Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK mallia joku.

Sen verta eilen tömähti että niskat on kipeänä, perkeleen perkele. Kait tästä buranalla selviää, jaksa sairaalaankaan mennä.
Dumari

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:Kait tästä buranalla selviää, jaksa sairaalaankaan mennä.
Noin mäki sanoin puol vuorokautta ennenkuin lekuri leikkas paksusuolta.
Tsemppiä!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ARGH!! Ihana vapaapäivä; aamu alkaa sillä, että pitkään nukkumisen sijaan kiinteistöhuollon sedät saapuvat raivaussahan ja päältä ajettavan saatanan äänekkään ruohonleikkurin kanssa takapihalle jyräämään. Itsehän tietenkin nukun ikkuna ja parvekkeen ovi auki, etten tukehdu hikeeni. Ja se äänihän kaikuu ja kovenee tänne ylöspäin tullessaan kun se kimpoilee talojen välissä.
Hyvästi pitkään nukkuminen, perkele.

Nyt väsyttää. KOhta kai liikenteeseen, siskon luo kylään. Josko kävisi kaupungilla vähän ostoksilla. En kyllä tiedä mitä tarvitsisin, tai onko tuota rahaakaan niin tuhlattavaksi asti, mutta olkoot, kyllä minä voin aina kauppoja kierrellä ja hypistellä kaikkea kivaa (mihin en mahtuisi kuitenkaan...)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Bliss

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

LillyMunster kirjoitti: kyllä minä voin aina kauppoja kierrellä ja hypistellä kaikkea kivaa (mihin en mahtuisi kuitenkaan...)
Hypistele niitä ihania pikkuruisia vaatteita, joihin ei paljon yli puolimetrinen mahdu :wink:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bliss kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti: kyllä minä voin aina kauppoja kierrellä ja hypistellä kaikkea kivaa (mihin en mahtuisi kuitenkaan...)
Hypistele niitä ihania pikkuruisia vaatteita, joihin ei paljon yli puolimetrinen mahdu :wink:
Hih, ei minun onneksi tarvitse, sillä siskollani on 8kk neiti, jonka kaikki ihanat vaatteet saan sitten lahjoituksena. Mutta voin tunnustaa, eilen olin jo napata mukaani sellaiset ihanat bodyt... Yritän vielä hillitä itseäni vähän aikaa.

Lähinnä pitäisi kai etsiskellä rintaliivejä.
Ette muuten usko miltä näyttää, kun maha ei vielä kasva, mutta tissit kyllä kasvaa :shock:
Niin, eli voin hiplata alusvaatteita, mihin minä en ainakaan mahdu :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

LillyMunster kirjoitti: Ette muuten usko miltä näyttää, kun maha ei vielä kasva, mutta tissit kyllä kasvaa :shock:
Niin, eli voin hiplata alusvaatteita, mihin minä en ainakaan mahdu :D
Tämän luettuani tunsin halua olla raskaana.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

No voi hitsin vitsi :cry: Ei ikinä pitäisi mennä lukemaan netistä joidenkin sairauksien tms oireista. Helposti sitä saa kaikkien juttujen/tilojen oireet täsmäämään itseensä.

Keskittyminen työntekoon on aikalailla kadoksissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Keikaus kirjoitti: Tämän luettuani tunsin halua olla raskaana.
[ette tahdo tietää]
Niin no... Tällä hetkellä kokoa 75F. En uskalla arvailla, mitä se on sitten loppuvaiheessa, tai kun maito nousee. Menen shoppailemaan alusvaatteeni Agrimarketin utareliiviosastolta, ja kaveriksi hankin kottikärryt, joilla voin näitä sitten työntää, ettei selkä katkea.

En jaksa uskoa, että tämä niin kivaa on, siis tissikkyyden kannalta. Muuten kyllä :D


[/ette tahdo tietää]
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:No voi hitsin vitsi :cry: Ei ikinä pitäisi mennä lukemaan netistä joidenkin sairauksien tms oireista. Helposti sitä saa kaikkien juttujen/tilojen oireet täsmäämään itseensä.
Niinpä. Diagnosoin itselleni munasarjasyövän viime viikolla. Unohdin kyllä sairauden jo seuraavana päivänä, tosin aion mennä kyllä rassauttamaan alapäätäni lähitulevaisuudessa eli kuvauttamaan sen ultralla kuukautiskierron tietyssä vaiheessa, koska gyneni minua niin kehotti tekemään.

Tänä keväänä olen kärsinyt mm. kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja rasitusastmasta.. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

LillyMunster kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Tämän luettuani tunsin halua olla raskaana.
[ette tahdo tietää]
Niin no... Tällä hetkellä kokoa 75F. En uskalla arvailla, mitä se on sitten loppuvaiheessa, tai kun maito nousee. Menen shoppailemaan alusvaatteeni Agrimarketin utareliiviosastolta, ja kaveriksi hankin kottikärryt, joilla voin näitä sitten työntää, ettei selkä katkea.

En jaksa uskoa, että tämä niin kivaa on, siis tissikkyyden kannalta. Muuten kyllä :D


[/ette tahdo tietää]
No huhhuh! Johan on meijerit! Varmaan aika hienon näköiset. Mun kaverilla on tuon kokoiset ilman raskautta ja se esittelee usein rintaliivejään mulle vetämällä kuppiosan päähänsä. Jos lähistölläsi on Funky Lady, sieltä saa kivoja povenpitimiä.

Mikäs se sun alkukokosi oli?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En siis halua raskaaksi siksi että rintani kasvaisivat, vaan ihan muuten vaan.. :wink:
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Niinpä. Diagnosoin itselleni munasarjasyövän viime viikolla. Unohdin kyllä sairauden jo seuraavana päivänä, tosin aion mennä kyllä rassauttamaan alapäätäni lähitulevaisuudessa eli kuvauttamaan sen ultralla kuukautiskierron tietyssä vaiheessa, koska gyneni minua niin kehotti tekemään.

Tänä keväänä olen kärsinyt mm. kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja rasitusastmasta.. :wink:
:) ok, ehkä mä voisin ottaa järjen käteen ja rauhottua.

Tuosta tulikin mieleen, että gynellä olisi hyvä käydä. Multa on aina otettu noi ultraäänikuvat, kun olen sörkittävänä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Keikaus kirjoitti: Mikäs se sun alkukokosi oli?
75D tai DD. Mallista riippuen. Ja tämä oli kk sitten :D
Joo, itsekin tuossa naureskeltiin siskon kanssa, (joka taisi raskausaikanaan paisua kokoon 80H, tsiisös gaad ) että kivan kypärän näistä tissikasseista saa...

Mutta nyt, shoppailemaan! Ja joo, Funkyssä pitää käydä jos eksyn sellaiseen, mutta näillä nurkilla ei valitettavasti sellaista ole. Tässä kaupungissa ei muuten ole edes äitiysvaateliikettä, perkele, lastentarvikkeista puhumattakaan...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Bliss

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

LillyMunster kirjoitti:Mutta nyt, shoppailemaan! Ja joo, Funkyssä pitää käydä jos eksyn sellaiseen, mutta näillä nurkilla ei valitettavasti sellaista ole. Tässä kaupungissa ei muuten ole edes äitiysvaateliikettä, perkele, lastentarvikkeista puhumattakaan...
Ja just meinasin sanoa, että osta NYT niitä äitiysvaatteita (HM, Lindex...). koska nyt saa kivoja, talvella ne on ... ankeita.
Sinkkumatti

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mul on gaamee nälkä, mutta kun mikään ei meinaa maistua.. pah.

Oiskospoiskos sitä niin kova jätkä, että kävis ruoholahdesta hakemassa uuden kännyn ja haukkais kaapunnilla jottain pöperöks kelpaavaa..
tonttu

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Kohta TPK.
Yöllä töistä ajellessani poliisi-sedät pysäytti ja puhallutti.
Eipä ollut ennen moista sattunut tämän ämmän kohdalle, nyt meni neitsyys tässä asiassa.
Oisivat voineet vielä kysyä ajokortinkin, mutta ei. Petyin.
Koskahan ne meinaa ryövätä neitsyyden tuon asian suhteen.

Aurinkoista päivää!
Patz

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tui tui, ruskettunut lomalainen kukkamekossaan täällä vilkuttelee! Onko ollut ikävä?? Ja edellisiin viestieihin kommentoiden (oon ihan pihalla kaikesta): Lillylle tuhottomasti onnea ja peeäs, kävin juuri ostamassa tota mainitsemaasi kokoa olevia rintsikoita eräästä nimeltä mainitsemattomasta liiviliikkeestä. Komeitahan ne on mutta kahdet rintsikat = 249e pistää vituttamaan. Ja bikinin yläosia en ole vieläkään rankasta etsinnästä huolimatta löytänyt, Changen kesäalesta ehkä...

Mitäs muuta raportoitavaa. Läski palaa ja nahka ruskettuu, mitä muuta voi elämältä toivoa? Housuja en päälleni pue kun iltalenkeille, muuten mennään hameilla ja kesämekoilla, on tää niin hienoa aikaa! Omalle pihalle istutettu pari komeaa puuta ja nautittu hedelmäisistä margaritoista. Nam!

