tohuuherorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
saika

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Kitutunti.
Sain vaihdettua huomisen iltavuoron aamuksi, teen vastaavasti ens viikolla perjantain sitten iltaa... Mutta ajattelin vain varoittaa, että minä lähden päiväkahviseutua häiriköimään avokin kanssa superkorollalla.

Mikäli susipedoille saa hoitopaikan viikonlopuksi.
Sinkkumatti kirjoitti: Te ootte muutenkin niin kuumaa sakkia.
8) Aivan :wink:
Turbohaltija

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ja kyllä kiinnostaa. Taas.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:Ja kyllä kiinnostaa. Taas.
Nyt tulee jotain, minkä pitäisi kiinnostaa. Mietin nimittäin eilen, kun mulla oli hamonen päällä ja korokepohjasandaalit jalassa, että näytänköhän sedältä, jolla on hame päällä. Siis sen takia, että mulla on karvaiset jalat ja olen niin uhkean kokoinen.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Ja kyllä kiinnostaa. Taas.
Nyt tulee jotain, minkä pitäisi kiinnostaa. Mietin nimittäin eilen, kun mulla oli hamonen päällä ja korokepohjasandaalit jalassa, että näytänköhän sedältä, jolla on hame päällä. Siis sen takia, että mulla on karvaiset jalat ja olen niin uhkean kokoinen.
Mun pitää päästä todistamaan näkyä livenä voidakseni esittää jonkin arvion. Lähdetkös humputtelemaan tänään? :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Ja kyllä kiinnostaa. Taas.
Nyt tulee jotain, minkä pitäisi kiinnostaa. Mietin nimittäin eilen, kun mulla oli hamonen päällä ja korokepohjasandaalit jalassa, että näytänköhän sedältä, jolla on hame päällä. Siis sen takia, että mulla on karvaiset jalat ja olen niin uhkean kokoinen.
Mun pitää päästä todistamaan näkyä livenä voidakseni esittää jonkin arvion. Lähdetkös humputtelemaan tänään? :wink:
Olipa kevytkenkäinen ehdotus. Näen yhtä kityläistä puoli ysiltä keskustassa, mutta voisin tiedustella häneltä, haluaako hän ryhmäsession eli -tapaamisen ja soitella sitten. Vai mittee? Hame on päällä ja karvat tallella, joten arvion kyllä voisi suorittaa tänään. Tosin kenkäni eivät ole transsumaiset, ihan varvassandaalit vain.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti:Siis miun mies on seonnut.
Toissapäivänä se osti mulle kukkia, ja eilen se vei mut leffaan ja ulos syömään. Mä olen ihan järkyttynyt. Mitähän seuraavaksi...
hei haloo, kohta se tunnustaa käyneensä vieraissa :roll:
Prepare for the worstest.
Turbohaltija

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Olipa kevytkenkäinen ehdotus. Näen yhtä kityläistä puoli ysiltä keskustassa, mutta voisin tiedustella häneltä, haluaako hän ryhmäsession eli -tapaamisen ja soitella sitten. Vai mittee? Hame on päällä ja karvat tallella, joten arvion kyllä voisi suorittaa tänään. Tosin kenkäni eivät ole transsumaiset, ihan varvassandaalit vain.
Olen löytämässä sisäistä Lutkaani, varmaankin. - Musta olisi jännää nähdä sinut hameessa. Sitä paitsi voisin tarjota haluamasi juoman, ruokithan minua kun olin nälkäinen. Vapaalla ja valmiina humputtelemaan olen n. klo 23, jos vielä kukutte ja seuraan mahtuu, tulen mielelläni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nowaysis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis miun mies on seonnut.
Toissapäivänä se osti mulle kukkia, ja eilen se vei mut leffaan ja ulos syömään. Mä olen ihan järkyttynyt. Mitähän seuraavaksi...
hei haloo, kohta se tunnustaa käyneensä vieraissa :roll:
:lol: Anteeksi lievä huvittuneisuuteni..

Mun mielestä tuo kuulostaa vain rakkaudelta. Jos Ninni ei ole vielä naimisissa, niin sen mies varmaan kosii sitä kohta. Tai ehkä se ajatteli antaa yhden lapsen lisää (näin aluksi) Ninnukalle.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:Olen löytämässä sisäistä Lutkaani, varmaankin. - Musta olisi jännää nähdä sinut hameessa. Sitä paitsi voisin tarjota haluamasi juoman, ruokithan minua kun olin nälkäinen. Vapaalla ja valmiina humputtelemaan olen n. klo 23, jos vielä kukutte ja seuraan mahtuu, tulen mielelläni.
Sinä, lutka? Apua, en uskalla edes ajatella. Klo 23? Mun pitäisi kyllä olla jo nukkumassa silloin.. Mutta katsomme. Kyllä mä näitä hamosia pidän useinkin näin kesällä, joten etköhän sinä ehdi vielä arvioimaan transsumaisuuteni tänä kesänä.
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aewan ehanaa olla kotona ja oma nikin varpaat tuoksuvat NIIN raikkaalta *nuuhk*

Ens maanantaina annan itselleni - kunnon syntymäpäivälahjan siis. Sukellus venäläisen hävittäjän "Gordyin" hylylle - trimixillä. Syvyyttä 60 metriä ja hintaa kaasuille tuli noin satanen. Syvin keikkani Suomessa ikinä, ensimmäinen kerta helium-kaasuseoksella ikinä, ensimmäinen kerta pienen omakotitalon öljysäiliön kokoisilla tupla-18-pulloilla.

Voip olla, että edellisenä iltana hieman jänzkättää..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Keikaus kirjoitti:Mulla kyllä jotenkin rinnassa läikähti tänään, kun mietin, että kityläiset miehet huolehtii mun kuukautiskierrostakin. Se jos mikä on suloista.
Kyllä, ihanaa tämä tiivis yhteisöllisyys. Viimeksi menstruoidessani informoin asiasta kahta kitysetää. Ne on vähän niinQ mun gay-best-friendsejä :h:
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Krapula. Venyipä eilen maalaispitäjän ainoassa räkälässä kaksi olutta kahdeksaksi ja enpäs kyllä viitsi kertoa mitä sitten tapahtui. Tänään kuulemma pitää ottaa uusiksi, kun Oulun visiittinikin peruuntui. Voishan tuon ottaakin, pari kaveria on vetänyt jo pari viikkoa joka ilta, joten ei nyt kaksipäiväiset keskellä viikkoa minusta vielä huonoa tee.
killkill

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:ei nyt kaksipäiväiset keskellä viikkoa minusta vielä huonoa tee.
Tähän meinasin moralisoida jotain, mutta sen sijaan - anna mennä. Eivät meinaan moninaiset ole enää ne ikävuodet, jolloin kroppa kestää mokomaa vaatimatta 3-4 päivän palautusta...
bedlam

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:ei nyt kaksipäiväiset keskellä viikkoa minusta vielä huonoa tee.
Tähän meinasin moralisoida jotain, mutta sen sijaan - anna mennä. Eivät meinaan moninaiset ole enää ne ikävuodet, jolloin kroppa kestää mokomaa vaatimatta 3-4 päivän palautusta...
No hei, mulla on neljän viikon loma sentään menossa! Kyllä minä tiesin jo etukäteen, että melkoiseksi ranttaliksihan tämä varmasti menee mutta mikäs tuossa. Ruisrokissa oltiin kolme päivää sopivan tasaisessa kenossa ja nyt taas näköjään mennään.

Kun talvisin ei tule otettua paljon ollenkaan, niin pakko on kesällä kompensoida!
ninnithequeen

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis miun mies on seonnut.
Toissapäivänä se osti mulle kukkia, ja eilen se vei mut leffaan ja ulos syömään. Mä olen ihan järkyttynyt. Mitähän seuraavaksi...
hei haloo, kohta se tunnustaa käyneensä vieraissa :roll:
Valitettavasti herra on ollut lähes 24/7 mun valvovien silmieni alla, joten enpä usko :D

Just tultiin Korkeasaaresta, eikä herra jättänytkään mua sinne, vaikka niin pelkäsinkin. Huomenna on sitten vuorossa piknikki Seurasaareen, jos vaan ei sada.

Kyllä on ihanaa, kun miehellä on loma ja aikaa perheelle :h:
Ebola

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Olipa päivä. Ensin hiostavassa kuumuudessa työntekoa ja sitten vielä hiostavaa shoppailua. Mutta ah kotona odotti ruoka pöydässä, aivan ihanata kun mies on lomalla 8)
Nyt vain viikonloppua odotellessa, huomenna tiedossa pyykkäystä koko ilta (uuh), lauantaina vietämme ensimmäistä hääpäivää :h: ja sunnuntaina 69:n keikka, jee!

