Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Xbox360:seni kuoli näköjään kahdesti. Tänään, kerran vielä kun olin juuri pakkaamassa sitä arkkuun UPS (äännetään "oops!") -miehen haettavaksi päätin vielä kerran kokeilla josko se heräisi henkiin. Se heräsi henkiin. [haaaallelluuja!] Soitin Xbox-tukilinjalle ja sanoin että perutaan koko huolto-operaatio, tää toimii sittenkin. Nouto peruttiin. No, en ehtinyt kuin heilua muutaman minuutin valikoissa, niin äkspoks kuoli uudestaan.

Sappermentti, änkeröinen, eihän siitä seurannut muuta kuin perkeleellinen säätö, kun yksi UPS-nouto peruttiin, ja heti perään otettiin uusi tilalle. Byrokratian ratakset ovat hitaita eivätkä sovellu tällaisiin äkkiyllärimanöövereihin... :tiistai:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomenta, päivää.. Suku on pahin..

Hitusen meinais hitaasti käynnistyä tämä päivä osaltani. Tänään piti mennä kummitytön kanssa yökylästelemään serkkutytön luokse ja huomenna sitten takaisin kohti kotoista Oulua. Jotain ihmeen säätöä kehittelivät rakkaat sukulaiset kuitenkin männäiltana joten nostin taas kädet pystyyn ja päätin olla menemättä sitten yhtään minnekään ennen huomista. Kerkeehän tuota.. Nyt pitäisi ratkaista päivän dilemma, tekisikö jotain vai olisiko täysin tekemätön. Aikaa kun yhtäkkiä olisikin periaatteessa yksi päivä ennakoitua enemmän.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
1108

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

VOI VITTU SAATANA JA HELEVETTI!!!!!111111

Joku vitun tekno simpanssi losautti mun veeran perään liikennevaloissa, vittu. Saatanan homo oli nysvännyt jotakin vitun puudeliaan ajaessaan ja tokaisi vaan että "En huomannu" Voi jumalauta mikä ääliö.

No onneksi mun autoon ei tullut suurempaa remonttia mutta tämän yhden äpärän pirssistä joutuu oikoon konepellin, vaihtaa puskurin ja luultavasti syylarin. Oikein sille mulkulle, jos on rahaa ostaa Subarun Imprezia mallia 2006 niin pitää olla rahaa korjatakin se.
Sinkkumatti

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kid kirjoitti:Ompelukoneella tai saumurilla? Kysy äidiltä apua?!
Näin toimitaan. Mamma saa polkasta singerilllä paidat vyötäröltä pari numeroa pienemmäksi. Onneks sentään hartoilta koko stemmaa 8)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

KöG.. En vain osaa! :oops:

Kävin luomassa itselleni sellasen south park hahmon eilen vkonpäiväketjussa olleessa osoitteessa. Valmiiksi saatuani sen olen siihen varsin tytyväinen mutta nyt onkelmaksi muodostuu kuvan tallentaminen, mitenköhän helevetissä se nyt siten onnistuu?? Auttakee! Tahtoo sen south park KisSandran talteen.

Ja toinen juttu jonka tarkistin, todellakin aivan merkityksetön mutta jäipä mieltä vaivaamaan tuona eräänä iltana kun asiasta käytiin pieni muotoista keskustelua OTR:n patiolla (patio =terassi, pölvästit ;)). Todistettavasti olen siis ollut KisSandra jo lähes vuoden päivät vaikka jotkut teistä olivat kovin vahvasti sitä mieltä, että aika vasta-aikaa olisin nikkini muuttanut, todistusaineisto löytyy esittelyketjun ekammaiselta sivulta. Aivojen ollessa kesälomalla en osaa tehdä sinne suoraa linkkiä, asia tuskin on lopultakaan niin merkityksellinen. Mutta siis tällä nikillä täällä jo elokuusta 2005 (Hip Hei! Olin taas oikiassa :cheer: ). Tällaisten asioiden jäädessä pyörimään mieleen täytyy muuten vissiin pään olla jo aika tyhjä *huomioi* mutta annan tämän itselleni anteeksi, lomalla on oikeus keskittyä kaikkeen epäolennaiseen.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sinkkumatti

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ziisas, missä hinnoissa vaatekaapit liikkuvat. Ikean pahvikaapit maksavat saman verran, kun 50-60 luvun tamminen antiikkikaappi. Ei liene vaikeaa arvailla kumpaan sijoitan rahani.

