LaadukasLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

ElanorRaven kirjoitti:Moi.

Tämän päivän saldo:

- ostin Ruisrock-lipun sunnuntaille!!!!!!!!11
Käytiin myös hakeen miehen kanssa liput, Toolia pitäis mennä sen ja yhteisen ystävän kanssa kattoon.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tsuppadup- duunipäivä ohi ja suihkussa käyty työpaikalla :D
Nyt rautatieasemalle odottamaan junaa. Lahtikaupunkiin ensin, sieltä Heinolaan, pari Lahtiturneeta siihen väliin, Joensuuhun Ilosaareilemaan ja sieltä maanantaina mahdollisimman nyöhään takaisin Iisalmeen. Ja sitten loma loppuikin. Onneksi olen säästänyt sitä elokuuhun kolme viikkoa.

Kun tulen takaisin, ei minulla ole enää kämppistä. MadameDeMeloni-pirulainen muuttaa huomenna. No, onneksi ei lopullisesti vielä, vaan ennätämme vielä nähdä ennen hänen lopullista katoamistemppuaan.


Mutta jooh, minusta kuulette seuraavan kerran sitten maanantai-iltana aikaisintaan, mikäli jaksan kitistä silloin. Voi olla, että en.


Ihanaa vapaaviikkoa tai oikeastaan vapaata lähes kymmentä päivää teille!!!













Ai mitä? eikö ole muka vapaata? Onpas, vapaata minusta! Sitä te selkeästi jo kaipaattekin, ja minun jutut on jo aika väsyneitä. Mutta nyt tsuppadup!! Junaan!!

Hei hei mussukkaiset!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:Hei hei mussukkaiset!
:yo: Pidä kivaa! :D
Sudenhenki

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Miepä oon jo leprassa silloin!
Häh?
Epäilen että takkutukka oli ratkennut ryyppään ja runoili tenupäissään.
Höpöhöpö, olin vain valvonut liikaa, ja oli hieman sekava olo. Nyt kun on temponut hyvän tovin unta, niin tuntuu ajatus juoksevan kirkkaammin. Niin, mulla on ens viikonloppuna Hapkidoleiri leprassa, tai siinä lähellä oikeastaan.
1108

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Niin, mulla on ens viikonloppuna Hapkidoleiri leprassa, tai siinä lähellä oikeastaan.
Kuka heittää ensimmäisen sormen?
Sudenhenki

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Niin, mulla on ens viikonloppuna Hapkidoleiri leprassa, tai siinä lähellä oikeastaan.
Kuka heittää ensimmäisen sormen?
Lepra = Lappeenranta, eli saadaan pitää sormet. Varpaat voi mennä kun se etupotku pitää tehdä päkiällä eikä kantapäällä.
1108

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:Lepra = Lappeenranta
No jo on lyhenne.
Vastaa Viestiin