Kaamee Kepula

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kauhea kankkusmasennus päällä. Miten ihmeessä pääsisin siitä eroon?
Tuttua taas! Mul oli toi sama fiilis eilen ja toissapäivänä. (Siis lähinnä niin, et krapula maanantaina ja masennus tiistaina..plus näitten joku ihan ihme serotoniinivajeyhdistelmä molempina.) Nyt alkaa jo vähän helpottaa.
Parhaiten tohon auttaa pienimuotoinen (miksei vähän suurempikin..) dokauslakko. Meitsi tietää. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja nexie »

sipsi kirjoitti:Ihan kamalaa. Mul soi yhtäaikaa päässä sekä "kaamea kapula, mistä saa apua?" ja "lomalla..lomalla..on ihanaa.." Shoot me now. Sitäpaitsi en ees oo lomalla, eikä ole myöskään krapulaa.
No jos tää auttais: "Visulahti, visulahti, siinä on kesäloman tahti, ota suunnaksi Visulahti" :wink:
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
No jos tää auttais: "Visulahti, visulahti, siinä on kesäloman tahti, ota suunnaksi Visulahti" :wink:
Tai Mikko Alatalon "Puuhamaa se on jännä paikka, Puuhamaa se on iloinen! Puuhamaassa vietät vaikka koko päivän kesäisen! Sellainen on Puuhamaa!"?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
DeliriumTremens

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:
No jos tää auttais: "Visulahti, visulahti, siinä on kesäloman tahti, ota suunnaksi Visulahti" :wink:
Tai Mikko Alatalon "Puuhamaa se on jännä paikka, Puuhamaa se on iloinen! Puuhamaassa vietät vaikka koko päivän kesäisen! Sellainen on Puuhamaa!"?
tai juicen borgbackn borgbacken borgbacken...

yhdistettynä to(i)ni ja heikki haaman shown:
...borgbacken, alamme alusta, borgbacken borgbacken...
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:Tuttua taas! Mul oli toi sama fiilis eilen ja toissapäivänä. (Siis lähinnä niin, et krapula maanantaina ja masennus tiistaina..plus näitten joku ihan ihme serotoniinivajeyhdistelmä molempina.) Nyt alkaa jo vähän helpottaa.
Parhaiten tohon auttaa pienimuotoinen (miksei vähän suurempikin..) dokauslakko. Meitsi tietää. 8)
Pitäisi muistaa, että silloin kun kiukuttaa ei pitäisi juoda. Siitä ei yleensä hyvää seuraa... Ehkä tässä voisi olla taas pari päivää ilman alkoholia. Tai niin kauan kunnes seinät kaatuvat päälle.

Oli jotenkin absurdi tilanne: Makasin tänään krapuloissani sohvalla, kun puhelin soi. Siellä oli DNA kauppias. Sanoin hänelle, "sori nyt ei kiinnosta, mulla on aivan kaamee kapula" ja suljin puhelimen. Että minä olen hauska.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

nexie kirjoitti:
No jos tää auttais: "Visulahti, visulahti, siinä on kesäloman tahti, ota suunnaksi Visulahti" :wink:
Kiitos! Huomattavasti paljon parempi. Sitäpaitsi se "Wasalandia"-biisi on vieläki parempi.
Mainosbiisejä morkataan siis ihan turhaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Pitäisi muistaa, että silloin kun kiukuttaa ei pitäisi juoda. Siitä ei yleensä hyvää seuraa...
No miksei kukaan voinu kertoa mulle tätä viime sunnuntaina?!?!? :evil:
Nojaa, aina ei voi voittaa.

Joo..Puuhamaa-biisikin on jees, samoin Borgbacken. (Mut onks Borgbacken muka Juicen juttuja?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
Pitäisi muistaa, että silloin kun kiukuttaa ei pitäisi juoda. Siitä ei yleensä hyvää seuraa...
No miksei kukaan voinu kertoa mulle tätä viime sunnuntaina?!?!? :evil:
Nojaa, aina ei voi voittaa.
Niin eikös se vanha sananlasku mennyt jotenkin niin, että viina kaksinkertaistaa ilon, mutta kolminkertaistaa surun...

Luulen vakavasti kuitenkin, että en ikinä tuota tule oppimaan...
DeliriumTremens

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

sipsi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
Pitäisi muistaa, että silloin kun kiukuttaa ei pitäisi juoda. Siitä ei yleensä hyvää seuraa...
No miksei kukaan voinu kertoa mulle tätä viime sunnuntaina?!?!? :evil:
Nojaa, aina ei voi voittaa.

Joo..Puuhamaa-biisikin on jees, samoin Borgbacken. (Mut onks Borgbacken muka Juicen juttuja?)
ainaki se kuulostaa ihan juicelta :)
DeliriumTremens

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
Pitäisi muistaa, että silloin kun kiukuttaa ei pitäisi juoda. Siitä ei yleensä hyvää seuraa...
No miksei kukaan voinu kertoa mulle tätä viime sunnuntaina?!?!? :evil:
Nojaa, aina ei voi voittaa.
Niin eikös se vanha sananlasku mennyt jotenkin niin, että viina kaksinkertaistaa ilon, mutta kolminkertaistaa surun...

Luulen vakavasti kuitenkin, että en ikinä tuota tule oppimaan...
Join the club :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Niin eikös se vanha sananlasku mennyt jotenkin niin, että viina kaksinkertaistaa ilon, mutta kolminkertaistaa surun...
Mun tapauksessa tota vois jatkaa, et.."ja viisinkertaistaa kiukun".

Paradoksaalista kyllä, nyt vast tekeekin mieli siideriä. Siis suurinpiirtein vain yhtä. Eikö kukaan halua lähtee mukaan? Esimerkiks Kallio vois olla jees.. (Keskustaan en näin räjähtäneen näkösenä lähde.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
Niin eikös se vanha sananlasku mennyt jotenkin niin, että viina kaksinkertaistaa ilon, mutta kolminkertaistaa surun...
Mun tapauksessa tota vois jatkaa, et.."ja viisinkertaistaa kiukun".

Paradoksaalista kyllä, nyt vast tekeekin mieli siideriä. Siis suurinpiirtein vain yhtä. Eikö kukaan halua lähtee mukaan? Esimerkiks Kallio vois olla jees.. (Keskustaan en näin räjähtäneen näkösenä lähde.)
Töölöön? Tai Kamppiin? Näin kesälomlla en mielelläni Kallioon lähde.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Töölöön? Tai Kamppiin? Näin kesälomlla en mielelläni Kallioon lähde.
Ai Töölö ja Kamppi ei oo sit niinku keskustaa? Daa! Meille idän ihmeille on vaikea suunnistella sielläpäin. 8) Töölös oli kyl jees se KuuKuu, vai mikä se nyt oli..se oli kuiteski aika lähellä mun entistä residenssiä.
Silti äänestäisin Kalliota. Niinku jo totesin, siellä on kivempi näyttää räjähtäneeltä pubiruusulta. (No en kai ny näytä? Kai?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Kid »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Töölöön? Tai Kamppiin? Näin kesälomlla en mielelläni Kallioon lähde.
Mikä vika Kalliossa??? Häh!?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En haluaisi tehdä töitä, vaan shoppailla.
Kikkelis kokkelis.
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kid kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Töölöön? Tai Kamppiin? Näin kesälomlla en mielelläni Kallioon lähde.
Mikä vika Kalliossa??? Häh!?
Vietän siellä töiden puolesta aikaa... Vähintään kilometrin hajurako siihen lafkaan täytyy pitää.
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
Töölöön? Tai Kamppiin? Näin kesälomlla en mielelläni Kallioon lähde.
Ai Töölö ja Kamppi ei oo sit niinku keskustaa? Daa! Meille idän ihmeille on vaikea suunnistella sielläpäin. 8) Töölös oli kyl jees se KuuKuu, vai mikä se nyt oli..se oli kuiteski aika lähellä mun entistä residenssiä.
Silti äänestäisin Kalliota. Niinku jo totesin, siellä on kivempi näyttää räjähtäneeltä pubiruusulta. (No en kai ny näytä? Kai?)
KuuKuu on Töölön vastine Kallion räkälöille...
millivanilli

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:En haluaisi tehdä töitä, vaan shoppailla.
Mulla taas meinaa jäädä töissä putki päälle ja tuolla äitee jo hoputtelee, että koskas lähdetään kaupoille.

Kaipa sitä voisi kohtapuoleen lopetella tältä päivää.

Ei ole kyllä ollut rankka työpäivä. Tänne on pitkin päivää tuotu evääksi mansikoita, vesimelonia ja jäätelöä. Nicht schlecht.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:En haluaisi tehdä töitä, vaan shoppailla.
Mulla taas meinaa jäädä töissä putki päälle ja tuolla äitee jo hoputtelee, että koskas lähdetään kaupoille.

Kaipa sitä voisi kohtapuoleen lopetella tältä päivää.

Ei ole kyllä ollut rankka työpäivä. Tänne on pitkin päivää tuotu evääksi mansikoita, vesimelonia ja jäätelöä. Nicht schlecht.
Ei mullakaan ole kovin rankkaa, mutta ei nyt vaan huvita.

Ai niin, arvaapa sattuiko mun pikku reisiin, kun laskeuduin metron rappusia tänään.. Kyllä sattui. :wink: Se kuntopiiri oli kyllä tosi hyvä juttu, seuraavissa treeneissä voidaan tehdä se kolme kertaa!
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kid kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Töölöön? Tai Kamppiin? Näin kesälomlla en mielelläni Kallioon lähde.
Mikä vika Kalliossa??? Häh!?
Lähtiskö Kid siiderille tai oluelle? Ihan niinku yhelle vaan.
(Kyl se Runkkiskin sieltä Kallioon raahautuu kuiteski.. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elukka

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:
No jos tää auttais: "Visulahti, visulahti, siinä on kesäloman tahti, ota suunnaksi Visulahti" :wink:
Tai Mikko Alatalon "Puuhamaa se on jännä paikka, Puuhamaa se on iloinen! Puuhamaassa vietät vaikka koko päivän kesäisen! Sellainen on Puuhamaa!"?
Kuva
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:
Kid kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti: Töölöön? Tai Kamppiin? Näin kesälomlla en mielelläni Kallioon lähde.
Mikä vika Kalliossa??? Häh!?
Lähtiskö Kid siiderille tai oluelle? Ihan niinku yhelle vaan.
(Kyl se Runkkiskin sieltä Kallioon raahautuu kuiteski.. 8) )
Jos sopii niin pistän YV:nä puhelinnumeron, niin viestitelkää missäs menette. Saa nähdä kuinka heikko liha mulla on?
millivanilli

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Ei mullakaan ole kovin rankkaa, mutta ei nyt vaan huvita.

Ai niin, arvaapa sattuiko mun pikku reisiin, kun laskeuduin metron rappusia tänään.. Kyllä sattui. :wink: Se kuntopiiri oli kyllä tosi hyvä juttu, seuraavissa treeneissä voidaan tehdä se kolme kertaa!
Mun reidet on kans tuusannuuskelina.. nehän tärisi jo eilen sen kuntopiirin jälkeen :D Tietää, että siellä lihaksissa tapahtuu jotain, kun sattuu.

Ok, kolme kertaa sopii.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ai niin, arvaapa sattuiko mun pikku reisiin, kun laskeuduin metron rappusia tänään.. Kyllä sattui. :wink: Se kuntopiiri oli kyllä tosi hyvä juttu, seuraavissa treeneissä voidaan tehdä se kolme kertaa!
Mun reidet on kans tuusannuuskelina.. nehän tärisi jo eilen sen kuntopiirin jälkeen :D Tietää, että siellä lihaksissa tapahtuu jotain, kun sattuu.
Niin, jumalaista vartaloa ei saa ilmaiseksi.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Töistä selvitty. Nyt on jokunen tunti aikaa lekotella, illalla sitten taas jumppaamaan. Ja mulla on tylsää.
Vastaa Viestiin