PössöPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aargh, nyt oon niinku romuna. En sit ikinä enää dokaa keskellä viikkoa! Varsinki ku heräsin siihen et pomo soitti.. Ei hyvä. Skarppaaminen alkaa heti välittömästi nyt.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:En sit ikinä enää dokaa keskellä viikkoa!
Montakos kertaa mä olen kuullut tän jo :D
RuNkkuTonttu

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:Aargh, nyt oon niinku romuna. En sit ikinä enää dokaa keskellä viikkoa! Varsinki ku heräsin siihen et pomo soitti.. Ei hyvä. Skarppaaminen alkaa heti välittömästi nyt.
Eli et dokaa enään keskiviikkoisin? Mutta ma,ti,to,pe,la,su käy?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:En sit ikinä enää dokaa keskellä viikkoa!
Montakos kertaa mä olen kuullut tän jo :D
8)
No joo, mutku oli taas niin hauskaa..
Ja vaik nyt vituttaa tää olo, ni toisaalta oon aika tyytyyväinen siihen et tuli lähettyä liikenteeseen..tuli ainaski selviteltyä asioita.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Aargh, nyt oon niinku romuna. En sit ikinä enää dokaa keskellä viikkoa! Varsinki ku heräsin siihen et pomo soitti.. Ei hyvä. Skarppaaminen alkaa heti välittömästi nyt.
Eli et dokaa enään keskiviikkoisin? Mutta ma,ti,to,pe,la,su käy?
*reps*
"Mua puri bäärikärpänen, mut miksi suremaan.."
Hei, ei toi oo enää reiluu, niinq. !!!1!111!
Et mul on ihan kamala olo ja oon töissä, ni jätkät vaan vittuilee.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
Mulle tuli ällö fiilis ku yks asiakas teki niin. Muuten oli ihan mukava vanha papparainen, mut toi laski pisteet alle mullan.
killkill

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
"Pannaanko"?
ninnithequeen

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
Mulle tuli ällö fiilis ku yks asiakas teki niin. Muuten oli ihan mukava vanha papparainen, mut toi laski pisteet alle mullan.
Hahahahahaha, mun faija sano aina että homot kättelee niin :D

Ja joo, se on ällöä.
Kid

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti:
Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
"Pannaanko"?
Eikä :shock: Hyi yök. Mä menen desinfioimaan käteni samantien!!!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
Jos se samaan aikaan sanoo "Olen ulkoavaruudesta hyvää päivää, hymyilkää kun saatte orgasmin", niin kyseessä on vanha vitsi.......
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mulli75

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

killkill kirjoitti:
Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
"Pannaanko"?
Oikein. En muista minkä Afrikan maan kulttuurissa tuota viestintää käytetään, mutta panohan siinä on kyseessä. Tv:stäkin tuo sama juttu tuli.
Kid

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lilo kirjoitti:
Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
Jos se samaan aikaan sanoo "Olen ulkoavaruudesta hyvää päivää, hymyilkää kun saatte orgasmin", niin kyseessä on vanha vitsi.......
Ei sanonut, eikä hymyilyttänyt yhtään.
killkill

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Olen huomaamattani kehittämässä itselleni uutta harrastusta: historian tutkimista. Erityisesti [yllättäen] laivanrakennus ja laivastohistoria kiinnostavat. Muutamasta hatarasta johtolangasta saa joskus runsaasti tietoa kun niitä jaksaa seurata, ja tämä on erityisen tyydyttävää. Internetin aikana tämä onkin suht iisiä näin laiskalle miehelle, vaikka valitettavasti suurin osa kiinnostavasta materiaalista - kuten pohjapiirustukset ja valokuvat - ovat valitettavan huonosti netissä esillä. Olisihan se jumalauta jo vähän liian helppoa, jos uponneiden laivanraatojen kaikki tiedot olisi saatavissa napinpainalluksella.
Mulli75 kirjoitti:mutta panohan siinä on kyseessä. Tv:stäkin tuo sama juttu tuli.
Höö, moista en ole kyllä nähnyt. Vastasin noin, koska naisellahan on tunnetusti erogeenisiä pisteitä mm. ranteissaan. Jospa kyseinen pappa aloitti homman ns. esileikillä, eli kämmenpelillä? Ranteitten sively sitten vuorossa seuraavana :D
Kid kirjoitti:Mä menen desinfioimaan käteni samantien!!!
Äskettäisen ikääntymispäivän herkistämänä: käytit termiä "papparainen". Minkähän ikäisestä miehestä oli kyse?
Viimeksi muokannut killkill, 14.07.2006 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ja sun kanssa en ainakaan ui kilpaa!
Toi 2 km on varsin rentouttava matka. Uin tarkoituksella äidin takana, jotta en ala itse repiä mitään huippuaikoja. Multa puuttuu jotenkin kokonaan sellainen itsehillintä, jos urheilen ns omaa tahtia.
Sama täällä. On niin vaikeaa toppuutella itseään, kun on täynnä räjähtävää voimaa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti:Sama täällä. On niin vaikeaa toppuutella itseään, kun on täynnä räjähtävää voimaa. :wink:
No tod. Vuosi sitten poljin työmatkat fillarilla, matkaaoli jotain 15km. Kerran sitten päätin voittaa itseni, pyöräilin kuin hullu koko matkan. Eihän siinä mennyt kuin jotain 35 min, mutta sen jälkeen makasin lattialla ja yritin saada hapea. Tuossa Hämeenlinnantien varrella kun on varsin mukavia ylä- ja alamäkiä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
Todella kuvottavaa näin miehenkin vinkkelistä. Toinen ikävä kättelytapa on kuollut käsi kouraan ja onhan niitä tietty muitakin. Turpaan olisi kannattanut tirvaista, se piristää aina kireää toimistoilmapiiriä.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mä menen desinfioimaan käteni samantien!!!
Äskettäisen ikääntymispäivän herkistämänä: käytit termiä "papparainen". Minkähän ikäisestä miehestä oli kyse?
Kyl mä luulen, et se oli korkeintaan 37.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä lähden kohta kinkkiin ylläpitämään kitinän päivän kinkki- topikkia, kun Dumari kerran lomailee. Karsea nälkä- tiedättehän sen puolikrapulakurninnan vatsassa; tuntuu siltä että vatsa on täysin tyhjä, ja pökräät millä sekunnilla hyvänsä ellet saa tasoittavia makeita ja suolaisia herkkuja just ja NYT?

Laitanpa tähän teille esimakua:

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti: Äskettäisen ikääntymispäivän herkistämänä: käytit termiä "papparainen". Minkähän ikäisestä miehestä oli kyse?
Voi sinua! Sähän olet mies parhaassa iässä! Mä käytän sanaa papparainen vain yli 60v miehistä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kid kirjoitti:Hyi yök. Mitä tarkottaa kun ihminen kättelee ja samalla "rapsuttaa" etusormella toisen kämmentä???
Mulle tuli ällö fiilis ku yks asiakas teki niin. Muuten oli ihan mukava vanha papparainen, mut toi laski pisteet alle mullan.
Joo, panoehdotus se noin perinteisesti on. Ellei sitten kyseessä ollut joku sormien kouristelua aiheuttava vaiva. Jos kättelee seuraavan kerran, purista papparaisen kättä nuoruuden voimalla!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ihana perjantai! Serkku tulee Suomeen :D Mä voisin olla villi koko viikonlopun ja tulevan viikon.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

McJanne kirjoitti:Olen nyt käynyt kahtena päivänä peräkkäin fredalla kinkissä, löyty semmonen aivan mahtavat lounasannokset omaava. Vielä kun muistas nimen.
Shanghai-city :)
The great club outshines the individual, always and forever.
RuNkkuTonttu

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Viikko lomaa takana ja miten olen saanut aikaiseksi. Parit krapulat, tylsistymistä isolla T:llä... Lenkillä sentään olen jaksanut käydä, mutta siihen ne rajoittuvatkin. Miksi ihmeessä kaikkiin kivoihin kesätapahtumiin liittyy aina alkoholi? Ei oikein jaksaisi ryypiskellä aina vaan. Ja tälläinen sulkeutunut, ruma, paskiainen tarvii ainakin muutaman drinksun ennenkuin pääsee juhlatunnelmaan... Yksin olo lomalla on aika perseestä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ampukaa mut.

Tajusin just laulaneeni ääneen puolet Livin' la vida loca- biisistä :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: PössöPerjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

killkill kirjoitti: Olen huomaamattani kehittämässä itselleni uutta harrastusta: historian tutkimista. Erityisesti [yllättäen] laivanrakennus ja laivastohistoria kiinnostavat.
Yhdistä huvi ja huvi, opiskele meriarkeologiksi! Tuttava tuota tekee ja saa sukeltelusta sekä hylkyjen kaivailusta vielä maksun.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin