Töllikäs tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ha-haa!(Nelson) Tamppaajahai rules ok.
Prepare for the worstest.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

terve sitten.

hyvää tiistaita, tai onko tuolla viikonpäivän nimellä nyt niin väliä...
Elukka

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hoo, tuli katsottua kauhuklassikon loppupää. :D
Miten muisteleisin että kirjassa jotkut tapahtumat menivät aika lailla toisin?
(Ainakin se, että poliisipäällikön vaimo päätti vietellä sen meribiologin joka kirjassa päätyi myöhemmin hain kitaan.)
Hikoiluttaa paljon, nukuttaa vähän.
Ei kai tässä auta kuin yrittää maata väkisin. :krooh:
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

jos mänis huiskuun... ja kahtelis hömppää sen jälkeen! huomen vois yrittää siivota... tai siis tänään!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elukka kirjoitti: Ei kai tässä auta kuin yrittää maata väkisin.
Tyrsk :)
Sun sanomana hauska, voin tosin kuvitella moisen toteamuksen karkaavan myös muutaman muun kityläisen suusta, tositarkoituksella :shock:
Prepare for the worstest.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jos menisi vaikka kilpisjärvelle ryyppäämään pariksi viikoksi...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi kakki! Toivotaan ettei tää oo Hellbellin kadonnut kaksoisveli.

http://www.city.fi/kuvagalleria/images.php?n=hellbilly
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Voi kakki! Toivotaan ettei tää oo Hellbellin kadonnut kaksoisveli.

http://www.city.fi/kuvagalleria/images.php?n=hellbilly
disqusting!
http://www.ebaumsworld.com/videos/nasty_toe.html

Ton äijän naama oli tämän arvoinen!
Viimeksi muokannut Niba, 11.07.2006 1:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

nowaysis kirjoitti:Ha-haa!(Nelson) Tamppaajahai rules ok.
Ja salee tulee iso kala mun uniin :? . Bloodblood!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ai perkele... juttelin kivanoloisen tytön kanssa, mutta olinkin niin kännissä etten pyytänyt puhelinnumeroa enkä kysynyt nimeä... löytäisiköhän tuota enää mitenkään? :roll: jos jollain on neuvoja, niin nyt ovat tarpeen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

RolloTomasi kirjoitti:ai perkele... juttelin kivanoloisen tytön kanssa, mutta olinkin niin kännissä etten pyytänyt puhelinnumeroa enkä kysynyt nimeä... löytäisiköhän tuota enää mitenkään? :roll: jos jollain on neuvoja, niin nyt ovat tarpeen.
Josse sua kännissä kesti nii luultavasti kestää seuraasi selvinpäin?
Pyyhin Netikettiin..
RolloTomasi

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niba kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:ai perkele... juttelin kivanoloisen tytön kanssa, mutta olinkin niin kännissä etten pyytänyt puhelinnumeroa enkä kysynyt nimeä... löytäisiköhän tuota enää mitenkään? :roll: jos jollain on neuvoja, niin nyt ovat tarpeen.
Josse sua kännissä kesti nii luultavasti kestää seuraasi selvinpäin?
eiköhän kestäisi, minustahan tässä puhutaan. vaan mitenköhän sen löytäisi... tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja pää itsekin. kaikelviisii on maailma vinos.
SikaMika

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onko nyt tiistai? Heräsin vasta klo 16, joten tää voisi olla mulle vielä maanantaita, jookos? Eli, tänään maanantaina olen ehtinyt hakemaan pyörän huollosta (109€) ja ostamaan kengät rokkiin jääneiden tilalle (99€), syömään ulkona kahdesti ja tavata erään tyttösen; kallista vittuilua siis. Ollaan nähty neitokaisen kanssa pari kertaa, hänen kiinnostuksensa on koko ajan kasvanut ja mun kiinnostukseni puolestaan romahtanut. Joudun tarjoilemaan huonoja uutisia lähipäivinä... :(

Huomenna tiistaina koetan jo hieman reippailla, jos vain saan kiskottua itseni ylös sängystä ennen seuraavaa yötä. Täytyy testata korjatun fillarin ominaisuudet pienellä lenkin tyngällä.

nuquu...
Mulli75

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK, eikä helle vielä ole pehmentänyt päätä.
tonttu

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Kummallista kyllä, heräsin ennenkuin miehekkeen kello soi. :shock:
On kyllä aika ihanaa olla tähän aikaan aamusta hereillä, kun ei ole vielä niin paahtavan kuuma.
Pyykkikone päällä ja seuraavaksi luvassa kityilyä.
millivanilli

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen tainnut nukkua 12h.. wautsi. Jos vaikka tänään ajatukset eivät seisoisi päässä ja jaksaisin touhuilla.

Täytyypi pestä hieman pyykkiä.

Hyvää huomenta kaikille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta vaan niskajumilandiasta! Enempää sairaslomaa en kehtaa pitää, kun töissä jo kuulemma haukutaan selän takana. Heitin pomolle vitsinä että jään piruuttani auton alle ja katkon luita ja jäseniä, ja tulen morjenstamaan "mites ny suu pannaan?"- meiningillä ;)

Jeps - mä jatkan töitä - ettei kato tuu sanomista.

*selaa mollin sivuja*
The great club outshines the individual, always and forever.
RuNkkuTonttu

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Taas vaihteeksi tuli nukuttua yö sohvalla TV:n pulputtaessa taustalla. Uusi sohva on niin mukava. Toisaalta viime aikoina omassa sängyssä on tullut iltaisin ahdistavia ajatuksia mieleen, että on on mieluummin nukahtanut johonkin muualle.

Eilenkin tuli sitten oltua kiltisti ja baarittelu jäi väliin. Tämä näyttää siltä, että elän näin lomalla kiltimmin ja terveellisemmin kuin normaalisti. Johtuukohan tämä siitä, ettei ole työtä joka vituttaisi? Lopettaisiko tässä samalla tupakoinnin? No, en taida.

Nyt pikku lenkille ja sitten... ...en tiedä... Meniskö vaikka Stadikalle tänään?
Bliss

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Meillä on itketty ja oksennettu koko viime yö :(
Ei niin kovin ihana tauti isollakaan ihmisellä, saati pienellä. Joo, mutta kahville----->
ninnithequeen

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia Kitykansa.

Olipa iiiiihana nukkua omassa isossa sängyssä kahdestaan pitkästä aikaa. Maalla kun nukuttiin kaikki kolme pienessä sängyssä kylki kylkeä vasten kaameessa kuumuudessa puuh. Ja tuuletinkin täällä kotosalla on, helpotti kummasti.

Tänään ohjelmassa pyykkivuoren purkamista, imurointia, mustikkapiirakan tekoa, Plantagenissa käynti (mies lupas mulle kukkia!!!11) ja perheen kanssa oleilua.

Ihanaa, kun miehelläkin on loma.
RuNkkuTonttu

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lenkillä käyty ja jälkihikeä senkun pukkaa päälle. Voisi vielä tehdä muutaman punnerruksen ja käsipainoliikkeen, kun en nyt näille helteillä salille suostu menemään...

Sitten suihkuun ja aamiaiselle puistoon. Hedelmiä ja vishyä.. Ärsyttävän terveellistä elämää olen alkanut viettämään...
Sannnu

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenia...silmät meinaa lumpsahtaa kiinni. Viikonloppu meni yötöissä ja nyt sitten kertaheitolla rytminvaihto aamuvuoroon. Nyt pitäisi likistellä 5 päivää kevyemmällä safkalla, jotta satiinimekko näyttäisi täydelliseltä häissä viikonloppuna...siis sukulaisen häissä. Parasta on se, että Klippanilla on taatusti hyvää ruokaa.
Kid

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onpas taas hitaasti mennyt tämä aamu. Töiden jälkeen lähen testailee polkupyöriä. Tuli sitten valittua vähän liian lyhyt hame päälle..Tällä onkin kiva polkee ku pimppi (no okei, pikkupöksyt) näkyy. Ja piru kun en kerkee kodin kautta että ois voinu vaihtaa housut. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kaikki paras sossupoke on taas ohittanut minun silmäni, dam.
Huomenna olis rotuaaripiknikillä apulanta ja mun mielenhäiriöbändi eli Don Johnson. (sellainen jonka diggaamista en oikein kehtaisi tunnustaa) Mutta ei perkele ketään kaveria mukaan! Olin viime vuona yksin, eikä ollut oikein kivaa. Eli ihmeisesti en sitten mene :cry: Säästyypähän lipun hinta, ei mulla olis kyllä oikeesti rahaakaan kun oon kaiken ylimääräsen pistänyt balanssin lyhennykseen. Mutta se Don Johnson olis ollu niin kiva nähdä :h: se ei mun muistin mukaan ole Qstockissakaan, apis on.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
DeliriumTremens

Re: Töllikäs tiistai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Jaahas, pöhelin sitte hajos totaalisesti :(
Vastaa Viestiin