Kyllä loma on ihmisen parasta aikaa! Ja jos Kityläiset sattuisi vaikkapa viikonloppuna kokoontumaan jonnekin pussikaljottelemaan, pankaahan soitellen. Kiva olis teitäkin runkkuja nähdä. Ja jos kaupungin pölyt ahdistaa, tervetuloa maaseudun rauhaan :)

Palataan taas, mussut! :h:
Elukka

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

'menta. :)
TPK MK VI.
Heppanat oli sitten ajatelleet järjestää meikäläiselle tekemistä: Totesin aamuruokintaa suorittaessani, että tallin karsinan ja huoltopuolen välinen väliseinä oli ns. täysin paskana.
ei auttanut muu kuin teljetä konit kokonaan ulos tallista. Tätä touhutessani sitten missasinkin tyylikkäästi Helsingin-bussin, joten kauniiNpi puoliskoni joutui kärräämään minut työpaikalle. :?
Nyt yritän kovasti motivoida itseäni käymään jälleen kerran taulukoiden kimppuun. Uutta testimateriaaliakin pitäisi kuvailla.
RuNkkuTonttu

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kylläpäs tämä kesä lisää tuurijuoppouden määrää. Taas tuli parennettua maailmaa puoli seitsemään saakka illalla. Nyt pitäisi mennä suihkuun ja lepäilemään Sibeliuspuistoon. Taidan pitää tänään vapaa päivän vaikka ei pitäisi...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomenta, päivää..

Vaihteeksi viimeinen äivä alkamassa näillä suunnilla, illalla on lento kotiin Ouluun. Nyt pikkuhiljaa pakkaushommiin ja suih suih suihkutteluihin, sit Lesbooseen hakeen kummitytsä messiin ja kentälle:)
Lolita kirjoitti:Neljän talon muodostamalla sisäpihalla kaikuukin kivasti.
Samis! Mä asun kans tällases taloyhtiös :)
LillyMunster kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mikäs se sun alkukokosi oli?
75D tai DD. Mallista riippuen. Ja tämä oli kk sitten :D
Joo, itsekin tuossa naureskeltiin siskon kanssa, (joka taisi raskausaikanaan paisua kokoon 80H, tsiisös gaad ) että kivan kypärän näistä tissikasseista saa...
Haha.. Anteeksi ei saa nauraa.. :oops:

Tätä tuntuu tapahtuvan joillekin juu. Mulla on serkkutyttö saanu muuten jokaisen lapsensa mukana (4kpl) pysyvästi yhden kuppikoon lisää, raskausaikaisista kokomuutoksista ei sitten kannata mitään puhuakaan. Nyt se sitten kävelee loppuikänsä niiden järkyttävien meijereidensä kanssa, alkukokokin sillä oli jo nimittäin sillon nuornatyttönä jotain 80D tai DD.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
safi

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja safi »

Sunnuntaihin pitäis jaksaa painaa tukka putkella ympäriinsä ja sitten irtaudun kiireestä ja muutaman tunnin yöunista Lomalle. Kokonaiset kolme viikkoa tällä kertaa.. sopivassa suhteessa laiskottelua kotosalla ja matkustelua ympäriinsä. Laskin tuossa just, että lomailua kertyy tämän kesän-alkusyksyn aikana kokonaiset 2kk. Jaettu vaan niin moneen pätkään, että menee melkein huomaamatta. Onkohan vähän liioittelua..no ei tod, olen jokaisen päivän ansainnut.

Syksyäkin odottaa ihan hyvillä mielin, kun on mitä odotella..

http://www.riding.is/ Tulee varmaan hienoakin hienompi reissu, kun pääsee 8 hyvän ystävänsä kanssa tutustumaan Islantiin ja siihen täysin erillaiseen luontoon hepan selästä käsin.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Uuh.
Huominen vapaapäivä otti koville, enkä nyt osaa yhtään asennoitua kahden tunnin päästä alkavaan työrupeamaan tai pukemaan päälleni.
Koomaan siis tietokoneella pikkupökät jalassa ja tussit tissien alla :shock:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
isohaara

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

tonttu kirjoitti:Yöllä töistä ajellessani poliisi-sedät pysäytti ja puhallutti.
Eipä ollut ennen moista sattunut tämän ämmän kohdalle, nyt meni neitsyys tässä asiassa.
Oisivat voineet vielä kysyä ajokortinkin, mutta ei. Petyin.
Koskahan ne meinaa ryövätä neitsyyden tuon asian suhteen.
Pistivät puhaltaan eivätkä edes nimeä kysyneet :P Tais olla Hervannan poliisikoululaisia.
Elukka

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Razormaid kirjoitti: Koomaan siis tietokoneella pikkupökät jalassa ja tussit tissien alla :shock:
Nyt on taas ihan pakko: :pics:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnea raskalle kityläiselle! Eilen unohtui onnittelut kun olin muissa maailmoissa illalla... :oops:

Edit: ajatuskatkokset...
Viimeksi muokannut saira, 05.07.2006 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin