Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vois alkaa suunnitella matkoja... Matkakuume polttaa kivasti. :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tämä päivä ei käynnisty, ei sitten niin millään!
En tiedä, pitäisi jaksaa jotain, mutta ei jaksa kiinnostaa. Plääh. Olkoot, onneksi ei tarvitsekaan kamalasti jaksaa, töitä vaan sitten myöhemmin. Yyyyh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Loma vasta kuukauden päästä, joten eipähän tässä.
Hämmästyin kun katsoin tilini saldoa, miten täällä on näin paljon rahaa.
Selvisihän se sitten, että entinen landlordini oli maksanut takuuvuokrani takaisin.
Jemmaan, nyt ei hurvitella... Paitsi jos iiihan vähän vaan... :D
MadameDeMeloni

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Hihii, arvatkaa misstä heräsin :h:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti:Hihii, arvatkaa misstä heräsin :h:
Töistä?
Kotoa et ainakaan!

EDIT: ...ja näytitkö herätessäsi avaltasi? :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Paremmalta :D
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Miten voi kestaa nain kauan...
perjantaina tilasin fillarin joka piti olla jo lauantaina saatavilla, no eipa ole vielakaan mitaan kuulunut, soitin liikkeeseen ja kyselin (1,5 tuntia sitten) jolloin lupasivat soittaa takaisin mutta eipas kuulu ei...
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on tylsää. Ja kun mulla on tylsää, mulle tulee mieleen et pitäskö taas vaihtaa väriä. Nyt on ollut musta tukka jo yllättävän kauan, ainakin 4kk. Jospa oisin kohta taas blondi. Eiks vaaleeveriköillä oo usein hauskempaa?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Oho. Minulle soitettiin juuri, olen voittanut arpajaisissa Atrian T-paidan :D Ikinä en ole mitään voittanut, paitsi kerran jossain Triumphin arpajaisissa pesupussin.

Mitähän minä teen Atrian T-paidalla? Olisiko siinä vain painatus "Laatulihaa" ? Tuskin :D


Nyt liikkeelle, vaikka väkisin, pilttipurkit mummolle ja kaupungille pyörähtämään, ja sitten sinne töihin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kid kirjoitti:Mulla on tylsää. Ja kun mulla on tylsää, mulle tulee mieleen et pitäskö taas vaihtaa väriä. Nyt on ollut musta tukka jo yllättävän kauan, ainakin 4kk. Jospa oisin kohta taas blondi. Eiks vaaleeveriköillä oo usein hauskempaa?
Kun minulla on tylsää tai elämässäni tapahtuu isoja muutoksia, ajan pääni kaljuksi. Nyt olen tosin alkanut miettimään, että pitäisikö välillä taas kasvattaa, mutta en olisi siitä niinkään varma. Se on niin rasittava se kasvatusvaihe, kyllä niiden pitkien kanssa taas sitten pärjää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Noriyumi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ja sitten lounaalle ->
bedlam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tulipas käytyä Onnelassa, vaikka olen vannonut, etten kyseiseen paikkaan jalallani astu. Omituinen fiilis olla mestassa, joka on tupaten täynnänsä nättejä tyttöjä mutta josta haluaa silti mahdollisimman äkkiä karkuun. Yritettiinhän minua iskeäkin, mutta kyseessä oli valitettavasti mieshenkilö.

Nyt pitäisi lähtä vihdoin jo Kainuuta kohti.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mulla on hitonmoinen matkakuume. Miks kukaan varteenotettava kaveri ei oo lomalla? :evil: Epistä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

LillyMunster kirjoitti: Kun minulla on tylsää tai elämässäni tapahtuu isoja muutoksia, ajan pääni kaljuksi. Nyt olen tosin alkanut miettimään, että pitäisikö välillä taas kasvattaa, mutta en olisi siitä niinkään varma. Se on niin rasittava se kasvatusvaihe, kyllä niiden pitkien kanssa taas sitten pärjää.
Mä kasvatan tukkaani kans joka kevät ja syksy. Ja aina on karvat hetken aikaa siinä v-mäisessä välivaiheessa ja sit kyllästyn ja leikkaan. Väri tosiaan vaihtelee vaaleiden, punasten ja mustien välillä. Ja tietty kun värjää mustasta vaaleeks, ne on kellertävänkukertavanpunertavan väriset :roll:
Kaljua tai parin millin siiliä oon kyllä ajatellut, mutta en oo uskaltanut kokeilla. Vielä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Saan näppylöitä eräästä työyhteisön nartusta. Voodoo -nukelle olisi käyttöä.
Don't Panic!
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

huo menta, menta huo. :)
TPK MK IV :sir:
Uusi työviikko aluillaan, edessä jälleen 2 yöpymistä poissa kotoa. :? Päivän työtehtävinä tänään tylsää taulukonnysväystä.
Mieliala on kumminkin olosuhteisiin nähden yllättävän hyvä. :)
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Ei se fillari sit tulekkaan tanaan... jospas sita menis vaikka salille purkamaan aggressioita ja nostamaan endorfiinitasoa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:Saan näppylöitä eräästä työyhteisön nartusta. Voodoo -nukelle olisi käyttöä.
Siis mitä, onko teillä joku sua pahempikin? :shock:

Kello ei tunnu tänään liikkuvan eteenpäin ollenkaan. Krooh.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*haukotus ja huokaus*

takaisin töiden pariin...
Leila

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Leila »

Aamulla töihin ajessani kuuntelin Eläkeläisiä. Tuli koko päiväksi sellainen humpakas, mutta hieman absurdi fiilis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:Saan näppylöitä eräästä työyhteisön nartusta. Voodoo -nukelle olisi käyttöä.
Siis mitä, onko teillä joku sua pahempikin? :shock:

Kello ei tunnu tänään liikkuvan eteenpäin ollenkaan. Krooh.
Tarkennettakoon, että nartulla tarkoitetaan tässä yhteydessä naista, joka vetämässään projektissa asettaa muille epärealistisia aikatauluja, pomputtaa, puukottaa selkään ja mikä pahinta, kutsuu palaverit kokoon klo 08 aamulla.

Täällä kello taas pitää hyvää vauhtia. Krääh.
Don't Panic!
millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

kotiiIIINN!?!?!1 wuhuu!
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kotiin tääkin lähtee mutta valitettavasti halailee pönttöä. Adios amigos!
isohaara

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kotona venaa ensin kämpän ostajaehdokkaat ja niiden jälkeen pitääkin painua heti iltavuoroon. Ois pitänyt valita tää päivä krapulan viettoon.
saika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Mä osaan sairastella sitten niiin loistaviin aikoihin... :roll:

Ei niin, että olisin kipeä viikonloppuisin tai lomalla, niinkuin mussu tossa viime viikon, vaan sitten kun olisi oikeasti kiire töissä ja minunkin panostani siellä tarvittaisiin. Viikonloppu meni letkeän mukavasti kruisaillessa ympäri keski-Suomea, ja sitten tänä aamuna ei kurkusta tule kuin vaimeaa pihinää ja päässä humisee kun yrittää kohottautua vaaka-asennosta mihin tahansa muuhun olotilaan. Sitten vielä sopivasti on aivan uskomattoman nätti keli, mies joutui jatkamaan sairaslomaansa ehkä keuhkokuumeen(?) takia joten joudutaan nyt molemmat löhöämään lämpöisessä, eli pihalla nurtsilla auringon paahdettavana... :?

Tuntee väkisinkin lintsaavansa kun vähänkään ajattelee.
Vastaa Viestiin