Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Olen kyllä aika pettynyt siihen myös ettet eilen "Nuuuhkinut"(TM) minua, olenhan Kityn parhaimman tuoskuinen mies (tjsp..)
Mietin hyväntuoksuisuuttasi eilen, kun katselin sinua. Sitten katselin parransänkeäsi.
Siis mitä, eikö naamakarvani viehättäneetkään sinua? Luulin että olit kaikkien karvojen kaveri!!!1 Taidatkin olla sitä porukkaa joka pyytää mustalaisen ja somalin ruokapöytäänsä, mutta sitten käyttäytyy sen mukaan kuin että pöydässä on somppu ja manne... Ratsisti, karvanvihaaja, demokraatti, ilkiö!!!

*vie hyvät hajunsa muualle*
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uuuuuh, kylmä Marsalkka-olut hyväilee makunystyröitäni ja viilentää kuumina käyviä mieltäni ja ruumistani! Ensimmäinen maistuu aina parhaalta. Viinat ostettu ja pyörä viety telakalle, nyt edessä "enää" operaatio Pakkaaminen, suihku ja junalle lompsiminen. Hiihaa, here I come!
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tulis se kyyti nyjjo perkele. Kamat on pakattu jo tunteja sitten ja väsyttäs ihan hemmetisti, mutta sillonhan ne välittömästi saapuisi kun juuri olisi nukahtamaisillaan. Apteekista kipaisin myös festarisetin: laastaripaketti, korvatulpat ja buranaa.
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Apteekista kipaisin myös festarisetin: laastaripaketti, korvatulpat ja buranaa.
*Muuttaa LampaanRakastajan numeron muistiossaan nimeksi "Älä vastaa"* :D

Nyt revit vähän rokkiasennetta, poika! Otaksun, että olet jo hankkinut sopivan suojakännin? Siis sellaisen, että muu seurue näkee jo 100 metrin päästä että "tuo ei ainakaan ole ajokunnossa"?! Annat muiden ajaa ja itse pidät matkan ajan huolta vain omasta nestetasapainostasi ja omista asioistasi, voit aikasi kuluksi vaikka teippailla niitä buranoita laastareilla kiinni otsaasi.

Pakkaaminen suoritettu, vielä hieman siistiytymistoimia, juna-aikataulujen ihmettelyä ja pakkauspuutelistan tarkistelua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Olen kyllä aika pettynyt siihen myös ettet eilen "Nuuuhkinut"(TM) minua, olenhan Kityn parhaimman tuoskuinen mies (tjsp..)
Mietin hyväntuoksuisuuttasi eilen, kun katselin sinua. Sitten katselin parransänkeäsi.
Siis mitä, eikö naamakarvani viehättäneetkään sinua? Luulin että olit kaikkien karvojen kaveri!!!
Yleensä miehet, joihin ihastun, ovat aika vähäkarvaisia. Vastakohdat viehättävät katsos, muuten voi olla että synnyttäisin apinan. Mutta kyllä karvat miehellä ovat seksikkäät, vaikka monella ihastuksellani niitä ei ole. Karvat eivät ole kynnyskysymys, mutta karvavastaisuus on.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:Nyt revit vähän rokkiasennetta, poika! Otaksun, että olet jo hankkinut sopivan suojakännin? Siis sellaisen, että muu seurue näkee jo 100 metrin päästä että "tuo ei ainakaan ole ajokunnossa"?! Annat muiden ajaa ja itse pidät matkan ajan huolta vain omasta nestetasapainostasi ja omista asioistasi, voit aikasi kuluksi vaikka teippailla niitä buranoita laastareilla kiinni otsaasi.
Ei, vaan olen matkan hiljaa ja jatkuvasti huomautan että voinhan kyllä ajaa. Perillä avaan kylmälaukun, syön fetasaalaatin, juon kivennäisvettä ja käyn nukkumaan korvatulpat korvissani muiden alkaessa juopottelunsa. Aamulla ennen muiden heräämistä siivoan kämpän pulloista itsekseni hymähtäen "pojat ne on poikia!" ja painun aamulenkille.
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Nyt revit vähän rokkiasennetta, poika! Otaksun, että olet jo hankkinut sopivan suojakännin? Siis sellaisen, että muu seurue näkee jo 100 metrin päästä että "tuo ei ainakaan ole ajokunnossa"?! Annat muiden ajaa ja itse pidät matkan ajan huolta vain omasta nestetasapainostasi ja omista asioistasi, voit aikasi kuluksi vaikka teippailla niitä buranoita laastareilla kiinni otsaasi.
Ei, vaan olen matkan hiljaa ja jatkuvasti huomautan että voinhan kyllä ajaa. Perillä avaan kylmälaukun, syön fetasaalaatin, juon kivennäisvettä ja käyn nukkumaan korvatulpat korvissani muiden alkaessa juopottelunsa. Aamulla ennen muiden heräämistä siivoan kämpän pulloista itsekseni hymähtäen "pojat ne on poikia!" ja painun aamulenkille.
Minä jaksoin tosissani neuvoa ja sinä laitoit koko homman leikiksi? Uskomatonta... :nuts:

Nyt kaikki hoidettu. Imaisen vielä rauhassa 8-prosenttisen Karhun "Tosi vahvan" kuivasta kurkustani alas Toolia kuunnellen ja tsekkaan invaasioni kohteeksi joutuvan junan. Mua voi siis odottaa saapuvaksi Turkuun siinä puoli ysin maissa. Over and out, hiljaisuus kauneinta musiikkia on...
sanctus

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Pitäisi ajaa autolla. Kohti Turkua. No ei Turussa mitään, mutta tänään jo kaksi todella kiireistä ja vilkutonta autoa kurvasi yhden kaistan yli editseni kehälle johtavalla tielle.

Ja festaripaitakin painamatta. Uskomatonta käytöstä. Jos ottaisi sapluunan ja muut tilpehöörit messiin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huh, viimeinen lattialankku lattiassa, koville otti. Poltin näemmä hartianikin päivän aikana. Taidankin pitää omat henkilökohtaiset olutfestivaalit järven rannassa...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sanctus kirjoitti:Pitäisi ajaa autolla. Kohti Turkua. No ei Turussa mitään, mutta tänään jo kaksi todella kiireistä ja vilkutonta autoa kurvasi yhden kaistan yli editseni kehälle johtavalla tielle.

Ja festaripaitakin painamatta. Uskomatonta käytöstä. Jos ottaisi sapluunan ja muut tilpehöörit messiin.
Et sattumoisin kaipaisi/saisi mahtumaan yhtä lisä-bensanmaksajaa kyytiisi? Muistin juuri, että junat ovat kesähelteillä aivan hanurista...
sanctus

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Yeah.

Laitan yv:n.
SikaMika kirjoitti:Et sattumoisin kaipaisi/saisi mahtumaan yhtä lisä-bensanmaksajaa kyytiisi? Muistin juuri, että junat ovat kesähelteillä aivan hanurista...
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sanctus kirjoitti:Yeah.

Laitan yv:n.
SikaMika kirjoitti:Et sattumoisin kaipaisi/saisi mahtumaan yhtä lisä-bensanmaksajaa kyytiisi? Muistin juuri, että junat ovat kesähelteillä aivan hanurista...
Ty.

Fuck the juna, Sika lähtee autolla. Turussa tuhatpäisenä ikävöivälle Sika fan clubille tiedoksi, että perillä ollaan yhdeksän jälkeen. *shit hits the fan*

Jatkan oluen kippaamista...
tonttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kello vois juosta nopeammin... mie haluun täältä jo poiiiiiiiiiis..........
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Viimeinen yö Kabulissa tältä erää. Huomenna polskin jo loistohotellin altaalla, ainoa harmittava tekijä lienee, että generaattorini käräytti läppärini muuntajan, ja minulla on akkua jäljellä noin tunnin verran. Radio Vadim siis hiljenee pikapuoliin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:Viimeinen yö Kabulissa tältä erää. Huomenna polskin jo loistohotellin altaalla, ainoa harmittava tekijä lienee, että generaattorini käräytti läppärini muuntajan, ja minulla on akkua jäljellä noin tunnin verran. Radio Vadim siis hiljenee pikapuoliin.
Pikku-Vattulainen! Minne matkaat?
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Löysin eilen ihanan urheilulajin, nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni ja pyöräytin sitä kunnolla.
(Äly)kääpiönheitto? :D

(tsori, Huima) :mrgreen:
Elukka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:Ekanakin, helvetin kuuma. Mun puolesta voisi tulla pari sadepäivää.
:komp: Tasan samaa mielipuolta. *H.I.K.I.*
Vapaapäivää pitelee, koskapa uurastin alkuviikosta 10-tuntisia päiviä. Ohjelmassa tänään: ei mitään. :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Löysin eilen ihanan urheilulajin, nostin eilen Huiman vahvoille käsivarsilleni ja pyöräytin sitä kunnolla.
(Äly)kääpiönheitto? :D

(tsori, Huima) :mrgreen:
Ei kun jupinsylittely, tunnetaan myös porvarinheittona.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Keikaus kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Viimeinen yö Kabulissa tältä erää. Huomenna polskin jo loistohotellin altaalla, ainoa harmittava tekijä lienee, että generaattorini käräytti läppärini muuntajan, ja minulla on akkua jäljellä noin tunnin verran. Radio Vadim siis hiljenee pikapuoliin.
Pikku-Vattulainen! Minne matkaat?
Kotiin, lopulta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Viimeinen yö Kabulissa tältä erää. Huomenna polskin jo loistohotellin altaalla, ainoa harmittava tekijä lienee, että generaattorini käräytti läppärini muuntajan, ja minulla on akkua jäljellä noin tunnin verran. Radio Vadim siis hiljenee pikapuoliin.
Pikku-Vattulainen! Minne matkaat?
Kotiin, lopulta.
Oih. Tule sitten johonkin miittiin, jookos. Vaikka Lintsille tai meidän kanssa urheilemaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Keikaus kirjoitti: Oih. Tule sitten johonkin miittiin, jookos. Vaikka Lintsille tai meidän kanssa urheilemaan.
No katsotaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Oih. Tule sitten johonkin miittiin, jookos. Vaikka Lintsille tai meidän kanssa urheilemaan.
No katsotaan.
Ihana vadimmainen pidättyväinen vastaus. Tule edes teelle luokseni! Keitän aika hyvää teetä ja minulla on kauniit turkoosit kupit.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti: minulla on kauniit turkoosit kupit.
:shock:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Meidän talon lämpömittari sanoi 41 astetta ulkona auringossa :shock:
Koittanut saada kotiin kurkkua, sipsejä ja kermaviiliä mahdollisimman halvalla hinnalla huomisia tråmpoliinipileitä varten.
Erehdyin myös jäätelökiskalle vittumaisen alennusmyyntiruuhkakaaospäivän jälkeen.
Vielä oma huone ja keittiö siivoamatta.
Niin ja kello on mun mielestä nyt viisi. Illalla siis.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hiki pinnassa, mutta ihan jees fiilis. :) Ihan mukava viikko ollut kuitenkin ja uni maittoi hetki sitten, kohta lissöö sitä herkkua. eddä pääsee univajeesta.
Vastaa Viestiin