Olis myynnissä koivuinen senkki. Tarviikos joku?
Bliss

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sinkkumatti kirjoitti:Olis myynnissä koivuinen senkki. Tarviikos joku?
Hiano. Nappaisin oitis, jos olisi tilaa mihin tuon sijoittaisin :?
Sinkkumatti

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Bliss kirjoitti: jos olisi tilaa mihin tuon sijoittaisin
Juu, en mäkään tuosta luoppuisi, jos sille olis tilaa jossain. Tämän tilalle täytyisi hommata vaatekaappi, kun meinaa komerotila loppua kesken.
SikaMika

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ehkä tylsin viikonpäiväketju ikinä.

Onnea kuitenkin kaikille raskaana oleville!
silsakenraali™

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Moro!

Pyynikin "tahdon portaissa" haettu kimmoisuutta ja haponsietoa. Työkaveri pyysi kevyelle taukojumpalle työpaikkaliikunnan merkeissä, ja tehtiin Gunnersien kesäreeniohjelman sivu nro 21. Saas nähdä miten jalat palautuvat... Pääasia et kinukkiruoat pysyivät sisällä.

Mutta eka työpäivä loman jälkeen lähenee loppuaan. Vielä pino loman aikana kertynyttä postia purettavana, sähköpostit sain kumma kyllä purettua jo aamupäivän aikana. En olekaan korvaamaton. Jatkakaa--->
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 04.07.2006 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mä Lähden Himaan.
Itse itseäni käskien: suuntana pussiasema, ilman tahtia, marsu! - Ei hötkyillä!- mars! :sir:
AarneAnkka

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti: koivuinen senkki
Vähänx mä petyin ku mä luulin että toi oli munansaannos, mutta eipäs se sitten ollutkaan.

Tänään ohjelmassa vielä parturissa käynti.

Jo suoritettu:
- Gore-Tex Paclite -tuuliasun ostaminen Partioaitan alennusmyynnistä (heräteostos, mutta gore-texin ostaminenhan kannattaa aina)
- Rakkolaastareita apteekista tulevaa vaellusta ajatellen
- Kirjan perään kysely kirjakaupoissa
- Paineen lisääminen polkupyörän renkaisiin huoltiksella

Tämmöistä lomalöysäilyä. Aikaa on yllättävän paljon kun sitä ei hassaudu pelikonsolilla nörtteilyyn. Niinno, eikä terassilla (paitsi ehkä omalla.. ahhh.. voiskin ottaa sidukan käteen ja mennä).
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

KisSandra kirjoitti:KöG.. En vain osaa! :oops:
Osaat osaat, paina Print Screen-nappulaa (löytyy näppiksestä) ja sitten menet vaikkapa ihan painttiin tai johonkin vastaavaan, ja painat Ctrl+C, so simple.

Eli näin saat Screenshotin.

Kiitos kaikille onnitteluista ja onnentoivotuksista ja kaikesta!
:h:
Tuli tosi hyvä mieli :D ...joka tuli vielä tarpeeseen, kun olen viettänyt koko työpäivän puklaillen ja kiireessä hösäten :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Katotaas... eiku... ei mulla mitään sen suurempaa kerrottavaa ole. Sain ylennyksen :hep: ja pienen palkankorotuksen 8) mutta muuten niin rauhallinen työpäivä että ihan hyvää tekee.

Pomo lomailee ensi viikosta alkaen joten pääsen/joudun melko heti pomoksi pomon paikalle :D Mut sitähän mä halusin muahahaa!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Noloa... ammatti:löytötavarakäsittelijä... joka hukkasi eilen illalla apteekkireissulla matkakorttinsa,oli löydetty ulko-oven edestä,
pian poistumiseni jälkeen noin 19:10,nyt hävettää ja pahasti :oops:

sain kyllä takaisin mutta kertalipulla matkustin töihin tän päivän :oops:

menin sit möläyttämään asiasta työkavereillekkin :oops:

Sairalle osanotto :(
Viimeksi muokannut Herttua, 05.07.2006 7:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kävin sitten koekampauksessa tänään. oikeen ihqu, laittasin teille kuvan jos olis kamera. illalla tulee varmaan itkettyä verta kun yritän purkaa tämän.
Me transmitte sursum, Caledoni!
saika

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja saika »

swirl kirjoitti: Miksi vakuutusyhtiön tädit eivät tunnu tietävän yhtään mitään?! Grrrh.
:oops: Anteeks. Noku mä oon ollu vasta kuukauden töissä :oops:
:wink: Eiku en se mä oo voinu olla ku oon kerran vieläki saikulla.
LillyMunster kirjoitti:Mutta sama kai tuo on sanoa, kun ei tätä osaa enää olla kertomattakaan, vaikka kai pitäisi, kun sen verran alussa vielä ollaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Toivotan parasta, onnistuneinta, helpointa ja vähiten epämukavaa "maailman parasta aikaa" sinulle :h:
pikkuisenvähäsen kade vaan
SikaMika

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bratwurstia taas napaan.

Eihän näillä ilmoilla paljon töissä huvittaisikaaan hikoilla, mutta tämän viikon duunit ovat löysyydessään kääntymässä jo vittuilun puolella. Tänään mm. nukuin osan päivästä erään firman kattoterassilla meren äärellä. Aika kuluu pirun hitaasti ja tylsyys iskee...

Hain sitä hikeä sitten pintaan kahdella fillarilenkillä, kestoltaan yhteensä vajaat pari tuntia. Nyt suihkunraikkaana ja kylläisenä on hyvä lukea hieman kieliä samalla pirullisen loistavaa Tehosekoitinta kuunnellen ja makeita viinirypäleitä mussuttaen. Parin tunnin päästä pääseekin sitten Paskassa Maassa pelattavien Palloilujen pariin, jiihaa!

Ruisrock alkaa olla loppuunmyyty, jäljellä ainoastaan päivälippuja perjantaille ja sunnuntaille. Hain oman sunnuntailippuni tänään, joten en jää Aurajoen rannalle ruikuttamaan kun Tool rokkaa!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

swirl kirjoitti: Miksi vakuutusyhtiön tädit eivät tunnu tietävän yhtään mitään?! Grrrh.
Vakuutusyhtiöt on saatanasta. Itse joudun kirjoittamaan oman selonteon tapahtumasta jolloin töissä venäytin niskalihaksen ja olin yhden! päivän sairaslomalla. Myös "vamman" laadusta tulee tehdä selonteko.
Vittu, kaikki mitä tiedän ja mitä tapahtui lukee vakuutusyhtiön saamassa lääkärinlausunnossa. Miten vitussa minä olisin parempi tekemään vammasta diagnoosin kun lääkäri? Häh?
Lisäksi venähtymä sattui tavaran nostoliikkeessä. Miten vitussa selitän liikeradan kirjoittamalla? Harkitsen vakavasti vain kirjoittaa "Tulkaa katsomaan niin näytän mitä tapahtui" :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja saira »

Sain juuri puhelun, kummipoikani kuoli juuri. Odotettavissa oli, mutta kuitenkin sellainen epätodellinen olo. Vaikea uskoa. Illalla vasta varmaan iskee totuus vastaan.
Dumari

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

saira kirjoitti:Sain juuri puhelun, kummipoikani kuoli juuri. Odotettavissa oli, mutta kuitenkin sellainen epätodellinen olo. Vaikea uskoa. Illalla vasta varmaan iskee totuus vastaan.
Joo, kestää aina aikansa jos joku läheinen lähtee... eikä sitä vähemmän tutunkaan kohdalla mitenkään super-helppoa ole. Sympatiaa ja jaksamista, kyllä sitä jossain vaiheessa vielä helpottaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

saira kirjoitti:Sain juuri puhelun, kummipoikani kuoli juuri. Odotettavissa oli, mutta kuitenkin sellainen epätodellinen olo. Vaikea uskoa. Illalla vasta varmaan iskee totuus vastaan.
Voimia jaksaa... Lapsen kuolema on aina vaikeaa hyväksyä, ja ei se voi tuntua paljon muulta kuin vääryydeltä.

Lämpimia ajatuksia sinne.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Niba »

LillyMunster kirjoitti:
saira kirjoitti:Sain juuri puhelun, kummipoikani kuoli juuri. Odotettavissa oli, mutta kuitenkin sellainen epätodellinen olo. Vaikea uskoa. Illalla vasta varmaan iskee totuus vastaan.
Voimia jaksaa... Lapsen kuolema on aina vaikeaa hyväksyä, ja ei se voi tuntua paljon muulta kuin vääryydeltä.

Lämpimia ajatuksia sinne.
Komea lopetus päivälle?
Pyyhin Netikettiin..
RuNkkuTonttu

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kuinkas nyt tekeekin mieli lähteä baariin? Onkos kesän tuurijuoppo Tonttu herännyt henkiin? Äh, ei taida Kitinäläisistä löytyä ex-tempore seuraa?
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja JoeB »

jaahas kohta onkin sitten jo tasan 4 paivaa ilman nikotiinia, kofeiiniton kausi onkin jo jatkunut kolmatta viikkoa. Tälläkerta tuo pudotus nollaan onkin ollut varsin mukava kokemus. Ei lainkaan sellaista viikonmittaista yleisketutusta mikä iski viimeksi. Ehkapa sita huomenissa jopa uskaltaisi lahtea terassille katsomaan milta sellainen elama nayttaa.
Vastaa Viestiin