tohuuherorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Kuules keikaus. Mitäs sie yrität sanoa?
Saako arvata? Tulis nyt ne menkat jo?
Ei tullut, mutta en ole ihan yhtä huonotuulinen kuin eilen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

6. TPK ja onnittelut jälkijoukoille!

Niska kipee ja vatsa sekaisin, tätä se helle teettää, kannattaa pitää ruuat kylmissä paikoissa?

Menee jatkamaan..
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*viuh*
Kid

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voi pylly. Mä en tiedä mitä tehdä. Kurkkuun sattuu ja jokapaikkaan sattuu. Mieli tekis lähtee lääkäriin, mut mä tiedän että duunikamut rupee epäilee notta onkohan toi ny oikeesti kipee ja pomo samaten.
Kun musta tuntuu että mä olen kamalan usein ollut saikulla. Ahistaa..

Tänään pitäs sit vihdoinkin hakea se pyörä. En kehtaa olla menemättä ku se seisoo mun systerin miehen vanhempien pihalla.. Mun helmi.
tonttu

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Viimeinen vapaapäivä ja huomenna töihin. :?
ninnithequeen

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis miun mies on seonnut.
Toissapäivänä se osti mulle kukkia, ja eilen se vei mut leffaan ja ulos syömään. Mä olen ihan järkyttynyt. Mitähän seuraavaksi...
Arvostelen kohta asiaankuuluvissa ketjuissa sekä ravintolan, että elokuvan jonka kävimme katsomassa. Varsinkin 1108:a, Bedlamia ja Sudenhenkeä ko. elokuva saattaapi kiinnostaa ;)

Ihanalle Sedälle onnittelut :h:
DeliriumTremens

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

huima kirjoitti:Äksöniä.

PäätiNpä tehdä duunia kotona. Ihanaa heräillä tässä Virgin Radio UK:n tahdissa ja antaa pepun sheikata. En tiedä mikä helvetti siinä on, mutta jostain syystä vaan diggaan näistä Virginin aamuohjelmista ja tiskijukkien aksenteista sekä läpistä.

Plus että nämä aina helpottavat London Calling-fiiliksiä.
oih! virgin radio! Nam nam nam!!! Sitä itteki aina kuunteli, kun asui Briteissä! Voiski melkein laittaa sen taustalle nytteki niin pääsis kunnolla nostalgian pariin :)

Vieläköhän Jezza on aamuisin puikoissa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti: Vitsi kun vesiliukumäen laskeminen olisikin Olympia-laji, mä olisin ihan kuningatar siinä!!! :P
Sähän olet kiningatar! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
RuNkkuTonttu

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kylläpäs on laiska olo. heräsin ekan kerran kasin pintaa ja olen siitä asti nukkunut sellaista koiran unta. Ei oikein jaksaisi tehdä mitään, mutta silti ahdistaa tämä tekemättömyys. Ei oikei jaksaisi lähteä kaupungillekaan pyörimään tyhjän panttina.

Tänään voisi lähteä käymään siellä terassilla, kun eilen ei tullut käytyä missään. Lähtisikö joku messiin? Yksin juominen on tylsää, enkä oikein jaksa nyt kavereitanikaan?

Sitä ennen on kuitenkin pakko käydä pikku lenkillä. Se piristää aina. Lähteminen tuntuu, nyt vaan hankalalta. Pitäisikö oikeasti hakea jostain jotain onnellisuuspillereitä, että hieman saisi potkua?
saika

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Rai rai...

Ihana kesä. Vielä ihanampi olis jos olis edes hetki lomaa.... :cry:
Ensi kesän sitten varmaan sataa kaatamalla viikot pitkät, kun mulla voisi olla mahdollisesti täysi kesäloma.

Yrittää olla positiivinen, vaikka työsuhde kestääkin vaan vuoden loppuun tällä sopimuksella. Kehityskeskustelussa kävivät läpi pääpiirteittäin syksyn, talven ja tulevan kevään muutoksia. Tuli edes jonkinlaista varmuutta siihen että ihan oikeasti suunnittelevat sitä vakinaistamista ja ensi kevättä, eivätkä vain lupailleet sen harkitsemista haastattelutilanteessa.
Kid

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tässä lafkassa ei ole edes kuumemittaria. Mä käyn ostamassa ja mittaan. Jos on kuumetta ni lekurin kautta kotiin. Sanokoon muut mitä haluu. En mä jaksa kipeenä olla töissä ja kurkkukipusena ei ole niin kovin miellyttävää puhua.
swirl

