Kuorsaako Dumis?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuorsaako tää otus?

Ei tietenkään!
1
3%
Ei
1
3%
Kyllä ja perkeeleesti
16
52%
Katson vain kuorsaako se dorka..
13
42%
 
Ääniä yhteensä: 31

Dumari

Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mitä luulet, jossei tämä lutka ole nukkunut samassa talossa yötä kuin sinä?

Saa kertoa myös kaikkea muuta kuten että kuorsaako ite jne..
Leila

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minä luulen, että Dumari kuorsaa vaikka oikeasti vain halusin nähdä tulokset. Yleensä miehet kuorsaavat, ja minä kuvittelen Dumarin vielä sellaiseksi isoksi karjuksi, jotka kuorsaavat aina.
Äiti väittää, että minä kuorsaan. Mies ei ole asiasta maininnut mitään.
Sudenhenki

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Leila kirjoitti:Yleensä miehet kuorsaavat, ja minä kuvittelen Dumarin vielä sellaiseksi isoksi karjuksi, jotka kuorsaavat aina.
Iso karju joka ei kuorsaa, ilmoittautuu.
AarneAnkka

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ja minä taas kuorsaan kuin harittava justeeri, vaikken olekaan Iso Mies. Edelleen nielurisaleikkaus tulossa.

Ilmeisesti tämä väsyneenä herääminen johtui kuorsauksesta. Minulla on todettu hengitysteiden tukkeutumisesta johtuvia hengityskatkoksia unen aikana, jolloin veren happipitoisuus laskee. Olisi hyvä saada tämä asia korjattua sillä huonosti nukuttu yö voi pilata koko seuraavan päivän.
Bliss

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vastasin jotta "ei tietenkään".
Itse kuorsaan kuin viritetty moottorisaha. Tai sit en, find out :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumis kuorsaa. Minäkin kuorsaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumis kuorsaa vaan sillon kun se on ottanut vähän tai enemmän huikkaa. Ja sillon sitä ei pysäytä mikään eikä kukaan saa sitä hiljaseks vaikka kuinka tökkis ja tönis. Jos laittaa sormilla sen nenän umpeen ni se lopettaa, mutta vaan pieneks hetkeks ja sitten se kuorsaus jatkuukin entistä kovempaa.
Ja tämä siis vaan arvailua, en ole vieressä tai edes samassa kämpässä nukkunut. Hei D, menikö arvaus ihan vituralleen?
Mulli75

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Muistaakseni jossain ketjussa Georgina kertoi kuinka se oli hakannut tyynyllä Dumista kun se oli kuorsannut
tonttu

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllä Dee kuorsaa. Itse en kuorsaa, mutta ääntelehdin kuulemma jotenkin nukkuessani.
Dumari

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid kirjoitti:Hei D, menikö arvaus ihan vituralleen?
Tuskin se täysin vituralleen meni. Kait useammat miehet röhisee kovempaa kun huikkaa on ottanut. Luulisin että kuorsaan aika lujaa :D

Ihan mielenkiinnosta jos joskus pariutuisin, niin voiko tätä astiaa jotenkin hoitaa/vähentää kuorsausta?
Kid

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: Ihan mielenkiinnosta jos joskus pariutuisin, niin voiko tätä astiaa jotenkin hoitaa/vähentää kuorsausta?
Omaan ukkooni ei muu auta ku tökkiminen/töniminen tai sitten (jos mahd.niin) toiseen huoneeseen toinen nukkumaan.
Tosin Mr ei kuorsaa kun hieman ottaneena, joten jos kuorsaus on jatkuvaa niin kysäseppä asiasta vaikka Aarnelta. Sillä tais aikasemmin olla jossain ketjussa tästä kuorsausasiasta juttua.
Edit:olipa siis juttua tässäkin ketjussa..Hnmm..
Viimeksi muokannut Kid, 04.07.2006 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja cardic »

en kyl muista oonko nukkunu dumiksen vieres vai en. mut kyllahan se perkele kuorsaa, on se sen nakonenki
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja cardic »

AarneAnkka kirjoitti:
Minulla on todettu hengitysteiden tukkeutumisesta johtuvia hengityskatkoksia unen aikana
eikos talla ollu joku hieno nimiki, oliko uniapnea tai jotain sinnepain?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulli75 kirjoitti:Muistaakseni jossain ketjussa Georgina kertoi kuinka se oli hakannut tyynyllä Dumista kun se oli kuorsannut
Tän vois ymmärtää jotenkin hassustikin :Dheitin sitä tyynyllä.
Kukaan paikallaolijoista ei ollut selvä joten vaikea sanoa kuorsaako dumis normaalioloissa.

Vastasin siis kuorsaa niin perkeleesti. Ei oo muuten siltikään niin paha kuin serkkuni Kalle jonka kanssa nukuttu siskonpedissä jokunenkin kerta. Tai siis yritetty nukkua.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

cardic kirjoitti:eikos talla ollu joku hieno nimiki, oliko uniapnea tai jotain sinnepain?
Jep. Osalla se johtuu neurologisista syistä (aivot vaan "unohtavat" hengittää), mutta minulla taas ihan fyysisistä syistä (nielurisat, sekä säälittävän nyhverömäisen vastenmielisen epämiehekkään lyhyt alaleuka joka rentoutuessaan painaa kurkkulihat umpeen).
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kuulema niin maan perkeleesti notta kuolleetkin herää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä se kuorsaa. Miekin kuorsaan, joskus ihan kauheastikin.

Ja oma ukko se vasta meteliä pitääkin. Nyttemmin olen tottunut, mutta suhteen alkuajoilla oli hermo kireänä: esim. yhtenä yönä en nukkunut ollenkaan, koska herra piti sellaista meteliä. Aamulla sitten vihaisena tiuskaisin, että "no nyt ymmärrän miksi entinen tyttöystäväsi muutti ulkomaille. Se lähti sun kuorsausta karkuun!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Emmekö puhu sinusta riittävästi muissa ketjuissa? :roll:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba hei:
Dumari kirjoitti:Saa kertoa myös kaikkea muuta kuten että kuorsaako ite jne..

Pöllö. :perse:
Dumari

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Epäilen että joku taas kohta kommentoi tähän ketjuun jotain :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Dumari kirjoitti:Epäilen että joku taas kohta kommentoi tähän ketjuun jotain :D
Pitäskö.. Ehkä.. Tai ei mun vissiin tartte, tiedetään se jo muutenkin ;)

Ei sillä, pakko myöntää, että kuulemma olen itsekin alkanut (vissiin vanhuuttani) kuorsamaan joten pakko kai jättää pikku hiljaa kaikki tästä asiasta kuittailut niille joilla on oikeasti varaa :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:Ei sillä, pakko myöntää, että kuulemma olen itsekin alkanut (vissiin vanhuuttani) kuorsamaan joten pakko kai jättää pikku hiljaa kaikki tästä asiasta kuittailut niille joilla on oikeasti varaa :P
Ei helevetti! Mäkin kuulemma oon alkanu kuorsaan.. varsinkin kännissä. Vituttavaista!!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Ei sillä, pakko myöntää, että kuulemma olen itsekin alkanut (vissiin vanhuuttani) kuorsamaan joten pakko kai jättää pikku hiljaa kaikki tästä asiasta kuittailut niille joilla on oikeasti varaa :P
Ei helevetti! Mäkin kuulemma oon alkanu kuorsaan.. varsinkin kännissä. Vituttavaista!!
Eikö ookki! Mä oon ihan kauhuissani tästä pelottavasta käänteestä elämässäni (en paljasta nyt liian tarkoin puhunko ikääntymisestä vai kuorsaamisesta ;)).
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kuolaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Kuorsaako Dumis?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:Kuolaa.
Esitä todistusaineisto! :igor:
Vastaa Viestiin