Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

saira kirjoitti:Onnea raskaille kityläisille! Eilen unohtui onnittelut kun olin muissa maailmoissa illalla... :oops:
Ketkäs kaikki täällä odottavat muutakin kuin bussia?
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mukavasti menee päivät näin mökkejä metsästäen. Yks on kyllä varauksessa, kunhan vaan maksais perjantaina koko summan pois. Möksä ois mukavan lähellä ja rannalla, mutta niin pieni. Jos vaikka sattuukin satamaan koko viikon niin kiva istua 12 neliön mökissä...
Oishan niitä mökkejä tarjolla muttei kehtais 500e maksaa viikosta ja kun lähetään ihan vaan nussun kanssa kaksin.
Nyt on käyty huvilanetit, lomarenkaat ja nettimökit läpi.
Ei löydy ei, ja kun pitäis vielä olla suht lähellä (alle 250km hesasta). Ideoita? Anyone?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voi munamankeli, kun laiskottaa. Kohta jatkan töitä. Illalla näen kummitustytön ja hänen siskonsa, eli mukavaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Raskauksista puheenollen, näyttää muuten harvinaisen törkeältä kun naapurin akka vetää koko ajan oven edessä kessua maha pystyssä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Georgina kirjoitti:Raskauksista puheenollen, näyttää muuten harvinaisen törkeältä kun naapurin akka vetää koko ajan oven edessä kessua maha pystyssä.
Aijaijaijaijai! Mä en edes kehtaisi.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulla on töissä tästä päivästä lähtien oma huollettava, öh Kalle, työharjoittelija. Kalle on mukava, semmonen leppoisa easy going-tyyppi. Mut 18 asti pitäis taistella konttorilla ja sit polttariasioiden hoitoa, Jarkon peli ja futista. Pitäis ehtiä salille/rullillekin jossain välissä.
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Raskauksista puheenollen, näyttää muuten harvinaisen törkeältä kun naapurin akka vetää koko ajan oven edessä kessua maha pystyssä.
Aijaijaijaijai! Mä en edes kehtaisi.
On muuten asia, joka ei ole millään keinoa puolusteltavissa, ei niin mitään oikeutusperusteita. Voiko muuta todeta kuin paska (tuleva) äiti! Huomaatteko, pistää oikein vihaksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Keikaus kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Raskauksista puheenollen, näyttää muuten harvinaisen törkeältä kun naapurin akka vetää koko ajan oven edessä kessua maha pystyssä.
Aijaijaijaijai! Mä en edes kehtaisi.
Mä en kans tajua. Omahan on mukulansa, mutta luulis sen verran kiinnostavan että olis sen 9 kk polttamatta. Tai menis edes parvekkeelle, pois silmistä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saira »

Keikaus kirjoitti: Ketkäs kaikki täällä odottavat muutakin kuin bussia?
Minä, uutta päätä... Ei taida olla vanha enää toimintakunnossa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Raskauksista puheenollen, näyttää muuten harvinaisen törkeältä kun naapurin akka vetää koko ajan oven edessä kessua maha pystyssä.
Aijaijaijaijai! Mä en edes kehtaisi.
On muuten asia, joka ei ole millään keinoa puolusteltavissa, ei niin mitään oikeutusperusteita. Voiko muuta todeta kuin paska (tuleva) äiti! Huomaatteko, pistää oikein vihaksi.
Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen, koska uskon kyllä, että nikotiiniriippuvuus on vaikea voitettava. Erityisen vaikea, jos muutenkin on vaikeaa. Joillakin ei vain ole voimia, joillakin ei tarpeeksi kiinnostusta. Tietenkin nuo em. asiat voivat hieman antaa esimakua siitä, että äitiys ei tule sujumaan ongelmitta. Eikä siitä vähäisestä tupakoinnista ehkä ole niin paljon haittaa kuin on joskus ajateltu. Itse en kyllä taitaisi juoda pisaraakaan enkä tietenkään polttaa henkostakaan, kun en muutenkaan polta. Haluaisin antaa lapselleni parhaat mahdolliset olosuhteet kasvaa ja kehittyä, itseni sisä- ja ulkopuolella.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

saira kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ketkäs kaikki täällä odottavat muutakin kuin bussia?
Minä, uutta päätä... Ei taida olla vanha enää toimintakunnossa...
Soita joulupukille. Sen numero on 2.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saira »

Keikaus kirjoitti:
saira kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ketkäs kaikki täällä odottavat muutakin kuin bussia?
Minä, uutta päätä... Ei taida olla vanha enää toimintakunnossa...
Soita joulupukille. Sen numero on 2.
Mä oon kuulemma mustalla listalla ku oon ollut tuhma tyttö. Saan vain vitsan jouluna...
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen...
Harva asia on mustavalkoinen, mutta tässä asiassa on harvinaisen helppo olla hyväksymättä tupruttelua.

Minulle tupruttelu raskauden aikana heijastaa ihmisestä juurikin hyvin huonoja viboja tulevasta äitiydestä. Asiaa voi verrata esimerkiksi työharjoittelutilanteeseen, kun sen nyt minulle ajankohtainen on. Jos heti alussa asenteesi harjoittelijana on huono, ei se kyllä siitä ainakaan parane. Jos ihminen ei kykene alussa tsemppaamaan, niin todella vätys on.

Eikä tämä mielipide tarvitse mielestäni kumoutuakseen mitään oikeuttavia kohdehenkilön poikkeusoloja, kuten kotona on juuri nyt vaikeata, koska niidenkin kera kyse on asenteesta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti: Minulle tupruttelu raskauden aikana heijastaa ihmisestä juurikin hyvin huonoja viboja tulevasta äitiydestä. Asiaa voi verrata esimerkiksi työharjoittelutilanteeseen, kun sen nyt minulle ajankohtainen on. Jos heti alussa asenteesi harjoittelijana on huono, ei se kyllä siitä ainakaan parane. Jos ihminen ei kykene alussa tsemppaamaan, niin todella vätys on.
En väännä enempää tuosta tupakoinnista ainakaan nyt, mutta kun olet tämän työharjoittelijan esimies, niin olisi ihan asiallista, että antaisit hänelle ystävällistä ja selkeätä palautetta ja opastusta. Voi olla, että hän ei itse vielä nuorena henkilönä tajua ihan kaikkia työelämän vaatimuksia.

Kaikki meistä on vätyksiä joskus eikä kaikki pysty tsemppaamaan.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No nyt mulla on kaksi hyllyä seinällä, laitoin ne vielä ovelasti vähän limittäin että ne olis hienot :roll: No nyt pitäskin siivota koko sikolätti, oli kiva kuulla äsken että kavein tyttöystävä oli eilen siivonnut hänen kämpän, mäkin tahdon... siis sen kotitalouskoneen!
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:En väännä enempää... ...Kaikki meistä on vätyksiä joskus eikä kaikki pysty tsemppaamaan.
Eihän sun kanssa pysty vääntääkään, eikä kai tässä mitään väännettävää olekaan.

No kyl sä mua sen verran tunnet, että tiedät et mähän viihdyn perehdyttäjänä hyvin. Mutta kaikkea ei tietenkään pidä hyväksyä, se on osa kouluttajan, ETENKIN ÄIDIN, mutta myös ihan normaali ihmisen heinäntekojärkeä.
Kid

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:No nyt mulla on kaksi hyllyä seinällä, laitoin ne vielä ovelasti vähän limittäin että ne olis hienot :roll:
Höh, ei mitään silmien pyörittelyä! Meilläkin on kaks hyllyä nuin limittäin ja NE ON hienot :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Menee ihan kaljotteluks ja terdeilyks koko kesä.. Tahtois jo Ouluuuuun!!!! Ei muuta ku kultsi kainaloon mikäli sen golfkentältä saa irti ja menoks jo sanon minä! Hajoo kohta pää ja turnauskestävyys. Äkkiä lentoja katteleen..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Menee ihan kaljotteluks ja terdeilyks koko kesä.. Tahtois jo Ouluuuuun!!!! Ei muuta ku kultsi kainaloon mikäli sen golfkentältä saa irti ja menoks jo sanon minä! Hajoo kohta pää ja turnauskestävyys. Äkkiä lentoja katteleen..
JOO!!1 Tulkaa, tulkaa *houkun houkun* ..mutta siitä oluen läträämisestähän ei kyllä pääsis täälläkään, ainakaan lauantina mutta mutta, ei pidä olla niin pilkun tarkka ;)

Tää on nyt valmis ja lähtee kohti Espota ja sitten taas kohti lentokenttää.

Paiks. Balalaikka huomenna viimestään luultavimmin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
isohaara

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vau, tatuointiliike pitää vieläkin pienessä galleriassaan kuvaa mun piirustuksesta. On siitä jo viis vuotta aikaa. Uutta tekis mieli mutta ei ainuttakaan ideaa, auttakee! Kaveripiirin eukot pitäis Tao-Tao -tatuointia tosi hottina, mut on se kai vähän gei...

Mitähän sitä seuraavaks keksis työajantapokspoks...työnajantapoks...työnantajantapokspoks...?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

isohaara kirjoitti:Vau, tatuointiliike pitää vieläkin pienessä galleriassaan kuvaa mun piirustuksesta. On siitä jo viis vuotta aikaa. Uutta tekis mieli mutta ei ainuttakaan ideaa, auttakee! Kaveripiirin eukot pitäis Tao-Tao -tatuointia tosi hottina, mut on se kai vähän gei...
Suomen leijona niskassa on varma klassikkovalinta. Sen täydentää Suomen leijona -koru kaulassa, Suomen leijona t-paita sekä myllyverkkarit. Jalkaan lenkkarit tai lenkkarisandaalit. Vitun seksikästä, sanoisin, jos tykkäisin.

Olen itse tatuoimaton ja varmaan pysynkin, mutta mun mielestä yksi kauneimmista tatuoinneista on joku sellainen, missä oli tähtiä, joista oli vaan paksunnetut ääriviivat ja ehkä joitain kuplia siinä samassa. Jotain sellaista. Näin yhdessä brasilialaisessa tatskalehdessä. Saat lainata, jos haluat.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, äitee haluaa viedä mut shoppailemaan. Kumma juttu, silloin kuin asui kotona, ei tuollaisia shoppailureissuja tehty. Nykyään äiti vie meitä tyttöjä (siskoa ja mua) shoppailemaan ja ulkomaille.

Jotenkin ei vaan ole kauhean aikuinen olo, kun äiti maksaa mun jutuista... :oops:

Niin joo, töissä oon... taas
slam

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:GOGOGOGOGOOOOOL!!! ITALIA!!!! ja nuckschimahn---->
olivat hoitaneet kuulemma Saksan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Vau, tatuointiliike pitää vieläkin pienessä galleriassaan kuvaa mun piirustuksesta. On siitä jo viis vuotta aikaa.
Hyvässä seurassa olet ainakin, vieressä on kuva Wallu Valpion kuuluisasta ÄITI-tatuoinnista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Koittakaa nyt- keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:GOGOGOGOGOOOOOL!!! ITALIA!!!! ja nuckschimahn---->
olivat hoitaneet kuulemma Saksan
KULTA, heräsitkö juuri? Taisit olla yhdistelmää käskemässä?
Vastaa Viestiin