Oletko polyaromaattinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kaikki epäpuhtaan palamisen seuraamuksena syntyneet ajatelmat tänne...

Minä aloitan tosi huonolla. Jos kerran kasvit kasvavat paremmin jos niille juttelee ja vesistöt rehevöityvät lannoittamisesta niin...

...vähennetään lannoittamista ja velvoitetaan työttömät juttelemaan viljelykasveille. Tai ainakin hönkimään hiilidioksiidia niiden suuntaan.

Sitten vielä pakollinen slogani: "työttömän melanooma on kansantalouden voitto". Tai jotain. :)
Leila

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja Leila »

En ole polyaromaattinen, mutta PerttiMakimaan avatar-kuva pelottaa minua, aikuisten oikeesti. Suomen valtion harmaa virkamieskoneisto voisi valmistella ja jopa esitellä ministeri Saarelalle sellaisen lakialoitteen, että Jukka Puotilan kuva ei saa esiintyä internetissä missään muodossa eikä missään roolihahmossa. Lisäksi itse esitän, että täällä kitinässä pyörivät Lilo, nexie, Keikaus, PerttiMakimaa, Leila ja erityisesti Remumieli sekä muutama muu, tulisi päästää välittömästi kesälomalle.
PerttiMakimaa

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:En ole polyaromaattinen, mutta PerttiMakimaan avatar-kuva pelottaa minua, aikuisten oikeesti. Suomen valtion harmaa virkamieskoneisto voisi valmistella ja jopa esitellä ministeri Saarelalle sellaisen lakialoitteen, että Jukka Puotilan kuva ei saa esiintyä internetissä missään muodossa eikä missään roolihahmossa. Lisäksi itse esitän, että täällä kitinässä pyörivät Lilo, nexie, Keikaus, PerttiMakimaa, Leila ja erityisesti Remumieli sekä muutama muu, tulisi päästää välittömästi kesälomalle.
Tuossa olisi todella sellainen lakiehdoitus, että he saattaisivat tarttua siihen. Se saataisiin yleiseen muotoon kätevästi kirjoittamalla vaikka "sähköisissä viestimissä ei saa näyttää kuvia onnellisilta vaikuttavista keski-ikäisistä heteromiehistä". :D Soitapa Susanna Rahkoselle...

En muista mainitsemistasi raukkaparoista tiedä, mutta Pertin tuska loppuu perjantaina. Muutamaksi viikoksi.
Elukka

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Arvelisin, että grillaamalla valmistetun ruoan ystävänä sisällän ainakin jonkin verran PAH-yhdisteitä. :think:
En kuitenkaan usko määrän olevan merkittävä suhteessa kokonaismassaani, joten vastaan: Enimmäkseen en ole.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Leila kirjoitti:Lisäksi itse esitän, että täällä kitinässä pyörivät Lilo, nexie, Keikaus, PerttiMakimaa, Leila ja erityisesti Remumieli sekä muutama muu, tulisi päästää välittömästi kesälomalle.
Miksi? Minähän olen kesätöissä, enkä tosiaan kaipaa lomalle, jonka aikana vain löysäilisin enkä saisi mitään aikaan.
Kikkelis kokkelis.
Leila

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Keikaus kirjoitti:Miksi? Minähän olen kesätöissä, enkä tosiaan kaipaa lomalle, jonka aikana vain löysäilisin enkä saisi mitään aikaan.
No kun minä olen saanut jotenkin sellaisen käsityksen, että sinä olet työn raskaan raataja ja sellaisille minä toivon oikein hyvää ja aurinkoista lomaa. Jos olet nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen, niin sehän on mainiota :) . Minä olen itse vaan niin kauheen uupunut, että tuntuu ikävälle, jos muut ihmiset olisivat samassa tilassa. Lisäksi minulla taitaa olla harhoja.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Leila kirjoitti: Lisäksi itse esitän, että täällä kitinässä pyörivät Lilo, nexie, Keikaus, PerttiMakimaa, Leila ja erityisesti Remumieli sekä muutama muu, tulisi päästää välittömästi kesälomalle.
Tarkoittanet minua, en kuitenkaan remua. Kesä on töissäkin lomaa, syksyllä alkavat taas opinnot ja sen yhdistäminen työhön ei enää lomalta tunnu. Silloin ei ehdi juuri tännekään sanailla, mikä on kovin ikävää.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:No kun minä olen saanut jotenkin sellaisen käsityksen, että sinä olet työn raskaan raataja ja sellaisille minä toivon oikein hyvää ja aurinkoista lomaa. Jos olet nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen, niin sehän on mainiota :) . Minä olen itse vaan niin kauheen uupunut, että tuntuu ikävälle, jos muut ihmiset olisivat samassa tilassa. Lisäksi minulla taitaa olla harhoja.
Kun kerran pyhitin tämän ketjun lannoittamiselle niin piristätkö kitykansaa kertomalla liittyykö nimimerkkisi lisämääreen muuttamiseen virkistävä kesätarina? ;)
Leila

Re: Oletko polyaromaattinen?

Viesti Kirjoittaja Leila »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kun kerran pyhitin tämän ketjun lannoittamiselle niin piristätkö kitykansaa kertomalla liittyykö nimimerkkisi lisämääreen muuttamiseen virkistävä kesätarina? ;)
Mjooh... Tää nyt ei ole mikään kummonen juttu, mutta olin viime perjantaina kavereiden kanssa baarissa, pitkästä aikaa. Ilmeisesti oli aika rauhallinen ilta, sillä narikassa oleva poke/järjestysmies/whatever yritti iskeä minua. Se kaveri ei tuntunut olevan mikään järjen jättiläinen. Yksi toinen urpo pyysi minua treffeille. Ai niin, ja olihan siellä baarissa joku helsinkiläinen, joka selosti meille pariinkib otteeseen, kuinka huippua on olla Kuopiossa. Kannattaa tosiaan lähteä selvin päin baariin. Tulipahan taas oma markkina-arvo testattua :roll: .
Vastaa Viestiin