Nukutko alasti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Nukutko alasti?

Nukun alasti.
28
44%
Nukun pelkkä paita päällä.
1
2%
Nukun pelkät alushousut jalassa.
22
34%
Nukun sekä paidan että alushousujen kanssa.
6
9%
Käytän nukkuessani sukkia.
1
2%
En tiedä. Äiti pukee minut iltaisin.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 64

bedlam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:En tiedä sun ajatuksenjuoksua mutta etköhän ymmärtänyt pointtini, peelo!
No kyllä mä nyt sen verran ymmärrän, että silsakenraaliksi itseään kutsuvan lakanoihin en mielelläni astuisi, vaikka olisin minkälainen homopeelo. Mutta miten nukkuva mies on epähygieenisempi kuin nukkuva nainen?
Viimeksi muokannut bedlam, 04.08.2006 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:Mitähän visvaa teidän vehkeistä öisin valuu litroittain, jos alasti nukkuminen on epähygienistä? *ei tajuu*
Silsaa, Ninni litroittain avaruussilsaa!
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kid kirjoitti:Ja kait sä seksiäkin sängyssä harrastat. Vähän jos hiki tulee niin ootko sä heti vaihtamassa lakanoita vai onko sulla joku muovi alla spermankin takia?
Toki harrastan, mutta en mä kyllä piittaa pitää spermaisia kalsareitakaan, saati sitten nukkua viikon vanhojen spermaläikkien päällä.
ninnithequeen

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mitähän visvaa teidän vehkeistä öisin valuu litroittain, jos alasti nukkuminen on epähygienistä? *ei tajuu*
Silsaa, Ninni litroittain avaruussilsaa!
*painuu vaihtamaan eilen pestyt lakanat*
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:Mutta miten nukkuva mies on epähygieenisempi kuin nukkuva nainen?
Ois niin mukava antaa sulle tilastoja, mutta kun ei ole. Nukkumaseurakseen minut huoliva nainen harvemmin on niin likainen, että ei saisi alasti viereeni tulla. Ei muistu mieleen yhtään tilannetta. Ei kyse ole oikeastaan siitä, että kokisin itseni erityisen eritealttiiksi ihmiseksi, vaan siitä että huosut jalassa vaan on parempi vaihtoehto niin hygienisesti kuin mukavuudeltaan.

Kyllä mä pidän valtoimenaan lakanoita hierovaa mulkkua ja palleja epähygienisempina kuin paljasta pimppiä. Voin olla täysin väärässä. Jos joku on eri mieltä perustellusti, olen valmis harkitsemaan mielipiteeni muuttamista.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja nexie »

silsakenraali™ kirjoitti:
En tiedä onko tässä eroa sukupuolella, mutta kyllä jos olisin nainen, niin en suostuisi menemään miehen petiin, jossa mies nukkuu aina alasti olkoon mies kuinka metroseksuaali tahansa.
Jaa-a. Tämä nainen ainakin sekä nukkuu itse alasti että haluaa myös miehen viereensä luonnontilassa. Oonks mä niinku friikki vai?
Don't Panic!
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

nexie kirjoitti:Jaa-a. Tämä nainen ainakin sekä nukkuu itse alasti että haluaa myös miehen viereensä luonnontilassa. Oonks mä niinku friikki vai?
Kukin tavallaan. Mä vaan toimin toisin. Ei tämä asia ketään friikiksi tee.
Kid

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Kid »

nexie kirjoitti:
Jaa-a. Tämä nainen ainakin sekä nukkuu itse alasti että haluaa myös miehen viereensä luonnontilassa. Oonks mä niinku friikki vai?
Olet kuten minäkin. Kait tästä hoitoon jo joutais..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Jaa-a. Tämä nainen ainakin sekä nukkuu itse alasti että haluaa myös miehen viereensä luonnontilassa. Oonks mä niinku friikki vai?
Olet kuten minäkin. Kait tästä hoitoon jo joutais..
Mä tuun jonon jatkoksi..
The great club outshines the individual, always and forever.
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:Kyllä mä pidän valtoimenaan lakanoita hierovaa mulkkua ja palleja epähygienisempina kuin paljasta pimppiä.
Tjaa. entäs sit kun koukkaat kapakasta giltsin, joka on huppelissa pissinyt kyykkypissoja koko illan, eikä ole kertakaan päässyt pimpsaansa viruttamaan. Siitä sit paljas mirri vaan lakanoille.

Kummankos luulet olevan puhtaampi. Kikulin vai pipulin tuossa vaiheessa?
Dumari

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

En tajua mitä täällä hygieniasta taas vauhkotaan. Jos omasta mielestäni en ole puhdas, niin menen pesulle/suihkuun ennen nuqqumista. Lakanat vaihdan sitten kun ovat likaiset eli joko (isompien) seksileikkien jälkeen tai sitten muuten vaan parin viikon välein.

En ole havainnut tuheron tai kalun vaikuttavan lakanoiden puhtauteen sen enempää kuin ihon, tosin mitään tieteellisiä testejä en ole suorittanut.
Ja edelleen nukun boxerit jalassa oli se sitten epähygieenista munille tai naapurin mummolle.
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:Kummankos luulet olevan puhtaampi. Kikulin vai pipulin tuossa vaiheessa?
Siinä vaiheessa tuskin tulis asiaa mietittyä.

Aiempi kommenttini naisena miehen päästämisestä alasti viereen oli turhan jyrkästi aseteltu. Luin sen uudelleen ja joo, olihan tuo. Taisin nähdä perussuomalaisen, puutteellisella hygienialla varustetun juntin teidän naisten vieressä. En oikein mutustellut fiiliksiäni, vaan olin turhan hätäinen.

Sanotaanko, että suihku ennen sänkyyn menemistä ja hyvä perushygienia auttaa jo paljon.

Ehkä tämä koko kysymys on myös tottumisasia. Mulla on varmaan turhiakin ennakkoluuloja alasti nukkumisesta, ja siihen liittyvästä hygienian puutteesta, koska en ole sitä muutamaan poikkeusta lukuunottamatta tehnyt.
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:Siinä vaiheessa tuskin tulis asiaa mietittyä.
Vaikka se sanos sulle et, "nuole mua.."

No joo, kai mä olen sitten joku hygieniaintoilija..
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Siinä vaiheessa tuskin tulis asiaa mietittyä.
Vaikka se sanos sulle et, "nuole mua.."

No joo, kai mä olen sitten joku hygieniaintoilija..
Hygienia on muuten asia, joka herättää yleensä paljon keskustelua. Tällä saralla ihmiset poikkeavat toisistaan välillä melkoisesti, ja usein niin, ettei poikkeamat ole kovin loogisia. Joku ei voi tarttua vaikkapa bussin pylvääseen, vaikka harjaa hampaansa kerran viikossa.

Aiheesta tuli mieleeni yhden naisen kommentti, että: "Ei ole mitään niin pahaa kuin kusinen mulkku."
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja nexie »

silsakenraali™ kirjoitti:
Sanotaanko, että suihku ennen sänkyyn menemistä ja hyvä perushygienia auttaa jo paljon.
No mutta entäs sen seksin kanssa sitten? Vaihdatko lakanoita vaikka yön silmässä, jos elämännesteitä on valunut ympäriinsä? Patistatko naisesi suihkuun ja pukeutumaan heti aktin jälkeen? Entä miten itse toimit/toimisit?

Ajatella nyt, spermaa, hikeä ja ties mitä epähygieenistä :roll:
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:Aiheesta tuli mieleeni yhden naisen kommentti, että: "Ei ole mitään niin pahaa kuin kusinen mulkku."
Se ei ole sitten tainnut käydä nenä edellä kenenkään naisen haruksissa. :P
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

nexie kirjoitti:No mutta entäs sen seksin kanssa sitten? Vaihdatko lakanoita vaikka yön silmässä, jos elämännesteitä on valunut ympäriinsä? Patistatko naisesi suihkuun ja pukeutumaan heti aktin jälkeen? Entä miten itse toimit/toimisit?

Ajatella nyt, spermaa, hikeä ja ties mitä epähygieenistä :roll:
Mä rinnastan tämän kalsarit päällä nukkumisen yleiseen lakanoiden puhtaanapitoon, esim. siihen, että ulkovaatteissa ei mielellään vuodevaatteille mennä.

Pano- yms. tahrat ovat pestävissä myöhemmin, lähinnä silloin kuin alkavat häiritä silmää ja tuntoaistia. Joskus veritahran tultua olen kyllä yhteistuumin vaihtanut lakanat joskus jopa samana iltana.

Suihkuun tai mihinkään muuhun en muista aktin jälkeen ketään patistaneeni. Tämä alasti miehen nukkuminen nyt vaan on itselläni hygieniakysymyksistä se, joka on myös tunnepuolen juttu. Ei varmaan samassa linjassa kaikkiin muihin hygienia-asioihin. Näitä on monella, kuten jo totesin.
silsakenraali™

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:Se ei ole sitten tainnut käydä nenä edellä kenenkään naisen haruksissa. :P
Tai sitten se oli joku telaketjufeministi :D
MarthaFocker

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Miehen pitää nukkua boksereissa, koska en halua kikkeliä pyllyvakooni kun parkkeeraan pyllyn lusikka-asentoon.

Mutta yksinään sitä tietty nukuttua tulee, niin silloin alasti tai niissä vaatteissa, joissa on sammunut. Yöasuja en omista.
slam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja slam »

viime yön taisin nukkua nämä samat roinat päällä, jotka ovat nytkin yllä..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

MarthaFocker kirjoitti:Miehen pitää nukkua boksereissa, koska en halua kikkeliä pyllyvakooni kun parkkeeraan pyllyn lusikka-asentoon.
Toisinaan se kikkeli pyllyvaossa saattaa tuntua jopa mukavalta. Housut pois vaan :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
bedlam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

slam kirjoitti:viime yön taisin nukkua nämä samat roinat päällä, jotka ovat nytkin yllä..
Yyh. Ei voi.

edit: pikkupienessä lähtee näemmä kaikkein turhimmat parin sanan viestit. edit2: enhän mä voi olla pikkupienessä vielä kahdesta lonkerosta. edit3: no nyt tästä tuli vähän pidempi viesti.
slam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja slam »

nukun ylä :roll: sti
MarthaFocker

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

KisSandra kirjoitti:
Toisinaan se kikkeli pyllyvaossa saattaa tuntua jopa mukavalta. Housut pois vaan :)
Pervo.
bedlam

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

slam kirjoitti:nukun ylä :roll: sti
Mä nukun tavallisesti ihan vaan pie :arrow: :idea: tlsti.
Vastaa Viestiin