LaadukasLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:
Miepä oon jo leprassa silloin!
Häh?
Kid

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Helevettiläinen. Vähänkö ois huippukeli taas lähtee mustikkamaalle ottaa aurinkoa ja uimaan.
Mut eih, pyykit koneessa ja kaveri tulee vajaan puolen tunnin kuluttua leikkaamaan mun tukkaa. Ja sit pitää vie toinen koneellinen pestä. Oisin mielelläni jättänyt pyykinpesun ens viikolle mutta kun viimeviikolla ei pesty, niin nyt on puhtaat vaatteet lopussa..Tarttis kai ostaa lisää mekkoja ni ei tarttis pestä niin usein :roll:

Eilen oltiin misterin kanssa mustikkamaalla. Eväätkin oli mukana ja käytiin uimassa. Pelattiin jatsia ja nautittiin toistemme seurasta. Ihanaa :h:

Tänään kaverin luo grillaamaan ja ehkä saunoo. Systerikin perheineen tulee sinne. Ihana tavata taas molemmat kummitytöt pitkästä aikaa.
Elukka

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lääh. Siis vähäX toi keli niinQ on Qmint hÅttii! :?
Tää aamu alkoi kevyen remonttireiskailun merkeissä: Kylppäriä on eräs tuttu heppuli tulossa remontoimaan, ja esivalmisteluina seinistä piti ruuvailla irti kaikki mitä niihin on aikain saatossa ruuvailtu kiinni.
(Myös se kamala vaaleanruskea saippuateline, jota olen jo pitkään katsellut sillä silmällä että toi ois varmaan roskiin menossa. Oli. :ohyeah: )
millivanilli

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ei tuolla takapihalla jaksanut kauaa säkkiä hakata kun tuli ihan hurjan kuuma *lääh*

Voisin tästä zygäillä pikapikaa takaisin anoppilaan (nyt siis vanhempien luona), josta kaverit tulevat hakemaan avokin ja minut uimaan. IhQa!

Yyh, täytyy iltapäivällä tulla takaisin töihin tänne. Olen tänään ollut jo ihanan ahkera, kaksi asiakasta hoideltu :P vaikka töissä olen ollut vaan noin. 3,5h.
slam

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Auh, naturel... Vajaat 20h unta. Töihin tekisi melkein mieli jo mennä. x :)
Elukka

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mistä johtunee, että mulla on ollut koko viikonlopun semmonen "tekee mieli hyppiä seinille :hep: " -olo? :shock:
slam

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Elukka kirjoitti:Mistä johtunee, että mulla on ollut koko viikonlopun semmonen "tekee mieli hyppiä seinille :hep: " -olo? :shock:
Vedä maratooni, että lähtee ylimääräinen energia poies.
Kid

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen ihan märkä. Pyykit vispaa tuulessa ja varmaan tunnin kuluttua ovat kuivat. Kohta pitäs raahautua suihkuun ja laittaa väri taas päähän. Mä en kyllä tiedä mitä järkee mennä suihkuun kun 5 minuutin kuluttua siitä oon taas yhtä hikinen.
Ainiin, mä olen taas laihtunut lisää :hep: Ensi kesän bikinikausi - here i come!
slam

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

melki baarin puolelle voisi pyörällä polkasta, mutta mitäpä sielläkään... kait lepään ja portugali-saksan katson.
slam

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti: Ai niin. Tänään on myös viimeinen päivä 27- vuotiaana nuorena naisena. Huomenna olen 28- vuotias vanha harppu. Näin ne päivät juoksee.
ikävuosien ketjussa rokkaillaan. mut älä liikaa työtä tee.

tyhmä liikaa työtä tekee ja viisas nauttii elämästään. Onnea syntymäpäivien johdosta.
1108

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Miepä oon jo leprassa silloin!
Häh?
Epäilen että takkutukka oli ratkennut ryyppään ja runoili tenupäissään.
tonttu

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Tänään ois sitten tiedossa häät. Suihkussa kerkesin jo käydä viilentymässä ja kohta alkaa naaman tuunaaminen.
Toivottavasti en katko nilkkojani uusilla hienoille kenkuleilla.
Nyt jotain aamupalaa, hop!
MadameDeMeloni

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Huomenna muutto. Ou jee. Jänskättää. Tänään kattomaan Dingo ja Ismo Alanko säätiö. Sitten yöksi töihin. Oon ihan pihalla näistä jutuista, sen siitä kai saa kun tekee viikon jotain ihan muuta.
DeliriumTremens

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

pitäis mennä ulos... siel on vissiin aika lämmin... joutu viime yönä kastelee pyyhkeen ja sitte sitä heräiliki jatkuvasti ja sai viskoa sitä päälle ku oli niin tuskan kuuma :S
Dumari

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt puistokalialaatua tähän lauantaihin!
slam

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

jaah, väsyttänee edelleen. jos tuos vähän lepäilis
Bliss

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Söin noin kolme kiloa mansikoita samalla kun laitoin pakastuskuntoon niitä loppuja seitsemää kiloa...
ÖRP.
millivanilli

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voi billu. Selkä taisi kärähtää, vaikka sitä rasvattiin ahkerasti.

Uiminen teki hyvää, tosin tuossa paluumatkalla ehti tulla sitten jo uudestaan hiki.

Töissä ollaan jälleen, nyt pari tuntia töitä ja sitten kotiin avokin kaikkuun :h:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jalat on rakoilla ja töihin piti herätä aamulla, mutta muuten olo on ihan :h: Eilen käytiin Pihlajasaaressa, pitää mennä sinne joskus teltan kans uudestaan. Jos ottais vaikka päikkärit ja sit terdelle..
Elukka

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Taas tuli tavoistani poiketen nukuttua muutama tunti keskellä päivää.
Helleköhän väsyttänee vai mikä... :?
1108

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siis stana että on kuuma... Kaikki mahdolliset räppänät auki ja silti hiki. Tahtoo takas töihin, ilmastointi on hieno asia.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

rannalla käyty makoilee hietsussa 2h... oli jumalattomasti populaa,
tästähän alkaa tulla perinne olin viime vuonna,tänä vuonna uudestaan...
ehkä ensi kesänä taas,vaikka oli hyvä aurinkorasva taisin silti palaa hartioista ja yläselästä... niskan seutukin vähän arka,2h 30 min riittää.

Lähteäkö Summer Heatiin riekkumaan vanhalle vai ei... se kyllä huipentaisi kivasti päivän,ainoa vain etten tolla vanhalla kuvallisella kela-kortilla taida päästä sisään,passikin meni vanhaks viime kuun lopussa enkä omista ajokorttiakaan,tarttis käydä uusissa passivalokuvissa :roll:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
ElanorRaven

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Moi.

Tämän päivän saldo:
- rakkuloita jaloissa (taas)
- punaiseksi kärähtänyt rintamus (taas) (ja ei, en ole hillunut toplessina, senkin pervot! Ihan vaan siihen paidanreunaan asti)
- tapasin ensimmäistä kertaa Mojon
- tapasin ensimmäistä kertaa SikaMikan
- jäätelöpallo putosi käteeni
- lokki paskansi päälleni
- ostin Ruisrock-lipun sunnuntaille!!!!!!!!11
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Työviikko takana. Päivä vapaata ja taas mennään. 6 päivänen viikko on vähän pöhlä, mutta menee. Saatana että on kuuma. Eikä mua sekään haittaa mutta tulis vettä. Kenttä pölisee niin että sitä ei kilometrin säteellä kestä kukaan, laitumet palaa. Hevoset on jo sisään haettaessa hiessä ja läkähtyy tunnille. Käytin eilen ja tänään paria parempaa porukkaa uittamassa hevosia, se oli toimivaa. Ei siellä ole kuin 5 miljoonaa paarmaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
SikaMika

Re: LaadukasLauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Just joo...

Yöunet oli mitä oli. Siirtyminen lomalta suoraan viihteelle oli liian raju, tapailin ne todella harvat(!) Ruisrock-Kitinöitsijät, jotka eivät olleet tänään rokkaamassa, kaupungilla ja jäin kiskomaan kylmiä juomia. Väsymys teki matti&tepposensa ja päätin tallustella päämajaan ottamaan hieman unta palloon. Edessä x tunnin tirsat ja toivottavasti heräilen sopivasti takaisin illan rientoihin.

Yllätin itsenikin löytämällä taas uuden reitin tänne mestoille. Paikan piti olla jo siinä määrin tuttu, ettei hakuammuntaa tarvitsisi enää harrastaa, mutta silti pusikoiden&pihojen läpi pengottuani ja natiiveilta tietä kysyttyäni totesin taas olevani tuntemattomilla teillä! Turku on hyvä paikka elää ja yrittää löytää perille...*zzz*
Vastaa Viestiin