Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Onnea raskauden aikaan ja synnytykseen.
Kid

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eilen oli muuten ihan huippupäivä (oksua lukuunottamatta). Siivoiltii Mr:n kanssa yhdessä ja se hoiti pyykkäyksen. Tehtiin hyvää ruokaa ja pelattiin nakuyatzya ja lopuks sain vielä selkähieronnan :h:
Tänään tiedossa kummitustytön kikatusta ja sisareni vaatekaappien penkomista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

LillyMunster kirjoitti:...
:boohoo: :h:

Täällä ei ole semmoista positiivista halihymiöö, semmosta millä vois onnitella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:...
:boohoo: :h:

Täällä ei ole semmoista positiivista halihymiöö, semmosta millä vois onnitella.
No ajaahan toi suihinottokin saman asian, tavallaan. :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lilo kirjoitti:No ajaahan toi suihinottokin saman asian, tavallaan. :?
Oli toi parempi kuin se tukehtumiskuolemaa kuvaava hymppä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenet. Tänään onkin pelkästään yötöitä, joten päivä vapaana.
Tarkoitus olisi viedä sänkyni uuteen kotiin ja lähteä parhaan ystävän kanssa shoppailemaan.

Lillylle: Onnea matkaan ja rutkasti halauksia.
Elukka

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huo-Men. :)
TPK MK IV :sir: (Kuka on valvojana? Vilkuta mun karitsalle! :muu: )

Lillylle onnittelut! :cheer:
Mitähän muuta... Ai niin, tänä aamuna heräsin poikkeuksellisen hyväntuulisena. :)
Kohta teetä&leipää ja taukojumppaa, sitten suunnataan ajatus kohden tilastojen ihmeitä.
millivanilli

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Että olenkin tänään jaksanut huvittaa itseäni.

Aamulla tosiaan uimasta tullessa olin jotenkin epähuomioissani jättänyt laittamatta housut kiinni. Hyvä, ettei housut tipahtanut nilkkoihin, kun nousin polkupyörän päältä mennäkseni kauppaan. Ja minä kun luulin erään kundin tuijottelevan mua valoivoimaisen ja urheilullisen olemukseni takia. Tälle olen jaksanut hihitellä koko aamun.

Meinasin myös tuossa äsken siivoillessani saada reiän päähäni, kun siivouskaapin sisältö päätti hyökätä kimppuni. Onneksi pora vielä jäi keikkumaan hyllylle, mutta mopinvarsi kumahti kivasti.

Toissapäivänä vilauttelin yhdelle perheenisälle. Bikinit ovat niin hankala vaatekappale..

Lisää turinoitu mun toheloinnista, kuhan palaan shoppailureissusta.
swirl

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tällä viikolla löytyy jo onneksi enemmän energiaa kuin viime viikolla. Tänään hoideltu kuntoon vakuutukset ja verotukset, jota on jo muutaman viikon verran lykätty. Miksi vakuutusyhtiön ja verotoimiston tädit eivät tunnu tietävän yhtään mitään?! Grrrh.

Onnea Lillylle.
MadameDeMeloni

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Oi voi. Taas ihan mahtava aamu. Ei kait juuri muuta. Tänään pitkästä aikaa töihin. Viduttaa.
Mulli75

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

swirl kirjoitti:Miksi vakuutusyhtiön ja verotoimiston tädit eivät tunnu tietävän yhtään mitään?! Grrrh.
Mulle tuli mieleen joskus että ne saattaa tietää muttei ne halua ratkaista asiakkaan ongelmia vaan rahastaa kateudesta. Tähänkin ongelmaan tuli ratkaisu hyvän vakuutusasiamiehen kautta sekä erään verojohtajan henk.koht. konsultaation kautta.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kävin myyrmannissa lounaalla. Ostin samalla pari litraa herneitä joita mussutan tässä joutessani kun ei ole fiksumpaakaan tekemistä. Hienot kelit menee hukkaan kun joutuu istumaan sisällä. Tahtoo merelle!!! :evil:
Älä löi! En ole hurrit!
millivanilli

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Myyrmannista palattu. Tuli varmaan uusi ennätys kotimatkalla. Avokki soitti, että hän pääsekin nyt jo töistä, eikä vasta neljältä, mikä oli alkuperäinen suunnitelma. Toinen lahja oli täällä hujanhajan, joten tietty piti ehtiä ennen päivänsankaria kotiin.

hiki
Sinkkumatti

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Prkl. mun netistä tilaamat paidat on ihan järkyttävän kokosia telttoja vyötäröltä. Millähän niistä saisi 10 cm ympärysmitasta pois..?
Kid

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sinkkumatti kirjoitti:Prkl. mun netistä tilaamat paidat on ihan järkyttävän kokosia telttoja vyötäröltä. Millähän niistä saisi 10 cm ympärysmitasta pois..?
Ompelukoneella tai saumurilla? Kysy äidiltä apua?!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sinkkumatti kirjoitti:Prkl. mun netistä tilaamat paidat on ihan järkyttävän kokosia telttoja vyötäröltä.
Sitä se laihduttaminen teettää. Jos ei saumuria löydy, myös pari satsia pekoni-tuorejuusto-herkkusieniä korjaa asian ja palauttaa mahapallon.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Mulli75

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kimmen kirjoitti:Tahtoo merelle!!!
Kyllä kesällä merellä käynti mukavasti rauhoittaa.
Sapettaa vaan kun jotkut idiootit eivät tajua minkä vaaran aiheuttavat onkiessaan/virvelöidessään sillalta. Sillan ali kulkevilla vaarana saada koukku nahkaansa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sellanen hovimestari ois iha pop nyt.. tai se puutarhuri 8)

Taidan mennä istuun ja lukeen tonne terassille, hottis toi uus kalusto.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RuNkkuTonttu

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vittu, kun ei motivoi yhtään tämä työpaikalla viettäminen enään yhtään. Tekisi mieli kadota saman tien oluelle ja jättää työt kesken. Jatkaa sitten elokuussa siitä mihin jäätiin...

No, jos perjantaihin asti jaksaisi:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mulli75 kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Tahtoo merelle!!!
Kyllä kesällä merellä käynti mukavasti rauhoittaa.
Mulle kelpais seilimatka jonnekin mahd. kauas.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja slam »

vittumaisimpia olotiloja. Väsyttää, mutta nukkumisesta ei tule mitään... Vapaalla nukkuu hyvinkin rennosti. :P jännittyneisyyttä ja muuta paskaa
slam

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja slam »

Justaan olin nukahtamassa, niin puhelin soi. Oli löytänyt sähköpostiviestini ja työkyselyn... vitutti samperi...

viime yö oli ihan leppee... vittumaisen valoisa tämä huone 7 maissa. kohtuullisen tiheä harso ikkunan edessä, mutta aurinko paistaa läpitte.

uudes kämpäs on ainakin sälekaihtimet
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Viime yönä päässäni oli ensimmäistä kertaa elämässäni paplarit, kreitsun kuvasta inspiroituneena. Tulosta voi tarkastella galleriassa... x)

Olen shoppaillut. Gattacalle tiedoksi että yksikään paita ei maksanut yli kymppiä. Yhtä voi käydä galleriassa katsomassa ja voitte samalla kaikki ylistää tasaista hammasrivistöäni. Sain vielä öisen hammassuojan ilokseni muutamaksi vuodeksi.

Parisuhde epäilyttää jossain määrin ja työmotivaatio on vähän nollassa. Pitää kuitenkin käydä siellä, paska kun se on vähän liian vapaaehtoista. Mutta rahalle on käyttöä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
swirl

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kimmen kirjoitti:Kävin myyrmannissa lounaalla.
millivanilli kirjoitti:Myyrmannista palattu.

hiki
Oh, suhe.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiistaiiiiiiiiiiii!!!1!!!11!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

syttiK kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Tahtoo merelle!!!
Kyllä kesällä merellä käynti mukavasti rauhoittaa.
Mulle kelpais seilimatka jonnekin mahd. kauas.
Seilaaminen oiskin varmaan hermoja lepuuttavaa hommaa. Tai sitten ei, kun ne maisemat ei vaihdu tarpeeksi nopeasti.

Onkijoita saa tosiaankin varoa. Varsinkin larun ja kaapelin välisellä sillalla onkijoilla on tuo luetunymmärtäminen välillä vaikeaa kun eivät ymmärrä kieltotauluja.

Toimistolla on taas ilmastointilaitteet rikki. Miksi kuluttaa satoja euroja päästääkseen trooppiseen ilmastoon, kun sitä on ilmaiseksi tarjolla omalla työpaikalla.
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin