Oletko hyvää seuraa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

No miten on?

Olen kiehtovampi kuin meikkaava mies Neumann, himokkaat turkulaiset ikäneidot ja Mikko Alatalon märät unet yhteensä.
11
38%
Olen kiinnostava niiden silmissä, joiden olisi ehdottomasti kannattanut hankkia perhe-elämä silloin kun siihen vielä oli mahdollisuus.
5
17%
Olen henkinen paksusuoliavanne enkä tällä kertaa halua vastata.
13
45%
 
Ääniä yhteensä: 29

Pehmis

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

safi kirjoitti:Jumalauta ei voi tytöllä enää pää paljon tyhjempää humista. Mä en yleensä oo edes kovin väkivaltainen, mutta sinun päätäsi voisin jopa hakata seinään, jos sitä järkeä sillä sinne tulis hiukan lisää!
Tän viestin oli ilmeisesti tarkoitus osoittaa oman aivotoimintasi korkea ja laadukas taso verrattuna viestin vastaanottajaan? Vaiko vain esittää huolestuneisuutesi em. huminan aiheuttamista kuulemisvaikeuksista? Kuullostaa aika mielenkiintoiselta tuo ehdottamasi hoitomuoto, oletko saavuttanut oman, ilmeisesti täydemmän (?) pääsi vastaavalla menetelmällä? Auttoiko se huminaan?
Sinkkumatti

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti: Mä en yleensä oo edes kovin väkivaltainen, mutta sinun päätäsi voisin jopa hakata seinään, jos sitä järkeä sillä sinne tulis hiukan lisää!
Wannabe - numba?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bliss kirjoitti:Olen hyvää seuraa, paitsi älyllisesti heikkolahjaisten mielestä.
Älyllinen heikkolahjaisuuteni hauskuuttaa muita, joten olen hyvää seuraa. Luulen että ne nauravat kanssani, mutta ne nauravatkin minulle ;)
Prepare for the worstest.
Yönmustaritari

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

-Superior- kirjoitti:Minua luonnehdittiin tänään ilmaisulla "uutis-arvi". Olenko ainoa? Eikö sinustakaan pidetä? Ovatko saksalaiset poliisisarjat kiinnostavia? Siis jos vaihtoehtona olet sinä seuramiehenä.

Itse olen seuranaisena tasoa poliisikoira Rex, enkä kyllä kiinnosta ketään A-Studiossakaan. Miten sinulla?
Minä varmaan olen, koska kovissa tumuissa pyrin heittämään kuperkeikkaa ja/tai kävelemään käsilläni. Alustasta ja ympäristöstä riippumatta ja sikälimikäli kukaan ei k.o juopponyrkkeilyssä loukkaannu on tulos yleensä, tavalla tai toisella hilpeyttä herättävä.

Selvinpäin tuskin ei katse nouse maasta eikä kädet lähde taskuista.

Ehkä voidaans sanoa, että semi-seuramies, joka soitetaan paikalle radiosta ei tule sirkusta ja tuo omat viinat tullessaan.
Yönmustaritari

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Bliss kirjoitti:Olen hyvää seuraa, paitsi älyllisesti heikkolahjaisten mielestä.
Joops. Vihaan sua jo nyt.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pehmis kirjoitti: Löytäisinpä mäkin mun sisäisen uutistenlukijan.
No löysit jo säätyttösi, eikö elämässä riitä mikään? :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ihan yhtä hyvää seuraa kuin Instrumentariumin myymät aasi-kuumavesipullot. Ei puhu paljon ja lämmittää, jos vain on vielä hengissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen ihan *itun hyvää seuraa ainakin itelleni. Ja sehän riittää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan kuin nyrkki perseessä, poikittain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja safi »

Pehmis kirjoitti: Tän viestin oli ilmeisesti tarkoitus osoittaa oman aivotoimintasi korkea ja laadukas taso verrattuna viestin vastaanottajaan?
Ei pikkutik..öh tixuliini. Viestin tarkoitus oli ainoastaan herätellä palstan pahin PissaLiisa huomaamaan, että häntä pidetään tyhmänä bimbona.
Se näyttää (ehkä hetkellisesti) jopa onnistuneen, koska hänen viimeinen viestinsä ei saanut minussa välittömästi aikaan tarvetta ravistella sinne nuppiin uusia ajatuksia.
safi

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti:Wannabe - numba?
No jotain rajaa tähänkin touhuun.
segma

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja segma »

Minä en tiedä. Riippuu niin paljon vastapuolesta. Toiset tykkää kun niille puhutaan, toiset tykkää kun ei olla koko aika suuna päänä omia mielipiteitä tunkemassa suusta ja silmistä sisään - korvien lisäksi.

Seurassa mulla on sellainen balansointitaipumus. Jos joku on minua hiljaisempi ja ujompi, niin pyrin kompensoimaan sitä puhumalla itse paljon ja kyselemällä kaikenlaista. Jos toinen taas on puheliaampaa sorttia, niin minä olen sitten se, jolta kysellään ja joka vastailee.
silsakenraali™

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

segma kirjoitti:Seurassa mulla on sellainen balansointitaipumus. Jos joku on minua hiljaisempi ja ujompi, niin pyrin kompensoimaan sitä puhumalla itse paljon ja kyselemällä kaikenlaista. Jos toinen taas on puheliaampaa sorttia, niin minä olen sitten se, jolta kysellään ja joka vastailee.
Itse toimin samoin. Kuitenkin sosiaalisesti vaativana en viihdy kauaa tuppisuiden seurassa. Mua alkaa ahdistamaan helposti hiljaisuus. Tuppisuus jättää mut kylmäksi, kosketuspinta puuttuu. Kai mä sit olen aika puhelias.
Pehmis

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

safi kirjoitti:Ei pikkutik..öh tixuliini. Viestin tarkoitus oli ainoastaan herätellä palstan pahin PissaLiisa huomaamaan, että häntä pidetään tyhmänä bimbona.
Miten jalo tarkoitus, häkellyin!? Mikä sinut näin messiaaniseen tehtävään kannusti? Ja juu, mä olen tikku-ukko, mutta tiedätkös, mua ei haittaa se lainkaan. Pitäisi ilmeisesti haitata? Hitto, kun rasittava itsetyytyväisyyteni senkun kasvaa päivä päivältä. Odotan ilolla sitä päivää, jolloin siirrät kansansivistystehtäväsi minun persoonani suuntaan, tässä on selvästi kasvun paikkoja edessä! 8)

Ps. Pms ei sitten ole mikään selitys.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

safi kirjoitti:Viestin tarkoitus oli ainoastaan herätellä palstan pahin PissaLiisa huomaamaan, että häntä pidetään tyhmänä bimbona.
Se näyttää (ehkä hetkellisesti) jopa onnistuneen, koska hänen viimeinen viestinsä ei saanut minussa välittömästi aikaan tarvetta ravistella sinne nuppiin uusia ajatuksia.
Uuh, who´s talking?

Kenenkäs postilaatikkoa sä oot täällä oikeen keikutellu? Kerro toki lisää! YV rulespopOk!1

Aijai, nyt tais mennä pissa ihan sun omaan housuun.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Joo, meni se.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin