Mallikas maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ostin pörinätuulettimen itseni ja kissojen iloksi. Kaupoista oli kaikki normaalit inhimillisen hintaiset pöytätuulettimet loppu, joten ostin kunnon lattiamallin. Kyllä nyt tuulee!

Tuuletin oli tietenkin osina laatikossa, joten jouduin rakkaan ystäväni Leathermanin kanssa kasaamaan sen illan ratoksi. Kokoamisohjeet olivat kyllä selvästi jostain toisesta tuulettimesta ja jouduin hoitamaan homman ihan maalaisjärjellä. Kyllä mä oikeasti tarvitsisin miehen näitä kokoamishommia varten. En tekemään niitä mun puolesta, vaan ihailemaan miten näppärästi mä hoidan ne itse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
DeliriumTremens

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Sinkkumatti kirjoitti:Ihanan suloisen lämmintä, ja porukka viitsii valittaa. Ootte te kans perkele kummaa sakkia. Just sopivat kelit, jotka voisivat mun puolesta olla ympärivuoden samanlaiset.
Kyllä mun puolesta nää aurinkoiset ja kuumat ilmat saa jatkua, mutta semmoinen raikastava ukkonen täksi yöksi KIITOS!!!

On ihan tuskaa olla pienessä yksiössä, jossa ikkunat ei aukea kunnolla ja ne ikkunat on vielä etelään, että varmasti paahtaa sisälle koko päivän...

Tietty ilmaisia tuulettimia tai rahaa otetaan vastaan...
swirl

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kuuma, hiki ja väsymys... Loistava viikonloppu takana. Tool \0/
slam

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

mallikasta maanantaita. Kesätyöntekijät oli taas vihanneskärryt jättäneet tekemättä ja rekkamiehet juoksi ylimääräistä.

16h täyttyi ja vissiin tunti enemmänkin. noh, maksetaanpahan ylityöt ja täydellä kuormalla lähdin kierrokselle. Kait rekkayhtiö kiitollinen on kuormasta, jota ei pitäisi edes olla eli rahaahan siitä vain tulloo...
segma

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Örr. Vähän stressaavaa tämä työssäolo, kun päivät on järjestään 8-21 -mittaisia. Vaan pakko on, että voi elää ensi vuoden. :I
tonttu

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kuumuutta ja siitä seuraavaa vitutusta on ollu täälläkin havaittavissa tänään. Mutta, hyllyt saatu vihdoin viimein kaappiin ja vaatteet jätesäkeistä kaappiin. Tykkään.

Kohta iltapalaa ja sitten nukkumaan.
Sinkkumatti

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Nyt kyllä muuten juopotuttas miestä.. ja vähä panettaskin.. hmm..
ElanorRaven

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hitto kun on hyvä olo! Palauduin justiinsa bodypumpista, siinä on laji kuin luotu minua varten! Jos vaikka pikkuhiljaa pääsisi löllömahasta eroon :P

Huomenna on vapaapäivä. Mikä kaunis sana. Perjantaina palkkapäivä, lauantaina Linnanmäki-päivä. Ja niin päin pois. Tällä hetkellä elämä edes jollain tasolla hymyilee, vaikka olenkin ihan hukassa :)
ElanorRaven

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Äh. Nyt mulla on tylsää.
Elukka

Re: Mallikas maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sinkkumatti kirjoitti:Ihanan suloisen lämmintä,
Liian :9mm: :evil: :axe: kuumapas, perkele! [1]
Vastaa Viestiin