No koitetaan.... Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Koitetaan ainakin pysyä järjissämme.

Yhtiömme kiittää ja kuittaa tältä päivältä. Tulos positiivinen vaikka Ranskan voitto heikensi positiivisuuden määrän.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
silsakenraali™

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tytäryhtiö sisämaassa leimauttaa kellokortit ja sammuttaa kahvinkeittimet.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

------------_--------------'-._-----------''-
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ohopsis, sehän on käytävä kohta nu-kuksimaan, jotta jaksaapi huomenna edustaa haistattelussa. :shock:
Muissa uutisissa tänään: Kuontalo lyheni huomattavasti tuosta avattareni edustamasta mallista.

Mutta joo. nukQ. :krooh: Öix kitisijät.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Niin on päivä vaihtunut toiseen ja alkanut minun 4. vuosikymmeneni kulumaan.. Hui!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sudenhenki

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

KisSandra kirjoitti:Niin on päivä vaihtunut toiseen ja alkanut minun 4. vuosikymmeneni kulumaan.. Hui!
:shock: Mitvit? Neljävuosikymmentä? Onnea? Onnea! Miksi et näyttänyt niin iäkkäältä?
ElanorRaven

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Niin on päivä vaihtunut toiseen ja alkanut minun 4. vuosikymmeneni kulumaan.. Hui!
:shock: Mitvit? Neljävuosikymmentä? Onnea? Onnea! Miksi et näyttänyt niin iäkkäältä?
Käsittäisin, että kyseessä on kumminkin 30-vuotispäivä.
ElanorRaven

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Niijoo, ja hyvvää huomenta. Minä elän edelleen eilisestä rääkistä huolimatta! Jalat on vähän hellinä ja kädet sitäkin enemmän ja koko kroppa tuntuu hieman täriseväiseltä, mutta hyvältä silti tuntuu! Huomenna varmaan on vasta pahin edessä :P
Sudenhenki

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Niin on päivä vaihtunut toiseen ja alkanut minun 4. vuosikymmeneni kulumaan.. Hui!
:shock: Mitvit? Neljävuosikymmentä? Onnea? Onnea! Miksi et näyttänyt niin iäkkäältä?
Käsittäisin, että kyseessä on kumminkin 30-vuotispäivä.
Pah, korkeampaa matematiikkaa taas... Pitäisi kai väsyneenä postaaminen lopettaa kokonaan.
Mulli75

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Pitäisiköhän alkaa miettimään jotain uutta allekirjoitusta joka sisältää onnentoivotukset sekä v...tuilut niin ei tarvitse erikseen kirjoittaa ONNEA Kissalle ! yms.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Toka TPK, huomenia vaan kaikille.

Edessä pitkä päivä ja ylitöitä, jipii...
Be a good animal, true to your animal instincts.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

KisSandra kirjoitti:Niin on päivä vaihtunut toiseen ja alkanut minun 4. vuosikymmeneni kulumaan.. Hui!
Hyvää syntymäpäivää!
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kolmas tpk

Töiden jälkeen töihin ja sitten urheilemaan. JESCH!!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Töiden jälkeen töihin ja sitten urheilemaan. JESCH!!
Näin on! Toivottavasti tulee monta kityläistä paikalle, kun on ainutlaatuinen tilaisuus oppia keihäänheittoa!
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Näin on! Toivottavasti tulee monta kityläistä paikalle, kun on ainutlaatuinen tilaisuus oppia keihäänheittoa!
Kuulantyöntöä ja kiekoheittoa unohtamatta .. no joo, eipäs nyt kasata paineita mulle. Iskee vielä ramppikuume :P

Uintikamat ovat myös mukana.
huima

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lal lal laa.

Onpas hyvä aamu.

Lal lal laa.

Kolme päivää mennyt koomassa, tänään ihan ässä fiilis. Kyllä kivojen tyttöjen seura tekee ihmeitä.
AarneAnkka

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta mouhenta. Nyt on suurin osa juoksevista asioista hoidettu. Enää pitää käydä noutamassa ajo- ja henkilökortti polliisilaitokselta, ja sitten voin löysäillä loppupäivän. Achh jaaa.

Himppu, akillesjänne vihoittelee vieläkin. Paranisi jo, ennen niitä vuorivaelluksia. Peukalon haavakin paranee hyvään tahtiin, mutta taisin katkaista jonkun hermon, sillä peukalon syrjä haavan yläpuolella (semmoinen 6 x 6 mm:n alue) on tunnoton. Eiköhän sekin lopulta kuntoudu...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia! Pitkästä pitkästä aikaa duunikone päästää mut Kitinään! Uskomatonta.
Ei kuulu mitään uutta tälle pallonpuoliskolle. Töissä ollaan vielä yli kolme viikkoa ennen kesälomaa, ja voitte vaan kuvitella miten TYLSÄÄ täällä on.
Mitäs Kitinässä on tapahtunu? Vai onko mitään?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK

On se kumma... Nyt tuli kolme lisätyötä TAYS:ssa. Joudun siis kuluttamaan aikaani hoitsujen kanssa loppukesän. Ei laisinkaan paskempi homma!

(ovat täysiä narttuja, niiden kahvikin oli kitkerää ja jutut koski vain ja ainoastaan biletystä)
Kid

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

KisSandra kirjoitti:Niin on päivä vaihtunut toiseen ja alkanut minun 4. vuosikymmeneni kulumaan.. Hui!

Paaaljon onneeeaaa vaaaan. Paaljoon onneeaa vaaaaan....:hevikaraoke:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis kun väsyttää ja pitäisi lähteä duunia paiskimaan. Uskalla edes kahvia maistaa kun maha vihoittelee jostakin, kai ne eiliset mandariinit eivät olleet ihan terveitä.

Ja kaikki hukassa, prkl.
huima

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:ovat täysiä narttuja
Kerro lisää.
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Huomenta kaikki naperot tuli juuri täyteen 9 kk työsuhdetta ja samalla ylitettyä entinen ennätys ei hullummin lähes 30v pitkäaikais työttömältä

Aamusta heräsin jotain 6 aikaan ja mietiskelin mitä elämästäni olen joutunut muuttamaan duunintakii ja se on kai apsoluutinen vapaus. vaikka saan itse päättä miten ja missä työni teen

ajattelin kusua Kityn eli kitinän porukat espoon asuntomessuille uuden duunini espoon nuorisoasuntojen media olkkariin. ei mitään uutta ja mulistavaa mutta aiika monelle ekaan kämppän muuttavalle mahis kattoo kunnon töllöstä tai tykistä vaik kitinän itkuvirsiä.

Mut mitäpä tänne muuten kuuluuu

Se Hento.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onnittelut Kissikselle, ja samaan hengenvetoon: minun murusellani alkaa tänään neljäs vuosi! Säkin oot sitten ansiokkaasti valinnut syntymäpäiväksesi liputuspäivän, Runon ja Suven päivän. Ja Eino Leinon.
Lahjaksi sai apurataspyörän enkä oikein voi uskoa että mun vauva on ihan iso jo kun osaa sillä ajellakin. Olisin lainannut tähän pätkän Hymyilevästä Apollosta mutta päätin sen olevan sittenkin hieman liian korkealentoista näin aamutuimaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: No koitetaan.... Torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Jeah! Päivän kohokohta, eli lounas on käsillä! Aina yhtä vaikeeta keksiä mitä söisi... Kebabbia, kanafileitä riisillä, pastaa vai pihvin?
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin