Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Guuminta hottia mininaisissa on

tyhmät mininaiset saa tuntumaan olon fiksulta
1
3%
fiksut minitsybyt ovat haastavaa seuraa
6
18%
hiljaiset..... Nuff said.
1
3%
tasainen päälaki - eikä hampaita
1
3%
monissa eri asennoissa, missä vaan
8
24%
eivät syö paljon, taloudellisia!
2
6%
Pah! Isoissa naisissa on enemmän rakastettavaa
12
35%
EVVK, mä tykkään Tixistä.
3
9%
 
Ääniä yhteensä: 34

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima, sä et nyt selkeesti sisäistä tätä tyhmää mininaisjuttua. ei oo tarkotus hehkuttaa mitään tiukkoja reisiä tai muitakaan. sä et nyt vaan ymmärrä. se oli vaan semmonen sisäpiiriläppä ja te ette tajuu. me tyhmät mininaiset vaan tajutaan. :h:

oon kyllä pettynyt myös siihen että suurin osa tässä ketjussa ei suosi tyhmiä mininaisia. isommat naiset tai tix eivät vaan ole vaihtoehto, perustakaa omat ketjunne. ai, semmoset olikin jo. meitsi ei vaan tajuu.

ai sori, tää oliki huiman ketju. OHO.
Prepare for the worstest.
silsakenraali™

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Samalla lailla ne pienetkin naiset kullin suuhunsa ottaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

nowaysis kirjoitti:oon kyllä pettynyt myös siihen että suurin osa tässä ketjussa ei suosi tyhmiä mininaisia. isommat naiset tai tix eivät vaan ole vaihtoehto, perustakaa omat ketjunne. ai, semmoset olikin jo. meitsi ei vaan tajuu.
Jos vastasi neljännen vaihtoehdon alhaalta laskettuna, onko silloin sisäistänyt tämän jutun ja on ite mininainen eikä tarvi perustaa omaa ketjua ja ja... ?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

nowaysis kirjoitti: oon kyllä pettynyt myös siihen että suurin osa tässä ketjussa ei suosi tyhmiä mininaisia. isommat naiset tai tix eivät vaan ole vaihtoehto, perustakaa omat ketjunne. ai, semmoset olikin jo. meitsi ei vaan tajuu.
Ehka yhtena ongelmana on se etta olen erittain harvoin tormannyt tyhmaan ihmiseen, tietamattomyyttahan on maailma pullollaan mutta tosissaan tyhmiin ihmisiin tormaa reaalimaailmassa harvemmin. Ehka se on vain satumaista onnea minun kohdallani.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

JoeB kirjoitti:[tietamattomyyttahan
Tietämättömyys ja hitaus ovat tyhmyyden esikartano.
Prepare for the worstest.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

nowaysis kirjoitti: Tietämättömyys ja hitaus ovat tyhmyyden esikartano.
Tavallaan, mutta oman maaritelmani mukaan tyhmyys on sita etta tilanteeseen tarvittava tieto on olemassa mutta sita ei osata kayttaa tai syy-seuraus suhde on ilmeinen ja sita ei huomata.

Esimerkki sosiaalisesta tilanteesta: kun joskus juttelee jonkun neidon kanssa ja sitten yhtakkia iskee tyhmyyskohtaus ja hiljenee taysin vaikka ihan hyvin voisi sanoa jotakin (ei saa sekoittaa ujouteen) tai sitten molayttaa jotakin tyyliin "ompas sulla kivat tissit" (jälkimmaista ei ole itselle tapahtunut).

Toinen kaytannon tyhmyys: kasataan 3 tuolia paallekkain, laitetaan oluttuoppi niiden paalle ja kantannetaan koko komeutta portaita ylos 2 promillen humalassa ihmetellen hetkea myohemmin missa a) mina b) mun olut on ja c) miksi tekee niin kipeaa...

Tyhmyyskohtaukset ovat aivan normaaleja (toivottavasti) mutta pitkakestoisena voidan sanoa henkilon olevan tyhma.
mustakikkeli

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sudenhenki kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:City-lehdessä, tuossa totuuden torvessa, joku pidemmänpuoleinen naislukija kysyi joskus närkästyneenä miksi ravintoloissa miehet tuntuvat yleensä kiinnostuvan ja menevän juttelemaan hänen pienelle ystävättärelleen eikä hänelle.

Lienee myöskin siitä syystä, että naiset vaativat mieheltä yleensä pituutta?

Käsittääkseni kyse oli siitä että myös ne isokokoiset miehet pyrkivät aina jostain syystä sen pienen siron naisen juttusille ja osoittivat enemmän mielenkiintoa häntä kohtaan, eivätkä sitä (omasta mielestään vähintään) yhtä viehättävää, pidempää, ystävätärtään (eli kirjoittajaa) kohtaan. Tämä kummeksutti kirjoittajaa kovin paljon.

Ps. Valitukset teorian paikkansapitävyydestä voi sitten osoittaa City-lehdelle, ei minulle. :wink:
mustakikkeli

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

huima kirjoitti:Kyllä tuli taas eltsun kentällä ihailtua juoksijatyttöjä. Hemmetti taskuvenukset ovat niin ihania ja kiinteitä, kerrassaan vastustamattomia. Pakko sellaisista on pitää.
Siroja olivat, mutta yleensä myös suht pitkiä naisiksi (175 cm ja sinne päin), ainakin jos puhuttiin täysikäisistä paikallaolijoista. Urheilijoita kun kerran olivat. Ei siis varsinaisia mininaisia/taskuvenuksia, mutta myönnettävä se on että kyllä niissä silmä lepäsi. Sen kuulantyöntökentän sivussa olleen blondin nyrkkeilijätyttösen kanssa olisin valmis ottamaan pari erää, uuuh. Ensin minun pitäisi kuitenkin ilmeisesti tyrmätä se hänen valmentajansa.
huima

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja huima »

mustakikkeli kirjoitti: Siroja olivat, mutta yleensä myös suht pitkiä naisiksi (175 cm ja sinne päin),... Ei siis varsinaisia mininaisia/taskuvenuksia, mutta myönnettävä se on että kyllä niissä silmä lepäsi. Sen kuulantyöntökentän sivussa olleen blondin nyrkkeilijätyttösen kanssa olisin valmis ottamaan pari erää, uuuh.
Myönnettäköön, neidit olivat sen kokoisia pituutensa puolesta - että niistä puhuminen mininaiset-ketjussa ei ole ihan validia.. mutta...

Äh, ajatukset harhailevat. Koskas treenataan uudestaan?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti: Myönnettäköön, neidit olivat sen kokoisia pituutensa puolesta - että niistä puhuminen mininaiset-ketjussa ei ole ihan validia.. mutta...
Kas, mininaisen kriteeri heilahti noin vain pituudesta vyötärönympärykseen.

Mikäköhän tämän perusteella olisi minimiehen kriteeri? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lilo kirjoitti:Mikäköhän tämän perusteella olisi minimiehen kriteeri? :?
Kikkelin koko.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mininaisten ylistämisketju: tyhmät ja viksut?

Viesti Kirjoittaja brona »

Sudenhenki kirjoitti:Tällainen 180cm tallukka ei enään ole kovaa valuuttaa pitkien naisten keskuudessa "tahdon käyttää korkkareita" perusteella?
Höpöhöpö, sie oot ihan passeli. Miehen pituudella ei ole mulle juurikaan merkitystä, kunhan on itse sinut itsensä ja pituutensa kanssa eikä mulkoile mua ylöspäin. (sain trauman herkässä teini-iässä)
...
Vastaa Viestiin