Töllikäs tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Re´kka asioita:

Terminaalissa, josta kamat kerään on asiat, niin sekaisin, että YLITÖITÄ saattaa olla luvassa pitkälle jakoselle...

Sellainen paikka kanssa, jossa rekkamiehet lähes tekevät "ison osan töistä" ja samalla kuskavat roinaa. :lol:

noh, en ole läskiä vielä jaksanut alkaa lemppaamaan, mutta yöllä on tehnyt kaksi kertaa mieli alkaa keräämään kauppojen vihanneksia ja viedä ne poies... kun näillä on ylityökielto ja tulevat töhinkin vasta aamulla...

Hommat seilaa jäljessä ja lujaa... Pikku pomot raivoaa ja rekkamiehet lepää terminaalissa ja palkka juoksee. Yksi kaveri nukkui tänä aamuna, kun vein oman satsini poies... :lol:
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hmm... vois vetää tirsat kun tuntuu ett leuat repee kohta...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kid kirjoitti:Odotan huomista, että saan sen kaunokaisen kotiin.
Mä sain kesäjopon, joka taittuu vielä rungosta kahtia. Ilosempaa maalia se vielä tosin kaipaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Kid

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

syttiK kirjoitti:
Kid kirjoitti:Odotan huomista, että saan sen kaunokaisen kotiin.
Mä sain kesäjopon, joka taittuu vielä rungosta kahtia. Ilosempaa maalia se vielä tosin kaipaa.
Uuh, jopo on mulla haaveena. Ehkä vielä joskus.

Mun Helmi (annoin jo mopolle nimen) on tällä hetkellä vielä sininen, mutta kun en suuremmin väristä pidä, niin ajattelin sen maalata. Viininpunanen ois pop.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kid kirjoitti:Uuh, jopo on mulla haaveena. Ehkä vielä joskus.

Mun Helmi (annoin jo mopolle nimen) on tällä hetkellä vielä sininen, mutta kun en suuremmin väristä pidä, niin ajattelin sen maalata. Viininpunanen ois pop.
Mä aattelin maalata omani räikeen vihreäksi tai kunnon keltaseks. Saa sii ny. Toki se tarttee siihen jonku kivan kuvanki, ihana askarrellapaskarrella pikkusapluunoita. 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mitäköhän seuraavaksi...
Sinkkumatti

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Onpas muuten kiva olla pienissä pieruissa. Muutaman tunnin fillarilenkki vei hietsuun-töölöön-ruoholahteen-ytimeen-krunikkaan-kallioon-töölöön- hietsuun-munkan rantaa ja nyt kotiin. Ei tullu Runkkistakaan vastaan, vaik kuin yritin bongata päiväkänniseuraa.

Kallio on muuten karu mesta terassifillaristille. -Liikaa ylämäkiä. Puuuh.
Kid

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kohta se on töipäivä ohi ja täytyy lähtee kodin antsaan helmalakanaostoksille. Ja misterille pitäs jostain löytää housut...mut sillä on niin pirun kallis maku :roll:
Mä olen ollut vähän huonolla tuulella koko päivän..voi kun se veis mut ulos syömään. Mä himoitsen lihaa!
Dumari

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lähen rantsuun tuulettuu.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jos joisi teetä ja söisi pari voileipää. sen jälkeen voisi istua pari tuntia netissä ja miettiä miten tyhmä ihminen voi olla.
Sinkkumatti

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Dumari kirjoitti:Lähen rantsuun tuulettuu.
Mjulkku. Mikset sä äsken siellä ollut.
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pesin juuri keittiön kaapit, laitoin parvekkeen kuukahtaneitten orvokkejen tilalle syysastereita, yhden ruukkuruusun, ja etupihallekin ruusuja. Ja pyykkäsin. Teen siis mitä vain ettei tarvitsisi alkaa imuroimaan :tiistai:
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pitkästä aikaa tuli laitettua oikein ruokaa. Siskonmaggarazoppa on hyvää. :P
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tunteeko kukaan sattumalta ketään selvännäkijää tai jotain vastaavaa? sellaiselle olisi käyttöä...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Elukka kirjoitti:Siskonmaggara
:barf: :barf: Mä en voi sietää. Nakit kuuluu samaan kategoriaan.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

syttiK kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Siskonmaggara
:barf: :barf: Mä en voi sietää. Nakit kuuluu samaan kategoriaan.
:shock: Siehä sälli oot.
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Plääh... taas jotenki surullinen ja paha mieli... Kauheen epävarma ja välinpitämätön olo... ei taas tiiä tuleeko mistään mitään ja mitä tapahtuu asioiden kanssa jne jne jne... Tekis mieli vaan nukkua ja nukkua ja nukkua niin kauan kunnes kaikki vastaukset on valmiina ja vois taas olla iloisin mielin. Onni ja autuus mikä tyhjyys :S

Onneksi isi sentään antoi mukavan yllätyksen joka hieman piristi!

Ja ainahan on ragnarok ja kitinä...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas mukava käydä viilentymässä leffateatterissa mansikkakipon kanssa. Eikä leffakaan, Lucky nymber Slevin, ihan paska ollut vaikkei mikään helmikään.

Voisi vaikka ottaa korkillisen Virun tuliaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ei taida tästä tulla mitään ainakaan tänään kun ei oikein edes tiedä mistä aloittaa. mutta eihän sitä vielä kannata toivoa hylätä, eihän?
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:ei taida tästä tulla mitään ainakaan tänään kun ei oikein edes tiedä mistä aloittaa. mutta eihän sitä vielä kannata toivoa hylätä, eihän?
Ei toki :)


Noni, puol kämppää imuroitu, ja 3 koneellista pyykkiä pesty. Lattianpesun jätän suosiolla huomiseen. Kele, vieläkin kuuma, vaikka aukkari on hyvän tovin ollut Luojan kiitos pilven takana. Onneksi on loma ja ehtii vielä saada kämpän tiptop kuntoon.
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No eipä kummakaan että kämpässä oli kuuma: joku tösserö (kissa?) oli laittanut patterin hohkaamaan täysillä. :shock:
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:No eipä kummakaan että kämpässä oli kuuma: joku tösserö (kissa?) oli laittanut patterin hohkaamaan täysillä. :shock:
Lampaat?
Vai onko ne jo muuttaneet muitten kanssa?
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No eipä kummakaan että kämpässä oli kuuma: joku tösserö (kissa?) oli laittanut patterin hohkaamaan täysillä. :shock:
Lampaat?
Vai onko ne jo muuttaneet muitten kanssa?
Ne on olleet pihalla jo kuukauden verran.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:ei taida tästä tulla mitään ainakaan tänään kun ei oikein edes tiedä mistä aloittaa. mutta eihän sitä vielä kannata toivoa hylätä, eihän?
Ei toki :)
muita hyviä ideoita?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Elukka kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Siskonmaggara
:barf: :barf: Mä en voi sietää. Nakit kuuluu samaan kategoriaan.
:shock: Siehä sälli oot.
Joo, erilainen nuori 8) . Janssoninkiusaus ei myöskään mee alas, hajukin saa yökkäämään. *sihtikurkku*
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin