tohuuherorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

2. TPK. Enää yksi herätys ennen lomaa! :hep:
Älä löi! En ole hurrit!
huima

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Äksöniä.

PäätiNpä tehdä duunia kotona. Ihanaa heräillä tässä Virgin Radio UK:n tahdissa ja antaa pepun sheikata. En tiedä mikä helvetti siinä on, mutta jostain syystä vaan diggaan näistä Virginin aamuohjelmista ja tiskijukkien aksenteista sekä läpistä.

Plus että nämä aina helpottavat London Calling-fiiliksiä.
millivanilli

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

3.tpk

:swirl:
slam

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

vain 8h pitkästä aikaa... ajelua
1108

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

4.tpk

:swirl:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Think »

par-sky kirjoitti:kevyen kuollutta täällä. onko kaikki muut ehtineet hankkia elämän?
Jepa. Näin on päässyt käymään...ja kesälomakin alkaa vasta elokuussa. Olenko siis kipeä? Parannunko koskaan tästä?
Ovela kuin orgasmi
RuNkkuTonttu

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Huokaus, kun taas väsyttää, mutta ei nukuta yhtään. Jonkinmoinen kestovitutus taas vaihteeksi päällä. Juuri kun kuvittelin pääseväni siitä eroon.

No, hetkeksi vielä petiin (nukuin taas sohvalla) ja jos ei uni tule, niin lenkkipolulle juoksemaan kiukku pois ja mitäs sitten!?

Olen huomannut itsestäni, että nettailen enemmän silloin kun on tylsää/masentaa. Pitäisikö tästä tavasta vieroittautua ja keksiä joku muu keino kitistä?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia! Eilinen siideröinti meni ihan pilalle, ku kukaan ei ilmottautunu. :( Cardickin keksi koko oluenjuonnin ihan liian myöhään.
Mut ei se mitään, pääseehän sitä aina uudestaan. Sitäpaitsi käväsinhän mä ohimennen tosi hauskassa lähikuppilassa kuiteski..

Nyt ehkä joutuu kuvitella hetken tekevänsä töitä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Eilinen hyvä ruoka ja sairaan hyvä leffa (Piina) piristi kummasta. Ja sisustettiin taas menin kämppääkin. Ihanaa. Nyt kun noi ilmatkin vähän viilenee niin päästään sen yhden lipaston kimppuun ja fixaamaan se. Siitä tulee hiano!
Kurkku on ihan sairaan kipee ja ääni kuulostaa kamalalta. Kiva taas puhua puhelimessa ool dei loong. Jos tää kipu pahenee, niin tiedossa on lääkärireissu ja työkamut tykkää :roll:
silsakenraali™

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulla on ihan palsamoitu fiiwis. Eilisen loikkaharjoituksen jälkeen jopa vatsa- ja selkämuhkulat on jumissa. Ei tuo kipu, vaan se, että ei oikein huvita reenata kipeillä lihaksilla.

Mut mut, sommar är här ja Tammerfestit ovat käynnissä. Josko tänään lähtis? Jos kitinäläisiä on lähdössä tänään, niin voi pistää yv:tä ja puhelinnumeroansa. Mä oon liikkeellä varmaan veljen ja siippansa sekä kaverini kanssa.

Mut nyt ulkohommiin, mars!
mustanikki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Taas ikäännytty vuodella. Sain mansikkakakkua - as usual - sekä "Fighter Ships Of The World" -kirjan. Ai niin, ja sydänbokserit, joita ei kehtaa pitää missään.

Ei tämä tunnu oikein lomalta. Viimeiset kaksi vitun päivää on siirrelty appiukon yrityksen tietokoneita nurkasta toiseen, purettu ja rakenneltu. Hänellä kun on vilpitön lapsenusko siihen, että kahdesta kymmenen vuotta vanhasta paska-pc:stä voi rakentaa yhden turboahdetun Pentium N:n. Melkein tekis mieli päästä jo duuniin lepäämään..

- kk [en edelleenkään muista salasanaani]
Kid

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustanikki kirjoitti:Taas ikäännytty vuodella.
Hyvää syntymäpäivää sinulle kk, hyvää syntymäpäivää toivotan..
*laulelee erittäin epävireisellä ja raspikurkkuäänellä*
mustanikki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kitosh kitosh. Aion juhlia 37 merkkipäivääni sen vaatimalla arvokkuudella, eli perjantaina juomaan Tammerfest-pussikaljaa Koskipuistoon :twisted:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiltsulle lämpimät ihQuonnittelut! Jotenkin hellyyttävän setämäistä tuo salasanan unohtaminen :) Hyviä pussikaljotteluja teille nuorukaisille ;)

:miitti:
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:En tiedä mikä helvetti siinä on, mutta jostain syystä vaan diggaan näistä Virginin aamuohjelmista ja tiskijukkien aksenteista sekä läpistä.
Daah, se on vaan se Virgin....

Onnea KK, mehän voitas hei juhlii niinQ yhdessä, leivo sä kakku niin mä syön? Tai jos fiksaat boolin, voin auttaa sen juomisessa?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustanikki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Lilo kirjoitti:sä kakku niin mä syön? Tai jos fiksaat boolin, voin auttaa sen juomisessa?
Äääeiii... ehkä mieluummin vaikka niin että "sä luet Cosmoa, mä voin käännellä sivuja". Tuo syömisen ja juomisen sharettaminen ei ole koskaan ollut wahwimpia puoliani

Anteeksi stereotyyppinen visio, mutta ennen kolmatta aamukahvikupillista en oikein osaa.. osaa...
swirl

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Loma alkaa vetelemään viimeisiään ja eilen tehtiin päätös, että muutto hoidetaankin jo tulevana viikonloppuna. Pitäisi siis alkaa pakkaamaan tavaroita raivolla, mutta jostain syystä istun edelleen alastomana koneen äärellä miettien mistä aloittaisin. Ehkä se on paras aloittaa litralla vahvaa kahvia :swirl:

Kumma kyllä, kuukausia jatkuneen teenlitkimisen jälkeen olen kesälomani aikana vajonnut takaisin kahviriippuvuuteeni. Pääsenpähän käyttämään omaa nimikkohymppääni taas...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

mustanikki kirjoitti:
Lilo kirjoitti:sä kakku niin mä syön? Tai jos fiksaat boolin, voin auttaa sen juomisessa?
Äääeiii... ehkä mieluummin vaikka niin että "sä luet Cosmoa, mä voin käännellä sivuja". Tuo syömisen ja juomisen sharettaminen ei ole koskaan ollut wahwimpia puoliani

Anteeksi stereotyyppinen visio, mutta ennen kolmatta aamukahvikupillista en oikein osaa.. osaa...
Tän kirjotti kyllä Huima!1 :D
Prepare for the worstest.
mustanikki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

nowaysis kirjoitti:Tän kirjotti kyllä Huima!1 :D
Ei warmana. Vaadin huomautuksenne poistettavaksi pöytäkirjasta, kera huomautuksen että MINUN ja [[[huiman]]] sekoittaminen toisiinsa on mitä anteeksiantamattomin rikos ja törkein loukkaus :twisted and evil:

EDIT: boldattu, ihan vaan siltä varalta että joku hullu eTiedemies alkaisi suunnitella kahden näin erilaisen DNA:n fuusiointia..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
par-sky kirjoitti:onko kaikki muut ehtineet hankkia elämän?
Onko sellaisia näkynyt? Missä? Häh?

Noh, ihan yhtä nolife kuin eilenkin. Tai oikeastaan vielä enemmän nolife, nyt kun kroppa on sitten hyvin heikossa kunnossa ja väsyttääkin vietävästi. Urheilu ei ole hyvästä :D

Kaipaan jotain äksöniä elämääni. Tylsää.
Onneksi olkoon opiskelupaikan johdosta! Hieno juttu, ensihoitaja kuulostaa jänskältä. Älä vaan kuuntele, mitä joku vanha, rahanahne Sinkkumatti neuvoo... :wink: Välillä mietin itsekin, sopisiko mullekin joku toiminnallisempi ammatti tyyliin palonainen, kun olen niin flegmaattinen välillä että toimin parhaiten pienessä paniikissa ja stressissä. No, se palonainen en kai voisi olla, kun mulla on korkeanpaikankammo...
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Onnea kk:lle 8)

Pian mä katoan kuin pieru saharaan täältä työpaikalta ulos torille syömään jätsikä. Voipi olla myös, että huomenna ei olisi täällä töitä. Jotenkin ei natsaa tulla vajaan parin tunnin takia tänne.. kun matkoissakin kestää enemmän.
Sinkkumatti

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: vanha, rahanahne Sinkkumatti .

Eilen mä olin kova nussija ja tunteeton ja jäyhä kaataja. Tänään mä olen vanha ja rahanahne.

Kuules keikaus. Mitäs sie yrität sanoa?



*******************

KK, olen pahoillani. :paijaa:
silsakenraali™

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sinkkumatti kirjoitti:Kuules keikaus. Mitäs sie yrität sanoa?
Saako arvata? Tulis nyt ne menkat jo?
Mulli75

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Paparaiselle onnea, perästä tullaan.

Ai perhana ei ois pitänyt sanoa papparainen, Keikaus on heti tutkaamassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tohuuherorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: vanha, rahanahne Sinkkumatti .

Eilen mä olin kova nussija ja tunteeton ja jäyhä kaataja. Tänään mä olen vanha ja rahanahne.

Kuules keikaus. Mitäs sie yrität sanoa?
Et mää raakastan sua. :wink:

Joo ja sit sitä, että olet mies ja miehille voi sanoa mitä vaan, eikä niillä viiksikään värähdä.
Viimeksi muokannut Keikaus, 13.07.2006 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin