Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
slam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:GOGOGOGOGOOOOOL!!! ITALIA!!!! ja nuckschimahn---->
olivat hoitaneet kuulemma Saksan
KULTA, heräsitkö juuri?
Aistin ihanaa miesten välistä rakkautta.
Kikkelis kokkelis.
isohaara

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Keikaus kirjoitti:Olen itse tatuoimaton ja varmaan pysynkin, mutta mun mielestä yksi kauneimmista tatuoinneista on joku sellainen, missä oli tähtiä, joista oli vaan paksunnetut ääriviivat ja ehkä joitain kuplia siinä samassa. Jotain sellaista. Näin yhdessä brasilialaisessa tatskalehdessä. Saat lainata, jos haluat.
Mää luen kyllä nuo paksut-ääriviivat-tähti -tatuoinnit klassikkogatekoriaan, jota ei tueta. Paitsi silloin kun on ideat loppu, kuten nyt.
Kyllä tosiaan inspis-lehdet kelpais.

ÄITI-tatskan otan heti kun äiti on itse ottanut LAPSI-tatskan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

... ja välittämistä, ettette ihan ahdistu.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

isohaara kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Olen itse tatuoimaton ja varmaan pysynkin, mutta mun mielestä yksi kauneimmista tatuoinneista on joku sellainen, missä oli tähtiä, joista oli vaan paksunnetut ääriviivat ja ehkä joitain kuplia siinä samassa. Jotain sellaista. Näin yhdessä brasilialaisessa tatskalehdessä. Saat lainata, jos haluat.
Mää luen kyllä nuo paksut-ääriviivat-tähti -tatuoinnit klassikkogatekoriaan, jota ei tueta. Paitsi silloin kun on ideat loppu, kuten nyt.
Kyllä tosiaan inspis-lehdet kelpais.
Varoita, kun olet tännepäin tulossa tai lähetä osoitteesi niin panen lehden tulemaan.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voi äitiraukkaa.

Pikkuveli pääsi just inssistä läpi. Nyt sillä on jo kaksi kakaraa kinuamassa autoa käyttöön. Pikkusiskokin taitaa saada kortin tässä muutaman kuukauden sisällä. Tartte varmaan hankkia oma auto, ettei äiti vallan hermostu meihin.
isohaara

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Keikaus kirjoitti:Varoita, kun olet tännepäin tulossa tai lähetä osoitteesi niin panen lehden tulemaan.
Sähän voisit vaikka antaa sen Lolitalle välitettäväksi Lintsi-möötessä. Saisi sekin tekosyyn tulla käymään Tampereella.
tonttu

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

isohaara kirjoitti:Pistivät puhaltaan eivätkä edes nimeä kysyneet :P Tais olla Hervannan poliisikoululaisia.
En tiedä mitä ihmeen hyypiöitä, mutta petyin tosi paljon kun eivät kysyneet ajokorttia. Poliisi ei olekaan kaveri. :?
Kid

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää pääsee vihdoinkin kohta pois tästä läävästä. Kodin antsaan vilttiostoksille ja patonkikaupan kautta puistoon. Tää päivä on menny niiiiin hitaasti. Mun perse on ihan homeessa ja hartiat jumissa.
Tänne pitäs kyl hankkia joku jumppakeppi ja muuta välinettä, et vois vaikka käyttää tehokkaammin tämänkin (netissä surffailu) ajan.

Ai niin, kokeilin muuten eilen ekaa kertaa elämässäni rullaluistelua. Oli vähän huvittavan näköstä. Eteenpäin kyllä pääsin ihan hyvin mutta jarrutus oli ihan kamalaa. Perse pystyssä systerin käsivarresta roikkuen. Ja pienen pieni ylämäki meni systerin vedettävänä... :vihelt:
Tahtoo kokeilla uudestaan. Tällä kertaa kaikkien suojien kanssa ja kuplamuoviin käärittynä.
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Polttareita tässä työn ohessa järjestelty. Paikalliset voivat tulla lauantaina, siis heidän pitää tulla, alarantaan katsomaan kun kaveji sukeltaa sulle, juuri sulle, kylmiä kaljoja suvannon pohjasta. Vain pari juuroo kappale!!!
Elukka

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Voi Turhautumus. :tiistai:
Pitäisi saada äskön kuvailtu testimatsku läppäristä pöytäkoneeseen, vaan eipä ole USBimuistia tahi edes poltettavaa roNppua käsillä. :?
Rompukkeita olis sihteerin toimistossa, mutta kun se lähti kotio jo tunti sitten ja ovi on tietskin lukossa.

Kakka! :x
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ostakaa tai poimikaa mansikoita, nyt on suunnaton sesonki! Kuivia, suuria, makeita ja hyvälaatuisia marjoja, kunnes kohta helle ylikypsyttää sadon. Pakastan SYL:n lempeiden sävelien saattelemana ensimmäistä laatikollista. Pupillit vähän punoittaa syödystä määrästä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Melnais kirjoitti:Ostakaa tai poimikaa mansikoita...
Näillä puheilla poikkean Tammelan torilla ostamassa...riittäsiköhän puoli litraa ensihäthätään. Pakko vielä viipyä konttorilla, kun asiakas tulee puolelta, mut sen jälkeen sit...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uuden mökin lattiaa tehty isän kanssa jo kaksi päivää, luultavasti menee vielä toiset kaksi että tulee valmista. Mieli lepää, mutta ruumis ei. Jatkuvasti löytyy uusia lihaksia jotka voivat kipeytyä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Diu diu! Dumis paranee, tänään edessä vuoden ekat pussikaliat. Illalla jalitsua ja hyvää apinointia :D
mustakikkeli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tulipas ostettua rumat verhot, mutta kun sai halvalla (50% alennus), ja pitävät valon ulkona. Kaksi päivää siihen etsimiseen tuntuikin tuhrautuvan. Eniten otti päähän että suurin osa verhokankaista tuntuu olevan vain jotain ihme koristekankaita, joista tulee aamuaurinko helposti läpi, ja tuskin tarjoavat näkösuojaa uloskaan päin. Ihme harsokangasviritelmiä... Nämä saavat kelvata toistaiseksi. Vihdoinkin saan huoneiston ihan hämäräksi (sälekaihtimet + ikkunaverhot + makuualkovin väliverho (jos on pakko)), vaikka aamuaurinko paistaisi täydeltä terältä. Pelkillä sälekaihtimilla huoneisto oli ihan kirkas jo joskus viiden aikoihin aamulla, aargh.

Aarne kuulolla? Mistäs niitä ikkunaan kiinnitettäviä aurinkokalvoja saikaan ostettua, ja paljonko maksoivat? Tulis tarpeeseen täälläkin.

Ens viikolla saattaisin käväistä jopa pikkaisen ulkomailla. Huomaan vaan olevani älyttömän pihi mitä tulee matkailuun. "Siis täh! Maksaisin 2000 jostain hemmetin vajaan viikon ulkomaanmatkasta? Mähän saisin ostettua sillä rahalla vaikka mitä, kaikki huonekalut uusiksi yms.". Ja Suomen sääkin hellii just nyt niin mahtavasti ettei tunnu olevan erikoisesti tarvetta lähteä mökkiä pidemmäs kalaan (ja veneilemään). Ehkä säästän rahaa vaikka sitten talvilomaa varten, silloin voisi mennäkin jonnekin kauas lämpimään. Just noin mä sanoin viimekin vuonna.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Herttua »

töitä,töitä,töitä... 2 vkon sisään jää lisää populaa lomalle,vois harkita makuupussin ottamista duuniin ja jäädä yöksi sinne :P
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Edith

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä taidan olla vähän passée, kun soitatan tuota Hard Rock Hallelujahia, mutta tänään on siis vihdoinkin se päivä, kun sain kotiini kirjastosta tuon Lordin levyn. Ei siinä siis niin hirveän kauaa mennytkään.

Ja sit mua surettaa, kun oon niin tylsä, ettei musta saa kivannäköistä South Park -hahmoa millään. Mut enhän kyllä ees innostunut koko sarjastakaan, jaksanut yhtään kokonaista jaksoa katsoa koskaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

mustakikkeli kirjoitti:aurinko.... blaah, verhot jne...
http://www.takuukaihdin.fi/salekaihtimet.htm ???

tai vaikkapa http://www.cl-kaihdin.fi/index.phtml?page=rullaverhot ???
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Menee ihan kaljotteluks ja terdeilyks koko kesä.. Tahtois jo Ouluuuuun!!!! Ei muuta ku kultsi kainaloon mikäli sen golfkentältä saa irti ja menoks jo sanon minä! Hajoo kohta pää ja turnauskestävyys. Äkkiä lentoja katteleen..
Tuletule, mennään keskiviikkona rotuaarille piknikille! Ja lähet mun kans kissiksen bileisiin hurrrjasti pelottaa mennö ihan yssikseen... :shock:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

isohaara kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Varoita, kun olet tännepäin tulossa tai lähetä osoitteesi niin panen lehden tulemaan.
Sähän voisit vaikka antaa sen Lolitalle välitettäväksi Lintsi-möötessä. Saisi sekin tekosyyn tulla käymään Tampereella.
Pannaan korvan taakse.
Kikkelis kokkelis.
saika

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saika »

Meillä on kisastudio. Kumpikaan talouden jäsenistä ei seuraa jalkapalloa, mutta vieraat katsoo ja mies seuran vuoksi. Mutta voipahan tehdä drinkkejä ja tarjoilla namia ja mansikoita.

Mut mua hajottaa toi laji niiin paljon että olen eri kerroksessa kun vieraat, vaikka siellä on tyttökin, joka haluaisi varmaan seuraa. :roll:

Ehkä mä meen... *huokaus* Onko pakko?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voi villunkarva sentään. Olen kirjoittanut tänään noin tsiljoona viestiä tänne ja muutenkin ollut levoton. Pitäisi mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna urheilla.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

JEEEEE!!!!

Selvisin hengissä bodypumpista, ja oli vielä ihan pirun hauskaa! Aivan loistava liikuntamuoto ja nyt todella tuntuu siltä, että on tehnytkin jotain :) Töistä poljettiin ensin kaupunkiin, sieltä siskon luo, sieltä uimarannalle, sieltä taas siskon luo ja sitten juNppaamaan. Jumpasta pyöräilin 10 kilsaa kotio, sitten lenkitin hoitopiskin ja kävin suihkussa. Nyt fyysisesti olo on täydellinen!
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti: Olen kirjoittanut tänään noin tsiljoona viestiä tänne ja muutenkin ollut levoton.
Vasta 70 :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Olen kirjoittanut tänään noin tsiljoona viestiä tänne ja muutenkin ollut levoton.
Vasta 70 :D
Mulla on ollut paljon painavaa sanottavaa. Onko kivaa hieroa sitä mun naamaan?
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin