Töllikäs tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Hmm, tulikin viimeisistä mieleen että mikähän siinä maksaa kun vetää niin törkeät kännit että tulee laatta, niin vaikka ei olis vuoteen koskenukkaan mihinkään makkaratuotteeseen, niin nenästä vaan nakinpalaa sinkoaa.
Ne on suolenpätkiä, kultaseni.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

maanantain tilalle voisi vaihtaa keskiviikon.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

McJanne kirjoitti:Hmm, tulikin viimeisistä mieleen että mikähän siinä maksaa kun vetää niin törkeät kännit että tulee laatta, niin vaikka ei olis vuoteen koskenukkaan mihinkään makkaratuotteeseen, niin nenästä vaan nakinpalaa sinkoaa.

Mystistä.
Ihana mielikuva. Hitto muuten sattuu, ku saat turautettua laatat nenänkautte. Ja se jälkitunne jossain tuol kurkun ja nenän välissä aijjaij.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

McJanne kirjoitti:
syttiK kirjoitti: Ihana mielikuva. Hitto muuten sattuu, ku saat turautettua laatat nenänkautte. Ja se jälkitunne jossain tuol kurkun ja nenän välissä aijjaij.
Unohtamatta toki sitä tuskaa syvällä sielussa, ei passaa henkisiä arvoja unohtaa. Alkoholin väärinkäyttö on rikos ihmisyyttä vastaan.

Siitä taas tuli mieleen se vanha ja kulunut, tiiättäkö mitä tapahtuupi jos viina männöö viärään kurkkuun?
Mä koin tuon oksennustaudissa. Ikää hei mitää viinaa oo ottanu. lol

Kerro toki.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RuNkkuTonttu

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti: Ei tullu Runkkistakaan vastaan, vaik kuin yritin bongata päiväkänniseuraa.
Pahus! Itsellä kului päivä asioita hoidellessa ja sitten siihen ex-hoitoon törmäten... ja mitäs siitä seuraa? Pari kaljaa sen kanssa. Väkinäiset "moit!" ja lisää olutta. Tänään kuitenkin ryyppyseura kelpaa, että pistäkää vaikka YV:tä?
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

houfO Uiorujaojiu jguauj jtaopi oiaojouiojtaio uatiuioj iooptaopiop aoitoaj ioan o iioaiout tiaopitop akoi aotaok
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

suurlakon jälkipuinti ahavalla.
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi bärkkele kun väsyttää, viikon verran keskimääräinen yöuni on ollut kestoltaan noin 4-5 tuntia. Kyllähän se festareilla menee kun on toimintaa ja meininkiä, mutta nyt meinnaa tulla noutaja jo. Van kun ei voi tähän aikaan panna maaten, voe helevettiläenen!
millivanilli

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AAAAAH!!! Urheilusta tulee ihana fiilis. Kotiinkin oli kiva tulla, kun urheilijalle oli tehty italianpataa.

Huomenna menenkin sitten vanhempain luokse töihin. Äiti haluaa ehdottomasti viedä minut huomenna töiden jälkeen shoppailemaan :D
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huhhuh, johan tuli shopattua! Uudet iiiiiiiiiiiihanat kengät, joiden takia kelpaa jo syksyä odotella :D Ja ihana laukku. Ja Päättymätön tarina -DVD:t. Ja uusi lompakko Ruisrockissa damagea ottaneen tilalle. Ja... ja... ja... Ah, kyllä shoppailu on ihanaa.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hei, mä tarvisin kokovartalohieronnan kipeille lihaksilleni. (ai mille lihaksille? hahhaa)

Anyone?
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ElanorRaven kirjoitti:Hei, mä tarvisin kokovartalohieronnan kipeille lihaksilleni. (ai mille lihaksille? hahhaa)

Anyone?
mulle kans!!!
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä voisin ehkä uhrautua jos tosi nätisti pyydetään.
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hmm. Äijä ei sitten kotiudukaan iltakaljalta niin aikaisin kuin alunperin oli tarkoitus. Mutta mulla nyt ei ole siihen mitään sanomista :vihelt:

Kohta kuolaamaan taas ehanaa Mulderia ja sit petiin päin.

Mein partsilla on pörränny ihan kamala pitkulainen ampiainen kohta tunnin. Se yrittää ikkunan raosta sisään, apua! Meen kyllä etupihalle röökille, ei perkele ko mie pelkään noita piNppareita.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Mä voisin ehkä uhrautua jos tosi nätisti pyydetään.
Ah, jos suostutte, niin olen valmis suutelemaan maata jalkojenne alla ja leyhyttelemään viileää ilmaa kasvoillenne.

Tarpeeksi nättiä? :D
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä voisin ehkä uhrautua jos tosi nätisti pyydetään.
Ah, jos suostutte, niin olen valmis suutelemaan maata jalkojenne alla ja leyhyttelemään viileää ilmaa kasvoillenne.

Tarpeeksi nättiä? :D
No kiitos, kyllä nyt ei voi kyllä kieltäytyä! Jos millään vielä viitsisit lennot varata ja tilata taksin kentälle? Pliis!
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:No kiitos, kyllä nyt ei voi kyllä kieltäytyä! Jos millään vielä viitsisit lennot varata ja tilata taksin kentälle? Pliis!
Jos itse maksat ne, pistin tänään aika monta euroa palamaan hurrrrrrjan shoppailun muodossa!
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

isi on paras ^^
bedlam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No kiitos, kyllä nyt ei voi kyllä kieltäytyä! Jos millään vielä viitsisit lennot varata ja tilata taksin kentälle? Pliis!
Jos itse maksat ne, pistin tänään aika monta euroa palamaan hurrrrrrjan shoppailun muodossa!
Tottakai mä nyt tosta lystistä voin maksaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jou. On vähän lihakset kipeinä Millin kuntopiirin jälkeen, mut sillai hyvällä tavalla. Ah tätä urheilijan elämää.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Illan TV-tarjonta aika pitkälti katseltu, nukkumattia odotellessa idlailen koneella.
ElanorRaven

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minä vaan roikun flirtissä, vaikka nukkumaankin pitäisi kai mennä.
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

plääh... pröökit loppu... missä on sätkäkamat???

Ragnarok rulettaa ^^
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:Illan TV-tarjonta aika pitkälti katseltu, nukkumattia odotellessa idlailen koneella.
Miten niin?! Sieltähän tulee Seksigurut! En tosin taida jaksaa valvoa sinne asti, mutta jos viideoisin.
Kikkelis kokkelis.
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Illan TV-tarjonta aika pitkälti katseltu, nukkumattia odotellessa idlailen koneella.
Miten niin?! Sieltähän tulee Seksigurut! En tosin taida jaksaa valvoa sinne asti, mutta jos viideoisin.
se on kyll osoittautunu hauskaks ohjelmaks!!!
Vastaa Viestiin