Taidampa siis kuitata nettielämän tältä viikolta. Roger that?
ninnithequeen

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Mun mielestä tuo kuulostaa vain rakkaudelta. Jos Ninni ei ole vielä naimisissa, niin sen mies varmaan kosii sitä kohta. Tai ehkä se ajatteli antaa yhden lapsen lisää (näin aluksi) Ninnukalle.
Muah.
Eilen pikku hiprakassa puhuimme naimisiin menosta, ja totesimme että aikaisintaan vuonna 2050 :lol:

Lapsia ei nyt vielä lisää, mutta saahan sitä tekoa harjoitella kuitenkin, saahan?
Edith

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Helsinki on tyhmä pieni kaupunki. Kaikki tuijottaa täplikästä ihmistä. Ja sitten ovat kuin ei mitään, kun minä tuijotan takaisin, mutta alkavat taas kohta tuijottaa takaisin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Lapsia ei nyt vielä lisää, mutta saahan sitä tekoa harjoitella kuitenkin, saahan?
No jos nyt tämän kerran, kun on kesäkin. Vaikka naurettavaa puuhaahan sekin on, etenkin jos siitä ei synny mitään tulosta. Ähistään ja puhistaan, tulee hiki ja tukkakin menee sotkuun.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lapsia ei nyt vielä lisää, mutta saahan sitä tekoa harjoitella kuitenkin, saahan?
No jos nyt tämän kerran, kun on kesäkin. Vaikka naurettavaa puuhaahan sekin on, etenkin jos siitä ei synny mitään tulosta. Ähistään ja puhistaan, tulee hiki ja tukkakin menee sotkuun.
Joo, toi on kyl totta. Tosi sottasta hommaakin vielä. Ehkä se on vaan parempi hankkia se metallinen, lukollinen siveysvyö ja pitää sitä siihen vuoteen 2050 asti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lapsia ei nyt vielä lisää, mutta saahan sitä tekoa harjoitella kuitenkin, saahan?
No jos nyt tämän kerran, kun on kesäkin. Vaikka naurettavaa puuhaahan sekin on, etenkin jos siitä ei synny mitään tulosta. Ähistään ja puhistaan, tulee hiki ja tukkakin menee sotkuun.
Joo, toi on kyl totta. Tosi sottasta hommaakin vielä. Ehkä se on vaan parempi hankkia se metallinen, lukollinen siveysvyö ja pitää sitä siihen vuoteen 2050 asti.
Luulisin niin. Voit ryhtyä born-again virginiksi, se se vasta kinkyä onkin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vasarointia melkein koko päivän. Rantamökiltä pääsee kohta saunasta (jahka sekin vielä valmistuisi) laudoitettua portaikkoa, siltaa ja laituria pitkin suoraan järveen. Hyvin vie mehut tämä työleiri, haukotuttaa jo nyt. Pitää varmaan kohta karata Ouluun lepäämään..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
millivanilli

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Oih, tänään on ollut hyvä päivä. Töiden jälkeen hilppasin kauppatorille jäätelölle. Lokit tosin pelottivat minut pois sieltä, ja nautinkin appelsiinisorbettia espalla. Oli erittäin mukava seurata ohikulkevia ihmisiä ja yrittää bongata vieraita kieliä.

Avokki kotiuduttuaan ehdotti, että lähtisimme uimaan. Ei muuta kuin äidiltä autoa hakemaan, ja nokat kohti Saarijärveä. Nyt olemme sitten kotona. Matkalta tarttui mukaan jätskiä, mansikoita ja kirsikoita. Kohta on myös ruoka.

Huomenna vien äidin ensimäistä kertaa stadikalle. Taidanpa myös mennä vanhempain luokse tekemään vähän töitä (ihan vain sen takia, kun se on kivaa) ja voisin taas tarinoida muutaman sivun lisä opinnäytetyöhöni.
Turbohaltija

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

McJanne kirjoitti: n. klo 23.
Itsekin saattaisin olla saatavilla viimeistään ko. ajankohtana. Taino, paskapuhetta, saatavillahan minä olen jo nyt, koitan vain vältellä siivoamista.[/quote]

Bar Loose Fredalla klo 23? Angleterren kulmalta Fredaa pitkin Bulevardin suuntaan n. 50 metriä. Taisi olla joku olunen taas kostettavana.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Edith kirjoitti: Kaikki tuijottaa täplikästä ihmistä.
Empatiani sinulle. 16-vuotiaana minulla oli iiiihana märkärupi, jonka takia yksinkertaisesti kieltäydyin menemästä kouluun. Pari viikkoa rupeilin kotona ja sairaalassakin jouduin käymään, mutta muistanpa tunteen kun pitkästä aikaa peilistä katsoi normaalin näköinen ihminen.

Lapsi onkin sairastanut puolen vuoden sisään vauvarokon ja vesirokon, myös rupista lasta tuijotetaan pitkään, olen huomioinut. Toivottavasti aiheuttaja ja lääkitys löytyvät mahdollisimman pian. Dsemppiä!
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin