Nukutko alasti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Nukutko alasti?

Nukun alasti.
28
44%
Nukun pelkkä paita päällä.
1
2%
Nukun pelkät alushousut jalassa.
22
34%
Nukun sekä paidan että alushousujen kanssa.
6
9%
Käytän nukkuessani sukkia.
1
2%
En tiedä. Äiti pukee minut iltaisin.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 64

Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Riippuu siitä, jaksanko riisua. Tai pukea.
Koululla aina siweellisesti pikkupöksysissä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Koululla aina siweellisesti pikkupöksysissä.
Eikö ne naura sulle siellä koulussa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti: Eikö ne naura sulle siellä koulussa?
Unissaan? :shock:
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Eikö ne naura sulle siellä koulussa?
Unissaan? :shock:
Eikun jos se on koulussa pikkupöksysissä.
Sama se jos ne oppilaat siellä tunneilla nukkuu.
Luulis opettajan heittävän luokasta ulos jos jätkä on pelkissä kalsareissa.

Vitsi soot kyl hazzu hei niinQ.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Koululla aina siweellisesti pikkupöksysissä.
Eikö ne naura sulle siellä koulussa?
Vähemmän se naurattaisi jos mie olisin ilman..

EDIT: Tai itse asiassa varmaankin enemmän. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Angita

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Älästi
MadameDeMeloni

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Yleensä alasti. Seurassa mahdollisesti pukeudun, mahdollisesti en.
Patz

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Siveellisesti pikkupöksyissä tai siveetömästi nakkena. Yöpaidat on kuristavia ja niitä käytän vaan pakon edssä = kylässä.
Omistan kyllä useita yöpaitoja ja pyjamia, mutta ne on tarkoitettu ilta- ja aamuhengailuun.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Ei vaatteiden kanssa (oli ne sitten kuinka olemattomia tahansa) voi nukkua mukavasti! Eli ilman rihmankiertämää olen 99% nukkumisajastani.
1% ajasta jonkinlainen vaatekappale päällä tulee nukuttua silloin, kun sammuu vaikkapa jonnekin pöydän alle tai matkustaa junassa (tosin silloinkin olen joskus pyrkinyt nakuilemaan, onneksi nykyään konduktöörit ei herätä)...
Be a good animal, true to your animal instincts.
bedlam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dryad kirjoitti:Ei vaatteiden kanssa voi nukkua mukavasti!
Ihan samaa mieltä, vaikka kai tämäkin on tottumiskysymys.
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Boksereissa boksereissa. En ole ikinä oppinut nukkumaan munasillani. Sitä paitsi se on jotenkin mukavampaa, että se pieraus tai hanan vuoto jää kalsonkeihin mielummin, kuin lakanoihin.
Enkä mä osaa nukkua edes boksereissa ilman, ettei mulkkusen päällä ole hieman peittoa. Muuten peitto voi olla sivussa, mutta mulkkuset pitää peittää, ettei näkki vie.
mustakikkeli

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Useamman kerran elämässäni olen meinannut nukahtaa pelkkä kumi miehuuteni päällä. Kai se ainakin tuulta ja viimaa pitää? Jotain hyötyä siitäkin on kai oltava, ei kai niitä muuten käytettäisi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Alasti. Mä en nää tuota lakapointtia yhtään, voihan niitä pestä. Ällömpää se niiden vermeiden ympärivuorokautinen hautominen on. hyh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Georgina kirjoitti:Mä en nää tuota lakapointtia yhtään, voihan niitä pestä. Ällömpää se niiden vermeiden ympärivuorokautinen hautominen on. hyh.
Peseksää lakanat joka päivä?

Takuulla on hygieenisempaa vaihtaa puhtaat kalsongit joka päivä, kuin maata alasti ja pestä lakanat vaikkapa viikon välein. Sehän se onkin kiva mennä nukkumaan lakanoille, joilla on nukuttu alasti pari viikkoa. Kuin laittaisi toisen likaiset kalsarit omaan jalkaansa..
Kid

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sinkkumatti kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Mä en nää tuota lakapointtia yhtään, voihan niitä pestä. Ällömpää se niiden vermeiden ympärivuorokautinen hautominen on. hyh.
Peseksää lakanat joka päivä?

Takuulla on hygieenisempaa vaihtaa puhtaat kalsongit joka päivä, kuin maata alasti ja pestä lakanat vaikkapa viikon välein.
Suihkunraikkaana sänkyyn?
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:Peseksää lakanat joka päivä?

Takuulla on hygieenisempaa vaihtaa puhtaat kalsongit joka päivä, kuin maata alasti ja pestä lakanat vaikkapa viikon välein.
En tiedä onko tässä eroa sukupuolella, mutta kyllä jos olisin nainen, niin en suostuisi menemään miehen petiin, jossa mies nukkuu aina alasti olkoon mies kuinka metroseksuaali tahansa.
Kid

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Kid »

silsakenraali™ kirjoitti:
En tiedä onko tässä eroa sukupuolella, mutta kyllä jos olisin nainen, niin en suostuisi menemään miehen petiin, jossa mies nukkuu aina alasti.
Entäs suhteessa? Jos nukkuisit itse alasti ja nainen ei suostuis tulee viekkuun sen takia?
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kid kirjoitti:Suihkunraikkaana sänkyyn?
Aamupissan jälkeenkin suihkun kautta takaisin sänkyyn?
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kid kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
En tiedä onko tässä eroa sukupuolella, mutta kyllä jos olisin nainen, niin en suostuisi menemään miehen petiin, jossa mies nukkuu aina alasti.
Entäs suhteessa? Jos nukkuisit itse alasti ja nainen ei suostuis tulee viekkuun sen takia?
En nuku alasti juuri hygieniasyistä.
bedlam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:En tiedä onko tässä eroa sukupuolella, mutta kyllä jos olisin nainen, niin en suostuisi menemään miehen petiin, jossa mies nukkuu aina alasti olkoon mies kuinka metroseksuaali tahansa.
Öö, entä jos nainen itsekin nukkuu alasti? Vaikka itse pitäisinkin housuja jalassani nukkuessani, tuskin alastoman naisen viereen nukkumaan mennessä käskisin laittaa kalsareita jalkaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 04.08.2006 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:En tiedä onko tässä eroa sukupuolella, mutta kyllä jos olisin nainen, niin en suostuisi menemään miehen petiin, jossa mies nukkuu aina alasti olkoon mies kuinka metroseksuaali tahansa.
Öö, entä jos nainen itsekin nukkuu alasti?
Nainen saa nukkua alasti ja on nukkunutkin - eri kiva niin - mutta itselleni sukupuoli tekee sen eron.
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 04.08.2006 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sinkkumatti kirjoitti:
Kid kirjoitti:Suihkunraikkaana sänkyyn?
Aamupissan jälkeenkin suihkun kautta takaisin sänkyyn?
No ehkä sen jälkeen vois kalsarit laittaa tai olla laittamatta.

Ja kait sä seksiäkin sängyssä harrastat. Vähän jos hiki tulee niin ootko sä heti vaihtamassa lakanoita vai onko sulla joku muovi alla spermankin takia?
bedlam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:Nainen saa nukkua alasti ja on nukkunutkin - eri kiva niin - mutta itselleni sukupuoli tekee sen eron.
No DAAH kun itse olet mies. Jos kuvittelen että olisin nainen, on silti vaikea kuvitella naivansa miehen kanssa. Urpo!
ninnithequeen

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitähän visvaa teidän vehkeistä öisin valuu litroittain, jos alasti nukkuminen on epähygienistä? *ei tajuu*
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Nainen saa nukkua alasti ja on nukkunutkin - eri kiva niin - mutta itselleni sukupuoli tekee sen eron.
No DAAH kun itse olet mies. Jos kuvittelen että olisin nainen, on silti vaikea kuvitella naivansa miehen kanssa. Urpo!
En tiedä sun ajatuksenjuoksua mutta etköhän ymmärtänyt pointtini, peelo!
Vastaa Viestiin