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Woho, sain miehen veljen vanhan märkäpuvun käyttööni ja se on ihan priimakunnossa ja vielä erittäin tyylikäs täysmusta pienellä punaisella tehosteella hupussa! Sopii muuten täydellisesti paitsi yläosa on tissien kohdalta vähän turhan tiukka, mutta tässähän on projekti käynnissä muutenkin. Lisämotivaatiota tästä 8)

Uuuh, puku tuoksuukin aivan ihanalta. Tahon heti sukeltamaan...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

swirl kirjoitti:jotain jostain kumminkaimoista ja sukelluspuvuista.. 8)
Kerronko terkkuja sun miehen veljen vaimolle? Se istuu tossa melkein vieressä, ja höpisee jotain et "lähetäänkö jo kotiin?".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
swirl

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

sipsi kirjoitti: Kerronko terkkuja sun miehen veljen vaimolle? Se istuu tossa melkein vieressä, ja höpisee jotain et "lähetäänkö jo kotiin?".
Kerro toki oikein lämpimät terveiset :o
slam

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

kävin järvellä hieman melomassa vartalolla... ompas vapaa-aikaa? :roll: hope sou huomenna vielä pitkä rynnistys, että tulee kunnolla palkkaakin.
ninnithequeen

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miun miehellä on ihan selvästi kaNkkunen. Nyt se nukahti sohvalle. Perkele, heinätöihin piti lähtee! (siis hakea pupuille mettästä ja niityiltä ilmasta sapuskaa) Ja kaupasta hakemaan juustoa! Ja mammalle ykkösolut!
Edith

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onneksi ihmisellä on isä! Sellainen isä, joka osaa kertoa, ettei Internettini ollutkaan lakannut toimimasta, vaan että minun oli vain laitettava irrotettu sähköjohto takaisin töpseliin, ja vielä nimen omaan siihen oikeaan töpseliin. *Viikon uusavuton* :oops:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pikku-Akka kirjoitti:kattelen netistä vihkisormuksia- ehdotuksia malliksi?
Kattelepa tuolta www.white-yellow.com.

Kivat valikoimat simppeleitä ja valkokultasia sormuksia. Lähettävät "kotisovitukseen" oikean koon, jos ei pääse paikanpäällä käymään :wink:
Niin, tai sitten teetät uniikin sormuksen, maksaa tietty enempi mutta saat just sellasen kun haluat eikä löydy muilta.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis voi jumalauta.

Tix on taas jälleen kerran lähtenyt palstalta. Ja Sannnu.

Osaako joku kertoa miksi?
swirl

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voi däämn, että voi ihmisellä käydä hyvä tsäkä, kun jättää asiat viimetippaan. Soitin autovuokraamoon ja kyselin pakua viikonlopuksi ja koska kaikki pienemmät pakut oli jo varattu, sain iiison pakun pienen hinnalla. Tämä on hyvä päivä!
RuNkkuTonttu

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:Siis voi jumalauta.

Tix on taas jälleen kerran lähtenyt palstalta. Ja Sannnu.

Osaako joku kertoa miksi?
Kesäloma?
ninnithequeen

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis voi jumalauta.

Tix on taas jälleen kerran lähtenyt palstalta. Ja Sannnu.

Osaako joku kertoa miksi?
Kesäloma?
No näinpä tietysti.
Mutta pitääkö aina nollata? Tää ei tajuu....
Sinkkumatti

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:Tix on taas jälleen kerran lähtenyt palstalta. Ja Sannnu.

Osaako joku kertoa miksi?

Sannnulle tuli tärkeä työkomennus Iltalehdeltä. Mankkaalla oli nähty kaksi varpusta lintulaudalla. Sensaatiotoimittaja Sannu, on lähettetty paikalle tekemään kattava kuuden sivun raportti tapahtuneesta.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 13.07.2006 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku-Akka

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

syttiK kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:kattelen netistä vihkisormuksia- ehdotuksia malliksi?
Kattelepa tuolta www.white-yellow.com.
Olipa kyllä nättejä. Parikin sopivaa mallia..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pikku-Akka kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:kattelen netistä vihkisormuksia- ehdotuksia malliksi?
Kattelepa tuolta www.white-yellow.com.
Olipa kyllä nättejä. Parikin sopivaa mallia..
:h: mä tykkään kans.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin