Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Voisko joku availla näitä? Ettei mun tarttis, siis.
No tässä tämä on.

Kiitos ja hyväää yötä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja JoeB »

LillyMunster kirjoitti:Voisko joku availla näitä? Ettei mun tarttis, siis.
No tässä tämä on.

Kiitos ja hyväää yötä.
Joku muu on aina niin sairaan nopee niin ei ehdi
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mistäköhän Helsingistä tai lähiseudulta vois vuokrata vesijettejä?

Ihanaa kun on loma! Oon vetänyt napani täyteen mansikoita ja herneitä, oppinut tunnistamaan tiiran ja naurulokin (!) ja kävellyt varmaan 4 tuntia putkeen ympäri kaupunkia.
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

GOGOGOGOGOOOOOL!!! ITALIA!!!! ja nuckschimahn---->
Sudenhenki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Boring! Mitä tekisi?

EDIT: Tekemistä löytynyt.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 05.07.2006 2:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Camilla kirjoitti:Mistäköhän Helsingistä tai lähiseudulta vois vuokrata vesijettejä?
Jettejä voi vuokrata esim VMAXista.
Jettikunkku järjestää lähinnä safareita, mutta sieltäkin voi tiedustella jettejä vuokralle.

Mua niin vituttaa! Oikeesti vituttaa niin ettei saa unta. Firma ilmoitti että joutuu jopa kolmen kuukauden pakkolomalle! Siis mitä helvettiä? Kaiken lisäksi joku virolainen wannabe rallikuski tuli risteyksessä vasemmalta sellaisella vauhdilla että vedin kylkeen. Auto on paskana ja kaikki menee päin helvettiä! Olis pitänyt olla jarruttamatta ja vetää kunnolla sivuovesta sisään että ois siltä istumalta yltänyt koputtamaan nyrkillä ohimoon! :9mm:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Masu on pipi. Ilmeisesti tuli syötyä liikaa maitotuotteita, en muutakaan selitystä nyt ololleni keksi vaikka yleensä en mitään kohtaksia ole maidosta saanutkaan. Ikävä olo anyways on nyt.

Tiistain loppupään uutisiin
saira kirjoitti:Sain juuri puhelun, kummipoikani kuoli juuri. Odotettavissa oli, mutta kuitenkin sellainen epätodellinen olo. Vaikea uskoa. Illalla vasta varmaan iskee totuus vastaan.
haluan myös jättää sairalle ja pois lähteneen pienokaisen vanhemmille surunvalitteluni. Ei se mitään muuta, ei asiaa helpommaksi tee mutta jaksamista ja voimia jatkaa uuteen päivään teille.

Kohta joudan unille kunhan tuo masu vähän nyt ensin rauhottuisi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
RolloTomasi

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

jos elokuun viimeisenä päivänä tulisi viimeisen kerran käymään kitinässä. hiljainen ja hidas irroittautuminen, vajaa kaksi kuukautta pitäisi riittää. sitten heipparallaa.

hyvää keskiviikkoa.
ElanorRaven

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta! Kylläpä Atrian Ohuen Ohut Herkku Pippurikinkku on hyvää! Olen varmaan viimeiset neljä vuotta syönyt pelkkää kalkkunaa/broileria leivän päällä, nyt niissä oli niin kehnot päivämäärät, että ostin sikaa. Ja on muuten hyvää.

Nyt on keskiviikko jo, viikonloppu lähenee. Perjantaina menen sen verran Ruisrockiin, että mennään veneellä sinne edustalle himmailemaan.
millivanilli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Apuva, ihan hirmuinen kooma. Tänään pitää kyllä mennä aikaisin nukkumaan ja huomenna pitää herätä myöhään. *hauu-uukotus* Tänään täytyy töiden jälkeen vielä mennä toiseen työpaikkaan.

*ottaa itseään niskasta* Eiku menox..
millivanilli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eka tpk!

Yhdessä päivässä mulle ehti kertyä neljä laskua täällä töissä. Tänään taitaa olla lyhyt päivä täällä, ihan hyvä vain.

:swirl:
Mulli75

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

No otetaan nysse kakkossija TPK.

Tylsää kun on tottunut siihen että aina tapahtuu ja on hommia.
Pitäisi oppia nauttimaan tästäkin rauhallisesta hetkestä jota kestää n. elokuun loppuun ja siinä välissä olla lomalla.
AarneAnkka

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta.

Aamulla liikuntaa Olariumin muodossa, sitten puolelta päivin äitsykkä tulee Helsinkiin. Haluaa juhlia tekemiään asuntokauppoja, ja käydä ravintolassa, ja minun täytyy häntä viihdyttää & opastaa. Siinä päivän ohjelma toistaiseksi. Ehkä jokusen juoksevan asian voi sujauttaa jäljelle jääviin saumoihin. Esimerkiksi siideri on juoksevaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

huomenta. eilen sitten raastettiin miehen kanssa yhteistuumin mun tukkaa auki ja irroitettiin siitä joku puol kiloa rautaa pinnien muodossa.

tämän päivän ohjelmassa olisi pyykin pesua, mutta ei ole pesujauhetta, eli ei pysty ei kykene.
Me transmitte sursum, Caledoni!
millivanilli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Just tajusin, että puhelin soi tuossa pari minuuttia sitten... olis varmaan pitänyt vastatakin siihen puheluun. Alkoi naurattaa tämä jumitus.
Kid

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onpas taas hiljasta duunissa. Kaks kertaa vasta vastannut soittoon.. Tää päivä taitaa mennä nätisti netissä surffaten.

Onneks duunin jälkeen pääsee parin likkakaverin kanssa piknikille. Ihanaa päästä höpisee likkojen kaa, ku tuntuu et viime näkemästä ois pieni ikuisuus.

Eilen sen sitten tein, eli kävin ostaa pari väriainetta kotiin ja tukka on taas kirjavankeltasenkukertavanpunertava. Blondiksi taas muuntaudun kun Tuskakin on ohi :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti: Mua niin vituttaa! Oikeesti vituttaa niin ettei saa unta. Firma ilmoitti että joutuu jopa kolmen kuukauden pakkolomalle! Siis mitä helvettiä? Kaiken lisäksi joku virolainen wannabe rallikuski tuli risteyksessä vasemmalta sellaisella vauhdilla että vedin kylkeen. Auto on paskana ja kaikki menee päin helvettiä! Olis pitänyt olla jarruttamatta ja vetää kunnolla sivuovesta sisään että ois siltä istumalta yltänyt koputtamaan nyrkillä ohimoon! :9mm:
Voi ei! Onpa paskaa. Lohdutan kuitenkin sanomalla, että parempia aikoja on varmasti edessä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Työllistin eilen pelastuslaitosta.. Kuulin kotiini asti, kun naapurin palohälytin soi. Menin hakkaamaan naapurin ovea ja huutelemaan postilådasta, että onko kaikki hyvin. Ei vastattu, joten soitin hätänumeroon. Sieltä tulivat sitten sairaanhoitajat ja palomiehet tutkimaan tilannetta. Kuuntelivat ääntä postiluukusta ja epäilivät, että kyseessä on herätyskello. Toinen naapuri tuli paikalle ja sanoi, että tämän soivan asunnon omistaja istuu usein lähibaarin terassilla, joten kävin kurkkaamassa sieltä. Löysin rouvan ja hän tuli avaamaan ovensa. Herätyskello se oli, tosin aika kovaääninen sellainen. Hiukan kyllä nolotti, mutta palomiehet olivat kovin ymmärtäväisiä ja toivottelivat turvallista loppukesää. Naapurikin oli kovin iloinen, kun olin huolehtinut hänestä. Viimeksi palomiehet kävivät rapussamme pari kuukautta sitten, kun poltin suitsukkeita ja joku naapuri luuli hajua savuksi.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti:Viimeksi palomiehet kävivät rapussamme pari kuukautta sitten, kun poltin suitsukkeita ja joku naapuri luuli hajua savuksi.
Mä olen soittanut palomiehet paikalle vähän samanlaisen tapauksen vuoksi. Käytävä oli savussa ja naapuurista se tuli. Mä koputtelin ovelle ja soitin ovikelloa. Mitään ei tapahtunut. Palomiehet tulee paikalle ja haistaa/näkee savun. Soittavat naapurini ovikelloa ja huutavat notta palomiehet täällä. Naapuri avaa kuin avaakin oven. Naapurit olivat polttaneet ruuan pohjaan ja tuulettaneet myös käytävään. Eivät olleet kehanneet mulle avata ovea, mutta palomiehille kyllä koska muuten ne oisivat rikkoneet oven. Ja muakin hävetti sekä naapureiden puolesta että omastani. Hmph, palaneen ruuan takia..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä taas vaivasin poliiseja yöllä, kun pihallani oli joku tappelu. Kovasti nuorukaiset huusivat ja lasiakin helisi. Neljän talon muodostamalla sisäpihalla kaikuukin kivasti. En tiedä tulivatko poliisit edes paikalle, kun lopulta kierrokset hieman pienenivät ja huuto vaimeni satunnaiseksi uhoamiseksi. Vitutti kumminkin kun ei nukuttuakaan saanut ja aamulla ei herääminen meinannut onnistua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kid kirjoitti:Ja muakin hävetti sekä naapureiden puolesta että omastani. Hmph, palaneen ruuan takia..
Ei pidä hävetä, parempi soittaa savusta ja kärystä ajoissa ennen kuin palaa muutakin kuin naapurin kämppä. Tai ruuat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Viimeksi palomiehet kävivät rapussamme pari kuukautta sitten, kun poltin suitsukkeita ja joku naapuri luuli hajua savuksi.
Mä olen soittanut palomiehet paikalle vähän samanlaisen tapauksen vuoksi..
Toisaalta parempi noin kuin se, että naapuri tuhkautuu kotiinsa.. Noista hälytyksistä aika suuri osahan on ns. vääriä, mutta ainakin nuo palomiehet suhtautuivat asiaan ihan lunkisti ja sanoivat, että parempi näin, että hyvinhän tässä kävi, kun ei ollut mitään.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Minä taas vaivasin poliiseja yöllä, kun pihallani oli joku tappelu. Kovasti nuorukaiset huusivat ja lasiakin helisi. Neljän talon muodostamalla sisäpihalla kaikuukin kivasti. En tiedä tulivatko poliisit edes paikalle, kun lopulta kierrokset hieman pienenivät ja huuto vaimeni satunnaiseksi uhoamiseksi. Vitutti kumminkin kun ei nukuttuakaan saanut ja aamulla ei herääminen meinannut onnistua.
Eräs kaverini oli ystäväni mukaan todistanut viikonloppuna, kun mies repi paidan ja rintsikat naisseuralaisensa päältä Hietsun torin tuntumassa ja rupesi hakkaamaan tätä. Mies lähti Koffin puiston suuntaan ja nainen koomasta selvittyään miehen perään hortoilemaan yläruumis paljaana. Poliisit eivät kuulemma enää löytäneet heitä puistosta. Kaikkea se rakkaus teettää. Kadun toisella puolella oli ollut nuoria jäppisiä dokaamassa, mutta he eivät tietenkään mitenkään puuttuneet asiaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Mua niin vituttaa! Oikeesti vituttaa niin ettei saa unta. Firma ilmoitti että joutuu jopa kolmen kuukauden pakkolomalle! Siis mitä helvettiä? Kaiken lisäksi joku virolainen wannabe rallikuski tuli risteyksessä vasemmalta sellaisella vauhdilla että vedin kylkeen. Auto on paskana ja kaikki menee päin helvettiä! Olis pitänyt olla jarruttamatta ja vetää kunnolla sivuovesta sisään että ois siltä istumalta yltänyt koputtamaan nyrkillä ohimoon! :9mm:
Voi ei! Onpa paskaa. Lohdutan kuitenkin sanomalla, että parempia aikoja on varmasti edessä.
No ei mua enää hatuta niin pahasti. Onnekseni viroilaisella on vakuutukset eestin Ifissä, joten saan asiat hoidettua suomen Ifin kautta. Oli muuten harvinaisen mukava likka siellä Ifin puhelimessa. :D Eiköhän ne asiat tästä suttaannu. Odottelen vaan että saan laskutusluvan niin saan auton pajalle ja kuntoon. Ajattelin ensin tehdä sen itse, mutta ei sitä viitsi tuhlata lämpimiä päiviä auton rassailuun.
Älä löi! En ole hurrit!
Dumari

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, eka lomalainen? Kohta aletaan kaverin kans poraa seiniin reikii ja sovittelee eilen ostamiani uusia hyllyjä (2kpl). Sit ehkä iltasemmalla joutuu lähtee käymään Mikkelissä viemässä romuja mökille, ehanata!
Vastaa Viestiin