Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Ilmeisesti. Äsken juuri kuivaharjoittelimme keihäänheittoa kahviossamme.
:D mielikuvaharjoittelu on erittäin tärkeää, kuten myös tuollainen kuivaharjoittelu.. mä voin täältä sitten valmentaa, että "seurataan sitä käden liikettä, eikä anneta sen käden kadota linjasta ulos vetovaiheessa".

Töissä ollaan.. ja mä haluan kotiin nukkumaan NYT. Pää on hurrrjan kipeä, selkä on myös hieman jumissa. *alistunutta ujellusta*

Jos teen työt pikapikaa, niin pääsenhän mä sitten kotiin, pääsenhän?
tonttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Kamalan kuuma, tai ihanan kuuma.
Menen kohta viilentymään ilmastoituun toimistoon.
Palaillaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

*RÖYH*

Ähky taas... Miksi ihminen ei osaa rajoittaa??
Lisää pakkausta ja tavaroiden puljaamista, kyllä loma on sitten ihanaa aikaa, ei edes stressaa yhtään!!1! Perk.
Jos nyt siis selviän näistä kahdesta viimeisestä työpäivästä kunnialla. Tai jos nyt selviän niistä jotenkin. Hengissä siis.

Kamalasti pitäisi muka tehdä kaikkea, mutta en minä saa nyt aikaiseksi kuitenkaan. R.syttää tämä oma saamattomuus.
Onneksi saantipuolella on parannus näkyvissä sunnuntaina, tsih.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Palattu Olariumista, jätetty rakas pikku Twingo korjaamolle matkan ajaksi (korjaavat jarrun ja vievät uudestaan kazastukseen), ja nyt on enää ohjelmassa tuliaisten ostaminen sekä parin sukulaisen pikavisiitti kotonani. Ah, niin, ja se pakkaaaaaaaaaminen.

Mukava lento huomenna, ei lähde tolkuttoman aikaisin aamulla vaan puolelta päivin, voi ihan omaan tahtiin rauhassa tehdä hommelit. Ahhh, niin rentoa. Paluukin on sellaiseen aikaan että hyvässä lykyssä voin mennä Keltaisella Taksilla lentokentältä suoraan korjaamolle ja noutaa autoni viikonlopuksi sieltä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:Mukava lento huomenna, ei lähde tolkuttoman aikaisin aamulla vaan puolelta päivin, voi ihan omaan tahtiin rauhassa tehdä hommelit. Ahhh, niin rentoa. Paluukin on sellaiseen aikaan että hyvässä lykyssä voin mennä Keltaisella Taksilla lentokentältä suoraan korjaamolle ja noutaa autoni viikonlopuksi sieltä.
Minne sä lähdet?
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Masu täys. Päikkärit tekis nyt poikaa.

Tänään suunnitelmissa pusnuspiknikki misterin kanssa. Toinen haluu viedä mut söpöstelee jonnekkin koskenrantaan näin 15kk päivän johdosta :h:
Viikonlopun se onkin sitten duunissa.

Huomenna kaveri kynii taas tätä mun karvaa ja iltapäivällä kaverille rillaamaan. Mä taidan nauttia siitä bikinit päällä välittämättä siitä vaikka muilta menisikin ruokahalu.
Olispa kello jo viis ja pääsis pois töistä..
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Minne sä lähdet?
Irlantiin siskoa tapaamaan ja reissaamaan yNpäriinsä. Käymme myös Blackpoolissa (Englannissa), koska hän haluaa 40-vuotissynttäreidensä kunniaksi käydä Euroopan korkeimmalla ja nopeimmalla vuoristoradalla. :D
Mulli75

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Keikaus kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni (silleen morsian kynnyksen yli -tyyliin) ja pyöräytin sitä kunnolla
Vähänkö kävi naurattaa.... :D
Joo, mulla on tapana nostella ja kantaa ihmisiä, etenkin miehiä. Tosi naisellista, kuten myös haluni painia köntsikäsmiesten kanssa. Taidan olla vähän fyysinen ihminen.
Höh miksiköhän mun piti jäädä pois tästäkin. Noh täytyy kestää kesäleirille asti niin saa väsyksiin asti vääntää.
RuNkkuTonttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Piru, kun taas eilen ne yhdet terassioluet hieman venähtivät. Nyt kaamea kapula, ja viimeinen työpäivä ennen lomaa. Ei kiinnosta ei yhtään... Tahtoo pois!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ruokailun yhteydessä tarjoiltu donitsi vaatii mua päiväunille. Leppeä 28 celsiusasteen lämpötila ei ainakaan paranna asiaa. Eiks Suomessakin vois olla siesta...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pehmis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Lilo kirjoitti:Ruokailun yhteydessä tarjoiltu donitsi vaatii mua päiväunille. Leppeä 28 celsiusasteen lämpötila ei ainakaan paranna asiaa. Eiks Suomessakin vois olla siesta...?
Vois, juhannuksesta elokuun puoliväliin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Ruokailun yhteydessä tarjoiltu donitsi vaatii mua päiväunille. Leppeä 28 celsiusasteen lämpötila ei ainakaan paranna asiaa. Eiks Suomessakin vois olla siesta...?
Vois, juhannuksesta elokuun puoliväliin.
No voisiksä sit ammattis puolesta hoitaa niin et se on niinQ lakisääteinen...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pehmis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Lilo kirjoitti:No voisiksä sit ammattis puolesta hoitaa niin et se on niinQ lakisääteinen...?
Jos mut valitaan Suomen diktaattoriksi joskus, lupaan hoitaa hellepäiviksi lakisääteisen vapaan kaikille muille paitsi jäätelönmyyjille.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No voisiksä sit ammattis puolesta hoitaa niin et se on niinQ lakisääteinen...?
Jos mut valitaan Suomen diktaattoriksi joskus, lupaan hoitaa hellepäiviksi lakisääteisen vapaan kaikille muille paitsi jäätelönmyyjille.
Okei. Mä lupaan sit äänestää sua diktaattoriks. :cheer:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No voisiksä sit ammattis puolesta hoitaa niin et se on niinQ lakisääteinen...?
Jos mut valitaan Suomen diktaattoriksi joskus, lupaan hoitaa hellepäiviksi lakisääteisen vapaan kaikille muille paitsi jäätelönmyyjille.
Okei. Mä lupaan sit äänestää sua diktaattoriks. :cheer:
:stop: Aika halvalla ääni menisi. Tämä kantaaottava kansanosa kyllä syöksyisi barrikadeille, jos hellepäivänä ei saisi myös mansikoita ja kylmää skumppaa...
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
:stop: Aika halvalla ääni menisi. Tämä kantaaottava kansanosa kyllä syöksyisi barrikadeille, jos hellepäivänä ei saisi myös mansikoita ja kylmää skumppaa...
Daa-ah, se skumppa pidetään tietty jo valmiina kaapissa odottamassa hellevapaata, niinQ!

Noi manzikat on vähän kinkkisempi juttu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Minne sä lähdet?
Irlantiin siskoa tapaamaan ja reissaamaan yNpäriinsä. Käymme myös Blackpoolissa (Englannissa), koska hän haluaa 40-vuotissynttäreidensä kunniaksi käydä Euroopan korkeimmalla ja nopeimmalla vuoristoradalla. :D
Onpa mukavan kuuloista. Oikein hyvää matkaa!
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

koko viikko melkein nukkumatta. :p jos hieman koittaisi edes pitempään veisata unta. :lol:
DeliriumTremens

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

on se perkele! Piti olla lähes 3 viikkoa ilman nettiä! TUSKAA!!! Vihdoin alko toimimaan.


Ihan liikaa joutu ajattelee sen aikana ja keksimään jotain muutakin tekemistä :D nyt saa sentään taas jättää aivot narikkaan ja olla ihan tyytyväisenä auvoisessa ajattelemattomuudessa!
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta, taitaa olla aamupalan aika. SuihQukin vois piristää. Tänään ei ole ohjelmaa, joten taidan keskittyä siivoilemiseen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:Hyvää Huomenta, taitaa olla aamupalan aika. SuihQukin vois piristää. Tänään ei ole ohjelmaa, joten taidan keskittyä siivoilemiseen.
Kiva allekirjoitus sulla! Näyttää ihan Helena Lindgrenin lausunnolta samasta aiheesta, oliko se nyt Anna-lehdessä vai missä "Arkisin en meikkaa ollenkaan, muotoilen vaan kasvot aurinkopuuterilla, rajaan huulet beigellä kynällä ja... Mun piti kirjoittaa "Silmiä en meikkaa..."
Kikkelis kokkelis.
Pehmis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

nexie kirjoitti: :stop: Aika halvalla ääni menisi. Tämä kantaaottava kansanosa kyllä syöksyisi barrikadeille, jos hellepäivänä ei saisi myös mansikoita ja kylmää skumppaa...
Työnantajan velvollisuudeksi täytyy tietysti määrätä velvollisuus varastoida mansikoita ja skumppaa hellepäivien varalle.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Terveisiä Saarijärven kirjastosta :yo:

Täällä on ehanaa, vaikka mittari näyttääkin +32.
Uitu, pelattu tennistä, luettu, syöty ja juotu hyvin.
DeliriumTremens

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ninnithequeen kirjoitti:Terveisiä Saarijärven kirjastosta :yo:

Täällä on ehanaa, vaikka mittari näyttääkin +32.
Uitu, pelattu tennistä, luettu, syöty ja juotu hyvin.
oih möksälle, ulos, veden ääreen.. JONNEKKI :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Terveisiä Saarijärven kirjastosta :yo:
Oletko aiheuttanut paljonkin pahennusta sillä suunnalla?
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin