Kuinka viilee oot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Mä oon yhtä viilee kuin mun avatar.
komp!
uhh, pitäsköhän mun sanoa tähän että niin mäkin?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti:uhh, pitäsköhän mun sanoa tähän että niin mäkin?
Sano mitä sanot... mutta supersankarien homostelu talon seinällä ei ole mielestäni cool!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Zeb

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En ole cool, kaukana siitä. Tosin on asioita, jotka eivät liikuta minua, ja silloin saatan vaikuttaa coolilta, ja siis oikeastaan ollakin, mutta johtuu yksinomaan asian yhdentekevyydestä. Samoin, jos olen (selvinpäin) vieraassa porukassa, useimmiten ainakin aluksi vain seurailen taustalta, ja saatanpa fiilisteni mukaan vallan häipyä omiin oloihinikin.

Näytän tunteitani mielellään vain tuttujen ihmisten seurassa, mutta usein vastoin tahtoanikin minua voi lukea kuin avointa kirjaa.

Ai niin, sivustaseurailutaipumukseni, pintasosiaalisuuden puutteeni tai omiin ajatuksiini hukkumisen vuoksi olen joskus kuullut kommentoitavan itseäni ylpeäksi, ja sitten muutamankin kerran on kysytty miksi olen niin surullinen, vaikken edes olisi ollut. Perusneutraali ilmeeni näyttää siis ilmeisesti synkältä.

Aloittajalle tiedoksi, että tuskin jaksan hirveästi tylyä bussia protestoida, paitsi sitten jos sattuu muutenkin olemaan vitutus päällä.
saika

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja saika »

Mä olin yläasteikäisenä cool. Mikään ei liikuttanu mua ja kaikki toiset tuntui jotenkin pennuilta, alempiarvoisilta. Tunsi itsensä jotenkin paremmaksi kun ei alkanu kiroilee vihaisena tai itkuhalimaan kännissä.

Nykyään tunteittensa peittely tilanteessa kuin tilanteessa herättää lähinnä sääliä. "Mikä on satuttanu tuota niin paljon ettei se uskalla olla sitä miltä tuntuu?" Enkä enää viitsi yleensä noudattaa edes julkisilla paikoilla "yleisiä siveyssääntöjä" eli jos suututtaa niin huudan vaikka keskellä supermarkettia ja jos on hyvä olla niin juoksentelen ympäriinsä ja nauran ääneen. Herättää muuten yhtä paljon hämmennystä kuin se että kiittää bussikuskia matkasta tai lounasravintolan tarjoilijaa ruoasta. "Eihä tollee kukaan tee?"

Minusta ei ole cool olla cool.

[/vuodatusta]
Ebola

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Ennen olen ollut kai suht cool, kuulemma joskus saanut kylmänkin kuvan, sen taidon kyllä osaan vieläkin riippuen tilanteesta.

Pientä taantumista olen tuonne "teini ikään" huomannut, eli osaan kyllä nolata käyttäytymisellä itseni (aina en osaa hävetä) ja joskus toisetkin riippuen henkilöstä. Huonoksi onneksi olen myös kova kiroamaan, hermojen menetys ja kiroilu yhdistettyna julkisiin tiloihin, öyh.

Tänään viimeksi apteekki jonossa jossa olin jo ollut noin 20min. kovassa hedarissa päätti eräs nainen etuilla aika helvetin törkeesti. Tietenkin suusta alkoi tulemaan ah niin ihanaa teini ilmaisua "vittuuh, vois ämmä vähän opetella käytöstapoi, saatana. Kaikenlaisii vittuiii sitä onkii. Vittuuh." Hyvin rakentavaa siis.
silsakenraali™

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kysymyksestä palautuu mieleeni American Pie trilogia ja teinivuodet. Onko cool sama kuin korkea sosiaalinen status yhdistettynä sulavaan ja rentoon mutta linjakkaaseen käytökseen? Vai vaan harkitun hillittyä käytöstä?

Ei pysty.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen olin ainakin yhtä kuuma kuin avatareni kun juoksin sporalle. Se lähti sitten ennen kuin ehdin pysäkille. Eipä se midis. Sanoin yhden kirosanan ja menin metrolla.
Prepare for the worstest.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En ole, eikä minusta sellaista saa.
Osaan minä esittää, ja hetken olla, mutta eih. Loppupeleissä en edes tahtoisi olla, on helpompi vaan nauraa itselleen ja nauttia siitä, että ei tarvitse olla cool.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Bliss

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja Bliss »

saika kirjoitti:Herättää muuten yhtä paljon hämmennystä kuin se että kiittää bussikuskia matkasta tai lounasravintolan tarjoilijaa ruoasta. "Eihä tollee kukaan tee?"
Mun mielestä on varsin cool noudattaa hyviä käytöstapoja, joten olen outo ja teen juuri noita em. asioita.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

LillyMunster kirjoitti:on helpompi vaan nauraa itselleen ja nauttia siitä, että ei tarvitse olla cool.
One equals the other, right?
silsakenraali™

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Bliss kirjoitti:
saika kirjoitti:Herättää muuten yhtä paljon hämmennystä kuin se että kiittää bussikuskia matkasta tai lounasravintolan tarjoilijaa ruoasta. "Eihä tollee kukaan tee?"
Mun mielestä on varsin cool noudattaa hyviä käytöstapoja, joten olen outo ja teen juuri noita em. asioita.
Kyllä mä yritän muistaa kiittää joka kerta ruoasta mun lounasravintolan tarjoilijaa/keittäjää(vai mitä ne nyt ovat?), kuten moni muukin tekee. Uskon, että tarjoilija osaa arvostaa tätä tapaa. Toi pussikuskijuttu tulee kyseeseen tyhjässä pussissa tai etuoven kautta poistuessani.
SnapaHead

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Tiedä sitten jätänkö juoksematta julkisiin siksi, että olen cool vai siksi että kiinnosti vittuakaan olla ajoissa jossain duunissa. Oikeastaan jos metro vaatii yhdenki isomman tai nopeamman askeleen niin menköön.

Noin muuten olen cool. Myös palstacool. Olin ensimmäinen homofoobikko, joka sai Joudenin, Manalan ja Pehmiksen tarkastelemaan heterouttaan jännittävämmästä kulmasta. Tein niille Kinseyt.

Ja neuvoa kysyn aina jos en osaa tai tiedä jotakin.

Koska en tajunnut mitään tuosta ketjun aloituksesta (siis miten siihen viileyteen liittyy toisten läpättämisen kuunteleminen) otankin osaa G-miehen paitaongelmiin. Tai en sittenkään.
Söin pehmiksiä ravintolassa... oli buffet ja siellä oli semmonen kone... kääntelin ja vääntelin sitä ja annoin tavaran tulla. Söin yksi, kaksi ja kolme. Vastaus on silti: en panis Pehmistä. Se on joku suomirokkipelle ja kuulemani mukaan Yön solistin loistotuttuja. Ne on samannäkösiäkin käsittääkseni. Mut silti hei, se pehmiskone oli kyl aikasta jees juttu. Vittu minkälaisia kärrynpyöriä ja tankoja siinä oli. Yritin vääntää semmosta raitajuttua, mut se ei halunnu synnyttää mulatteja. Vedin vaan peruskamaa sit.

Cooleinta miehellä on kuitenkin yliblondattu tukka (tumma juurista tietty) wetlookilla ja semmonen pantatatuointi hauiksessa. Jotku sällit on vaan kiertoradalla. Jos pitää vetää kuvailemani fleda niin oikeastaan ainoa pelastus olisi iso tatuointi MALE kädessä.
Sinkkumatti

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SnapaHead kirjoitti:Cooleinta miehellä on pantatatuointi hauiksessa. .
Tää on muuten ihan uskomattoman cool. Näillä jannuilla on hiilihappojäällä pakastetut siitiötkin pusseissaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinka viilee oot

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

-Superior- kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:on helpompi vaan nauraa itselleen ja nauttia siitä, että ei tarvitse olla cool.
One equals the other, right?
En tarkoittanut, etteivätkö coolit ihmiset osaisi tai voisi nauraa itselleen...
Tilanteet, miksi nauru syntyy, ovat cooleilla ehkä jotain muuta kuin minulla. Coolilla ihmisellä ei ole tissit ulkona kaula-aukosta huvipuiston kieputuslaitteissa tai cool Opel Ascona vm'87 joka levahtaa kesken matkan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin