa. nain se homma etenee informaatioyhteiskunnassa.
voisin nostaa jalat poydalle ja siirtaa painon selalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Mulli75

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

AarneAnkka kirjoitti:

Eiliset pyssyleikit. Kivikon kenttä oli nimensä mukainen, alustana oli paljon epätasaista kivikkoa jossa oli välillä aika vaikea kulkea kompastumatta.
En tiedä teidän pyssyharrastuksesta yms. siihen liittyvistä jutuista mutta kokeilkaapa tuolta löytyy kartat pelikentistä ja mukava maasto, jossa itsekin käynyt muutaman kerran räiskimässä. http://www.paintball.ms/
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:No mutta, olenpahan sitten tästä parannuttuani paremmin sopeutunut niille tuleville Irlannin vuorivaelluksille.
Vaellat siellä maastopuvussa ja naamarissa?? :D
1108

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK!

Vittu mikä loma? Tosimiehet tekee töitä 24/7, hajotkaa vässykät!
AarneAnkka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Vaellat siellä maastopuvussa ja naamarissa?? :D
No en, mutta maihareissa ja epätasaisella, kivikkoisella alustalla. :D
Mulli75 kirjoitti:mutta kokeilkaapa tuolta löytyy kartat pelikentistä ja mukava maasto, jossa itsekin käynyt muutaman kerran räiskimässä. http://www.paintball.ms/
Postaapas tämä tuonne Airsoft -ketjuun, niin aiheesta kiinnostuneet huomaavat sen paremmin.
millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hitsin vitsi, että on vaikea järjestää syntymäpäiväkahvihetkeä näin heinäkuussa, kaikki ovat toisaalla.
isohaara

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Nih, saakelin rasvanäpit tulee poraan metrin reikää tiiliseinään huoneessa, jossa noin 60 % lattiapinta-alasta menee varmaan miljoonan euron serverille. "Viittikssää kattoo niitten työmiesten perään, ettei mee kone rikki. Arvokas niinq." Varmaan mää mitään ymmärrän isoista servereistä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

millivanilli kirjoitti:Hitsin vitsi, että on vaikea järjestää syntymäpäiväkahvihetkeä näin heinäkuussa, kaikki ovat toisaalla.
Omiasiko? Jos näin, niin onnitteluni!

Juuri herätty ja vähän töttöröööööö.
Pitäisi lähteä viemään pilttipurkkeja mummolle, sinappia varten. Niitä onkin peräkontillinen. Sitten pitäisi henkisesti valmistautua työpäivään, kiinnostaa... Tämä viikko pitäisi jaksaa vielä, sitten olisi viikon loma. Miksei ole jo elokuu, kun silloin olisi loput 3 viikkoa lomaa? Nyt tuntuu, että on virta ihan lopussa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

LillyMunster kirjoitti:Omiasiko? Jos näin, niin onnitteluni!

Juuri herätty ja vähän töttöröööööö.
Pitäisi lähteä viemään pilttipurkkeja mummolle, sinappia varten. Niitä onkin peräkontillinen. Sitten pitäisi henkisesti valmistautua työpäivään, kiinnostaa... Tämä viikko pitäisi jaksaa vielä, sitten olisi viikon loma. Miksei ole jo elokuu, kun silloin olisi loput 3 viikkoa lomaa? Nyt tuntuu, että on virta ihan lopussa.
Poikaystävä täyttää vuosia, sä voit sitten onnitella mua uudestaan huhtikuun kolmantena :P

Eilen avokki oli kauhean vihainen "en mä juhli mitään synttäreitä, eihän kukaan juhli kun täyttää 26."... sitten se kuitenkin äsken soitti aika innoissaan, että moneltako käskee äitinsä kylää, että se äiti ehtii käydä ennen kuin muut vieraat tulevat. Pahasti vaan näyttää siltä, että aika moni on tosiaan jossain mökillä tms.

Jaksuja, kyllä yhdenkin lomaviikon jälkeen olo on ihan toinen.
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Viikonloppu meni taas liian nopeesti ohi. Perjantai meni saunoen ja syöden liikaa, lauantai tuskaille ja hieman huppelissa loppuillasta ja sunnuntai-aamuna oli hieman pahoinvointia... Pitäsi varmaan syödä enemmän jos ottaa vähän huikkaa...

Hiljanen päivä tiedossa töissä ja mieli halajais kovasti rannalle. Pääsen tänään vasta puol kuus, joten ei taida kovin aurinko ruskettaa enää sillon.
Noh, ainahan voi pyykätä :roll:
Vastaa Viestiin