Töllikäs tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Mun pää hajoo ihan totaalisesti!!11 :evil:
Saitko sitä toppia ikinä takas? Oliko venyny? 8)
Mulla on se päällä parasta aikaa :D Joo, venyi ihan karseaksi (XXXXL), mutta pesin 90 asteessa lakanoiden kanssa, niin johan kutistui M-kokoon takaisin ;) Oli muuten huvittavaa kun paita tuoksui bodarimieheltä...
The great club outshines the individual, always and forever.
mustanikki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

nowaysis kirjoitti:Voi ei! Saanko suositella Osmosalia?
Nimestä tulee mieleen joku nörtti-punttis Herwannassa tms :D
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Oli muuten huvittavaa kun paita tuoksui bodarimieheltä...
Okei.
Nyt mamma VAATII lisäinfoa :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Oli muuten huvittavaa kun paita tuoksui bodarimieheltä...
Okei.
Nyt mamma VAATII lisäinfoa :shock:
Fantsussa oltiin perjantaina, ja seurana pari isohabaista miestä, joista toisen mielestä hyvänä ideana vaihtaa päälleen mun valkoinen pikkutoppi kun riisuin sen tanssiakseni tuubitopissa (hirmu kuuma). Oli suht. huvittavan näköinen ilmestys... varsinkin niinkin karvaisen rinnan kera... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

11 tuntia.

Sanoin työnjärjestäjille, että pitää lähteä hoitamaan asioita, että en ehdi nyt "punkalaitumelle lähtemään". Ylimääräistä kuormaa näytti riittävän. :P Pääsin aiemmin poies. Osaomistus-asuntopaperit pitäisi kuntoon hoidella. Edes joskus.

Ramasee, petille.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

mul on noyhtaa varpaitten valissa, tulkaa ottaan se pois, ma en jaksa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
AarneAnkka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Terkkuja täältä Irlannista. Sisko on tänään duunissa kirjastossa, ja minä kankkustelen täällä korona. Käytiin eilen tuttujen maatilalla, ja isäntä, joka muuten kirjoittaa aivan helvetin oivaltavia runoja, tarjosi viidakkomehua. Tavara on 20-volttista, mutta maistuu hyvin miedolle valkoviinille. Ja mikä parasta, siitä ei tule kankkusta. Kankkusella tarkoitan siis päänsärkyä, pahoinvointia, sitä että maailma pyörii ja linnut karjuvat puissa. Ei mitään semmoista. Ainoastaan hieman nihkee ja veltto olo, mikä on aika hyvin ottaen huomioon miten perseet olalle minä vetäisin. Luvattoman hyvää viinaa, kirjaimellisesti. On nimittäin laitonta.

Täällä olenta jatkuu aina 21. päivään asti, jolloin palaan takaisin. Saumoista ja nettiyhteyden tasosta riippuen saattaa olla että raportoin tänne toistekin. Parin päivän päästä lennämme Brittein puolelle Blackpoolin turistirysään kokemaan Euroopan suurimman ja nopeimman vuoristoradan.
Bliss

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

[quote="AarneAnkka"][/quote]

Et malttanut pitää kitistelytaukoa :D
AarneAnkka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Et malttanut pitää kitistelytaukoa :D
Ehämmä ees puhunu mistään semmoisesta. :D Netti on täällä vaan on sen verran huono (modeemi joka katkoo yhteyttä koko ajan) ja menemistä riittää, jotta tuskin tänä aikana kitistelen kovin paljoa.
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Nyyh ja pyyh... Nyt on sitte toinen kapula käytössä haikea olo...

Oli tuo toinen puhelin kuitenkin käytössä pari vuotta ja siellä on kuvia ja viestejä ja ääniä jne jne jne... Ja tää pöhelin on ihan gagga siihen verrattuna... nooh edes se toimii...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mahtava ilma! :cheer:
Terassille aamukahville ja Narttu lenkille. Uh, sen pylly/takajalat alkaa habaantua entisestään kun sen kans fillaroittee 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
millivanilli

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

TPK!

Voih, näyttää ettei täällä tänään olisi töitä nimeksikään. Kotona en viitsi käydä töiden ja urheilun välillä. Täytynee tänään tehdä laskujen tiliöintien hitausennätys.
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hmm kuin kauan kanamunia pitää keittää ett ne on kovia?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

DeliriumTremens kirjoitti:hmm kuin kauan kanamunia pitää keittää ett ne on kovia?
Keitä se vakio, 8 minuuttia.
The great club outshines the individual, always and forever.
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Elppis kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:hmm kuin kauan kanamunia pitää keittää ett ne on kovia?
Keitä se vakio, 8 minuuttia.
tattis :)


nimim... omistin ennen munankeittimen...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ahdistaa! En enää tedä, mikä tähän auttais. Paitsi ehekä kesäloma, jos sillon pääsis pois Helsingistä. En tiiä taas mistään mitään.

(Oon muuten kestokitisijä..ensin oon monta viikkoa pois täältä ja sit ku tuun takas, sama kiukuttelu jatkuu. Ihan ku muka en ois koskaan ilosella tuulella..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No eipä se vaffasti taas mennyt, joskus puoli neliä nukahin ja heräilin 12ta jälkee. Tässä pitäs veivata aamupalaa nyssitte, kaveri haluis lähteä jonnekin kaappaan hakeen tietskarin osii, uskaltaiskohan tuonne ulos mennä...
RuNkkuTonttu

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Hesari luettu ja hieman itseäni grillattu Sibeliuspuistossa. Törmäsin siellä sattumoisin ex-hoitoonkin ja kumma kyllä tällä kertaa hänen näkemisensä ei vituttanut niin paljoa. Erosimme "soitellaan" huuteluiden kera. Tuskimpa!

Mutta nyt suihkuun ja jos pakottaisi itsensä syömään edes jotain pientä ja sitten kaupungille...
Pehmis

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

ninnithequeen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Osmosalia sullekin!
Onko Osmosal vastaus kaikkeen? :o
Se on samaa ainetta ku futislääkäreillä siellä spray-pullossa. Kaiken se korjaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:...
Ootko jo nähnyt hienon South Park -kuvan itsestäs? SP-ketjun lisäksi se löytyy mun galleriasta :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis, että ihminen voikin hikoilla. Pakko lähteä pihalle käppäilemään kun ei jaksa sisällä olla enää. Viikonlopun reissu söi budjetin sen verran pahasti ettei parane eksyä minnekkään tuhlaamaan rahaa, mutta kai sitä jostain löytynee viileä koppi nollabudjetillakin.

Toivottavasti pakasti ei poksahda, äänet on pelottavia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

"huomenta".
Heräsin tuossa vajaat pari tuntia sitten.
Suurena urotyönä putsasin astianpesukoneen filtterit ja laitoin uuden satsin tiskiä peseytymään.
Eikös tossa olekin yhdelle päivälle ihan tarpeeksi? :P
1108

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EDIT: Muistinkin juuri että minua ei kiinnosta.
Kid

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä ostin kolmivaihteisen polkupyörän ihan sikana säkissä. Tosin systerin mies koeajoi sen, joten luotan että on hyvä. Maksan siitä hurjat 40e.
Odotan huomista, että saan sen kaunokaisen kotiin.
slam

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

pysäköintivirhemaksukin antettiin. katsoin, että rivissä ensimmäisellä oli kiekko ja nappasin sen siihen ja juoksahdin muualle...

40e :P
Vastaa Viestiin