Oletko hyvää seuraa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

No miten on?

Olen kiehtovampi kuin meikkaava mies Neumann, himokkaat turkulaiset ikäneidot ja Mikko Alatalon märät unet yhteensä.
11
38%
Olen kiinnostava niiden silmissä, joiden olisi ehdottomasti kannattanut hankkia perhe-elämä silloin kun siihen vielä oli mahdollisuus.
5
17%
Olen henkinen paksusuoliavanne enkä tällä kertaa halua vastata.
13
45%
 
Ääniä yhteensä: 29

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Minua luonnehdittiin tänään ilmaisulla "uutis-arvi". Olenko ainoa? Eikö sinustakaan pidetä? Ovatko saksalaiset poliisisarjat kiinnostavia? Siis jos vaihtoehtona olet sinä seuramiehenä.

Itse olen seuranaisena tasoa poliisikoira Rex, enkä kyllä kiinnosta ketään A-Studiossakaan. Miten sinulla?
Sudenhenki

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

-Superior- kirjoitti:Minua luonnehdittiin tänään ilmaisulla "uutis-arvi". Olenko ainoa? Eikö sinustakaan pidetä? Ovatko saksalaiset poliisisarjat kiinnostavia? Siis jos vaihtoehtona olet sinä seuramiehenä.

Itse olen seuranaisena tasoa poliisikoira Rex, enkä kyllä kiinnosta ketään A-Studiossakaan. Miten sinulla?
Jos seurassa on "uusia tyyppejä", niin minusta he eivät yleensä pidä. Ne, jotka ovat seuraani enemmänkin kestäneet, saavat päättää itse.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mitäpä sitä vaatimattomaksi tekeytymään. Olen niin hyvää seuraa, ettei tosikaan. Wattu miten hyvää seuraa sitä voikaan olla, ihan itseänikin hirvittää.
Paras päivä ikinä.
Bliss

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen hyvää seuraa, paitsi älyllisesti heikkolahjaisten mielestä.
Leila

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Välillä tuntuu, että olen yhtä haluttua seuraa kuin jalkasilsa. Onneksi tykkään olla yksin.
PerttiMakimaa

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Yleensä uudet tuttavuudet (varsinkin naiset) pitävät minua alussa hieman tylynä kunnes oppivat tuntemaan. Olen usealtakin myöhemmin hyvältä ystävältä kuullut tällaisen analyysin jälkikäteen.

Pidän kai luontaisesti hieman etäisyyttä tuntemattomiin.

Mitä ketjun aloittajaan tulee niin hän tuntuu pohdiskelevan asioita syvällisemmin. Jos se ei joillekin kelpaa niin so be it.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Mä olen loistavaa seuraa. Kyllä mä tiedän. Kukaan ei nauti mun seurasta niin kuin mä.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen henkinen paksusuoliavanne ja sen mukaista seuraa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä olen joko todella hyvää tai todella huonoa seuraa. osa pitää ja osaa vituttaa perusteellisesti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Pehmis

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Mä olen henkinen umpisuolentukos - lähiympäristön suolistossa. Aiheutan mahakipua, hampaiden kiristelyä, kouristuksia ja rytmikästä lantion liikettä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mä oon niin hyvää seuraa, jottei oma kalenteri ees riitä aikatauluihin, joista pitäs riittää muillekin.

Pyh! Tosin, ei ees hetkauta suuntaan tahi toiseen.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elukka

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pallotin kolmosvaihtoehdon, koska optio "Olen Näkymätön mies, kiitos ja anteeksi..." puuttui.
Pehmis

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

-Superior- kirjoitti:Minua luonnehdittiin tänään ilmaisulla "uutis-arvi". Olenko ainoa? Eikö sinustakaan pidetä?
Tästä vielä sen verran, että Arvi Lindhän on ylettömän suosittu. Otitkohan kohteliaisuuden ihan oikein vastaan? Löytäisinpä mäkin mun sisäisen uutistenlukijan.
safi

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja safi »

syttiK kirjoitti:Mä oon niin hyvää seuraa, jottei oma kalenteri ees riitä aikatauluihin, joista pitäs riittää muillekin.

Pyh! Tosin, ei ees hetkauta suuntaan tahi toiseen.
Juu ei varmasti hetkauta. Mun on kyllä hyvn vaikea uskoa, että kukaan edes vapaaehtoisesti kykenisi viettämään sun seurassa 5 minuuttia kauempaa, ilman että alkaisi repä tukkaa päästään. Jumalauta ei voi tytöllä enää pää paljon tyhjempää humista. Mä en yleensä oo edes kovin väkivaltainen, mutta sinun päätäsi voisin jopa hakata seinään, jos sitä järkeä sillä sinne tulis hiukan lisää!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

safi kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Mä oon niin hyvää seuraa, jottei oma kalenteri ees riitä aikatauluihin, joista pitäs riittää muillekin.

Pyh! Tosin, ei ees hetkauta suuntaan tahi toiseen.
Juu ei varmasti hetkauta. Mun on kyllä hyvn vaikea uskoa, että kukaan edes vapaaehtoisesti kykenisi viettämään sun seurassa 5 minuuttia kauempaa, ilman että alkaisi repä tukkaa päästään. Jumalauta ei voi tytöllä enää pää paljon tyhjempää humista. Mä en yleensä oo edes kovin väkivaltainen, mutta sinun päätäsi voisin jopa hakata seinään, jos sitä järkeä sillä sinne tulis hiukan lisää!
Samat sulle! puspuss!

Rrrriiide on! Ihhahhaa! Hyvä että hepat ees tykkää. Nuuh!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
silsakenraali™

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Olen joo, mutta mulla on aika alhainen miellyttämisen tarve, joten voi musta saada töykeänkin kuvan, mutta silloin voi syyttää vain itseään.
safi

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja safi »

syttiK kirjoitti: Samat sulle! puspuss!

Rrrriiide on! Ihhahhaa! Hyvä että hepat ees tykkää. Nuuh!
Todellinen järjenjättiläinen...minä haukun tyhmäksi, niin mistä tää bimbo puhuu. Mun työstä, noh aina ei voi voittaa!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Taidan olla henkinen Mikko Alatalon koolonin limakalvotulehdus. Mutta mulla ei ole sinisävyisiä silmälaseja eikä Poppalooraa, puhuvaa autoa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

safi kirjoitti:
syttiK kirjoitti: Samat sulle! puspuss!

Rrrriiide on! Ihhahhaa! Hyvä että hepat ees tykkää. Nuuh!
Todellinen järjenjättiläinen...minä haukun tyhmäksi, niin mistä tää bimbo puhuu. Mun työstä, noh aina ei voi voittaa!
Muna tekis sulle hyvää. Tais jäädä MIITIT sultaKIN väliin. Nyyh, itke vähä lisää. /ignore
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
safi

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja safi »

syttiK kirjoitti: Muna tekis sulle hyvää. Tais jäädä MIITIT sultaKIN väliin. Nyyh, itke vähä lisää. /ignore
No nyt tää alkaa mennä mielenkiintoiseks. Kerro ihmeessä lisää... mä odotan ihan henkeä pidätellen.
tonttu

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

par-sky kirjoitti:mä olen joko todella hyvää tai todella huonoa seuraa. osa pitää ja osaa vituttaa perusteellisesti.
Tähän vois laittaa tämmösen: :komp:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

safi kirjoitti:
syttiK kirjoitti: Muna tekis sulle hyvää. Tais jäädä MIITIT sultaKIN väliin. Nyyh, itke vähä lisää. /ignore
No nyt tää alkaa mennä mielenkiintoiseks. Kerro ihmeessä lisää... mä odotan ihan henkeä pidätellen.
Varo ettei paita repee.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
tonttu

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sudenhenki kirjoitti:Ne, jotka ovat seuraani enemmänkin kestäneet, saavat päättää itse.
Sie olet ihan loistoseuraa!
Geetzu

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olen melko huomaamatonta seuraa? Ehkä. Jotkut uudet saattavat pitää tylynä kun hissuilen, tykkään seurata vierestä enkä suin päin tunge läppineni keskusteluihin. Joskus olin ihan superhyvää seuraa, halusin kaikki ympärilleni ja kaikki myös viihtyivät. Nyt elän mielummin pusikossa. Täältäkin voi antaa huonon kuvan.
RuNkkuTonttu

Re: Oletko hyvää seuraa?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

syttiK kirjoitti:
safi kirjoitti:
syttiK kirjoitti: Muna tekis sulle hyvää. Tais jäädä MIITIT sultaKIN väliin. Nyyh, itke vähä lisää. /ignore
No nyt tää alkaa mennä mielenkiintoiseks. Kerro ihmeessä lisää... mä odotan ihan henkeä pidätellen.
Varo ettei paita repee.
Kissatappelu?

Pitäisi lukea kai enemmän tätä palstaa, jotta pääsisin perille näistä tapahtumista paremmin.
Vastaa Viestiin