Töllikäs tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli lösähtää jonkun naisihmisen viereen nukkumaan, mutta kun se ei taida olla mahdollista niin kaadan hiukan c-vitamiinia naamaan aka kalsarikännit ilman kalsareita sinkkuelämää katsellen. Pystyyköhän tästä enää alemmas tippumaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Illan TV-tarjonta aika pitkälti katseltu, nukkumattia odotellessa idlailen koneella.
Miten niin?! Sieltähän tulee Seksigurut!
Jii-haa! :P
...täällä mitään guruja tarvita, ilmastointilaite korkeintaan. :mrgreen:
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Joku sais kanssa tulla mun viereen nukkumaan. Mulla on hellyydenkipeyskohtaus. Sinkkuelämän haittapuolia :P
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli lösähtää jonkun naisihmisen viereen nukkumaan
ElanorRaven kirjoitti:Joku sais kanssa tulla mun viereen nukkumaan.
Ratkaisu lienee ilmeinen. :P
RuNkkuTonttu

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kaipa sitä tässä baariin lähdetään. Sain jopa houkuteltua yhden kaverin mukaan "parille" Saa nähdä kuinka käy! Mutta, jos joku muu lähtee liikenteeseen niin Roksissa nähdään!

Olisi kiva kyllä Kitinäläisiä nähdä? Pitäisikö yrittää jotain miittiä? Jos kerrankin avaisi itse miitti ketjun?
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elukka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli lösähtää jonkun naisihmisen viereen nukkumaan
ElanorRaven kirjoitti:Joku sais kanssa tulla mun viereen nukkumaan.
Ratkaisu lienee ilmeinen. :P
Bluntlyllä ei ole pitkää tukkaa! Daa-ah!
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli lösähtää jonkun naisihmisen viereen nukkumaan
ElanorRaven kirjoitti:Joku sais kanssa tulla mun viereen nukkumaan.
Ratkaisu lienee ilmeinen. :P
Bluntlyllä ei ole pitkää tukkaa! Daa-ah!
Ihme nirsoilua. Kun kerrankin yrittää toisia auttaa niin sitte ei kelpaa mikkään. Hrmph. :leuhka:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli lösähtää jonkun naisihmisen viereen nukkumaan
ElanorRaven kirjoitti:Joku sais kanssa tulla mun viereen nukkumaan.
Ratkaisu lienee ilmeinen. :P
Bluntlyllä ei ole pitkää tukkaa! Daa-ah!
Tässä se taas nähdään. Vaatimuksia vaatimusten perään.. Milloin pitää olla pitkä tukka, lyhyt tukka, yli 185 cm pitkä tukka, pieni tukka, tumma tukka, hyväntuoksuinen tukka.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:yli 185 cm pitkä tukka
Tuo olisi jo liikaa vaadittu!
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No on kyllä nirsoamista. Hieromaan kuitenkin kelpaisi kyllä liehulettiä omistamaton! Bluntlyn täytynee siis mennä hieromaan Elanoria yön ajaksi, tosin ei pahalta moinenkaan tehtävänanto kuulostaisi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:yli 185 cm pitkä tukka
Tuo olisi jo liikaa vaadittu!
Puuttuu vielä paljon maailmanennätystukasta, muistaakseni. Näin muuten eilen ihan mielettömän pitkän miehen, sanoisin että oli 2,5 metriä pitkä, mutta koska arvelen sen olevan mahdotonta, sanon, että mies oli 2,30 pitkä. Helkkari, yhdessä miehessä oli ainekset kahteen söpöön pikku-ukkoon. Mitä tuhlausta.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:No on kyllä nirsoamista.
Itse asiassa olen kokemuksen myötä huomannut, että ne pitkätukat on aika epäluotettavia ja häijyjä heppuja. Pitäisiköhän vähän löysätä vaatimuksia?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No on kyllä nirsoamista.
Itse asiassa olen kokemuksen myötä huomannut, että ne pitkätukat on aika epäluotettavia ja häijyjä heppuja. Pitäisiköhän vähän löysätä vaatimuksia?
Ei sun välttämättä edes tarvitse. Sulle tulee varmaan ihan itsestään kalju mies -kausi ja sitten sen jälkeen tavallinen lyhyt tukka -kausi, kunnes pääset henkisen kehittymisen tiellä sinne asti, että mikä tahansa edellisistä on pop.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No on kyllä nirsoamista.
Itse asiassa olen kokemuksen myötä huomannut, että ne pitkätukat on aika epäluotettavia ja häijyjä heppuja. Pitäisiköhän vähän löysätä vaatimuksia?
Ei sun välttämättä edes tarvitse. Sulle tulee varmaan ihan itsestään kalju mies -kausi ja sitten sen jälkeen tavallinen lyhyt tukka -kausi, kunnes pääset henkisen kehittymisen tiellä sinne asti, että mikä tahansa edellisistä on pop.
On se ollut aika jännää viime aikoina huomata, että olen saattanut hinkua ihan sellaisia "tavallisia" miehiäkin! Kuumetta tai joku huolestuttava kuumehouretauti? Tai sitten sitä henkistä kehitystä.
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Itse kyllä tässä mietiskelin, että oma henkinen kehitykseni taisi loppua suunnilleen niillä paikkeilla kun leikkautin lettini. Epäilenkin, että suuri osa aivokapasiteetistani oli siirtynyt moshatessa hiuksiini, jotka sitten jäivät parturin lattioille.
Viimeksi muokannut bedlam, 11.07.2006 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Itse kyllä tässä mietiskelin, että oma henkinen kehitykseni taisi loppua suunnilleen niillä paikkeilla kun leikkautin lettini. Epäilen, että suuri osa aivokapasiteetistani oli valahtanut moshatessa hiuksiini, jotka sitten jäivät parturin lattioille.
Tuon takia suhtaudunkin niin epäilevästi lyhythiuksisiin miehiin.
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Tuon takia suhtaudunkin niin epäilevästi lyhythiuksisiin miehiin.
Heiluttelin muuten päätäni ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sunnuntain Toolin keikalla ja aamulla herätessäni oli todella väsynyt olo ja pääni ei millään meinannut toimia. Tässä nyt on pakko olla jotain perää, väitöskirjan paikka.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Tuon takia suhtaudunkin niin epäilevästi lyhythiuksisiin miehiin.
Heiluttelin muuten päätäni ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sunnuntain Toolin keikalla ja aamulla herätessäni oli todella väsynyt olo ja pääni ei millään meinannut toimia. Tässä nyt on pakko olla jotain perää, väitöskirjan paikka.
Hitsi, ehkä mun pitää kuitenkin jäädä tonne yliopistolle, vaihtaa vaan alaa. Olisi väitöskirjan aihe valmiina.
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Tuon takia suhtaudunkin niin epäilevästi lyhythiuksisiin miehiin.
Heiluttelin muuten päätäni ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sunnuntain Toolin keikalla ja aamulla herätessäni oli todella väsynyt olo ja pääni ei millään meinannut toimia. Tässä nyt on pakko olla jotain perää, väitöskirjan paikka.
Hitsi, ehkä mun pitää kuitenkin jäädä tonne yliopistolle, vaihtaa vaan alaa. Olisi väitöskirjan aihe valmiina.
Okei, no mutta jos nyt sitten alat vääntää väitöskirjaa aiheesta: "Päätä heiluttaessa osa aivotoiminnoista siirtyy hiuksiin", älä kuitenkaan mainitse minua idean innoittajana. Olen niin vaatimaton, että siirrän kaiken kunnian löydöstä sinulle!
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukkokulta ilmoitti olevansa jo matkalla kotiin, ihme juttu. No soppa liedelle, herkkuleivät sipulilla, juustolla, meetvurstilla ja jalapenoilla tein jo jääkaappiin valmiiksi.
Luulis mammalle heruvan tänään :twisted:
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Okei, no mutta jos nyt sitten alat vääntää väitöskirjaa aiheesta: "Päätä heiluttaessa osa aivotoiminnoista siirtyy hiuksiin", älä kuitenkaan mainitse minua idean innoittajana. Olen niin vaatimaton, että siirrän kaiken kunnian löydöstä sinulle!
Niin justiinsa, naureskelet vaan kun piipaa-auto tulee ja kiltit sedät vie minut pehmeään huoneeseen lekottelemaan.
1108

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

DeliriumTremens kirjoitti:Ragnarok rulettaa
Jaa tämä Ragnarok?
Kuva

No joo... Luotan enemmän niihin bändeihin mistä tämäkin musiikkinsa ammentaa, olen niin paikoilleni jämähtänyt kalkkis.

Carpathian Forest on tuon jo tehnyt huomattavasti paremmin(huonommin). ja musiikillisesti Dark Throne, Satyricon (vanha tuotanto), Marduk ja Behemoth (vahna tuotanto) hoitaa homman kotiin paljon laadukkaammin.
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

1108 kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:Ragnarok rulettaa
Jaa tämä Ragnarok?
Kuva

No joo... Luotan enemmän niihin bändeihin mistä tämäkin musiikkinsa ammentaa, olen niin paikoilleni jämähtänyt kalkkis.

Carpathian Forest on tuon jo tehnyt huomattavasti paremmin(huonommin). ja musiikillisesti Dark Throne, Satyricon (vanha tuotanto), Marduk ja Behemoth (vahna tuotanto) hoitaa homman kotiin paljon laadukkaammin.
juu ei tuo ragnarok :) peli ragnarok!!! xD

satyricon- NAM!!!
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Niin justiinsa, naureskelet vaan kun piipaa-auto tulee ja kiltit sedät vie minut pehmeään huoneeseen lekottelemaan.
Näin voi tietty käydä, mutta vain lyhyttukkaiset tohtorit voivat olla niin hölmöjä etteivät usko tuota teoriaa!

Mutta nyt nukuksimaan, tavoitteena herätä kun viisari on kiertänyt täyden ympyrän. Siis toivottavasti tuo lyhkäisin viisari.
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä on ihan selvästi uusi ePari :jouden:

Mutta mitä siihen sanoo Sudenhenki :o
Vastaa Viestiin