No koitetaan.... Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti: Haemme polttarisankarin tänne manseen nolattavaksi pariksi päiväksi. Sääliksi käy äijää, mut no can do.
.
huoh.. mä kans luin juuri meidän porukan polttarisuunnitelman elokuulle. Oli sen verran typerää amismeininkiä nolaamisine ja mannevittuiluineen, että taidan skipata koko touhun. 17 mustalaiseksi puettua kännistä ukkoa teivon raveissa ei ole kovinkaan houkutteleva polttarisuunnitelma.

Mikä ihme siinä on, että hyvällä porukalla hyvä mökkireissu ja joku laskuvarjohyppy sankarille ei riitä? Mä en jaksa ymmärtää sitä käsittämättömän typerää kouhottamista, jossa ainut tarkoitus on nolata sankari viimeisen päälle. Idioottimaista puuhaa IMO.
Aito_Johanna

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Terveisia aurinkoisesta Prahasta. Hostellin nettikone on sangen julkisella paikalla, mutta kehtaan silti kayttaa kitinaa, koska taalla ei tietaakseni ole ketaan muita suomalaisia eika noi siis ymmarra, mita teen!!!!!!!!!111
Luin matkaoppaasta, etta taalla on (tarkkaan ottaen oppaan kirjoitushetkella oli vasta valmisteilla, mut kai se nyt jo on olemassa) sellainen maailman ihme kuin ILMAINEN ILOTALO. Asiakkaan pitaa vain allekirjoittaa sopimus, jossa han suostuu siihen, etta hanen asiakaskayntinsa videoidaan ja lahetetaan netissa kaikille, jotka tahtovat maksusta katsoa. Eiko tassa olisi jollekulle, hienotunteisesti nimia mainitsematta, oiva tilaisuus?
safi

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: 17 mustalaiseksi puettua kännistä ukkoa teivon raveissa ei ole kovinkaan houkutteleva polttarisuunnitelma.
*pärskis* Ei käy kateeksi. Varokaa vaan, että ette saa nekkua kipeeksi ja puukosta kylkeen, jos törmäätte aitoihin ja alkuperäisiin ja 99% todennäköisyydellä tulette kyllä törmäämään..
Sinkkumatti

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti:Varokaa vaan, että ette saa nekkua kipeeksi ja puukosta kylkeen, jos törmäätte aitoihin ja alkuperäisiin ja 99% todennäköisyydellä tulette kyllä törmäämään..
Juuri tämä on se syy, miksi ilmoitin etten kyseisiin naamiaisiin osallistu. Aikuinen mies ei jaksa enää leikkiä 20 vuotiaiden corollapoikien leikkejä.
1108

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei jumalauta. Koneella pyörii parasta aikaa Sodoman 120 päivää ja menossa on kohtaus, jossa nainen syö ihmispaskaa lusikalla..

Klassikko.
1108

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:99% todennäköisyydellä tulette kyllä törmäämään..
En voi uskoa mutta olen safin kanssa samaa mieltä ja nokitan vielä yhdellä %:lla. Kannattaa muuten varoa paikkaa noissa vetimissä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lähtökuume, nyt se iski!! Pakkaamaan, pakkaamaan, suunnitelemaan!! Tätä on vuosi odotettu, ja nyt se on jo ihan pian! Sitten odottamaan taas vuosi... Voi miksi, miksi vain kerran vuodessa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
silsakenraali™

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti: Idioottimaista puuhaa IMO.
Nuorempana on jälkikäteen ajateltuna ollut pieniä ylilyöntejä polttareissa. Nyt on vaan semmosta pikkujäynää, jolle polttarikalun täytyy osata myös itse nauraa. Nolaaminen oli lähinnä retoriikkaa. Mutta pidä toki mielipiteesi.
Sinkkumatti

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti: Mutta pidä toki mielipiteesi.
Kerrohan, miksi polttarikalu täytyy nolata? Miksi ei voi olla liikenteessä ihan normivetimissä ja käydä harrastamassa kaikkea nastaa, mitä muuten ei tulisi tehtyä?

Viimekesänä yksi porukkamme kaveri kellui kumiveneessä lappeenrannan vierasvenesatamassa ja ohikulkijat saivat heitellä sitä kanamunilla. Kai niillä joilllakin oli hauskaa,mutta minusta tuo oli varsin noloa amismeininkiä.
Jos jonain päivänä itse joudun polttareiden kohteeksi, on ihan turha kuvitellakkaan että suostun kulkemaan hameessa ympräkaupunkia ja myymään pimpsloorasta namuja. Jätän moisen leikin mieluusti kokonaan väliin.

Parhaat bileet on silloin, kun ollaan hyvällä porukalla jossain mökillä, jossa on vesileluja, sauna, ruokaa ja viinaa. Ei se muuta tartte.
RolloTomasi

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hipitihop

hyvää torstaita
silsakenraali™

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:Kerrohan, miksi polttarikalu täytyy nolata? Miksi ei voi olla liikenteessä ihan normivetimissä ja käydä harrastamassa kaikkea nastaa, mitä muuten ei tulisi tehtyä?
Nolatakin voi monella tapaa, josta lievimmät ja nyt käytössä olevat muodot ovat mielestäni jo jotain muuta kuin nolaamista, lähinnä polttariittejä, jotka muotoutuvat tietenkin kyseisen porukan ajatusmaailmasta, siitä mikä on sopivaa ja kivaa. Iän karttuessa myös temput laimenevat - luonnollisesti.

Itse miellän asian niin, että eihän kyse olisi polttareista, jos ei tehtäisi jotain muutakin kuin perinteisiä juttuja.

Ja edelleen, enhän tarkoittanut varsinaista nolaamista, jota itse peräänkuulutat. Nolaaminen itsessään, kuten esimerkissäsi kerroit, on mautonta, teinixii, junttia jne.
Sinkkumatti

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:Itse miellän asian niin, että eihän kyse olisi polttareista, jos ei tehtäisi jotain muutakin kuin perinteisiä juttuja.

No mä kyllä väitän että sille polttarikalullekkin kaikkein mieluisinta on törpötellä, syödä ja saunoa hyvässä porukassa sekä touhuta ukkojen juttuja. Ainakin kummasti nuo ukkomiehet juuri tuosta aina haaveleat, kun vittuuntuvat perhe-elämäänsä.
1108

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tempasin turvat skeittilaudalla ja nyt sattuu... Kusipäät, nyt sattuu oikeasti.
Sinkkumatti

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

1108 kirjoitti:Tempasin turvat skeittilaudalla ja nyt sattuu...
Sä voisit kyllä vaihtaa nikkisi Koistiseksi... Tais sattuu Juhaa leukaan?
silsakenraali™

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:No mä kyllä väitän että sille polttarikalullekkin kaikkein mieluisinta on törpötellä, syödä ja saunoa hyvässä porukassa sekä touhuta ukkojen juttuja. Ainakin kummasti nuo ukkomiehet juuri tuosta aina haaveleat, kun vittuuntuvat perhe-elämäänsä.
Kai tuon kaikki myöntävät ilman väittämääsikin. Naisethan tekevät useimmiten juuri noin - hellivät sankaria. Kai tässä on kyse myös perinteistä. Äh, en mä jaksa vääntää. Aihe on aika yhdentekevä.
Sinkkumatti

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:Aihe on aika yhdentekevä.
No eihän ole. Tossa muuten aika hyviä juttuja:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=12431
silsakenraali™

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Aihe on aika yhdentekevä.
No eihän ole.
Sun täytyy kuitenkin vaihtaa leikkikaveria. Sori, meen tankkaan unta viikonloppua varten. Seuraava yö onkin sit PV:n puolijoukkueteltassa järven rannalla, ja silloin ei varmaan tule juuri nukuttua. Onneksi ei ole kipinää.
1108

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sinkkumatti kirjoitti:Tais sattuu Juhaa leukaan?
Ei.

Nyt sattu Anttia ja polveen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

KisSandralle (tunti ja kummenen minuuttia) myöhästyneet onnittelut!
Vastaa Viestiin